Valószínüleg szelepfedéltömítés!!Ki kell cserélni!!Nem összekenni pasztával!!!Unixban
viktor reinz tömítés kedvezménnyel 7000 körül!!
Mert ugye a vízcsőből nem szokott olaj szivárogni!!
Forum >> Szerelőműhely
Szalamandra15-06-2015 12:07:30 // 50372
TDI7515-06-2015 11:54:22 // 50371
Sziasztok!
A Szendrei gépműhellyel kapcsoltban van valakinek tapasztalata?
A Szendrei gépműhellyel kapcsoltban van valakinek tapasztalata?
speer13-06-2015 14:41:41 // 50370
Valaki selespeed guru. SoS. Tel; 06204295213 visszahívom.
Ricoe15613-06-2015 09:11:54 // 50369
Köszönöm.
Piritu - 1.000.00013-06-2015 07:28:06 // 50368
A csonkot tarto tocsavarok mellett szivarog az olaj. A Spideremben pont emiatt csereltem ki oket. klatty
Ricoe15613-06-2015 07:13:25 // 50367
speer12-06-2015 14:23:17 // 50366
147 selespeed dobálja a sebességeket ,valami tipp?
indi6911-06-2015 23:27:06 // 50365
Értem, köszi :)
Szalamandra11-06-2015 21:15:40 // 50364
Hali!!A szakálmetálban kedvezménnyel 24 az INA szett!!Az csinálja a gyárit is!!
Szalamandra11-06-2015 21:12:30 // 50363
Soha ne vegyél aljusát!!!!Elring,vagy viktor reinz!!
Sityu11-06-2015 15:05:57 // 50362
Természetesen, írj az oldalamra ;)
MiszöszFőnök11-06-2015 13:08:26 // 50361
Hölgyeket is vállalsz? :)
Lenne valami...
Lenne valami...
Zoli8511-06-2015 12:27:16 // 50360
Rendben, köszi a választ.
Sityu10-06-2015 22:10:56 // 50359
Béci Ɨ|ѯ10-06-2015 10:34:17 // 50357
Én Itt voltam többször, normálisak voltak. Ez Csillaghegyen van a Királyok útja mellett a III. kerületben.
Piritu - 1.000.00009-06-2015 23:31:14 // 50356
Nem tudom, hogy milyen könyvet olvastál, mert 1l(liter!)/1.000 km a határ. (Egyes szervizadatok szerint 0,75 liter)
Bő 400 ezret mentem TS motorokkal, de mindegyik csipegeti az olajat. Minél jobban pörgeted, annál jobban. Természetes dolog. A pár ezer km-t futott motor is megevett 4-5 decit 1.000 km-re, ha autópályán 160-al nyomtam neki végig, aztán "normálisan" járva szinte semmit. Ha sokallod az olajfogyasztást próbáld ki a 20K helyett a Racinget, abból kevesebb fogy, jobban bírja a pörgetést.
Bő 400 ezret mentem TS motorokkal, de mindegyik csipegeti az olajat. Minél jobban pörgeted, annál jobban. Természetes dolog. A pár ezer km-t futott motor is megevett 4-5 decit 1.000 km-re, ha autópályán 160-al nyomtam neki végig, aztán "normálisan" járva szinte semmit. Ha sokallod az olajfogyasztást próbáld ki a 20K helyett a Racinget, abból kevesebb fogy, jobban bírja a pörgetést.
NT Kundi08-06-2015 20:14:56 // 50355
TUDOM NEM ALFA de ha tudtok segítsetek!
Tiszteletem!
Érdeklődnék hogy '93as Ford Escort Turnier 1.8i 16V [(RDA) (WF0NXXGCANNY66638)] -hoz volna-e valakinek komplett sebességváltója eladó?
Ajánlataitokat garancia idő megjelölésével várom!
Üdvözlettel
Kondász Antal
+36308125305
Tiszteletem!
Érdeklődnék hogy '93as Ford Escort Turnier 1.8i 16V [(RDA) (WF0NXXGCANNY66638)] -hoz volna-e valakinek komplett sebességváltója eladó?
Ajánlataitokat garancia idő megjelölésével várom!
Üdvözlettel
Kondász Antal
+36308125305
Bazsa7208-06-2015 07:59:52 // 50354
Üdv.
Nincs itt valaki, aki Bp-rn vagy a dunakanyarban klíma töltéssel, tisztítással foglalkozik?
Vagy tudtok ajánlani valakit?
Kissé meleg lett az idő...
Köszi
Nincs itt valaki, aki Bp-rn vagy a dunakanyarban klíma töltéssel, tisztítással foglalkozik?
Vagy tudtok ajánlani valakit?
Kissé meleg lett az idő...
Köszi
TDI7508-06-2015 06:01:51 // 50353
Sziasztok!
Engem is elért a vég :-( Valószínű hogy meg adta magát a hf tömítésem. Szerintetek mit vegyek?
Ajusa 4967 forint
vagy
Glaser 4837 forint
Engem is elért a vég :-( Valószínű hogy meg adta magát a hf tömítésem. Szerintetek mit vegyek?
