Forum >> 156

J-Imi09-03-2013 16:20:43 // 136103
Köszi a választ, sikerült kicserélni a lengőkart, igaz nem adta magát könnyen:) Kopogás megszüntetve:)
Hardy09-03-2013 16:19:24 // 136102
Talán ha feszítesz azon a kis dróton.
Szabeee09-03-2013 16:15:50 // 136101
hát mi történt? :O
sty09-03-2013 15:48:51 // 136100
Skacok,a vezető ülés könyöklőjét lehet valahogy meg preparálni,túl könnyen mozog.Nem tudom milyen megoldása van lehet hogy csak egy csavart kellene meghúzni? Thx
GTPeti09-03-2013 15:35:06 // 136099
Cartárs, szerintem a legpraktikusabb lenne ilyen műveletek előtt átolvasni a szervízCD (eLearn) vonatkozó fejezeteit.
Petya7709-03-2013 15:30:35 // 136098
Szervusztok fiuk.Baj van.
Kellene egy motor vagy legalabb motorblok fotengellyel dugyttyukakal hajtokarral egyutt.

156 1,8ts
AR32201
gy.e.2000
Kka09-03-2013 15:28:52 // 136097
egyetlen oka van, szebb az autó ha nincs 10 centis "hézag" a kerékjáratnál. Legalábbis szerintem. a Volt Puntom eleje 9 centit volt ültetve, sose akadtam fent sehol, a kátyúkat ígyis-úgyis kerülgetem, úgyhogy ilyen szempontból mind1 mennyire magas :)
Alfa GT-Csaba09-03-2013 14:37:07 // 136096
Csak ha kiszeded a lengés csilapitót kompletten,vagy legalább is addig leengeded hogy a lengés csilapitó tetejéröl le tudd emelni a felső lengőt azzal az aluminium tartóval együtt
J-Imi09-03-2013 14:29:44 // 136095
Üdv!

Egy sos segìtsèget sztnèk kèrni, a felső lengőkar csavarját hogy lehet kibànyàszni?
Dévid09-03-2013 14:05:50 // 136094
A sportcsomagos futómű is ültetve van 25-30 mm-t, és tudtommal nem fogyasztja jobban a lengőkarokat, mint a normál futómű. Ennél nagyobb ültetés meg már úgyis a használhatóság rovására megy. :)
Alfa GT-Csaba09-03-2013 13:50:31 // 136093
Ti tudjátok,bár szerintem ki van az találva hogy miért olyan ,nem buta emberek tervezték ezeket!De lehet merevebb is lesz a futómű az ültetéstől és ki tudja mennyire fogják ezt kedvelni az amúgy is silány élettartamú lengő karok!
Dévid09-03-2013 13:48:09 // 136092
Nekem mindkettőben lóg. Most ideiglenesen felragasztottam szigetelőszalaggal.
Hardy09-03-2013 13:43:06 // 136091
A másikba lógott. Fogj két lemezcsíkot kb 1 cm széleset ami végigéri, fúrj a végére egy lyukat ragaszd rá, vagy szegecseld hozzá felülről a szövethez, úgy hogy a lyuk amit fúrtál egybeessen a csavar helyével ami elöl van rajta.
sparco09-03-2013 13:40:39 // 136090
Gondolom esztétikailag van ,,baja" vele... Nekem sem szép a 17" úgy, hogy gyárilag nagy a hézag... mint vmi terepjáró. Úgyhogy Nekem is lentebb kerül a jó idővel. :)
GTPeti09-03-2013 13:33:19 // 136089
Egyetértek. Ültetésre igazán max egy himbálózó futóművű Polo-nak van szüksége, de nem egy remek, utcán használt 156-nak... (Bár előbbi sem lesz jobb tőle, csak más...)
Dévid09-03-2013 13:31:05 // 136088
Lehet a tied merev, de az enyém puha és csak úgy lóg! :(
Alfa GT-Csaba09-03-2013 13:30:16 // 136087
Bátor húzás ilyen utakra az ültetés ,minek ?elég stabil a futóműve ,de te tudod,csak nehogy felakadj vele valahol!
Hardy09-03-2013 13:27:01 // 136086
Semmi. Annyira merev. hogy magától megfogja a két csavar.
Dévid09-03-2013 13:24:48 // 136085
Ha új ablakban nyitod meg, akkor teljes méretben látszik. ;)
Dévid09-03-2013 13:24:00 // 136084
Tudja valaki, hogy a kuplungpedál feletti kárpitot belül a tűzfalnál mi tartja fenn? Elől 2 anya, azt tudom. :)
Kka09-03-2013 13:22:21 // 136083
Nem tudom mért ilyen lett a kép, de aki kíváncsi rá az a blogomban megtalálja normálisan :D
Kka09-03-2013 13:17:07 // 136082
Felkerültek a kerekek amiket kaptam az autóhoz vásárláskor.
Megállapítás: sürgősen kell szereznem ültetőrugókat :D
7,5x17" 205/45R17 gumikkal.
redbull9009-03-2013 10:50:20 // 136081
itt minden jó csak kivan már nyúlva a szíj eléggé vennem kell másikat majd de egyenlőre ez megy vissza mivel dolgoznom el kell mennem, aztán majd szabadnapon megy rá az új! :)
GTPeti09-03-2013 10:43:43 // 136080
Annak valami oka lesz. Pl. ékszíjtárcsa.
Hardy09-03-2013 10:33:19 // 136079
Végre volt egy kis időm és Richie 156 cartárstól kölcsön kapott magyar faceliftes kezelési útmutatót felvittem gépre. Ha valakinek kell esetleg valami szóljon!
Katt
redbull9008-03-2013 22:38:08 // 136078
Ma munka után ráindítok a kocsira akkuvisszajelző égve marad na mondom generátor bekrepált indulnék az autóval parkolóból "tonna súly" a kormányon kocsi leállít motorháztető fel hát ledobta az ékszíjat szerencse nem szakadt...
fony7208-03-2013 19:37:52 // 136077
A kilincs??? Nem tudom, lehet béna vagyok, de nekem még sose sikerült segítség nélkül kiszedni a helyéről. Általában az unokatesómat (szintén golfsztár) hívom ilyen esetben, még mielőtt flexet kapnák és apróra metélném az egészet. Ő meg röhögve jön mindig, hogy: Megint nem jön ki?
Aztán mikor ő is szopizik vele, akkor aztán megy ám a káromkodás :-D persze ebben már én is besegítek neki :-)
A csúszkás lökös több kocsin is létezik, gondolom Te is láttál már pár változatot. Épp ma szedtem le róla. Holnap neki veselkedek.
Minden gépen van pár jól eltalált dolog, ezekből a legjobbakat kéne egybe gyúrni.
Trombozis08-03-2013 18:58:33 // 136076
Aham, viszont ez 5%-al magasabb. Ra kell csuccsenteni! :)
Marci16408-03-2013 18:09:54 // 136075
Kompressziót még nem mértünk. Kicsi a valószínűsége, hogy az mivel kartergáz nincs de azért el lesz végezve az is. Résolajveszteség meg jelzi a csúcsok állapotát. Igaz h. nem egy próbapad de az eredmény bizalomgerjesztő volt. Hát jelenleg nincs sok lövésem...
szeda08-03-2013 14:48:29 // 136074
Hát kompresszió veszteséget mérjetek.ez a résolaj nem tudom mi.mit kell azon mérni?
Marci16408-03-2013 14:36:01 // 136073
Kedves Cartársak!

