Forum >> 156
GTPeti18-03-2013 18:55:50 // 136303
(Még annyit, hogy 40-50eFt-ért high-end hangszórókat kaptam. Ha a többi komponens is jófajta, nagyon nagy élvezet ezeket hallgatni. A természetes hang és főleg a kiváló felbontás miatt.)
GTPeti18-03-2013 18:46:17 // 136302
Dede, a uD hangszórókat Mo-n vettem a Duett Kft-nél, Óbudán. (Tudnak jóárasítani is. ;)
Hardy18-03-2013 18:11:37 // 136301
Elindulsz az aksi negatív sarujától és végigmész rajta. Van egy ami a karosszériához van rögzítve, és onnan tovább kellene mennie a motorhoz. Ezeket szedd le és csiszold át, hátha segít.
thealfa15618-03-2013 18:06:47 // 136300
kicsit kezdő vagyok szakszavak terén úgyhogy kifejtenéd kicsit bővebben a testkábeleket???:)) melyikeket? merre? köszi:))
Hardy18-03-2013 18:03:45 // 136299
Van motortakaród alulról? Nem lepődnék meg ha nem lenne! A testkábeleket szedd le, csiszold át és tedd vissza. Nem tudom mivel sózzák az utakat de iszonyatos módon oxidálódnak a szabadon lévő vezetékek. Nekünk szinte az összes teherautónk bekrepállt, és ez volt a baja mindegyiknek.
thealfa15618-03-2013 17:58:39 // 136298
ma mikor elindítottam a kocsit akk elég nehezen indult...(akksi miatt) aztán kitolattam vele és mikor bekapcsolt a ventilátor rögtön leállt és alig akart újra indulni...azért állhatott le mert szar az akksi??? tegnap már leírtam a többi észrevételt, hogy miket csinál még...
gecsa18-03-2013 17:50:26 // 136297
szíjból dayco, szűrőből mann..
Szabeee18-03-2013 11:57:17 // 136296
nekem dayco szíj + lpr(??) vízpumpa került bele....
sparco18-03-2013 11:34:09 // 136295
Vezérműszíj szettbe+ vízpumpába milyet ajánlanátok ami jó minőségű?
sparco17-03-2013 20:51:39 // 136294
Csavarjaim vannak, csak kerékőr szett kellene, de majd elmegyek egy gumis ,,felfedező" útra hamarosan! :)
Imyx17-03-2013 19:10:55 // 136293
Nekem is így van :). Szerintem a Homasitában is van. Én anno a norauto-nál vettem.
mreni17-03-2013 18:58:10 // 136292
Minden normális gumisnál tudsz venni mindkettőt.
Nekem mozgókúpossal volt fent a kerék a 45ön+kerékőr
Nekem mozgókúpossal volt fent a kerék a 45ön+kerékőr
sparco17-03-2013 18:54:50 // 136291
Van köztünk olyan, akinek mozgókupossal vannak a gurigái felfogatva és esetleg van kerékőre?
Vagy tudna segíteni valaki, honnan tudnék beszerezni? Neten nem találtam normális darabokat...
Vagy tudna segíteni valaki, honnan tudnék beszerezni? Neten nem találtam normális darabokat...
Trombozis17-03-2013 18:51:29 // 136290
Vagy járó motorral kivett aksival kell bikázni. :-P :-))))) Na megyek eszek, mert leesett a cukrom a hülyeségtől. :-)
Trombozis17-03-2013 18:50:04 // 136289
Mondom, zsigulis korszakból terjedt el. :-D Ott nem számít semmi! :-D
Más: Az u-Dimension eszközöket honnan vetted (ha vásároltál)? Van valami bejáratott boltod? Gondolom, ha van az nem hazai. :-) Jön a jó idő és borítom szét a kocsi belsejét.
Holnap ki is nézek az új garázsba, hogy mik kellenek oda. :-D (csocsó asztal az tuti)
Más: Az u-Dimension eszközöket honnan vetted (ha vásároltál)? Van valami bejáratott boltod? Gondolom, ha van az nem hazai. :-) Jön a jó idő és borítom szét a kocsi belsejét.
Holnap ki is nézek az új garázsba, hogy mik kellenek oda. :-D (csocsó asztal az tuti)
GTPeti17-03-2013 16:32:03 // 136288
Álló motornál (és levett gyújtásnál) semmi baj nem lesz. Olyan, mintha ott sem lenne az autó.
(Amúgy magam sem értem, hogy hogyan terjedhetett el a téves módszer. OK... van sejtésem. Lehet, azt feltételezik, hogy járó motornál elektromos szempontból terhelhetőbb lesz az elektromos rendszer. Pedig dehogy. Lásd generátor maximális terhelhetősége vs. szóló akku maximális terhelhetősége.)
(Amúgy magam sem értem, hogy hogyan terjedhetett el a téves módszer. OK... van sejtésem. Lehet, azt feltételezik, hogy járó motornál elektromos szempontból terhelhetőbb lesz az elektromos rendszer. Pedig dehogy. Lásd generátor maximális terhelhetősége vs. szóló akku maximális terhelhetősége.)
