Forum >> Szerelőműhely

Kau01-06-2013 19:46:16 // 44971
Olyan, mint valami hővédő lemez rezonálása. Szerintem ez nem a motorból jön.
frusciante01-06-2013 18:20:58 // 44970
Ha nyitott ajtónál megnyomod a kulcson a záró gombot nem kéne zárnia a központinak, hanem hallani kéne ahogy megpróbál zárni aztán kinyit... nekem legalábbis ezt csinálja és gondolom minden autó ezt csinálja... ha nyitott ajtónál lezárod a kocsit akkor nyitva marad tehát azért nem nyit utána a nyitó gombra mert nyitva van csak villog....:D szerintem
OAttila01-06-2013 14:33:35 // 44969
Köszi az infót. Egyenlőre nem találtam, de beírtam a kérdést a 147-es topic-ba hátha ott valaki tudja, hogy mi merre!
Alfa GT-Csaba01-06-2013 12:14:34 // 44968
a 156 os nál a bal első kerék fölött volt a motortérbe a müanyag burkolat alatt a központi egysége amit kulcsal lehetett kiiktatni.A gt be már nem ott van !A 147 -es nem tudom ,lehet a biztositék tábla környékén,vagy ott ahol a 156-nál
OAttila01-06-2013 12:08:04 // 44967
Azt én kitudom deríteni, hogy csak kivan-e kapcsolva? Ha igen hogyan? Amúgy meg hétfőn viszem szervízbe, majd ott ráállítom őket a témára.
Alfa GT-Csaba01-06-2013 12:03:45 // 44966
nem lehet hogy ki van csak kapcsolva??Elvileg mindbe van riasztó!
OAttila01-06-2013 11:48:47 // 44965
Kipróbáltam. Ha kulccsal kinyitom akkor a led elalszik és semmi nem történik. Ezek szerint riasztó negatív az autó?
Alfa GT-Csaba01-06-2013 11:36:27 // 44964
zárd le az ajtókat a távirányitóval,aztán kulcsal nyisd ki a bal első ajtót és nyisd ki ,Megtudod van e riasztva!
OAttila01-06-2013 11:27:37 // 44963
Hali!
Nem tudom, hogy jó helyre írok-e, mert még csak most próbálom kiismerni itt a dolgokat. Abban kérnék segítséget, hogy hogyan tudom kipróbálni a riasztót, hogy működik-e? Mert állítólag van a kocsiban a leírása szerint. Meg mikor bezárom az autót akkor a kis kulcsos led villog is ahogyan kell. De ma kipróbáltam, hogy a bal első ajtót nyitva hagytam és lezártam a központizárt. A led továbbra is villogott, de más nem történt. Illetve utána hiába nyomtam a kulcson a megfelelő gombot nem oldott a központi zár, csak úgy ha a kulcsos ledes gombot az autóban megnyomtam. Lehet én vagyok a hozzá nem értő... Ezekből kiindulva gondolhatom, hogy nincs benne riasztó, vagy csak nem működik megfelelően? Mert szerintem a riasztónak épp az a lényege, hogy egyből visítson meg ilyenek :D Előre is köszi a válaszokat!
Hermész 8801-06-2013 11:20:13 // 44962
Sziasztok.

