Forum >> Szerelőműhely
Piritu - 1.000.00018-04-2013 12:39:09 // 44072
A kompresszor kuplungja a nyomás függvényében kapcsolgat ki/be magától. Ha elérte a rendszer a max nyomást lekapcsol, majd újra be. Ezt viszont a lámpa nem jelzi, csak ha a motortérben fülel az ember, akkor hallja a kattanást.
Piritu - 1.000.00018-04-2013 12:37:20 // 44071
Automata üzemmódban a kompresszor sosincs kikapcsolva a párátlanítás miatt. Csak kézzel lehet kikapcsolni.
Forsberg18-04-2013 11:32:42 // 44070
Köszönöm, nem is turkálok bele inkább. :)
karika15518-04-2013 11:26:26 // 44069
Üdv,
Szatyit tudom ajánlani,át is gurulhatsz hozzá a Megyeri hídon :)
"Mobil-diagnosztikával foglalkozom /gyári EXAMINER/ műszerrel. www.alfaszatmari.hu"
Szatyit tudom ajánlani,át is gurulhatsz hozzá a Megyeri hídon :)
"Mobil-diagnosztikával foglalkozom /gyári EXAMINER/ műszerrel. www.alfaszatmari.hu"
Hardy18-04-2013 09:49:28 // 44068
Kézzel ki tudom kapcsolni ha megnyomom a "hópihe" gombot. De nem kéne magától kapcsolgatni a kompresszor kuplungját a hőfok függvényében? Mer 32 fokhoz nem nagyon kéne mennie neki szerintem. Az a baj nem figyeltem rá hogy a törés előtt hogyan működött.
atesssz18-04-2013 09:34:40 // 44067
ha mindig van benne nyomás, akkor is kézzel kellene tudnod be-ki kapcsolni, hogy mikor menjen a klíma
.......................18-04-2013 09:23:42 // 44066
az egy nyomásmérö a klimacsövön
a klimagáz nyomását méri
a klimagáz nyomását méri
Hardy18-04-2013 09:20:22 // 44065
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség! Sajnos nem volt időm lemenni Csörihez hogy ránézzen az autómra. A klíma csövem eltört amit cseréltem a rajta lévő érzékelővel együtt. Fel is töltötték, viszont azóta folyamatosan megy a ventilátorom a hűtő előtt meg a klímakompresszor is. Hiába rakom fel a hőmérsékletet akár 32 fokra akkor se kapcsol ki. Nem tudom hogy ez jó e így de logikám szerint nem igazán. Lehet az érzékelő nem jó ami a csövön volt? Az mit érzékel?
Kéne egy kis segítség! Sajnos nem volt időm lemenni Csörihez hogy ránézzen az autómra. A klíma csövem eltört amit cseréltem a rajta lévő érzékelővel együtt. Fel is töltötték, viszont azóta folyamatosan megy a ventilátorom a hűtő előtt meg a klímakompresszor is. Hiába rakom fel a hőmérsékletet akár 32 fokra akkor se kapcsol ki. Nem tudom hogy ez jó e így de logikám szerint nem igazán. Lehet az érzékelő nem jó ami a csövön volt? Az mit érzékel?
Robi6417-04-2013 20:39:20 // 44064
Köszi a részletest!
Attos17-04-2013 19:28:36 // 44062
Halihó, valaki motordiagnosztikát vállal Újpest és környékén?
dhnet17-04-2013 19:05:52 // 44061
Helló
Talált valaki lehetőséget olyan első lámpára alfa 147 hez mint a 159 esé?
Hihetetlenül tetszik.
Üdv
Pali
Talált valaki lehetőséget olyan első lámpára alfa 147 hez mint a 159 esé?
Hihetetlenül tetszik.
Üdv
Pali
Robi6417-04-2013 17:58:16 // 44059
Valaki esetleg főtengely-ékszíjtárcsára tippet? Képben van Corteco, Akron, Dayco. Ár szerint is ebben a sorrendben...
gecsa17-04-2013 14:33:59 // 44058
nekem mindkét oldalt van kábel..:P
de most úgy néz ki, kell majd a balosnak egy kis kenés, mert az nálam valóban nem megy vissza.. kicsit húz is balra a gép, de nem vészes..
de most úgy néz ki, kell majd a balosnak egy kis kenés, mert az nálam valóban nem megy vissza.. kicsit húz is balra a gép, de nem vészes..
Alfa GT-Csaba17-04-2013 12:35:19 // 44057
nekem is csak a bal oldalon van kopás jelző kábel ,úgy gondolták úgy is egyszerre kopik a két oldal,de ha esetleg a másik oldal munka henger nem meg valamiért vissza és eléri a betét a tárcsát akkor az hamarabb fog vasig kopni és nem lesz mi jelezzen ,majd a fémes hang fog jelezni!
gecsa17-04-2013 11:08:17 // 44056
én is..és most az újon meg az egyik oldalin nem is volt gyárilag..:)
Alfa GT-Csaba17-04-2013 10:59:16 // 44055
Én már láttam :-)!!