Trombozis17-03-2013 16:26:59 // 136287
Nekem mindig járt a donor autó. Így tudtam mindig. Mondjuk ellent mond, hogy 2x tönkrement emiatt a diódahidam, szóval valószínű neked van igazad. :-)
Emiatt is nem volt nálam a kábel, mert kölcsön adtam havernak, amikor lemerült az aksija. Mondtam neki keressen embert, akiéről bebikázza, mert én már nem kockáztatom. (álló motorral sem :-D )
Emiatt is nem volt nálam a kábel, mert kölcsön adtam havernak, amikor lemerült az aksija. Mondtam neki keressen embert, akiéről bebikázza, mert én már nem kockáztatom. (álló motorral sem :-D )
GTPeti17-03-2013 16:07:18 // 136286
NEM. A bikázáskor két akksi van a rendszeren, vagyis VAN köztes puffer. És ez jó.
Ismétlem: Bikázáskor a donor autó motorja álljon, ekkor nem terheled indítózáskor annak generátorát, ami NEM bírja el az indítóáramot és tönkremehet.
Ismétlem: Bikázáskor a donor autó motorja álljon, ekkor nem terheled indítózáskor annak generátorát, ami NEM bírja el az indítóáramot és tönkremehet.
mreni17-03-2013 16:01:38 // 136285
akksi lesz az vagy est hiba
Trombozis17-03-2013 15:47:42 // 136284
Bikázás is ezt műveli? :-)
Amúgy ezért jó egy zsiguli. Ott ezeket nem veszed észre. :-D
Amúgy ezért jó egy zsiguli. Ott ezeket nem veszed észre. :-D
Trombozis17-03-2013 15:43:58 // 136283
Nekem nem mondta senki. De jó tudni. :-) Gyorsan cselekedtem. :-D
Akkor megúsztam. Amúgy mérges lettem volna, ha dióda híd meghal megint, mert már kétszer szívtam miatta (na nem emiatt az akció miatt)
Minden nap tanul az ember. :-)
Akkor megúsztam. Amúgy mérges lettem volna, ha dióda híd meghal megint, mert már kétszer szívtam miatta (na nem emiatt az akció miatt)
Minden nap tanul az ember. :-)
Trombozis17-03-2013 15:42:05 // 136282
Igen, úgy lett volna, csak sajnos a kábelem kölcsön volt adva. :-) ...még most sem kaptam vissza. :-o
Dévid17-03-2013 15:20:42 // 136281
Ez csak a saját véleményem, de először tegyél bele egy megfelelő kapacitású (minimum gyári értékű), ép állapotú akkumulátort, ha azzal is csinálja, utána vidd el autóvillamossági szerelőhöz.
thealfa15617-03-2013 15:16:51 // 136280
próbáljam új akksival??? vagy mit tegyek??? nemtudom, hogy mi lehet a baja:(:(:(
GTPeti17-03-2013 15:10:07 // 136279
"Beindítottam és ment vissza az Alfa aksija az Alfába, járó motornál."
Ilyet ne csinálj máskor! Rendkívül veszélyes akció.
Az akku ugyanis egy köztes tároló, ami kisimítja a generátor pulzáló feszültségét. Az Alfa akksiját eleve nem kellett volna kivenni. hanem a másikat párhuzamosan rákapcsolni, 5 percet várni (és mindkettő akksi "segítségével") indítani.
Ilyet ne csinálj máskor! Rendkívül veszélyes akció.
Az akku ugyanis egy köztes tároló, ami kisimítja a generátor pulzáló feszültségét. Az Alfa akksiját eleve nem kellett volna kivenni. hanem a másikat párhuzamosan rákapcsolni, 5 percet várni (és mindkettő akksi "segítségével") indítani.
6UR2017-03-2013 14:54:39 // 136278
Ezt én is csak hallottam meg olvastam. Próbálni nem próbáltam mert ha nekem vmire azt mondják h nem szabad és látok is benne némi logikát akkor nem kísérletezgetek vele csak ha netán nagyon muszály. Nálad viszont az elmélet és a gyakorlat tipikus esete történt meg :D
Trombozis17-03-2013 14:50:28 // 136277
;-)
Nekem, akkor most túl élte. :-)
Nekem, akkor most túl élte. :-)
Trombozis17-03-2013 14:48:20 // 136276
Utoljára, amikor 4 hétig állt a garázsban a kocsim és nem töltöttem rá az aksira, akkor így csináltam. Pözsóból aksi ki. Át az Alfába. Beindítottam és ment vissza az Alfa aksija az Alfába, járó motornál. Azóta az indít. Semmi baja nincs. Nem hiszem, hogy gond lenne. Ha igen, akkor megúsztam. :-) ;-)
6UR2017-03-2013 14:47:57 // 136275
"Ha a sarukat leveszi, a rendszerből hirtelen eltűnik egy, a többi fogyasztóhoz képest meglehetősen nagy terhelés, így a feszültség egy pillanatra igen magasra ugrik - akár 20-22V fölé is. Ekkor nagy a valószínűsége, hogy az egyenirányító híd diódái átégnek, ami nyilván rendesen odatesz a töltőrendszer egészségének, és a leendő új akkut is igen gyorsan tönkreteszi."
