Forum >> 156

mreni01-03-2013 13:03:22 // 135903
jók méretileg,max a terhelhetőség miatt más.

De én a helyedben garnitúrában vennék ültetőrugót,nem csak hátra.
sparco01-03-2013 10:10:38 // 135902
Nem tudjátok hogy a sedan spirálrugói jók-e az sw-be?
Mert alkatrészkatalógus szerint a lengéscsillapítók ugyanazok, a spirálrugók viszont nem... :o Mi lehet a különbség akkor?
mreni01-03-2013 08:55:28 // 135901
ha 5ös automata lenne(nem selespeed) akkor simán bevállalnám,de így inkább nem
mreni01-03-2013 08:54:45 // 135900
nézelődök,aztán ha lesz valami számomra megfelelő lecsapok rá.
Alsó árkategóriás V6-ot keresek hétköznapi használatra :)
EZZEL szemezek nagyon
krisz.v01-03-2013 08:45:50 // 135899
Mondjuk az is jó, hogy már 50-60-nál lehet húzni egy 6-ost és használható is lesz a hétköznapi forgalomban, nem kell gyorsításkor visszaváltogatni.
krisz.v01-03-2013 08:40:58 // 135898
Jó gondolat! :) A V6 4000- től indul el igazán, és a 6-os manuálissal ha elforgatod 6500-7000-ig akkor a következő fokozatban mindig 4000-4500 közé esik vissza a fordulat éppen ezért k..va jót lehet vele gyorsulni, viszont a 4 fokozatú autómatával már ez nem igaz.
mreni28-02-2013 21:04:08 // 135897
ilyen ez :D
mreni28-02-2013 21:03:56 // 135896
felejtős a q system, 6-os manuál kell :D
Trombozis28-02-2013 20:22:33 // 135895
Nekem is fel kellene már dobni. De a felnin agyalok. Plusz jobb első kerékcsapágy hangoskodik. :-D Kis köcsögje.
mreni28-02-2013 20:13:25 // 135894
okok,tudod a számom,összehozzuk
ma felkerült a nyári kerék de akkor nem tekerem le koppra,mert akkor nem fogsz észlelni a szilentekből semmit :D
Trombozis28-02-2013 20:12:22 // 135893
Hát ez az, hogy még én sem tudom. :-D Egy kicsit sűrű a napom mostanában. Szólok. Szerintem jövőhéten jó lesz végig. Bízom benne. Köszi!
mreni28-02-2013 20:08:53 // 135892
agyalok rajta,hogy beleugorjak-e egy V6-ba(ráadásul qsystem) vagy legyen jtd inkább
mreni28-02-2013 20:08:00 // 135891
dede,megoldjuk :D
mikor? :)
Trombozis28-02-2013 20:03:32 // 135890
Reni gyerek!

Nem vinnél egy kört majd az Alfával?
Meg szeretném nézni a szilentjeid keménysége mennyire érezhető. Ha nem lenne gond. (tankolok egy ezresért :-P )
Svéd28-02-2013 19:34:22 // 135889
én már gondolkozom rajta egy ideje,meg is néztem kettöt,de nem számoltak volna bele az enyémet.
mreni28-02-2013 19:22:37 // 135888
Q System van valakinek?
Mi a vélemény róla?
Nagyon agyalok hogy bele kéne ugrani egy ilyen projektbe :)
sparco27-02-2013 17:21:21 // 135887
Vagy csak szimplán elírták... :)
gecsa27-02-2013 17:13:40 // 135886
és jobb, mintha forralná..:D
mreni27-02-2013 17:06:16 // 135885
mert dízel :)
sty27-02-2013 17:02:34 // 135884
Skacok mitől lehet az hogy alapjáraton az istennek sem akar melegedni a motor, épphogy megmozdul a mutató.Menet közben minden jó de ha megállok és járatom a mocit akkor elkezd hűlni a víz ,a ventilátor nem megy új a termosztát,na?
.......................27-02-2013 17:02:19 // 135883
utángyártott lehet
sparco27-02-2013 16:30:52 // 135882
Turbina felni létezik 5x98 -s méretben? :o
Tudtommal ilyet csak Giulietta-n adtak ki és az nem 98-s lyukelosztású... :D

Felni...

