Forum >> Szerelőműhely

Föckös04-04-2013 19:19:04 // 43822
sajna kiolvasás nélkül csak találgatás lesz itt is.
redbull9004-04-2013 19:10:41 // 43821
Sziasztok jtd motorom inditás után pár kilométerre leált üzemanyagot kap ez biztos izzitó lámpa nem világít gyujtáskor és a befecskendező vissza jelzés sem. úgy ált le a kocsim hogy a fordulatszámérő hirtelen leesett ha inditózok megse mozdul akkor ez csak a jeladó hiba lehet igaz? Vagy valakinek valami ötlete ? :]
Szatyi04-04-2013 19:07:02 // 43820
A legjobban azt tudod tenni,hogy a lakhelyedhez tartozo / ugy láttom pécsi vagy/ KPM-központot,ügyfélirodát megkeresed. Irásban kérsz tölük tájékoztatást. Mi is igy intézzük,és igy nincs semmi gond,félreértés.
Peti 14604-04-2013 11:32:49 // 43819
azt írja ki a kumpúterem, hogy FUEL TRIM-mel van vm. hiba...
mit cseréljek ki?
Ferke04-04-2013 08:35:40 // 43818
Miért kell átíratni? A motor nem fődarab, 2002-3 után a legtöbb autóban nincs is motorszám. Kuplungcserekor sem íratjuk át az új kuplungot:)
Vicces, hogy hogy megmaradt ez a téma a régi rendszerből:)
tibi6703-04-2013 20:36:02 // 43817
Ciaó urak,kérdésem osztrák ból behozot motorcserét szeretnék megejteni,mi a teendöm átiráskor?kell-e valamit fizetnem?regadó stb. válaszokat köszi
TDI7503-04-2013 20:24:27 // 43816
Az E85-tel vigyázni! Az igaz hogy jól tisztít, de a sok feloldott szutyi el tudja tömni az üzemanyag szűrőt, és ha a szűrőből kioldja a mocskot az megragadhat az injektorban.
Amúgy a benzinben már nem kevés etanol tartalom van. 5-10 százalékig bármi lehet benne, szolgáltató (kereskedő) függvénye.
Én személy szerint próbálkoztam a kagylós benzinkút szuperprémium benzinjével, V-power racing. Az lett a vége hogy pucolhattam az amúgy tiszta karburátort az 50-es kismotoron. A karbiban valami vastag gyantás szutyi volt lerakódva, amit addig még nem láttam. (azóta sem. Igaz azóta nem töltök bele ennyire drága lötyit.)
TDI7503-04-2013 20:13:01 // 43815
Pedig egy kompressziót mérhetnétek mind a 4 hengerben. Az nagyon sok rejtett huncutságot megmutat. Először mérjetek egyet hideg, majd utána meleg motornál.
Nem biztos hogy kifejezetten hengerfejes, lehet hogy csak szelep zűrje van. Bár még az injektor vezérlési kontakthiba is előfordulhat.
padand03-04-2013 19:56:20 // 43814
Beírom ide is, hátha tud valaki segíteni:

Sziasztok!

Kiolvastattam a hibákat a kocsimból, mert néha bedobja a piros befecskendező elem jelét.

Ezt irta: P02E2- és hogy a fojtószelep elektromos körében van szakadás. Ezt hol keressem? Benzinesben még érteném...
1,9 JTD 8V

Köszi, ha valaki tud segíteni
Imyx03-04-2013 18:59:40 // 43813
Én sose raktnék e85-öt bele. Inkább valami "injektor tisztító" :-).
BalintDkny03-04-2013 18:44:35 // 43812
Nem elég néha egy kis e85öt tenni bele?
osee_selespeed03-04-2013 18:39:20 // 43811
A vízszint? Az rendben, volt vezérlés cserélve és 1000km alatt ugyanott van a szint.
gecsa03-04-2013 12:41:54 // 43810
a v6 is elfér benne...:D:D:D
karika15503-04-2013 11:01:42 // 43809
Üdv,nálam is működik az oldal.
Azt írja a hogy a PRO-TEC adalék : "A motor megbontása nélkül is megszüntetheti a hidrotőkék csattogó hangját" , a pro-tec.hu oldalon.
Használtad-e már?
Ferke03-04-2013 09:25:12 // 43808
Láttunk már furcsább dolgokat is, azért a biztonság kedvéért győződj meg róla, hogy a víz rendben:)
osee_selespeed03-04-2013 07:00:49 // 43807
Azt a gondolatot egyelőre elvetem, mert vagy 20000km van a motorban.
Az este meleg indításnál is 3 hengerezett egy pillanatig. :|
gecsa02-04-2013 21:20:46 // 43806
ok, köszi! :D
GTPeti02-04-2013 21:19:15 // 43805
Majd átdobom vmikor a PDF-et is, az szebb... :)
gecsa02-04-2013 21:13:39 // 43804
ezt a képet kiloptam..köszi..:D
mreni02-04-2013 19:20:39 // 43803
van mikor segít,én is a protec vagy autochem cuccokra szavazok
MikeTheDevil02-04-2013 18:33:39 // 43802
Majd egyszer újra fog járni a vas csak ki tudja lehet nem ezzel a motorral.
zee02-04-2013 18:08:04 // 43801
Szeleptányér leszakadás lett volna a tippem,de nem mertem beírni,hátha ...
Részvét! :(
MikeTheDevil02-04-2013 18:03:24 // 43800
Sajna igen és elég jól szét darálta azt a hengert.
Piritu - 1.000.00002-04-2013 17:52:42 // 43799
részvét :-(
Már csak az lenne érdekes, hogy miért esett bele a szelep? Eltört a szára?
MikeTheDevil02-04-2013 17:48:53 // 43798
Szép lett ugye?

