Ha már ez a téma, kipuff csere jön nekem is e hónapban. Kérdés, hol csináltassam? itt; Dinamit vagy itt Hasper tuning
Az árak hasonlóak, 25K szereléssel együtt.
Forum >> Szerelőműhely
Imyx03-01-2012 14:06:27 // 36972
GTPeti03-01-2012 13:09:30 // 36971
Az szép summa. :(
Liquid03-01-2012 13:08:00 // 36970
nemtom mennyire helytállóak a webshop árai de azalapján egy "kicsit" drágább :)
majd 500 EUR csak a hátsó dob
majd 500 EUR csak a hátsó dob
GTPeti03-01-2012 12:46:45 // 36969
Egy méretezett Supersprint rendszeren nem gondolkodtál? (Nem tudom mennyivel drágább.)
Liquid03-01-2012 11:28:51 // 36968
Tudtok ajánlani nekem (lehetőleg) Győr környékén egy jó kipufogó-építő céget?
Valami olyat szeretnék aminek van azért hangja, de halkabb mint a mostani, és az se baj ha van papírja, amivel lehet műszakira vinni (ez utóbbi nem alapfeltétel)
Valami olyat szeretnék aminek van azért hangja, de halkabb mint a mostani, és az se baj ha van papírja, amivel lehet műszakira vinni (ez utóbbi nem alapfeltétel)
Ferke03-01-2012 10:41:13 // 36967
Nem feltétlen szokott melegedni, van, hogy nem melegszik, csak nagyobb terhelésre, akkor viszont hirtelen és nagyon.
De ha nem fogy a vized, akkor valószínűleg ott nincs ilyen gond...ilyen időben a rövid távon autózás esetén teljesen normális ez a tünet.
De ha nem fogy a vized, akkor valószínűleg ott nincs ilyen gond...ilyen időben a rövid távon autózás esetén teljesen normális ez a tünet.
Imyx03-01-2012 08:37:47 // 36966
Igen, úgy tűnik, más rugókra van szükségem :D. Thx!
Bilux02-01-2012 21:19:23 // 36965
Nem hengerfejes. Az olajbetöltő sapkát meg ne nyitogasd feleslegesen :D
mreni02-01-2012 21:17:20 // 36964
többféle lehetőség is van :)))
mc02-01-2012 21:16:14 // 36963
Remélem nincs nagy gond! :) Nincsenek felesleges tíz ezreseim hengerfejezésre. Ilyenkor a víz is túlmelegszik vagy felforr mármint ha hengerfejes nem? 90-95 fok fölé nem megy az enyém üzemi fokon. A hűtő víz is tiszta nem szineződik el és nem foltos.
mreni02-01-2012 21:10:29 // 36962
nem feltétlen,de ha csak a sapka olyan akkor no para :)
mc02-01-2012 21:06:09 // 36961
ezt pontosan eltaláltad Mivel általába rövid utakat megyek .általában mire bemelegszik a motor már állítom is le mert megérkeztem. Mit lehet ezzel tenni,vagy nem kell akkora dolognak betudni? Mennyire teszi tönkre a motort? Belenyúltam a betöltő nyílásba is hátha ott is van ilyen massza de nem volt. szerintem nem lehet hengerfejes. (remélem hogy nem),ha az lenne biztos hogy fogyna a víz is valamennyire belőle nem?
Dévid02-01-2012 20:43:59 // 36960
Dévid02-01-2012 20:39:12 // 36959
Ha sokat mész rövid utakat, akkor is előfordulhat ez a jelenség.
