Forum >> 156

Kka23-02-2013 22:28:33 // 135803
és az milyen márka? :D
GTPeti23-02-2013 22:25:33 // 135802
A forrócsokiban látok esetleg fantáziát. :)
Roll198323-02-2013 22:25:22 // 135801
Szerintem nem ég mindig. Ha nyitom ki, akkor kapcsolódik és amikor csukom vissza és kb. még 1 centi van a teljes becsukásig, akkor már nem ég.
Frucsi23-02-2013 22:21:30 // 135800
Kösziiiiii!Forró rágógumi.....megoldom....máshova teszem!:D
Liquid23-02-2013 22:19:54 // 135799
gyárit :)
Kka23-02-2013 22:19:12 // 135798
Szijj cserék le van blogozva valakinek nem tudjátok? Na meg miből milyen márkát érdemes?
Ma megnéztem s a hosszbordás szíjam eléggé repedezett már, s gondolom a vez szijj sincs jobb állapotban akkor :/
Kka23-02-2013 22:10:07 // 135797
értelek :) végül is jó így, nekem pont fordítva áll most sajnos :D
Kka23-02-2013 22:08:02 // 135796
nekem az összes volt autómnál meleg volt ott mikor hosszú távot mentem, azoknál azon rész mögött volt a fűtőventi, s idővel ennyire felmelegítette azt a részt is. Gondolom az alfával is így van.
Frucsi23-02-2013 22:04:31 // 135795
Nem nem ég, csak nagyon meleg az oldala, gondoltam hátha valami rendellenes.....
GTPeti23-02-2013 21:58:25 // 135794
Annak az izzónak nincs külön kapcsolója tudtommal. Amikor ég a műszerfalvilágítás, akkor ég az az izzó is. SZVSZ amúgy sem csinál az olyan meleget a maga pár wattjával.
sparco23-02-2013 21:58:17 // 135793
Nem állítható sajna...csak ültetőrugók vannak alatta...
Előző tulaj állítólag hátulra is ültetőrugót rakott...
Mondjuk alacsonyabb is, mint az SW-m... meg akarom majd cserélni az sw rugóival,
ez marad gyári magas, és az sw alá mennek ezek a rugók.

De filózok, hogy a hátulján módosítsak-e valamit... :S
Roll198323-02-2013 21:53:54 // 135792
Nem ég folyton az izzó a hamutartónál?
Frucsi23-02-2013 21:35:57 // 135791
SZiasztok!

Az normális ha forró a középkonzol alja, a középső tárolórekesznél, pedig a szélévdőre van állítva a levegő.olvad a rágóm....:D
Köszi, ciao!
Kka23-02-2013 21:35:46 // 135790
állítható van alatta?
ha igen én a helyedben letekerném, legalább addig hogy egyforma "hézag" legyen elöl hátul a kerék és a sárvédő közt :)
Kka23-02-2013 21:32:53 // 135789
én is most azt keresek, szürke konzolt, meg sima "gumi" kormányt szereztem már a fa helyett :D
Trombozis23-02-2013 21:30:04 // 135788
Egy valtogomb nekem is kene.
sparco23-02-2013 20:29:35 // 135787
jaaa... és persze a vörös órák is bekerültek! :)
sparco23-02-2013 20:28:45 // 135786
Sziasztok!
Jelentem ,,kifásultunk"... azaz minden fa ill. fa utánzatú dolog kikerült. :)
És a végeredmény:

Köszönet érte Erik illetve mreni cartársnak!

Illetve látom volt lentebb szó ültetésről...
Szerintetek ültessek még a hátulján, vagy esztétikailag így is szép az összkép?
(az elejéhez nem nyúlok az épp elég alacsony)
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-02-2013 20:15:06 // 135785
Szóval a nagyon csodás wv- vezérműtengely audi, ha 5 mikron alatt van az ütáse akkor audiba megy, ha 5-9 mikron akkor wv, ha 9-1 5 mikron akkor seat skoda. 10 mikron felett elvileg kuka mert annyi a tűrés. Pár hónapja kisérleti szerszám 18 mikronos ütése olt a kész vez mű tengelynek, kérdeztem főnököt akkor most ez a 30edb kuka? Válasz nem, jó lesz a wv tuaregbe- pfff tessék ennyi abba jó a szar is. pedig nem egy ólcsó autó. szal ha nekem valaki még egyszer azt mondja a wv ilyen meg olyan jó el mehet a pi.. ba :D
Lambi15623-02-2013 20:02:30 // 135784
A fej teljesítményéhez mérve szerintem elég amit a gyári ISO-n kap, mivel a fejen lévő csatlakozó "tüske" is elég vékonyka, de megér egy próbát. Most fejcsere előtt állok, ha nem lesz jobb, kipróbálom amit javasolsz. Ha úgy sem, akkor bekötöm a 640-es Blau erölködőt az ajtókban lévőkre. Az olyan kb 45-50W RMS/csatorna.
Kicsu23-02-2013 19:39:28 // 135783
Én kapásból kivágtam a gyári hangszórókat az ajtókból,helyettük ment bele háromutas kicker.
Erősítő,mélynyomó szintén kicker.
Ami sokat dobott ezen az összeállításon a fejegység direk tápot ( + - ) kap az akkuról a gyárinál vastagabb kábelen.
PeterW (wares)23-02-2013 19:38:51 // 135782
Bocs, kicsit confuse. A lenullázódik azt jelenti, hogy 2001.01.01.-re áll.
PeterW (wares)23-02-2013 19:38:06 // 135781
Üdv Cartársak!