156-n gyönyörűen mutatna mellesleg szerintem...
Qubi27-02-2013 13:41:29 // 135881
27ért, szállítással. SKF párban.
Qubi27-02-2013 12:52:35 // 135880
A megbizonyodás problémás...Levétel nékül nem megy szerintem...És ha már levettük az egészet, és az, akkor azonnal kézzelfogható alkatrész kellene:)
gecsa27-02-2013 12:23:39 // 135879
azért előtte bizonyosodj meg róla, hogy tényleg az-e, nehogy feleslegesen bevásárolj!
Szabeee27-02-2013 10:58:23 // 135878
nekem akad :)
Liquid27-02-2013 10:30:38 // 135877
sajna nem tudok tanácsot adni, nekem nem volt vele gondom a 156-nál, csak tipp, mert hasoló szitu volt az UNO-val
Qubi27-02-2013 10:07:39 // 135876
Inkább így kérdezem:

Itt ahol lakom, 3 fajtát találtam SKF párban, monroe, vagy FEbi?
Qubi27-02-2013 09:21:58 // 135875
Az látod lehetséges, sőt...Azt nem cseréltem... Hol és milyet vegyek?
Liquid27-02-2013 08:18:38 // 135874
valszeg a toronyszilent lesz
Qubi27-02-2013 08:04:25 // 135873
Nekem van egy olyan érzésem, már hallás után megítélve, hogy a hang az ülés mögül, a torony teteje felöl jön...
Kka26-02-2013 21:13:28 // 135872
köszi a linket, elmentem :)
Kka26-02-2013 21:05:53 // 135871
Vicces, hogy már 3-an jelentkeztek hirdetésemre, hogy meg az meg amaz van, még sincs még semmim, mert miután leírom nekik hogy mi kell (ugyan azt ami a hirdetésbe is le van írva amire reagáltak) mind eltűnik abban a bizonyos ködben amiben a Petőfi is. Csak tudnám,akkor mi a ráknak írnak... napok óta nem irt egyik se pedig még csak nem is alkudtam..
Dante26-02-2013 20:14:44 // 135870
Magasabb fordulaton mostanság nem tudtam járatni a gépet sajnos :) Munkába menet pont eléri a vízhő a 90 fokot, addig meg nem akarom még gyilkolni amig nincs rendesen bemelegedve. No meg amúgyis városon belül megyek vele dolgozni, akkor meg még 2es-ben az 50 sem tekinthető magas fordulatnak :))) Azért 1-2x mikor kihuzattam feltűnt, hogy 5000 körül is volt egy kis erő visszaesés, nem kifejezetten torpanás, inkább csak mintha hirtelen csökkenne a nyomaték. Lehetséges hogy ez is az LMM miatt van, de majd kiderül.
De most, hogy említed a váltást, bár az enyém kézi váltós, de lehúzott LMM-el sokkal könnyedebben lehetett vele váltani, eddig néha olyankor is volt egy kis érezhető torpanás (mint mikor a friss jogsis tanonc hirtelen felengedi a kuplungot sebességben) Furcsállottam is mitől lehet, ennyire béna nem lehetek hisz levezettem már párszázezer km-t. :)
Imyx26-02-2013 19:51:02 // 135869
Igen, nagyon lmm gyanús. Nálam csak váltás után torpant, fordulatfüggetlen volt a dolog.
Magasabb fordulaton nem torpan?