Bilux02-01-2012 20:37:41 // 36958
Pára mindig van a motortérben, de ha sokat mész városban hideg motornál ez nem párolog el. Így lehet ilyen emulzió a olajsapkán.
mreni02-01-2012 20:08:31 // 36957
előfordulhat hogy hengerfejes,sőőt... ezt látni kéne
mc02-01-2012 19:57:39 // 36956
Üdv. Tudna valaki tanácsot adni hogy mitől van fehéres szürke massza az olajbetöltő sapkának a belsején? 145 -ős 1.4 -es t.s. -ról van szó. Biztos hogy nem hengerfejes mert megnéztük és a víz sem fogy a hűtőből és olaj folt sincs a hűtő vízben. olajcsere nem olyan régen volt benne. Elötte valami gagyi olaj volt benne de akkor nem volt ilyen az olaj sapka. csere után vettem észre, pedig selenia 20 k alfa olajat tettem bele. Pára kerülhet valahogy a motortérbe vagy....???? nem vagyok egy autó guru az igaz,de nem értem.
mreni02-01-2012 18:41:44 // 36955
szerintem nem,ha dobsz egy alvázszámot megnézem
Imyx02-01-2012 18:39:28 // 36954
Cs.Alfa02-01-2012 18:10:39 // 36953
Köszi!
'''''02-01-2012 18:09:58 // 36952
Köszönöm a segítséget!
Pat02-01-2012 18:07:41 // 36951
POLÓ blogjában megtalálod...
zalan02-01-2012 18:07:33 // 36950
http://alfaamore.hu/tagok/neoex48/autok/7491/blog/13483
Cs.Alfa02-01-2012 17:51:14 // 36949
156-ban kéne a vízhőfokmérő óra led.jét kicserélni....hogy kell a középkonzolt leszedni,hogy hozzáférjek?
'''''02-01-2012 13:41:41 // 36947
Sziasztok!Tud valaki kormánybőrözésben segíteni vagy címet küldeni?
Gtaati01-01-2012 22:49:09 // 36946
Helló Mindenki!
Olyan kérdésem lenne, hogy valaki fiat ecu scannel jtd motort nézett-e már? A kérdésem pontosan az lenne h meg lehet nézni a program segítségével élő adatokat és ha egyszerre nézem a négy injektort, porlasztot van köztük eltérés és van ami minuszban van ami pluszban megy ez pontosan mit jelent? Mekkora eltérés lehetséges illetve normális ezeknél a CR injektoroknál? Ha valaki tud erre választ vagy segíteni azt megköszönném! Válaszotokat várom! És köszönöm!
Olyan kérdésem lenne, hogy valaki fiat ecu scannel jtd motort nézett-e már? A kérdésem pontosan az lenne h meg lehet nézni a program segítségével élő adatokat és ha egyszerre nézem a négy injektort, porlasztot van köztük eltérés és van ami minuszban van ami pluszban megy ez pontosan mit jelent? Mekkora eltérés lehetséges illetve normális ezeknél a CR injektoroknál? Ha valaki tud erre választ vagy segíteni azt megköszönném! Válaszotokat várom! És köszönöm!
zalan01-01-2012 22:05:13 // 36945
Sziasztok! Ma kiírt a központ valami olyasmit, mert persze nem tom elolvasni, mert mire észreveszem már nincs ott ! na, de a lényeg: Motor engine control faild ... de egyszer kiírta ennyi nincs semmi változás a kocsi életeben. ez mit jelenthet?

A bal alsó lámpa villant ki egy pillanatra (amíg kiírta a központi)
Gyorsítás közben történt. Az lehetséges lenne, hogy a termosztát rossz nem melegszik fel csak 50 körülire, és azt okolja??

A bal alsó lámpa villant ki egy pillanatra (amíg kiírta a központi)
Gyorsítás közben történt. Az lehetséges lenne, hogy a termosztát rossz nem melegszik fel csak 50 körülire, és azt okolja??
Piritu - 1.000.00001-01-2012 21:36:17 // 36944
Néztem már mindenhonnan.
Nem lesz más, szét kell szednem a műszerfalat :-(
Nem lesz más, szét kell szednem a műszerfalat :-(
Ferke01-01-2012 21:34:29 // 36943
Ha az érintettek félnének a műanyag lakattól, akkor az autók jó nagy része le sem vizsgázna, a fél ország éhenhalna, a politikusok meg már elköltöztek volna...:-)
Hari01-01-2012 21:17:24 // 36942
Az baj! ... akkor lehet, hogy a hőcserélőd ereszt?! (UV lámpa - emeld fel az autót és alulról is nézd meg! .... hátha.)