45 boxit upgrade-eltem 56 JTD 16V 1.9-re.
Látott már valaki olyat, hogy a dátum néha lenullázódik, majd később visszaáll a korrekt dátumra? Azt még értem, hogy ha resetel. (nemtom, esetleg van egy egy kis elem-aksi, ami tartja az adatokat) de hogy HOGYAN ÁLL VISSZA a korrekt dátum? Na ezt a részét nem nagyon értem...nem hiszem hogy rádiós és szinkronizál...
Lambi15623-02-2013 19:24:00 // 135780
Autós találkozókon szoktam bekapcsolva hagyni. Nem üvöltetni szoktam csak hogy valami szóljon. Gondolkozom fejegység cserén is, mert azért az is számít. Most Pioneer van, fejből meg nem mondom milyen, amit kinéztem az pedig egy Alpine CDE-171 R.
Bár a Pioneer elég megbízható legalább is dj cd-k tekintetében.
Lambi15623-02-2013 19:18:00 // 135779
Megoldom én, bár jól dolgoznak a srácok a Mol mögött. :) Csak azt nem tudom eldönteni, hogy legyen-e erősítő vagy ne.
Piritu - 1.000.00023-02-2013 19:16:03 // 135778
Mit csinálsz 2 óra hosszat a kocsiban? :-)
Piritu - 1.000.00023-02-2013 19:14:36 // 135777
Egy autórádió kb. 10W-ot tud. Ennél bármilyen végfok jobb, akár egy 4x50W RMS-t tudó is. Nem a hangerő miatt kell. Pl. a Hifonics-om sose volt feltekerve, pedig már megy pár éve. Főleg, ha van is erősítőd kár kihagyni a lehetőséget.
Egy 4x50-es végfoknál nem is kell túlzásba vinni a vezetékezést. Tapolcán a MOL kút mögötti fiúk meg is oldják, ha nincs kedved hozzá.
Lambi15623-02-2013 19:14:05 // 135776
Jól mondod. Az 1000W az, ami rá van írva, hogy "menőbb" legyen. RMS 400-at tud. Egy dual 12" Crunch Fatboy-t hajtok vele, ami elvben 2*600-at visel el, de nem hinném, hogy RMS-ben... A második akkut azért szerettem volna mert a mostani (Bosch s5) sajnos 2óra alatt lemerül ha álló motornál hallgatom a zenét kb 60%-os terhelésen.
GTPeti23-02-2013 19:08:23 // 135775
Egy 75 wattos csatorna egy ajtónak bőven elég. A lényeg, hogy valódi 75W legyen. Két erősítő esetén nem kell második akku (ugyanis a generátorról mennek), csak akkor, ha sokat hallgatod álló motornál. 1000 Wattos erősítőre komolyan mondom nem tudom mi szükség van. Halláskárosodást egy 250 Wattossal is nyugodtan beszerezhetsz. :)
A hangsúly inkább a minőségen (torzítás, damping factor, tartalékok) van, szerintem.
Lambi15623-02-2013 19:04:43 // 135774
Erősítőim még vannak, de nem hangnyomás versenyre készülök. Csupán azért szeretnék jobb hatásfokú szórókat, hogy a fej kevesebb terhelés mellett is ugyan olyan hatékonyan tudja mozgatni a membránokat, ezáltal "teltebb" lesz a hangzás és nem négyszögesedik be a jel olyan könnyen. (nem torzít)
Lambi15623-02-2013 18:58:48 // 135773
Tudom, hogy jobb lenne erősítőről hajtani az ajtóban lévőket is, de az elég nagy meló lenne vezetékelési szempontból is meg eleve kellene az 1000-es erősítő mellé még egy 4*250 a csomitartóba (az ugye RMS-ben még mindig csak 4*75W), a két erősítő mellé meg már jó lenne akkor egy második akku is.. :(
Piritu - 1.000.00023-02-2013 18:51:35 // 135772
Autóba már 10-20-ért vehetsz használható erősítőt használtan. A Spiderben nekem is 10ezres nyomul.
Piritu - 1.000.00023-02-2013 18:50:21 // 135771
Nem nagyon fogsz 93 felettit találni. Autóhifiben nem dívik a hatékonyság javítás.

