Forum >> 156

csocsi26-07-2005 18:51:33 // 116
Nem, 2.0 TS Selespeed
csocsi26-07-2005 18:50:49 // 115
Sajna holnap mehetek, de akkor igazán! Utána jelzek, ha MEGVANNNNNNNN!
csocsi26-07-2005 18:49:15 // 114
Igyekszem csúszót kivenni, de még nem tudom. Igyekszem legkésőbb az erőműtől 13:40-kor indulni.
GEORGE26-07-2005 18:45:59 // 113
CSOCSIIIIII ! Holnap mikor mentek a Pirihez????
joe7526-07-2005 18:36:18 // 112
Igen gyárilag 15", a 16" csak opcionális lehetőség.
Gordon26-07-2005 18:32:20 // 111
Én úgy tudom, hogy gyárilag 15'
GEORGE26-07-2005 18:16:47 // 110
15-ös a gyári kereke a 156-nak. De miért baj ha a gumik váltóméretek ?
ribipeti26-07-2005 17:07:34 // 109
Na, elhoztad Piritől a vasat? Képeket, képeket! :)))
veteranviking26-07-2005 17:03:32 // 108
Asszem,lemez ill.téli 15",alufelnivel16",GTA 17"
veteranviking26-07-2005 16:57:19 // 107
Akkor a tied GTA :)) ))
csocsi26-07-2005 16:55:29 // 106
Hali! Arra lennék kíváncsi, hogy a 156-nak milyen a gyári felnije 16" vagy 17". Mert a gépemen a nyári gumi 17" a téli pedig 16" kerekeken van.
Nemesis26-07-2005 15:29:21 // 105
Az angol-magyar szótár meg valahogy így adta elő: nemesis - bosszúálló sors - félelmetes rivális - félelmetes ellenség :)))) Abszolúte nem volt célirányos a névválasztás. :|
Nemesis26-07-2005 15:21:08 // 104
Valahogy így gondoltam, az ISTENEK HARAGJA. Nem is rossz....!!! :)
BF15626-07-2005 15:18:08 // 103
Érdemes volt nyitnod magadnak egy topicot:))))))))))))))
Nemesis26-07-2005 15:14:56 // 102
lol :))))
TtK26-07-2005 15:14:50 // 101
És a topicnyitó abszolválta a 100. hozzászólást. Büszke vagyok magamra! :)))
Azmo26-07-2005 15:12:27 // 100
nem hiába, annyira felvilágosult, s intelligens emberek vagyunk mi Alfások :D
TtK26-07-2005 15:09:54 // 99
OFF Nemesis: (gör. ), a. m. harag, szűkebb értelemben az istenek haragja, mellyel a régi görög néphit az emberi élet szenvedéseit magyarázni próbálta. Az erkölcsi világrend kérdésein tépelődő költők és írók (így főképpen Pindaros, Sophokles és Herodotos) a N.-e sokkal eszményibb felfogásához jutottak el, mint a népies hit. Ők ugyanis kialakították a N.-nek mint az erkölcsi élet egyensúlyát fenntartó sors-nak a fogalmát, vagyis a N.-ben látták azt a sorshatalmat, mely lesújt az emberre, mihelyt ez a maga elvakultságában (gör. até, l. o. ) túllépi rendeltetése korlátait. Az így felfogott N.-t a képzőművészet mint szigorú tekintetű nőalakot ábrázolta, kezében zabolával. [Révai nagy Lexikona] ON
Azmo26-07-2005 15:02:28 // 98
Do you know what ''nemesis'' means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent! Csak a mihez tartás végett :D
Nemesis26-07-2005 14:54:52 // 97
Hát ja, mint ahogy mi olaszok is!!! :)))))))))))))))-
zolee14526-07-2005 14:53:57 // 96
nem azt mondtam, hogy szar, csak azt, hogy hihetetlenül el vannak szállva maguktól! :)
Nemesis26-07-2005 14:52:21 // 95
Nem is beszélve az élettartamról...
ribipeti26-07-2005 14:48:21 // 94
Anno volt egy 1.7 szívódízel Astra Combija apáméknak (0-100 km/h-ra 19,5s!!!), mellette egy szintén 1.7 szívódízel Isuzu motoros Combo is hajtva volt. Ég és föld és életveszély volt mindkettő, de a Combo érezhetően "virgoncabb" volt. :))))
Nemesis26-07-2005 14:42:15 // 93
Emlékszem tízből kilenc paraszt nálam isuzu dízel opel-t keres. Na erről ennyit. Az opel dízel a szerelőink szerint is szar. Soha nem is tudtak gyártani. Az üzleti részébe meg ne szóljunk bele, mert lehet hogy ha kitolnának nekünk fejenként szaros 100millió forintot, hogy mondjuk azt hogy makkmarci, akkor azt mondanánk. A fricc sörök meg nem szarok, azért valljuk be... .)
ribipeti26-07-2005 14:36:32 // 92
Szerintem pont azért lett az év motorja ez az Opel motor, mert meguk felé hajlik a kezük, ahogy az újságoknál is. De ettől még ők is tudják, hogy ami szar, az szar. Különben meg asszem az olasz dízelért cserébe az új V6 motorblokkot adták többek közt.
zolee14526-07-2005 14:29:24 // 91
meg kell nézni egy német sörreklámot (bármelyiket) az jellemzi a hozzáállásukat mindenhez.