159 Indigo Gray 2.4 Monster17-04-2013 10:49:17 // 44054
Nekem is el van szakadva a bal első keréknél. De nem is kell az oda :)
krisz.v17-04-2013 10:37:36 // 44053
A másik a fékcső.
gstup17-04-2013 10:36:44 // 44052
Köszönöm az infót.Kerékcserénél láttam hogy el van szakadva az alsó karikás kábel..
.......................17-04-2013 10:22:50 // 44051
kékbetétkopásjelzö kábele
(amit még soha életemben nem láttam a müszerfalon jelezni)
(amit még soha életemben nem láttam a müszerfalon jelezni)
gstup17-04-2013 10:20:32 // 44050
süsnye17-04-2013 10:18:12 // 44049
nem 5km -t, hanem 5e km-t :))
gecsa17-04-2013 07:55:02 // 44048
az állításom ettől még igaz.. :D:D:D:D
mondjuk kuplungozni jó muri, az meg inkább húzza tovább, mert nem árt gyűjtögetni rá.. ;)
mondjuk kuplungozni jó muri, az meg inkább húzza tovább, mert nem árt gyűjtögetni rá.. ;)
Dévid16-04-2013 22:11:51 // 44047
A kuplungra írtam, hogy még idén remélem kibírja.
A féltengelyt épp a napokban javítja a szerelő.
A féltengelyt épp a napokban javítja a szerelő.
süsnye16-04-2013 22:09:00 // 44046
igen, egyébként fent is fog sztem, bár nincs összehasonlítási alapom, mert kb. 5km-t mentem eddig vele.. :)
süsnye16-04-2013 22:07:54 // 44045
igen, ezért érdekes.. :) persze egyáltalán nem biztos, h a két jelenséget ugyanaz a probléma okozza, de az indulásnál történő beremegés az viszonylag egyértelműen kuplung probléma lehet.
Már vásárlás óta megvan ez, de most jutottam el odáig a többi nyűg mellett, h gondolkozzak mennyire fontos ezzel már foglalkozni, mert én is nagyon keveset megyek vele..
Már vásárlás óta megvan ez, de most jutottam el odáig a többi nyűg mellett, h gondolkozzak mennyire fontos ezzel már foglalkozni, mert én is nagyon keveset megyek vele..
gecsa16-04-2013 21:54:30 // 44044
Ha ki van repedve a féltengely gumuharang,kifejezetten hamar tönkremegy a féltengelycsapágy..nem éri meg halogatni,ez sajnos tapasztalat.
Dévid16-04-2013 21:16:24 // 44043
Tudom, néztem én is. Majd valamikor cserés lesz akkor, de idén még nincs tervben. Hetente egy-két alkalommal használom a kocsit ca. 30 km-re. Nyáron még annyit sem fogom, mert inkább bringázok, így nem is megy bele km.
Alfa GT-Csaba16-04-2013 21:15:34 // 44042
persze hogy lehet cserélni a belső gumiharangot !Ki kell szedni az egész féltengelyt ,és vagy a belső csillagot szeded le ,vagy a külső csuklót és onnan húzod rá a tengelyre a gumi harangot.
Kimis11116-04-2013 21:12:24 // 44041
Igen,lehet kapni. Bárdinál biztosan. Kicsit macera,szét kell húzni a féltengelyt,csuklót levenni....de megéri.
krisz.v16-04-2013 21:11:20 // 44040
Akkor készülj a cserére!:) A V6-oknál kicsit alul van méretezve a kuplung sajnos (meg elvileg a váltó is, de erről még nem hallottam panaszt nálunk). Hiába elvileg ez is 400Nm-t elvisz, úgy tudom, rendszerint kb. 150e környékén csereérett lesz, bár ez vezetési stílustól is függ. Külföldi fórumokon is ezt írják! Lassan nekem is csereérett lesz, de egybe akarom kötni egy Q2 diffi beépítéssel amit nagyon nehéz beszerezni bontottan, új ára pedig elég horror!:)
GTPeti16-04-2013 21:10:01 // 44039
Dévid16-04-2013 20:52:31 // 44038
Enyém is fent fog, picit rázza a kasztnit... :)
padand16-04-2013 20:51:11 // 44037
Üdv,
Nekem a féltengely belső felénél ki van szakadva a gumiharang. Azt lehet külön kapni/cserélni? illetve azt mennyire macerás kicserélni/kipucolni?
Köszi
Nekem a féltengely belső felénél ki van szakadva a gumiharang. Azt lehet külön kapni/cserélni? illetve azt mennyire macerás kicserélni/kipucolni?
Köszi
sty16-04-2013 20:44:51 // 44036
Igen arra gondolok,néha annyira ráz gondolom amikor beragad valamelyik csapágy mintha defektet kaptam volna,lehet csapágyat cserélni rajta vagy elég lepucolni felcsiszolni?
Kimis11116-04-2013 20:33:08 // 44035
Amennyiben a féltengely gumiharangból az olaj kifolyik és száraz lesz,rozsdásodni fog,szinte észrevétlenül. Szétnyalja a csúszóvályúkat. szét kell szedni,felcsiszolni,kipucolni és azután átzsírozni. Nálam ez off-os autónál olyan szinten ment,hogy szétrázta az autót gyorsításnál.. Rendbe tettem és hihetetlen volt a különbség.