Van itt egy találós kérdés nektek, remélem valaki tud ötlettel szolgálni!
Cimbi 156-osa (1.9JTD 105le 230eKm) pocsékul indul hidegen, melegen már egész tűrhető.
Hosszas 10-12mp-es izzás sokat segít a dolgon de még így is elég dadogósan szedi össze magát. Mértünk résolajat-jó, üzemanyagnyomás szabályzó-jó, kisnyomású szivattyú-jó, izzítás van és jó, hibakód nincs, járás közbeni értékek jók.
Vártunk hátha 12-13 fokban majd jobban indul, de nem.

Megfejtéseiteket szeretettel várom!
theBanyai08-03-2013 12:23:25 // 136072
Én is fújram már "fauvét" , 3-as szériából. Ott azért vannak olyan dolgok, ami rohandul kéne a saját kocsimra. Pl abból a kilincs egy pillanat alatt kijön az enyémmel ellentétben, illetve a hátsó lökös ,hogy sínbe csúszik, világbajnok!
theBanyai08-03-2013 12:20:45 // 136071
Nagy lesz a hézag a kerékjárat között, ronda lesz. Én is így jártam a 205/40R17-el 8"-on...
Trombozis08-03-2013 11:55:21 // 136070
Sziasztok legnagyobbak!
205/45R17-es gumikon gurul itt valaki? Tudom, hogy nem váltóméret, csak érdekelne, hogyan mutat a kocsi alatt, mert, ha nem lufigumiként néz ki, akkor a nyarat megfutom ezzel. A jelenlegi nyárim 215/45R17. De az egyik puklis és, akkor lehet beleugrok egy kis változásban.
9 mm-rel kisebb az átmérője.