u.i.
Pont ezért használok 100 dB/W-os Eminence hangszórókat a zenekarban...
GTPeti23-02-2013 18:45:48 // 135770
Vedd úgy, hogy nem szóltam...
Lambi15623-02-2013 18:29:28 // 135769
Nem, nincs bitumen :(
Lambi15623-02-2013 18:28:56 // 135768
Az ajtóban lévőket fejről hajtom, tehát számít a hangszóró érzékenysége. És mivel az iskolában megtanultuk, hogy minden 3dB-es emelkedés megfelel egy Watt duplázásnak ezért nem is akkora hülyeség a hangszóró érzékenységét figyelembe venni. Ezért is van az hogy a 2*600-as Siva végfokom a 97dB-es 600W-os szórókkal ugyanakkorát nyom mint a 2*1200-asom a 93dBes 1200as szórókkal... És nyilvánvalóan olcsóbb érzékenyebb szórót venni, mint 2x akkora erősítőt 350 rongyér..
Piritu - 1.000.00023-02-2013 18:23:45 // 135767
Van bitumenezve az ajtód? Amíg nem csináltattam meg tehettem bele bármit :-(
GTPeti23-02-2013 18:22:29 // 135766
Annyira kevés az erősítőd teljesítménye, hogy a hangszóró érzékenységén múlik a hangerő? Az akkor régen rossz. Vagy a rádió végfokáról hajtod?
Piritu - 1.000.00023-02-2013 18:21:05 // 135765
Itt 92-t írnak erre a Kenwood szériára.
Lambi15623-02-2013 18:20:48 // 135764
Na ilyen volt benne amikor vettem :) . Utána került bele a Kenwood egy bontottból. (ez klasszisokkal jobb mint ami volt benne.) Most pedig ezt cseréltem le Magnatra, de itt már nem hallok külömbséget.
Piritu - 1.000.00023-02-2013 18:17:15 // 135763
...ez valami aftermarketes cucc lesz. Az eredeti olyan mint a képen az első:
Lambi15623-02-2013 18:10:43 // 135762
Sziasztok! Nem tudja véletlenül valaki, hogy a gyári Kenwood hangszóróknak hány dB az érzékenysége? Mert kiszedtem az ajtókból, tettem bele Magnat cumót, de érezhetően jobb nem lett. Talán picit tisztább, gyengébb közepet ad, de ahhoz képest, hogy 93dB-t írtak rá nincs az az átütő siker..

Rolcho23-02-2013 17:51:28 // 135761
Azóta: Szélvihar tombolt minden egyes alkalommal, mikor elindult a ventillátor a kocsiban. A hiba természetesen a pollenszűrő környékén volt, ahol fals levegőt szívott. 3 csavarból 2 került vissza :-/, a takaróelem pedig nem került a helyére, ezért volt a zaj. A hibát orvosoltam.
159 Indigo Gray 2.4 Monster23-02-2013 17:24:18 // 135760
Én a motrát nem irigylem. Ezt el is fogom magyarázni csak most nem tudom, mert bór versenyen főzök és sikerült be rúgni :D Vannak érdekes dolgok a karika gyárba, amik személyes tapasztalatok nem holmi mende mondák mint pl hogy az olasz szar mert ezt meg azt mondták. Ha nekem valaki azt mondja hogy milyen fasza a Fócvágen, Seat, meg a skoda na arra kész a válasz és a tőrténet. Remélem este sikerül le írnom :) Ha nem holnap tutira közlöm itt minden kedves Alfás márkatársal had tudják ők is osztani a nagy Bajor precizitást. A vezérműtengelyről fogok majd írni :)
Trombozis23-02-2013 15:30:33 // 135759
Az tuti. Hogy le tudna akadni. :-o
GTPeti23-02-2013 15:28:10 // 135758
Amikor láttam olyanról képeket, már akkor tudtam: több veszéllyel jár, mint amennyi előnye lehet. :(
Trombozis23-02-2013 14:53:56 // 135757
Nekem a múltkor az alsó toronymerevítő úszott fel egy dudoron. Pedig nekem nem olyan durva, mint mreninek. :-o :-D
A szívem majdnem kiesett. Odafektetném a ColasHun-t.
Alfa GT-Csaba23-02-2013 11:50:23 // 135756
Éppen tegnap takaritottam a turbó szívó oldali csövét és az is olajos volt belül ,persze mert a kartergáz cső is oda van vissza kötve és lehet hogy az az olaj kerül át a turbó nyomott oldalára.
Alfa GT-Csaba23-02-2013 10:16:37 // 135755
Az nem nagyon baj ha nem fogy az olajad a motorból!!Minden turbó nyom valamennyi olaj párát és az csapódik le a turbó cső belső falán,a gond inkább az hogy az olaj megeszi a gumi csövet és azért lyukad ki idővel
Mókusék156SW23-02-2013 00:42:19 // 135754
Hali skacok!
2.4JTD 170000km, olajos a turbó nyomócsövem belül...gáz mi?!
Nem volt még se alfám, dízelem:) Nemrégen került hozzánk, így szívesen fogadom a tanácsokat, mit nézzek meg rajta, nehogy meglepetés érjen. Pl.: Tapasztalatok, típushibák, vagy várható meghibásodás...
Köszi!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.