Piritu - 1.000.00001-01-2012 19:55:26 // 36941
Kösz az infó, tehát látható szemüveg nélkül is. (Van benne indikátor, de sehol sem látom a motortérben, pedig elmegy a gáz.)
Hari01-01-2012 19:52:30 // 36940
Nem az olaj világit, hanem kell a rendszerbe tölteni "indikátor" színező anyagot és ahol szivárog ott uv fénynél jól látható! (Nem kell hozzá szemüveg.)
Piritu - 1.000.00001-01-2012 19:40:26 // 36939
A klímába tett olaj szabad szemmel is láthatóan világít UV fényben vagy csak a narancssárga szemüveggel látható?
Wickey29-12-2011 09:22:01 // 36938
Mindjárt gondoltam, hogy nem a te ötleted volt. :-)
Ja, és ha megvan, ki találta ki ezt az okosságot, azt segítek pofán vágni. :-)
Ja, és ha megvan, ki találta ki ezt az okosságot, azt segítek pofán vágni. :-)
W.28-12-2011 19:58:01 // 36937
Még semmi(remélem), de valszleg lesz egy offos járgány, amiben ilyen van és érdekelne hogy pl. kell-e ennél vezérlést cserélni, mennyire kényes szerkezet stb., stb., :)
Hari28-12-2011 18:35:09 // 36936
Mondja, ... mi a gondja! :-)
W.28-12-2011 15:01:30 // 36935
Van valakinek tapasztalata a GM 2.2-es TD motorjával?
mrknavi28-12-2011 08:58:33 // 36934
nagyábból összeraktam fejben a dolgokat szóval motor ki:) köszönöm a helpeket m.h.t találtál?
Hari28-12-2011 08:48:48 // 36933
Én értem mit mondasz! ... sőt max. egyet értek veled! De! Ez sajnos jogszabályba van foglalva, és nem én találtam ki! :-) Az aki nem a jogszabályban leírtak alapján csinálja - mármint vizsgabiztos - a m.sz.v. -t az bizony az állásával játszik! ( + ha még ezért pénzt is fogad el! az bizony bűncselekmény! - 2-10 évig ... rárohad a műanyag lakat is!!!)
Azt kéne jól pofán vágni, aki ilyen jogszabályokat kitalál!
Azt kéne jól pofán vágni, aki ilyen jogszabályokat kitalál!
Kareszka198428-12-2011 08:06:23 // 36932
147-nél az első ködlámpáknál okozhassa a relé hibája a biztosíték folytonos kicsapódását?
atesssz27-12-2011 23:08:30 // 36931
ja, a 3km alatt a gyorsításoknál erősebb volt a hangja, motorfékes lassításoknál szintén hangosabb volt. Ha kb épp h nyomtam neki, hogy ne lassuljak, viszonylag halkabb volt.
atesssz27-12-2011 23:06:28 // 36930
'estét!
fémes kotyogás-kopogás a jobb első kerék környékéről. kb 80-nál kezdte egy lassítás után. sebességbe kopog, üresben nem.
3km után elhallgatott, azóta nem jött elő agresszív gyorsulások-lassítások-fékezések hatására sem.
Féltengely? A gumiharang nincs szétszakadva
fémes kotyogás-kopogás a jobb első kerék környékéről. kb 80-nál kezdte egy lassítás után. sebességbe kopog, üresben nem.
3km után elhallgatott, azóta nem jött elő agresszív gyorsulások-lassítások-fékezések hatására sem.
Féltengely? A gumiharang nincs szétszakadva
Wickey27-12-2011 22:55:29 // 36929
ki kell az anyjuk picsáját, azt kell kiforgatni, hogy a barna fele legyen kívül.
Minek forgat terhelés nélkül dízelmotort? Hogy füstölést nézzen? Úgyis csak terhelés alatt fog füstölni, üresben még a legkoszlottabb csótány szemét trágyadombok is alig füstölnek akármeddig forgatja is a parasztja. Tegye mérőpadra és tolja el negyedikben alapjárattól végfordulatig, mellékesként meg legalább lesz mért teljesítmény és nyomatékadata is (de ezt csak halkan súgom meg, a dízelt a legegyszerűbb csipszelni, most meg hogy már minden kW alapú, a franc se fogja megvenni a 170 lovast, megveszik ugye a 110-120 lovast és abból csipszelnek 170est, az kurvaélet) oszt csinál vele amit akar.