Az a gondom hogy még mindig nehezen indul az autóm.. Fogalmam nincs hogy mitől...
Most a gàzpedál állás jeladóra gondoltam nem e az halt be.. De ha elindul akkor már nincs gond megy akár a világ végéig is..
Izzitás ok...
Viszont a tempomatom egyszer jo egyszer nem...
Emiatt gondolok a gázpedal jeladora...
gecsa30-05-2013 19:42:03 // 44961
pedig ezt anno alfa kiváltságnak kiáltották ki..:D
vespa verde30-05-2013 19:31:09 // 44960
Ettől igazán automata klíma az automata klíma? :))
vespa verde30-05-2013 19:29:17 // 44959
Köszönöm a gyors segítséget :) Kipróbáltam, működik is.
Elnézést a lassú reakcióért de most értem csak újra gépközelbe.
vespa verde30-05-2013 19:26:50 // 44958
Köszönöm a gyors segítséget :)
Kipróbáltam, működik elnézést a lassú reakcióért de most értem csak újra gépközelbe.
gecsa30-05-2013 16:19:46 // 44957
mindig mondtam én, hogy néha oda kell lépni neki! :)
WarbiRunner (Gyuri)30-05-2013 14:34:39 // 44956
:-) Nekem fordítva csinálta. A Selénia Rallyra menet megszűnt működni a teljes szellőzés. Nem segített se újraindítás, se kérlelés, semmi, a ventillátor se ment, nem hogy a klíma. Másnap kölcsönadtam az autót hugoméknak. Eszembe jutott, hogy húú, nem szóltam hogy nincs szellőztetés. Felhívtam, mondom az autóval van egy apró gond....Hugom visszkérdez: "a klíma?" Mondom ja, észrevettétek ezekszerint. Hát igen, főleg onnan, hogy egy Renyós elkezdett arcátlanul tolakodni, úgyhogy megpadlózták kicsit a jtd-t, hadd tanuljon modort az illető. Hugom szavaival: Az autó ennek úgy megörült,hogy bekapcsolta a ventillátort max-ra :-) Azóta is jó, működik minden funkciója..
159 Indigo Gray 2.4 Monster30-05-2013 12:43:11 // 44954
Nekem a bravom csinálta ugyan ezt :) Biztos rokonok :D
JCsabi30-05-2013 12:26:21 // 44953
Megelőztél :-)
JCsabi30-05-2013 12:25:35 // 44952
Egy blogbejegyzés Timpiri blogjából. Ezt próbáltad már?

"A klímám indításkor automatikusan bekapcsolt és engem ez idegesített,így hát a kovetkező a megoldás:-))

- fordítsd a gyújtáskulcsot OFF állásba
- a hőfokszabályzót fordítsd max hőmérsékletre
- a középső kapcsolót fordítsd 0 állásba
- a jobb szélső kapcsolót fordítsd teljesen balra
- tedd rá a gyújtást
(- ha a klíma be van kapcsolva, akkor kapcsold ki)
- a középső kapcsolót fordítsd 0 helyzetből AUTO-0-AUTO-0 helyzetekbe
- vedd le a gyújtást

Visszaállítani ugyanígy kell."
mreni30-05-2013 12:11:04 // 44950
nekem is csinál hasonlót a marea,pl kapcsoló off állásban megyek nyugodtan aztán gondol egyet és elkezdi maxon fújni majd 2-3 másodperc múlva abbahagyja :D
vespa verde30-05-2013 10:07:27 // 44949
Igen. Akkor is ha a tekerő off állásban van :(
Béci Ɨ|ѯ30-05-2013 09:48:23 // 44948
Ha a tekerőt kiveszed automata állásból akkor is bekapcsol?
vespa verde30-05-2013 09:42:03 // 44947
Sziasztok, tud esetleg valami magyarázatot arra valamelyikőtök hogy miért önállósítja magát a klíma a 156-ban? Értem én hogy automata klíma, de ennyire? Minden gyújtásnál ő az első - majd hiába kapcsolom ki mert indítás után újra él - és menet közben is úgy dönt néha hogy márpedig ő bekapcsol. Tudok tenni ez ellen valamit vagy marad az hogy amikor észreveszem - és éppen nincs rá szükség - akkor kinyomom?
Előre is köszönöm a segítséget :)
Ferke30-05-2013 08:55:48 // 44946
2x szedtem össze már a klímával olyan lázas nyavalyát, hogy 1 hétig fetrengtem, pedig nem vagyok tápos fajta, úgyhogy tök jogos...
Tuningman30-05-2013 02:07:56 // 44945
Nézz alá az autódnak, aknából vagy csáposról, valószínű, hogy lelazult valami.
Peti156Sw29-05-2013 23:31:13 // 44944
A mai felfedezésem az ügyben, ha àlló helyzetben elfordìtom a kormányt, megszűnik, vagy előjön a hang. Hm...
Tuningman29-05-2013 20:41:11 // 44943
Olyan mintha a kipufogó környékéről jönne valamiféle rezonancia. Ez tuti nem hidrotőke.
Kazes☻29-05-2013 14:18:04 // 44942
Évente ajánlott a klíma gondozása! De miért is? És miként?