Ajusa 4967 forint
vagy
Glaser 4837 forint
GTPeti07-06-2015 15:45:28 // 50352
156-on belül is többféle hátsó nyerget használtak.
Mr. Z07-06-2015 12:29:09 // 50351
Sziazstok, jól tudom, hogy a 156 és a 166 hátsó féknyereg ugyan az?
Zoli8507-06-2015 12:20:44 // 50350
Udv! 156 1.6 ts motornak mekkora az elfogadhatoolajfogyasztasa. Konyv szerint 1000km/0.4 dl. Ki mit tapasztalt? Koszi a valaszokat elore is.
GTPeti06-06-2015 18:48:19 // 50349
Erről a gyárat kéne megkérdezni. ;)
indi6906-06-2015 18:13:36 // 50348
A gyár 98-ban mit rakott az autóikba?
GTPeti06-06-2015 18:00:42 // 50347
A GTV blogjában leírtam az én INA szettjeim tartalmát.
Ha külön veszel INA görgőket + hozzá Gates szíjat, lehet, hogy 1:1-ben ugyanott fogsz tartani. :)
Én az INA mellett döntöttem, de láthatod, 5 cuccból 1-et gyártottak ők. Az SKF-ről rosszat még nem hallottam, csak azt, hogy manapság leginkább csak csomagolnak (lásd. SNR márkájú kerékcsapágyak a dobozban).
Ha külön veszel INA görgőket + hozzá Gates szíjat, lehet, hogy 1:1-ben ugyanott fogsz tartani. :)
Én az INA mellett döntöttem, de láthatod, 5 cuccból 1-et gyártottak ők. Az SKF-ről rosszat még nem hallottam, csak azt, hogy manapság leginkább csak csomagolnak (lásd. SNR márkájú kerékcsapágyak a dobozban).
indi6906-06-2015 17:46:21 // 50346
Ok. És akkor melyiket , INA vagy SKF szett ? Vagy a másik lehetőség,hogy van az inából görgő és feszítő, meg veszek hozzá gates szíjat. Ez 24k.
GTPeti06-06-2015 15:14:35 // 50345
A Gates és Contitech is árul szettet, de azokban is vásárolt görgők vannak. (Litens, INA, stb.) Ugyanúgy, ahogy az SKF is valószínűleg veszi a logóval ellátott szíjakat.
igi16606-06-2015 13:48:08 // 50344
Mindig szettben veszem. Mint általában mindenki. Nincs velük gond, egyikkel sem. Ha időben cserélve van...
indi6906-06-2015 11:21:32 // 50343
Szia. A gates és contitech csak szíj nem, vagy görgőt is adnak? És ha igen az milyen?
igi16606-06-2015 10:47:50 // 50342
Üdv. Én eddig contitech-et, vagy gates-t használtam. Semmi gond nincs velük. Az említettek közül szerintem az skf vállalható... Ez csak magán vélemény... :-)
indi6906-06-2015 09:31:51 // 50341
Üdv. Vezérlés csere érik a kocsin 156 1.6 ts. A bárdiban néztem szettet, INA meg SKF van. Mik a tapasztalatok, milyenek ezek az alkatrészek? Érdemes velük foglalkozni? Az INA ára 22k az SKF meg 26k kedvezménnyel. És a kettő közül melyiket? Üdv
igi16606-06-2015 05:47:24 // 50340
Az egr állandóan zárva van, nem csinál semmit, mert a mágnes tekercs szakadt. Már egy ideje így működhetett az autó. Érdekes, hogy hibát nem jelzett, és nem is jelez a műszerfalon... Tehát nem akadhatott ki nyitott állapotban, mivel képtelen nyitásra jelenlegi állapotában. Egyébként a mechanikai állapotát tekintve könnyen mozog, nem szorul, így ha nyitásra képes is lenne, akkor sem valószïnű, hogy beragadna. Máshol kell a hibát keresni.
.......................05-06-2015 22:25:52 // 50339
Szorul az egr,kis gáznál nem mozdul
Padlógázon totál zárva van normálisan,így ott lezár,
Padlógázon totál zárva van normálisan,így ott lezár,
igi16605-06-2015 22:04:42 // 50338
Üdv mindenkinek.
Fejlemény az autó alkalmi gyengeségében, hogy az egr szelep tisztítása közben kiderült, hogy a mágnes tekercs hibás, azaz nem is működött már egy ideje. Állandó zárt állapotban volt, így nem okozhatott különösebb alkalmi problémákat. Szerencsére meg gondoltam magam, és nem mentem bele az egr kiiktatásba és szoftver átírásba. Nem lett volna olcsó mulatság, és ráadásul a hibát sem szüntette volna meg. De itt a kérdés. Mi okzhatja a hibát alkalmanként? A hiba a következő. Néha váltás után a következő sebesség fokozatban gyorsítani akarok, és csak egy nagyon enyhe erő ébred a motorban. Mintha csak valaki rásegítene tolással. Próbálom tartani, fokozni a jelenlegi sebességet, és kis idő után minden helyreáll, és megy mint a rakéta. Vannak hasonló tapasztalatok? Vagy ötletek? Köszönöm előre is a segítséget.