Piritu - 1.000.00002-04-2013 15:49:30 // 43797
Nálam működik.
Szatyi02-04-2013 15:42:24 // 43796
Nem lehet megnyitni,az oldalt.
karika15502-04-2013 15:32:18 // 43795
Szia erről mi a véleményed,használhat?
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=il8xtcqgjlce9t48&submenu=ghs20zuv45lcamsv
Szatyi02-04-2013 13:52:48 // 43794
Nem biztos hogy az adálek segit. De ha mégis akkor én csak PROTEC-et javaslom.
Liquid02-04-2013 11:59:23 // 43793
én nem hiszek az ilyen tisztító adalékban
NGC02-04-2013 11:09:48 // 43792
Pontosan.
Ferke02-04-2013 11:01:07 // 43791
Nem hengerfejes véletlen? ÉN előbb rámérnék a motorra, és utána locsolgatnék bele ilyen izéket...
Jack02-04-2013 10:58:09 // 43790
De csak a szakaszos törlésnél ugye?
Imyx02-04-2013 10:47:09 // 43789
Egy próbát megér. Én évente kb. 3 alkalommal szoktam inmjektor tisztítót használni, (100-as benzin mellé is, - autópályán, országúton). Bár van, aki szerint a premium üzemanyag mellé nem kell. Én nem éreztem sohasem semmit, van, aki érez :).
osee_selespeed02-04-2013 06:56:30 // 43788
Jó reggelt!

Injektor tisztító adalékot mennyire ajánljátok?
Hidegen 3 hengeresen indul a gép, 4. hengernél van a gond. Gyertyákat néztem, szépek, trafókat felcseréltem, de a gond ugyanott maradt. Így az injektorra gyanakszom.

Megér egy próbát? Nem mindig csinálja, nem tudtam még rájönni, hogy milyen körülmények közt. Melegszik kb. fél percet, utána meg rendben van.
NGC01-04-2013 19:31:30 // 43787
Üdv!
Egy ideje akad az ablaktörlő. Elindul és megáll pár centi után és csak kattog. Kívülről nem látszik semmi, a tengely, amire a karokat kell felcsavarozni, az is stabil, tehát nem forog el benne. A motor kattoghat, vagy mi lehet a baja, úgy nagy vonalakban?
Peti156Sw01-04-2013 18:59:44 // 43786
Köszönöm az infót András bácsi! :-)
zee01-04-2013 15:11:11 // 43785
Köszi.
Volt e-learn a gépen,csak egy balul sikerült Linux distro telepítés során sérültek a windows alatt tárolt dolgaim és még nem pakoltam vissza.
GTPeti01-04-2013 11:24:30 // 43784
...addig is:

GTPeti01-04-2013 11:23:03 // 43783
1.2 liter hivatalosan. Tutela GI/A. (Egy eLearn-t mindenképpen szerezz majd be!)
zee01-04-2013 10:36:49 // 43782
Köszi mindent. Egy szervo feltöltési mennyiségre lenne még szükségem. Manualban nincs benne,e-learn meg per pill nincs telepítve. köszi előre is.
MikeTheDevil01-04-2013 10:07:56 // 43781
Az első dolgom az volt hogy meg néztem a vezérlést de sajnos az jó.Ma szét szedem a motort mert jobb dolgom úgy se lesz, aztán majd meg írom mi a helyzet a vassal.
Piritu - 1.000.00031-03-2013 23:14:11 // 43780
Ha nagyon koszos az olaj, akkor lehet hogy elég a csere is. A 146-nál voltam így vele.
(A Spidernél is kétszer cseréltem egy év alatt, mert annyi trutyit kimosott az új olaj.)
GTPeti31-03-2013 23:07:49 // 43779
Ja, szóval nálad akkor nem csak egyszerű folyadékcsere lesz. :(
zee31-03-2013 22:58:23 // 43778
Köszi srácok!

Csak azért kérdem mert ma megint előjött a "megszűnt működni a szervó pár másodpercre" szitu. Persze forgalomban ,menet közben...
Piritu - 1.000.00031-03-2013 22:53:13 // 43777
Én így csináltam a Spideren: klatty
GTPeti31-03-2013 22:44:46 // 43776
Így van, gondoltam ez egyértelmű. De neked van igazad, nem árt mindent leírni, az a biztos.
Piritu - 1.000.00031-03-2013 22:40:33 // 43775
Leeresztéskor nem kell járni, kifolyik magától. feltöltéskor kell járnia!
GTPeti31-03-2013 22:23:41 // 43774
(Természetesen kormánytekeréskor járjon a motor.)
GTPeti31-03-2013 22:21:25 // 43773
Tartály kupakját meglazítani. Én - ha jól emlékszem - megbontottam a kormányműn a csatlakozásokat és a jobb első kerék előtti spirálnál is. Ezután feltölteni tekergetni és figyelni, mikor kér még folyadékot. SZVSZ kíméletesebb a szervónak, ha a emelőn csinálod és terhelés nélkül forgatod a kormányt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.