Légkondicionáló-gondozás - nem csak javasolt, kötelező is
Peti156Sw29-05-2013 14:02:52 // 44941
a hang: https://www.youtube.com/watch?v=8NusJbYWiqg
Peti156Sw29-05-2013 13:59:47 // 44940
Nálam 1200-ig adja a hangot, utána megszűnik, ha hideg a motor, annál erősebb a hang. Hosszbordásszíj feszítő cserélve, szíjtárcsa, és görgők is. Idén másodszorra.
JCsabi29-05-2013 13:29:19 // 44939
A hidrotőkének inkább kopogó(ciripelő) hangja van és a motor fordulatszám növekedésével gyorsul a ciripelő hang.
Peti156Sw29-05-2013 13:03:26 // 44938
Sziasztok! Valaki tudna nekem pár sort ìrni a hidrotőkéről? Arra lennék kiváncsi, hogy ha gyenge tippusú motorolajat öntöttek bele, akkor lehetséges hogy 1500 km utàn annak jöhet daráló hangja? Ha igen milyen fordulaton, hogy érezhetö? Màr mindent kicseréltünk szinte. Most spontán arra gondolok, hogy az olajal játszott a szerelőm, és amit megvettem seléniát, valami offos verdába beletolta. Nem is nagyon veszi fel a telefont.
Imyx29-05-2013 06:37:25 // 44937
Áh, köszönöm!! :).
[k i z z o]28-05-2013 21:11:34 // 44936
Az első acél, a második öntöttvas, ahogy kell.
Erhard 242 (Pure Energy)28-05-2013 20:14:42 // 44935
cseréld le, lehet valami ganét betankoltál...egyik ismerősöm járt így mindent kicseréltek már aztán ugyan ez volt, menet közben megállt, nem indult, fél óra múlva meg igen....aztán üa szűrőt kicserélték és azóta megy
Imyx28-05-2013 17:37:45 // 44934
Vajon az Alfainkban milyen gyűrűk vannak? Acél, vagy öntöttvas? :). Reméljük, hogy az előbbi :)).
6UR2028-05-2013 16:29:48 // 44933
3-ból semmi:)? Komolyan mondom szánalmas h ma néhány ember SZERELŐNEK meri magát nevezni......ettől még a délutáni tv-s jóslás is jobb komolyan mondom. Nyilván mindenkinek az lenne a legjobb ha kézrátétellel gyógyítanának de........Sztem vidd el egy fogorvoshoz az hátha tud mit kezdeni vel.....
davidbagyo28-05-2013 09:05:00 // 44931
Lehet hogy az a baj? Nemrég cseréltem benne mindent. Illetve cseréltek benne minden az Alfa Szamosiban. 7 ezer kilómtére van az új olajdban és az összes szürőben.
Ráadásul nem tudom hogy számit-e, de mióta nálm van az autó csak és kizárólag prémium dizelt kap, azaz 30e kilóméter óta. Nézd el nekem ha hülyeséget beszélek sajnos nem értek hozzá. :D
Tocsa28-05-2013 08:51:21 // 44930
Nem olcsók de ők profik minden műszerrel felszerelve !
Tocsa28-05-2013 08:49:04 // 44929
Nah ezrét javítom én magamnak !
Érden van egy villamossági guru szervíz ! http://injektor.hu/
Ők szeretik a kihívásokat ! :)
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2013 22:34:54 // 44928
első lépésben cserélj gázolajszűrőt
Ferke27-05-2013 22:14:24 // 44927
Nah, feladták a szakemberek?:D Azt elhiszem, hogy ez nem a jól jövedelmező melók egyike...de azért ez is meló.:P
davidbagyo27-05-2013 21:06:47 // 44926
Sziasztok,