Alfa GT-Csaba16-04-2013 20:25:32 // 44034
féltengely csillagra gondolsz ami 3db csapágyból áll ami a váltón lévő házba csúszik bele!Én a múltkor kiszedtem teel nyomtam zsirral ,de ha 5.be 60-tól letalpalom az enyém is beremeg
sty16-04-2013 20:17:45 // 44033
Nekem el van érve a 2 belső gumiharang kifolyt nekem is az a trutyi belőle.Ha ki van száradva esetleg okozhat olyan hibát hogy menet közben terhelésnél beremeg a kormány és a kaszni is?Úgy tudom a féltengely belső oldalán vannak valami györüszerüségek amik el tudnak forogni csuklani a tengelyen.Gondolom ha ezek beragadnak akkor ettől kiegyensúlyozatlanul forognának ,lehet hogy ezért remeg be?
krisz.v16-04-2013 19:44:15 // 44032
Mondjuk ha felengedett kuplungnál is...az érdekes.
krisz.v16-04-2013 19:43:03 // 44031
Szerintem az lesz! Fent fog? Az enyém még nem remeg, de nagyon fent fog, lassan csere lesz! V6-nál nem kis munka!:)
süsnye16-04-2013 19:39:37 // 44030
Sziasztok,
156nál (V6) alacsony fordulaton indulva kuplungolás közben erősen beremegő kasztni ill. álló helyzetben kb. 1800rpm körül, felengedett kuplungnál enyhe beremegő kasztni az csak kuplung lehet?
156nál (V6) alacsony fordulaton indulva kuplungolás közben erősen beremegő kasztni ill. álló helyzetben kb. 1800rpm körül, felengedett kuplungnál enyhe beremegő kasztni az csak kuplung lehet?
gecsa16-04-2013 12:46:36 // 44029
nekem ilyen sima "bepattintós" gumiharang van rajta. márkáját nem tudom, mert még nem cseréltem, viszont már egy kicsit mozdulnak...gondoltam ezzel kicsit hosszabbítok az élettartamukon, de ha nem, akkor így jártam..ez már nem fog kiderülni..:D
Kareszka198416-04-2013 12:27:13 // 44028
jaja, felsőröl van szó :) nálam fogja egy rugós pánt
gecsa16-04-2013 11:58:32 // 44027
kérdés melyik gömbfejnél.. ;) én a felső lengőkaréba raktam, ott nekem nem fogta semmi, csak sima ráhúzós volt..
atesssz16-04-2013 11:28:53 // 44026
hali, van egy kis gondom:
155 1.8 TS 140LE nem indul a moci. Az indító motor pörget rendesen, szóval nem akksi. Mikor ráadom a gyújtást, világítanak a check-lámpák, és mikor az ABS visszajelző elalszik, normál esetben akkor kéne eltűnni a spriccelő injektor piktogramnak is, ehelyett, amikor az abs vissszajelző kialszik, az injektor is kialszik egy pillanatra, de utána megint világít, és nem indul az autó.
A nagy áramú biztosítékokat már megnéztem a motortérben, SZEMRE mindegyik OK.
Tudtommal a műszerfal alatti bizti táblán nincs ilyesmihez kapcsolódó bizti. Nemtudom, a műszerfalban van?
Várnám a tippeket. Köszi.
Ja, még annyit, hogy előző nap minden gond nélkül használtam, semmi sem utalt hibára, most, hogy reggel mennék vele, ez fogadott. hátha hasznos lehet.
köszi előre is!
155 1.8 TS 140LE nem indul a moci. Az indító motor pörget rendesen, szóval nem akksi. Mikor ráadom a gyújtást, világítanak a check-lámpák, és mikor az ABS visszajelző elalszik, normál esetben akkor kéne eltűnni a spriccelő injektor piktogramnak is, ehelyett, amikor az abs vissszajelző kialszik, az injektor is kialszik egy pillanatra, de utána megint világít, és nem indul az autó.
A nagy áramú biztosítékokat már megnéztem a motortérben, SZEMRE mindegyik OK.
Tudtommal a műszerfal alatti bizti táblán nincs ilyesmihez kapcsolódó bizti. Nemtudom, a műszerfalban van?
Várnám a tippeket. Köszi.
Ja, még annyit, hogy előző nap minden gond nélkül használtam, semmi sem utalt hibára, most, hogy reggel mennék vele, ez fogadott. hátha hasznos lehet.
köszi előre is!
Kareszka198416-04-2013 09:56:59 // 44025
porvédőt hogy szedted le? én nézegettem, de valami rugószerű pánt fogja
gecsa16-04-2013 09:51:57 // 44024
csak a porvédő alá tettem egy keveset.. nem szórakoztam vele, hiszen volt benne, csak gondoltam, amit sikerült kinyomogatnom belőle, az helyett teszek bele valamennyit..
Kareszka198416-04-2013 09:36:45 // 44023
s hogy sikerült újratöltened zsírral?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
537
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?