Szóval a nem váltóméret hsz-t minuszoljuk. :-D Ismerem. :-D
fony7207-03-2013 21:11:01 // 136069
Van "szerencsém" a hétvégén egy vágent fényezni... Már előre égnek áll a hajam tőle. Még a fingos tükreit se lehet normálisan behajtani, élvezet lesz ragasztgatni. A túlkomplikált tetves kilincs patentjukat meg dugták volna a ... Jó lesz kiszedni belőle. Ki van ez találva rendesen kérem! Ma este a tulaj itt volt. Nézegette az Alfát, aztán megszólalt:
- Te gyerek! Jó autók ezek mi?
Nem akartam győzködni, de mivel gyalog jött, "nagylelkűen" felajánlottam, hogy haza viszem. Ennyit mondott ahogy a kocsit stílölte:
- Mehetünk!
Közbe végig vigyorgott, meg faggatott, hogy nem is gondolta volna, hogy ilyen szép belülről is. Na mondom az 5ös Golfos felélbredt :-)
Jó reggelt Vietnám!
fony7207-03-2013 21:03:01 // 136068
Hallgass Sanyira! (meg rám is :-) ) Pikk-pakk megvan egy ilyen javítás.
fony7207-03-2013 21:01:50 // 136067
Ja! :-)
Ne is mondd! Lemostam a kocsit, betett neki a tél rendesen. Lenne mit javítgatni a fényezésen... Főleg a küszöb hátsó toldásánál... Amúgy is tervbe van egy kisebb dizájnmódosítás a fényezésben, majd meglátom hogy jut rá időm. Remélem a Cityre sikerül összehozni.
krisz.v07-03-2013 20:35:37 // 136066
Nagyon szép! Tavasszal az enyémnek is ilyesmi hangja lesz remélem...:)
mreni07-03-2013 18:20:40 // 136065
csinálni kéne egy ECU reset-et,lehetőleg géppel
theBanyai07-03-2013 17:26:09 // 136064
Nem nagy cucc, simán javítható
redbull9007-03-2013 12:43:58 // 136062
Frucsi07-03-2013 08:52:45 // 136061

Hy!
Jah, ennyire azért nem durva, én is a hegesztésre gondoltam először, csak megpróbáltam a lehetetlent... :D
Sajnos most júliusig hamburgba leszek, addig kénytelen leszek a látványt elviselni, nem durva, de ott van na.... :S majd otthon, bár se szerszám, se rutin, de kész lesz.... :D
Köszi Urak!
Üdv innnen Fóswágenországból...:D
szeda07-03-2013 05:08:51 // 136060
Jó reggelt!
Olyan gondom lenne hogy selespedet télen kevés benzinnel raktam el. Most az elsõ indításnál ki is fogyott. Öntött em bele, megtankoltam de azóta egyenetlenül jár és alacsony fordulaton rángat.befecskendezõ lámpája ég. Ami a legfurább hogy a hibakód olvasás sem vezetett eredményre.csak régi eltárolt kódjaim voltak.
redbull9006-03-2013 22:59:48 // 136059
Üdv!

Keresek 156-ba Óracsoportot (üzem+óra vízhőm) enyém sajnos megadta magát
1.9 jtd 99évj.
gecsa06-03-2013 21:03:02 // 136058
Egy kis kézügyességgel minden megoldható...ha van eszköz,még a fényezés is..:-)
fony7206-03-2013 20:53:16 // 136057
Biztos javítható az, nem kell rögtön másikat venni. Ha nem találsz színben, akkor úgy is fényezni kell. Szerintem javíttasd meg és kész. Egy másik lökös árába bőven belefér a javítás.
Kka06-03-2013 20:48:12 // 136056
Okés, köszi! Hétvégén megpróbálok alkotni vele valamit, mert már lassan félek közlekedni, mindig azon parázok mikor fullad le megint.
Liquid06-03-2013 20:24:46 // 136055
leszereled a folytószelepházat, ez az a cucc amibe bemegy a szívócső, a motor jobb oldalán van, felül kipattintod a két sokpólusú csatlakozót, és van asszem 4 db T40 - körüli csavar és már lent is van, szépen kipucolod, aztán mehet vissza
Dömpi (il dottore)06-03-2013 20:03:54 // 136054
Ma a feleségemmel konvolyoztunk haza Ceglédről Abonyba. Toltuk neki rendesen a régi 4-esen, amikor egy enyhe kanyarban a szembejövő sávban feltűnt egy VW és az azt üldöző, éppen előzni készülő fekete ALFA. Mivel mi is 110 felett mentünk, a szembejövők pedig vélhetően kicsit többel - szemmel láthatóan ment a verseny :-) - csak azt láttuk, hogy fekete ALFA jön szembe a VW seggében, és rövid ledsora van a scudetto-tól jobbra és balra. De hogy 159 volt-e vagy 156 facelift, hirtelen nem tudtuk kivenni.
Ha valaki magára ismer, ÜDV INNEN IS, és reméljük le tudta gyűrni a "germán"-t.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.