A segitségeteket szeretném kérni. A 159-esem az utobbi két hétben kétszer állt meg alattam. Az első hibakód a check engine volt, a második pedig egy az olajnyomással kapcsolatos hibakód jelent meg. Az autó ilyenkor leáll és nem igazán engedi ujraidnitani magát. Ha eltelik 10 perc kb akkor ujra tudom inditani és olyan mintha csak két henger menne. Első alkalommal a Fiat kelet pesttől 500m-re állt meg az autó, igy reggelre hivtam egy trailert hogy bevontassák oda az autót. Meglepődve tapasztaltam reggel hogy az auto beindul és saját lábán gurultam be vele a szervizbe, ahol azt mondták csak meg kellett tisztitani egy csatlakozót és hogy mostmár minden szép és jó. Eltelt azóta két hét és az autóm ismételten megállt csak immáron a MOM parknál. Mivel ugy gondoltam a kelet pestnél elcsesztek valamit és nem mertem vele még reggel sem elindulni, ezért ismét trailert hivtam csak most fel is került az autó a trailerre és beszambáztunk a kedves traileres urral a szervizek szervizébe. Ott kijelentették, hogy a hibakód ugyanaz, miszerint a kettes hármas hengernél nem megfelelő a befecskendezés. Azonban erre azt mondták hogy nem tudnak vele mit kezdeni és hogy vigyem el egy autóelektromosságishoz mert nem mechanikai a probléma. Na hát az autóelektromos guru visszadobta a labdát, hogy ő nagyon ezzel nem tud mit kezdeni mivel az autó nem mutatja a hibát.

Felhivtam hát az eddig jól bevált Szamosi szervizt is és az ottani szerelő úr is azt mondta, hogy nem tud ezzel a prblémával mit kezdeni.

Ami biztos. Nem merek elindulni az autómmal, mivel ki tudja mikor áll meg ismét.
Nem tudják hogy mi a baja, egyik szervizben sem.
Ebből kifolyólag senki nem akarja megjavitani.

Azt mondták hogy lehet az egyik porlasztó a beteg de sokminden más is lehet.

Azt tudni kell hogy a váltóban szelepömb eléggé megérett a cserére.
De erre azt mondta mindenki hogy semmi köze nincs a motor megállásához.

Illetve azt mondták nekem hogy egy kicsit folyik az olaj a jobb első szimeringnél, de hogy az se lehet a ludas.

Ha bármi ötletetek van, vagy esetleg tudtok egy olyan szerelőt aki lehetetlent nem ismerve megoldja problémámat kérlek jelezzétek.

Még jó hogy a csodás kis 147 1.6 T.spark még gurul és nem maradok autó nélkül.

Előre is köszi!
Az alfa cityre jó lenne a 159 el menni már azért. :)
gecsa27-05-2013 19:14:17 // 44925
szintén, plussz a kézifék is egyik oldalon..:D
Hermész 8827-05-2013 18:22:35 // 44924
Ciao.

Mostanában nehezen indul az autóm, nem tudni miért ,az izzító gyertyák jók, üza szürőt cseréltem, és nem tudok mire gondolni.

Tudtok valakit aki Győrben rá tudná dugni laptopra?- hiba olvasásra?- Holnap megyek Győrbe sürgős volna.
Ferke27-05-2013 15:56:58 // 44923
...meg kézifékkötél. Ha nem volt cserélve mostanában, akkor mindenképp rendeld azt is!
theBanyai27-05-2013 14:19:23 // 44922
Mikor megvettem az enyemet ugyan ez volt. Nalam a csuszka rohadt be!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.