Amúgy csatlakozom WBR-hez, már csak azért is hajlandó vagyok többet fizetni, hogy ilyen kretén baromságot az én motorommal ne csináljanak.
Minek forgat terhelés nélkül dízelmotort? Hogy füstölést nézzen? Úgyis csak terhelés alatt fog füstölni, üresben még a legkoszlottabb csótány szemét trágyadombok is alig füstölnek akármeddig forgatja is a parasztja. Tegye mérőpadra és tolja el negyedikben alapjárattól végfordulatig, mellékesként meg legalább lesz mért teljesítmény és nyomatékadata is (de ezt csak halkan súgom meg, a dízelt a legegyszerűbb csipszelni, most meg hogy már minden kW alapú, a franc se fogja megvenni a 170 lovast, megveszik ugye a 110-120 lovast és abból csipszelnek 170est, az kurvaélet) oszt csinál vele amit akar.
Amúgy csatlakozom WBR-hez, már csak azért is hajlandó vagyok többet fizetni, hogy ilyen kretén baromságot az én motorommal ne csináljanak.
Hari27-12-2011 20:26:02 // 36928
A kuplung kinyomóvillának van egy illesztő stiftje, - amin a villa billeg amikor nyomkodod a pedált - aminek a használat folyamán igen rendesen ki szokott kopni a furata. + a stift is el szokott kopni! Na a villának ez a részét kell feltölteni, felhegeszteni.
A stiftet (Renzon stift) pedig a váltó leszerelése után ki tudod ütni, .... és új bele.
A kinyomó villának oldal irányban nem szabad mozdulnia max. 1-2 mm-t. ... nem pedig 1-2 cm-t!!! Ha oldalra el tud billenni a villa, akkor nem fog jól működni.
Ha még segíteni tudok, csak keress! (Meg nézem holnap a mh.-t.)
A stiftet (Renzon stift) pedig a váltó leszerelése után ki tudod ütni, .... és új bele.
A kinyomó villának oldal irányban nem szabad mozdulnia max. 1-2 mm-t. ... nem pedig 1-2 cm-t!!! Ha oldalra el tud billenni a villa, akkor nem fog jól működni.
Ha még segíteni tudok, csak keress! (Meg nézem holnap a mh.-t.)
mrknavi27-12-2011 17:36:52 // 36927
Igen a villára ami mozgatja a kinyomót.( ha jól sejtem) 1-2 cm között mozog de nem törés gyanús mert gondolom az lógna nagyobbat. Előbb írtál valami heggesztést azt pontosan mire értetted? Csak azt nem értem h. miért is fordul el?
Csaba27-12-2011 17:01:46 // 36926
A villára gondolsz? Annak van valamennyi játéka, de túl nagy nem lehet.
mrknavi27-12-2011 15:22:20 // 36925
sajnos nem ilyen 500ft-os dolgokrol van szó. törött a munkahenger kell 1 másik. de az a csap rész ami mozgatja a nyomólapot rudat nemtudom a pontos nevét annak egyenesen kell állnia ugye? mert nekem elfordul. kb 1-2 cm-es mozgása van oldalirányban ha szemben állok vele ennek mennyire kell fixen állnia? valami eltörhetett alul?? köszöntem:)
Csaba27-12-2011 14:24:06 // 36924
ki van kopva a stiftnél, Ha szétszeded hegeszd fel.
Csaba27-12-2011 14:21:33 // 36923
Hali 500Ft-ért gyártattam bele fékolajálló anyagból karmantyút 2 éve. Bevált, de neked ahogy Hari írta nem csak ez a problémád, hanem vagy a tárcsád kopott, és/vagy a szerkezet törött. A motorba pedig jó minőségű10w-40-es olaj kell. (a képekről puskáztam:))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
561
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?