Forum >> Szerelőműhely

vienna16-01-2012 20:09:42 // 37122
Hello Cartarsak!

Valami nincs rendben a paripaval... 1.9 jtdm, 160.000km. Karacsony elott a motor control lámpa kigyulladt, hiba kódot nem tudom, de overboost szenzor, turbó nyomás szenzor, vagy turbó hibát irt a hibaolvaso markaszervizben. A szervizben azt mondtak, h a 3 közül ok se tudjak megmondani mi lehet, igy kicserélték az overboost szenzort (mert 1x mar volt takaritva). A hiba viszont ma sajnos ujra jelentkezett. A szervizben arra gyanakszanak, hogy letapad a turbogeometriam.
Van esetleg valakinek tapasztalata ezzel a hibával? EGR okozhat ilyen hibajelet? Turbom bízom benne, hogy jó, mert én nagyon odafigyelek rá, nem füstöl kéken, és az olajat se eszi.
Hari16-01-2012 20:07:17 // 37121
Motorház fedél kinyit. Szedd le az egész pajzsot. Szedd szét a pajzsot és utána az emblémának van belül 2 kis biztosító "alátétje". Varázsold le ezeket. Aztán az emblémát tapétavágóval v. 1 éles késsel kördevágod. ... kb. ennyi. ... ja és kis tisztogatás aztán jöhet az új jel! :-)
zalan16-01-2012 15:10:00 // 37120
156 első jelét, h kell leszedni, le kell valahogy pattintani, vagy hogy??
Ferke16-01-2012 13:39:07 // 37119
Jaja:) Az a rész hatalmas:)))
Ferke16-01-2012 13:34:57 // 37118
Bp-i vagy, így kézenfekvőbb, hogy :)
SuetiMueti16-01-2012 12:28:27 // 37116
Sziasztok!

Szükségem lenne egy jó szerelőre, de mivel alig pár hónapja vagyok alfás, így nincs tapasztalatom, tudnátok segíteni?:)
Liquid16-01-2012 12:24:32 // 37115
meg egy zacskó kavicsot :D
vm16-01-2012 12:15:44 // 37114
Hogy mik vannak ;-)
zalan16-01-2012 12:11:42 // 37113
akkor kérnek három éleset, meg egy laposat .. :D
Ferke16-01-2012 09:34:30 // 37112
Komolyan szánalmas, hogy fellendült ezeknek a válságtermékeknek a kínálata...tisztára olyan, mint a Brian életében a kőárus esete:))
Robbye15-01-2012 21:52:20 // 37111
estét!
http://www.youtube.com/watch?v=F8Kfi-lB-BA&feature=player_embedded
Hamarosan nekilátok! :D
zalan15-01-2012 15:03:03 // 37110
köszönöm segítséget :)
atesssz15-01-2012 13:06:45 // 37109
amit előbb linkeltem, az is űrtechnika!
atesssz15-01-2012 13:06:01 // 37108
Alfa GT-Csaba15-01-2012 12:10:28 // 37107
keress valakit a környéken akinek van hegesztő aparátja /gáz-oxigén hegesztője /és melegíttesd meg vele,és amíg izzik addig csavard ki.
mreni15-01-2012 11:56:43 // 37105
Ilyen... mondjuk ezek ennyiért egyszer használatosak kb :D
Átok79146TD15-01-2012 11:50:28 // 37104
ürtechnika..:)
a MIR-en fejlesztétk szovjet találámány...:))))
vm15-01-2012 11:39:08 // 37103
Azmiaz?
mreni15-01-2012 11:25:31 // 37102
vagy létezik csavarkiszedő is ami ilyenkor simán kitekeri :))
csak ugye egyszeri használatra fölösleges,én se sokszor használom
jati15915-01-2012 10:15:32 // 37101
Szerintem is jó ötlet! Köszörűld le síkra, központozd be és először a magméretnél kisebbel fúrni ki! Jártam már úgy, hogy a csavar vagy a központozástól vagy csavar közepének kifúrásától (elméletileg talán össze ugrott), vagy mindezek eredménye képen, fúrás közben kicsavarodott! Azért vigyázz hogy központosan fúrd! :-)
mizooo15-01-2012 09:59:58 // 37100
Vagy eltörik mint a szar :) nehéz ügy...
mreni15-01-2012 09:09:09 // 37099
szerinted,ha jól bele van rohadva kocogtathatod,meg áztathatod bármibe.
Tomice15-01-2012 04:14:13 // 37098
Ugyan már!Jól be kell fújni,vagy beáztatni gázolajba,kicsit megkocogtatni ,majd joobra-balra megcsavargatni és megindul ha van rendes fogásod!
zalan14-01-2012 21:03:06 // 37097
ahm ez nem rossz ötlet
GTPeti14-01-2012 21:00:46 // 37096
Ezek a darabok már eggyé váltak. én vszínüleg levágnám a Dremelemmel a kiálló részt és felfúrnám a maradványt.
mreni14-01-2012 20:47:56 // 37095
ezt így most meg nem monom,hogy mi,de ennek láng nélkül neki se állnék,vagy a csavar fog törni vagy a dugókulcs,valami lesz :D
zalan14-01-2012 20:32:36 // 37094

