Forum >> Szerelőműhely

Dévid06-01-2012 12:41:50 // 37022
Ha összeraknám a család autóit, pont meglenne a modern és takarékos V8-hoz elegendő hengerszám, mivel az egyik hengersor épp le van kapcsolva.
Sajna most V8-as Alfát nem tudok venni, sem 8C-t sem Montrealt, de ennek csak anyagi okai vannak. :D
pb_06-01-2012 12:36:03 // 37021
Akkor V8.)))
Dévid06-01-2012 12:32:54 // 37020
Ha fenn tudnék tartani két autót, az egyik biztos dízel lenne, de így, hogy egyet is alig, így jobb a benzines. :) Sok közlekedési szituációban jól jönne a nagyobb nyomaték. :)
pb_06-01-2012 12:32:51 // 37019
Persze, azt 1 kicsit +fűszereznétek, hogy az biztos anyaghiba, felhasználó ökörsége, + ilyenek miatt történt.))
Dévid06-01-2012 12:30:29 // 37018
Akkor jól emlékeztem. :)
pb_06-01-2012 12:30:07 // 37017
A sportdízelek mindent kibírnak.D
András bácsi06-01-2012 12:29:10 // 37016
Lapítás, fogaskerék. Valahogy azt jobbnak látom.
A 2.4-nél azért alakult így, mert a másik lánckerék egyes blokkoknál hajtott egy kiegyenlítőtengelyt is.
Dévid06-01-2012 12:28:25 // 37015
Gyors. Ajtó kinyit, háromszög kipattint, pár csavar kiteker, és lenn is van. :)
Kell segítség? Átmenjek? :D
Dévid06-01-2012 12:26:34 // 37014
Én fogaskerékre emlékszem. Tudod, anno az olajpumpa is beállt. :(
Poló06-01-2012 12:17:45 // 37013
A TS-re gondoltam.
András bácsi06-01-2012 12:17:11 // 37012
Melyiknél? A tényleges hajtás mindenhol úgy van, hogy a főtg-en van egy lapítás, amire rámegy a hajtás (pl. lánckerék)
András bácsi06-01-2012 12:15:59 // 37011
Neked nem 2.4 van, így nem kell aggódni. :)
Kócosw06-01-2012 12:15:48 // 37010
srácok a külső visszapillantó leszerelése mennyi időt vesz kb igénybe? És főleg hogy történik?
Köszi!
Poló06-01-2012 12:10:22 // 37009
Mivel kapcsolódik a főtengely a pumpához? Fogaskerékkel?
GTPeti06-01-2012 12:09:05 // 37008
Jó, erről asszem már lekéstünk. :)
András bácsi06-01-2012 12:08:25 // 37007
Tervezőasztalon. :)
András bácsi06-01-2012 12:07:53 // 37006
A TS direkt hajtású a főtengelyről, a V6-nél láncos hajtás.
GTPeti06-01-2012 12:06:55 // 37005
Értem.

Akkor hogyan lehet megelőzni a problémát?
András bácsi06-01-2012 12:05:41 // 37004
Nem. Főleg, hogy bontottban szinte mind szar, újban meg valami 70-80e között rémlik a szivattyú. Ráadásul a cseréhez karter le, ami a 2.4-nél zömmel együtt jár a segédkeret levétellel.
Poló06-01-2012 12:03:59 // 37003
A TS-nél és a V6-nál hogy van meghajtva az olajpumpa?
GTPeti06-01-2012 12:00:03 // 37002
Igen. Ha konkrét esetekről tudnék, mindenképpen. B)
GTPeti06-01-2012 11:58:37 // 37001
Szóval pl. vezérléscserekor ezt is illik cserélni?
András bácsi06-01-2012 11:58:28 // 37000
Te mondanád, hogy az éppen sztár motor sem mindig jó? ;)
András bácsi06-01-2012 11:57:42 // 36999
Az, ráadásul nem lehet feszíteni, hanem egy műanyag vezetőben fut. Ez kicsit megnyúlik, meg elkoptatja a vezetőt. Külön jót tesz neki a kormos olaj.
Gtaati06-01-2012 11:26:20 // 36998
Ha jól tudom állítólag a 2.4 jtd-k olajpumpáját külön lánc hajtja meg és azokkal szokott baj lenni, ha igaz látni még nem láttam!
GTPeti06-01-2012 11:22:49 // 36997
Értem. Ilyenekről itt a fórumon még nem sok szó esett, vagy csak én nem figyeltem.
András bácsi06-01-2012 11:13:02 // 36996
Hát azért vannak kenéshibás 2.4-esek pl.