Esetleg próbálkozhatsz az lmm tisztításával, de én cserélném.
Dante26-02-2013 19:19:09 // 135868
Közben rájöttem, hogy a Self adaptation reset-et a demo verzióban nem lehet kivitelezni szóval ez az opció off-os :)

Viszont megnéztem most, Bosch LMM van benne. Lehúztam az LMM csatiját és mentem egy próba kört a géppel. A moci már nagyjából hideg volt, mert 2 órával azelőtt állítottam le. Hát azt kell mondjam sokkal jobb volt vezetni! Nem torpant elinduláskor, finoman alapjárat közeli fordulaton ki tudtam vele járni a garázsból (emelkedő felfele), ezt eddig főleg hideg motornál elég nehéz volt kivitelezni, mert mindig fulladozni próbált. Utána egyetlen egyszer torpant egy nagyon picit (mindjárt a próbakör elején), 3mas alapjáratról gázra lépve, de utána semmi többet. Csatlakoztatott LMM-el viszont minden fokozatban torpangat ha 1500 alatt egy fél lepkefingnél nagyobb gázt adok.
Akkor ezekalapján mit gondolnátok, LMM hiba van? Remélem igen, és nincs nagyobb gond a géppel...
Lambi15626-02-2013 19:17:37 // 135867
Stab összekötő kattogott nekem is.
mreni26-02-2013 19:06:23 // 135866
stabkar vagy keresztlengő akkor.
Kicsu26-02-2013 14:47:15 // 135865
Stabilizátor összekötő!
Qubi26-02-2013 14:21:10 // 135864
A csavar megvan húzva azt megnéztem. De mit lehet összerkani rajta rosszul?:D Nincs ott valami kopó alaktrész, vagy akármi ami elöregedhet, és csere köteles?
Qubi26-02-2013 14:19:52 // 135863
Hosszlengőkar rendben van. Volt cserélve...
kazsmandi26-02-2013 13:23:12 // 135862
Szerintem a hosszlengőkar kerék felőli részénél lévő gömbfej van kikopva.. Aknába lemész és megrángatod kézzel a lengőkart. Érezni fogod, ha ki van kopva..
Imyx26-02-2013 12:00:29 // 135861
Kopogott nekem is :), valóban kellemetlen. Nálam elfelejtették meghúzni a lengéscsillapítón lévő csavart..
Ha nálad nem ez van, akkor toronyszilent, vagy egyszerűen rosszul tették vissza az egészet. Le kell bontani a csomagtartóban a kárpitokat, és meg kell nézni. Nem ártana levenni a kerekeket sem, és alulról is szemügyre venni a rugótányért is.
Qubi26-02-2013 11:25:12 // 135860
Nálam is van egy ilyen szindróma...
Qubi26-02-2013 11:13:27 // 135859
Szevasztok!

Arre lennék kíváncsi, hogy bárki másnak volt-e, van-e hasonló örjítő problémája...

Egy éve kb cseréltem hátsó lengéscsillapítókat, mindkét oldalon. Ezután a jobb oldali állandóan kopog... Bemérettem, végzi a dolgát, csillapít rendesen, de állandó kopogás hallatszik, még a legkisebb aszfalt hibánál is...

Kérdésem, hogy mi lehet az, mi az amit cserélnem kellene még, ha van ott bármiféle szilent, gumibölcső stb.

Ötlet?

köszöntem
Tuningman26-02-2013 02:03:03 // 135858
http://www.sepsiszerszam.hu/link/eszkozok.html
Valamiért csak így megy.
Tuningman26-02-2013 01:59:25 // 135857
vezérlésrögzítő

Itt kaptok mindent jó áron. Ha jól emlékszem 10ezer körül van a rögzítő és külön lehet megvenni az 1.4-1.8TS és a 2.0TS szettet. Utánvéttel lehet rendelni telefonos egyeztetés után.
Lehetőleg csak megfelelő szakismerettel rendelkező emberkék kezdjenek neki a szíjcserének.
pmolnar25-02-2013 22:42:14 // 135856
Sziasztok 156-os tulajok!
Kéne egy kis segítség a fővárosi cartársaktól

Tud valaki segíteni abban nekem a holnapi nap, hogy egy bikakábellel ráindítani a 156-os alfámra, mert nem indul és alig teker valamit.
Nagyon Köszönöm!
Helyszín Bp 11ker. Bogyó u.7.- Bartok Béla sarok.

Péter
303364602
Trombozis25-02-2013 22:04:03 // 135855
Na ugye. :) Volt nekem is valami leirasom. :)
Liquid25-02-2013 21:24:50 // 135854
én is így látom :)
még a halotti bizonyítvány is kevés lenne hogy ne nézzenek b*zinak :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.