Ne mondd már, hogy ezt a csavart csak úgy tudom kiszedni ha szétbombázom az egészet !?
GTPeti14-01-2012 19:04:04 // 37093
Rendelnél belőle egyből egy kartonnal, mi? :))
Ferke14-01-2012 19:02:48 // 37092
Az milyen jó lenne!:-)
mreni14-01-2012 18:59:26 // 37091
egyáltalán nem,az amivel minden berohadt csavart ki tudsz szedni az a láng vágó/hegesztő :D
zalan14-01-2012 17:19:53 // 37090
csavarlazító spray-vel minden berohadt, szorult ... stb kitudok szedni kivétel nélkül?
mreni14-01-2012 12:26:04 // 37089
szerintem elég a nyerget
admirális14-01-2012 09:56:33 // 37088
Abban kérnék tanácsot, hogy régi tömör féktárcsás 156-os átalakításához hűtött tárcsás rendszerre elég a tárcsán, betéten kívül a féknyerget cserélni, vagy esetleg a csonk állványt is szükséges?
zotya littlesoldier és Szabina13-01-2012 07:53:54 // 37087
köszi az infót! :)
Hari12-01-2012 21:14:19 // 37086
:-) Talán legelsőnek csal a kuplung hidraulika gumicsövét v. a főhengert kellet volna kicserélni! :-)
Hari12-01-2012 21:10:35 // 37085
Azt inkább ne is keress!!! Semmi értelme! Vegyél inkább egy új főhengert! (Időt és lehet, hogy még pénzt is megtakarítasz!)
Bazsa14512-01-2012 20:11:39 // 37084
Sziasztok. Tudja valaki, hogy a reléken a számoknak van-e jelentőségük ?
A régin csak annyi van 585 12v A 727. A 12v-t tudom a többit nem.
Amit betettem azon az van hogy A727 520 12v 30A az utóbbi kettőt vágom mi.
De azt nem vágom, hogy az A727 és az 520 meg 585 jelzés mit jelent. és gondolom szerepe van.
Roll198312-01-2012 19:50:20 // 37083
Van már benne bőven kilométer biztos.
Hermész 8812-01-2012 19:21:31 // 37082
Tudja valaki, hogy mitől lehet nehéz benyomni a kuplungot 2.4 JTD -nél ?- most vettem, de itt azt olvastam, hogy valaki már kicseréltetett kuplungot, lendkereket..-és mégis olyan maradt neki....-??-kösz.
zotya littlesoldier és Szabina12-01-2012 17:43:46 // 37081
sziasztok!
keresek 146 boxerhez kuplung főhenger javító készletet!
Gonosztevő11-01-2012 19:50:11 // 37080
Köszi szépen! Továbbítottam!
GTPeti11-01-2012 19:41:06 // 37079
Alulról benyúlni és ott vannak a felső peremén csavarok, két oldalt. Meg asszem, mintha a pótkerék dobjához is hozzá lenne rögzítve. Illetve - ahogy írtad - felül a csomagtartó pereménél fogja felül 2-3 csavar. Ennyi.

(Az isminek üzenem: Az eLearn nyújtotta "függetlenség" sem egy utolsó dolog.)
Gonosztevő11-01-2012 19:36:59 // 37078
Sziasztok!
Egyik ismerősöm kérdezi,hogy a 156 sw-ről a hátsó lököst hogy lehet leszedni?
Csomagtérnél 3csavar kerékjáratnál 2-2 és ennyi?
Ezen kívül valami?
Köszi szépen!
Dinuska14611-01-2012 18:48:14 // 37077
Sziasztok!A segítségeteket szeretném kérni.A 146-os Alfámon meghalt a gyári központi zár és kapcsolási rajzot keresek de sehol nem találok,mert a szerelőm a rajz nélkül hozzá se fog :(Előre is köszönöm.Szép estét nektek.
WIK_14611-01-2012 11:57:49 // 37076
Sziasztok. Valaki tud Aszod, Godollo kozeleben egy jo szerelot aki a boxerekhez is ért, és mondjuk az autoelektronikához is? Nagyon megkoszonnem, haldoklik a kicsikocsim :S
Ez van vele :S
zalan11-01-2012 11:51:26 // 37075
köszi
vm11-01-2012 01:39:32 // 37073
Ugyanarról a cuccról van szó, mindkettő műgyantás matrica.
Az Autódekor gyárt ilyet 2 mm-enkénti méretskálában, tán 50-60-ig?
Én is ilyet használok a Borbet felniken.
Arra kell figyelni, hogy erős létoldalas ragasztóval meg kell tuningolni, mert a saját ragasztója nem túl acélos. Nem annyira szereti a forró felniket ;-)
A Bojcsuk Szabinától is vásároltam már, de csak vasalható matricát. Korrekt, rendes csaj. Szerintem mindegy melyiküknél veszed, csak legyen megfelelő méret.
Ha esetleg nem lenne egyiküknek sem, nála mindig van: Andrási Roland, 06-30-415-7789
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.