joe7526-07-2005 14:26:40 // 90
Csak érvényesül náluk az über alles gondolkozás. Náluk jobban semmi és senki nem tudhat semmit. Ezért nem veszek pl. német érdekeltségű autós újságot, mert vérlázító hogy milyen szempontok alapján marasztalnak el egy egy autót a sajátjaikkal szemben.
ribipeti26-07-2005 14:24:47 // 89
hát szerintem meg a németek tudják mi az az igazi opel diesel, úgyhogy ez az olasz származású motor csak lendíteni fog az eladásaikon.
zolee14526-07-2005 14:23:56 // 88
valaki felvilágosíthatna a témában! rosszul gondolom amit gondolok?
zolee14526-07-2005 14:23:01 // 87
ez nem tudom hogy megy. nem az van hogy a német gyártású autókról szólt a szavazás? amúgy tényleg nem vagyok képben, csak találgatok, hogy miért volt. Meg lehet olyan is a dologban hogy a buzi németek nem vennék ha megtudnák hogy olasz szíve van a gépnek, róluk el tudom képzelni.
joe7526-07-2005 14:19:22 // 85
De itt azért nem épp az annyáról van szó. Hiszen a motor ugyan az csak a tetjén a burkolat opel. Ehhez értenek, műanyagot fröccsenteni, meg lenyúlni a technikát és kitenni a kirakatba hogy nekünk mi fasza motorunk van. Szánalmasak.
zolee14526-07-2005 14:16:05 // 84
"Komolyan idegbaszást kapok ettől, amikor németek pl. az év motorjának választják az 1.9 Opel dieselt" a szépségkirálynőnek sem az anyját koronázzák meg...:)
joe7526-07-2005 14:13:31 // 83
ÁÁ. Buzi GM. de szerencsére a 2.4-est nem adjuk! :)) Így is elég blama. Komolyan idegbaszást kapok ettől, amikor németek pl. az év motorjának választják az 1.9 Opel dieselt. Azt elfelejtik hogy az Opel az életbe nem volt képes normális dieselt csinálni, mindig megvette vagy az Isuzutól, vagy a BMW-től, most épp a Fiattól.
zolee14526-07-2005 14:10:08 // 82
"Amúgy nem értem miért adnak a digók ilyen pöpec motort a buzi opelnek..:)" talán pénzért?:)))
joe7526-07-2005 14:08:16 // 81
Beszéltek valami biturbós 1.9 JTD-ről ami 200 LE fölött teljesít, de hiszem ha látom...:) Amúgy nem nagy kunszt a Vectra OPC-be is került ilyen duplaturbós 1.9 Mjet ott 212 LE-t tudott. Amúgy nem értem miért adnak a digók ilyen pöpec motort a buzi opelnek..:)
ribipeti26-07-2005 14:05:49 // 80
Aha, elvileg, meg AWD is lészen, úgyhogy azért az se rossz!
zolee14526-07-2005 14:05:41 // 79
nem 8V meg 16V? eddig azt hittem.
zolee14526-07-2005 14:03:51 // 78
1,9 jtd kéccáz ló???
joe7526-07-2005 14:03:18 // 77
Ez még addig változhat. Az italiaspeed-en sem jön be minden hír.:)
joe7526-07-2005 14:02:35 // 76
"És csak pörög,... és csak pörög pörög...és csak pörög pörög pörög pörög..... Multijet. Hihetetlen de diesel." :)) Jó kis reklám volt. Igaz puntora.:)
ribipeti26-07-2005 14:01:24 // 75
A 149 (project 940) motorjai az italiaspeed szerint 1.6 JTS (115 bhp), 1.8 MPI (130-135 bhp), 2.2 JTS (190 bhp), 3.2 V6 JTS (260 bhp), 1.6 CDS (120 bhp), 1.9 JTD M-JET 16V (150 bhp), 1.9 JTD M-JET 16V (200 bhp), FWD & AWD, 4.300 mm long, Compact platform Sajna 115 lovas 1.6-tal indít alapmodellekben :(((
TtK26-07-2005 13:57:05 // 74
Legalább pörög a topic. :)
GEORGE26-07-2005 13:37:48 // 73
én is néztem milyen gyorsan követték egymást a hsz-ek :-)))
joe7526-07-2005 13:36:47 // 72
erre úgy 15 mp-en belül hárman is ráugrottunk..:))))
joe7526-07-2005 13:35:34 // 71
szerintem a motorvezérlő progit is módosítani kell, de egyébként ja..:)
GEORGE26-07-2005 13:35:31 // 70
szerintem azért nem olyan egyszerű a dolog! Hisz a vezérlő programm is más lehet pont azért amiért hiányzik belöle a vezérlésmodósító ...szerintem....
TtK26-07-2005 13:35:21 // 69
Lehet, hogy a motorvezérlő programozása is más, de a vasban tudtommal csak ennyi a különbség.
Nemesis26-07-2005 13:32:57 // 68
Szimpla vezérlésmódosító cserével már 120LE???
joe7526-07-2005 13:28:56 // 67
No igen. Két legyet egy csapásra. :) Ugyanakkor meggyőződésem, hogy a 105 LE-s alapmodell tök fölösleges, meg kellett volna hagyi a 147-ben a 120 LE-s motort alapmodellnek. Ha másért nem hát marketingből hogy kissé erősebb legyen az alapmodell mint a konkerencia modelljei. De szvsz az Alfa követni fogja a 147 utódnál a 159-es tendenciát és nem lesz 1.6-os alapmodell, valószínűbbnek tűnik hogy a már beharangozott 130 LE-s 1.8-as lesz az.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.