Ettöl jobban nem tudtam volna megfogalmazni (totalcar.hu) :D
Ettöl jobban nem tudtam volna megfogalmazni (totalcar.hu) :D
thealfa15617-03-2013 14:42:32 // 136274
a régi fel lett töltve...este levettem töltőről és akkor már nem volt időm visszacserélni úgyhogy másnap tettem be délután...és akk már csak harmadszorra indította el...:S:S:S
Trombozis17-03-2013 14:42:26 // 136273
Jah! Miért? Nem lehet? :-)
6UR2017-03-2013 14:37:41 // 136272
Járó motornál aksit cserélni?
Trombozis17-03-2013 14:35:08 // 136271
Mi a baja a réginek? Indítsd be a kicsivel és tedd át a régit (miközben jár a motor). Majd kiderül, hogy az-e a baja. :-)
thealfa15617-03-2013 14:29:38 // 136270
ha jár a motor...és benyomom a féket vagy felkapcsolom a világítást...leálll egy pillanatra meg ugrál az üzemanyag jelző óra...én ezt nemértem h mivan...:S:S:S
Dévid17-03-2013 13:59:03 // 136269
Enyéimben 74 Ah-s van. Azaz a TS-é a pincében melegszik. :D
thealfa15617-03-2013 13:53:59 // 136268
indul, de most egy 46Ah akksi van benne mert ami volt 55-ös az befosott...és még nemjutottam el újat venni.... lehet h gyenge neki??? pedig simán elindítja...
Kka17-03-2013 13:53:27 // 136267
Szerintem valami testezési hiba lesz. Nekem, igaz nem az alfában, de az előző autómnál csinált olyat hogy benyomtam a féket elment az index, meg a ködlámpa visszajelzője világított. A féklámpa körül nézz körbe hátul, ha a feék benyomásával rosszabbodik a helyzet, nekem anno ott volt gond a vezetékekkel, eloxidálódott a testkábel csatija.
Dévid17-03-2013 13:45:23 // 136266
Elindul? Enyém akkor csinált ilyet, mikor meghalt az akkumulátorom, de akkor nem is indult el.
thealfa15617-03-2013 12:49:57 // 136265
hogyha gyújtásra teszem...világít aminek nemkéne...kicsit ugrál a fordsz. mérő meg a kmóra mutató...és össze vissza ugrál a benzinszint jelző...ha rányomok a fékre akkor mégjobban megőrül...mi a rosseb lehet???
thealfa15617-03-2013 12:28:04 // 136264
Hogy tudom azt szétbontani??? Hogy hozzáférjek a csatihoz?
Trombozis17-03-2013 12:09:35 // 136263
A futest! Nem a te hozzaszolasodra irtam. :) A te hibad nem tudom.
Alfa GT-Csaba17-03-2013 12:08:33 // 136262
Valószínű kontakt hiba van az órád elektromos csatijánál .
Trombozis17-03-2013 12:08:26 // 136261
Nem kell megijedni. Szerintem aprosag lesz.
Mondjuk nem tudom mi a baja. :)
Mondjuk nem tudom mi a baja. :)
thealfa15617-03-2013 12:07:40 // 136260
az előtét ellenállás miatt csinálja???
Trombozis17-03-2013 12:03:52 // 136259
Lapozz vissza egy oldalt! Ott a megoldas!
thealfa15617-03-2013 11:56:08 // 136258
valami gáz van...most jöttem hazafelé...aztán útközben felvillant az abs lámpája meg h be van húzva a kézifék...összevissza mutatja h hol van benne benzin...hol nincs, a kilóméter óra egyszer csak leugrik nullára aztán vissza és mér tovább rendesen...mi lehet a baja??? most eléggé meg vagyok ijedve...
Alfa GT-Csaba17-03-2013 10:48:53 // 136257
Valószínű hogy az a motor ami a légterelő lapátot állítja ,nem működik ,vagy a lapát szorult meg .
Frucsi17-03-2013 09:22:07 // 136256
Ha esetleg találsz hasonlót....Engem érdekel!!!:D
Nézelődök én is azért....
Nézelődök én is azért....
szeda17-03-2013 09:10:23 // 136255
Sziasztok,
A fűtésem hiába tekergetem nem tudom állítani hogy hol fújja a levegőt.Mi van ilyenkor?
A fűtésem hiába tekergetem nem tudom állítani hogy hol fújja a levegőt.Mi van ilyenkor?
Trombozis16-03-2013 22:18:33 // 136254
Nem tudom. Most kezdtem el felfigyelni rá. Szóval csak ment annyit.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
696
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?