András bácsi06-01-2012 11:12:24 // 36995
Nehéz rekonstruálni, de nagy valószínűséggel túlmelegedett, befeszült a gyűrű. Sima nyolcszelepes 1.9, de pontosabban nem emlékezem már.
GTPeti06-01-2012 10:58:54 // 36994
Nem reprezentatív, de hosszú évek alatt ez az első eset, amiről hallok. :PPP
Gtaati06-01-2012 10:57:52 // 36993
Ahogy nézem az egyik gyűrűgát is elkezdett körberepedni ahogy látom, ehez nagy nyomás kell vagy detonációs égés! De az is lehet h a megszorulás erőhatásai csinálták!
Dévid06-01-2012 10:51:22 // 36992
Szerintem ezek TS dugók, olyan nincs, hogy egy 1.9 JTD motorja elromlik. A turbo, vagy a kuplung esetleg, de a blokk... :D
GTPeti06-01-2012 10:44:05 // 36991
Mondj már légyszi egy picit többet erről az esetről! Thx!
Gtaati06-01-2012 10:27:01 // 36990
Helló! Lehet tudni illetve publikus h melyik jtd motorban voltak ezek a dugók és mi volt az előélete illetve mi vezetett ide h így néznek ki? Köszönöm!
Ferke06-01-2012 08:16:32 // 36989
ejjha, ez igen...
András bácsi05-01-2012 21:42:36 // 36988
Aha. Kicsit megmelegített motorból.
VMate05-01-2012 21:42:20 // 36987
egyébként mennyire lehet "mókolni" a jtd, gondolok itt olyanra, hogy főtengelyt köszörülni, vagy blokkot fúrni ?
VMate05-01-2012 21:38:57 // 36986
hát ha attól csinál ilyet akkor elég sanszos, a vezérlés helyén van, csapágyak ok, vezérműtengelynél nem látok semmi különöst és nem olyan hidros hangja van, ezek amugy jtd dugók a képen?
VMate05-01-2012 21:26:17 // 36984
köszönöm, véletlen nem találkoztál olyannal, hogy gázadásra elkezd kopogni a motor, mintha hajtókarcsapágyas lenne, de egyébként a csapágyaknak semmi baja, meg a dugócsapszegeknek sem, de az 1es henger felől alól irtó mód kopog. továbbra is 1.9jtd
András bácsi05-01-2012 21:16:17 // 36983
Fejből valami olyasmi rémlik, hogy 40Nm + 60 fok.
VMate05-01-2012 21:02:42 // 36982
SZiasztok
Valaki megtudná mondani nekem 1.9 jtd motor, hajtókarcsapágyfedél meghúzási nyomatékát ? 115 lovas. köszönöm
Dévid03-01-2012 21:17:40 // 36981
Idén szerintem már nem lesz kész, de talán jövőre. Kösz a jókívánságot. :D
Ferke03-01-2012 20:27:56 // 36980
Ha a kábel áthúz a blokkra,akkor mi gond lehet a gyertyával??:-))
Imyx03-01-2012 19:04:19 // 36979
Remélem mihamarabb sikerül megcsinálnod a vasat! Sok sikert kívánok hozzá.
süsnye03-01-2012 18:42:08 // 36978
A gyertyakábel áthúz a blokkra, gyertyák most lettek cserélve (bosch super4).. ilyenkor az alapjárat is köhög, fodulaton viszont úgy tűnik, h semmi gond..
Gyertyára gyakanodjak (nem belevaló?, bár ugyanez volt benne előtte is, amivel 95e km-t mentem), vagy inkább kábel?
Dévid03-01-2012 18:34:26 // 36977
Ez engem is érdekelne, mert ementáli stílusú a rendszer a kocsim alatt (a lyuk/fém arány egyre rosszabb, főleg most, hogy idén nem lesz használva a kocsi), plusz a leömlő is elrepedt úgy tűnik, mikor 3 éve kiflibe hajtottam a hűtőket. :(
Dévid03-01-2012 18:31:18 // 36976
Nekem is, de addig még lesz más munka is rajta. :)
Tomice03-01-2012 14:56:42 // 36975
Az enyémre konkrétan egy Ragazzont szereltek és flexibilis csövet cseréltek.A kipufogóikat nem ismerem!Én így csak a hozzáállást és az elvégzett munkát tudom értékelni!Nálam beváltak,de szerintem érdeklődj telefonon!
Imyx03-01-2012 14:38:13 // 36974
Kipufogó ügyben voltál náluk? Milyen a hangja, ill. 1,2, vagy 3-as szintű (hang erőssége)?
Tomice03-01-2012 14:33:53 // 36973
Dinamit-ot nem ismerem,viszont Hasper tuning-nál egy-két hónapja jártam és nagyon korrekt munkát végeztek!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.