Fejlemény az autó alkalmi gyengeségében, hogy az egr szelep tisztítása közben kiderült, hogy a mágnes tekercs hibás, azaz nem is működött már egy ideje. Állandó zárt állapotban volt, így nem okozhatott különösebb alkalmi problémákat. Szerencsére meg gondoltam magam, és nem mentem bele az egr kiiktatásba és szoftver átírásba. Nem lett volna olcsó mulatság, és ráadásul a hibát sem szüntette volna meg. De itt a kérdés. Mi okzhatja a hibát alkalmanként? A hiba a következő. Néha váltás után a következő sebesség fokozatban gyorsítani akarok, és csak egy nagyon enyhe erő ébred a motorban. Mintha csak valaki rásegítene tolással. Próbálom tartani, fokozni a jelenlegi sebességet, és kis idő után minden helyreáll, és megy mint a rakéta. Vannak hasonló tapasztalatok? Vagy ötletek? Köszönöm előre is a segítséget.
igi16605-06-2015 16:36:45 // 50337
Köszi a megerősítést. Már most kezdem én is belátni, minél többet olvasok a témában. De az egr kiiktatásba és a teljes szoftver átalakításba nem megyek bele. Tartok tőle, hogy több kárt okozhat, mint hasznot. Hosszútávon...
.......................05-06-2015 16:04:31 // 50336
Ha megszorul az egr és nem tud lezárni akkor a töltőnyomás nem tud felépülni
Így nincs erő sem
Így nincs erő sem
Kau05-06-2015 11:59:51 // 50335
Nincs. Elvileg, ha berakod a jó LMM-et, kialszik a hiba visszajelző lámpa is. Feltéve, ha világított. Nem kell resetelni sem, egyből jó.
Gtaati05-06-2015 08:14:11 // 50334
Helló Mindenki!
Abban tudna-e valaki segíteni h Alfa Gt hátsó lengéscsillapítóban a szár milyen hosszú, tehát a lengéscsillapító testéből ahol kijön maga a szár(ahol a szimering van) onnan mérve a legvégéig milyen hosszú? Ha esetleg valakinek van kiszerelve rossz vagy beépítésre váró új az kérem segítsen!
Köszönöm!
Abban tudna-e valaki segíteni h Alfa Gt hátsó lengéscsillapítóban a szár milyen hosszú, tehát a lengéscsillapító testéből ahol kijön maga a szár(ahol a szimering van) onnan mérve a legvégéig milyen hosszú? Ha esetleg valakinek van kiszerelve rossz vagy beépítésre váró új az kérem segítsen!
Köszönöm!
igi16604-06-2015 21:43:48 // 50333
Sziasztok!
Van valaki onlány? :) Tanácsra, tudásra lenne szükségem, viszonylag sürgősen.
2.4-es jtd, gondol egyet és elhagyja magát, hiába nyomom padlóig a pedált menet közben, nincs semmi erő. Szórakozok vele, utána visszatér a ménes, megy mint a villám. Diagnosztika megvolt, egr hibát írt ki. A spanom mondta, hogy holnap kiiktatja, átírják az agyát. Persze nem kis pénzért. De vajon tényleg egr? Attól lehetséges, hogy teljesen szétszalad a ménes? Laikusként azt gondolnám, hogy csak gyengébb lesz kicsivel. Várom az ötleteket, tanácsokat. Köszi előre is.
Van valaki onlány? :) Tanácsra, tudásra lenne szükségem, viszonylag sürgősen.
2.4-es jtd, gondol egyet és elhagyja magát, hiába nyomom padlóig a pedált menet közben, nincs semmi erő. Szórakozok vele, utána visszatér a ménes, megy mint a villám. Diagnosztika megvolt, egr hibát írt ki. A spanom mondta, hogy holnap kiiktatja, átírják az agyát. Persze nem kis pénzért. De vajon tényleg egr? Attól lehetséges, hogy teljesen szétszalad a ménes? Laikusként azt gondolnám, hogy csak gyengébb lesz kicsivel. Várom az ötleteket, tanácsokat. Köszi előre is.
[k i z z o]04-06-2015 19:12:52 // 50332
Iszonyat vezetett és sugárzott zavart termel egy zavarszűrés nélküli rendszer: egy töltőn lévő tablet pl. resetel egy ilyen környezetben. Ha a keverék meggyulladt, nem kell már energia.
A gyújtóenergiát szokás növelni, nem az útjába rakott soros tagokat csökkenteni.
Pl. CDI, vagy egy iridium gyertya ahol koncentráltabb lehet az ív.
A gyújtóenergiát szokás növelni, nem az útjába rakott soros tagokat csökkenteni.
Pl. CDI, vagy egy iridium gyertya ahol koncentráltabb lehet az ív.
krisz.v04-06-2015 18:58:07 // 50331
Én is gondoltam, hogy a felújítás hagyatéka lesz ez, de nem értem miért!? Gyakorlatilag csak szimering csere volt benne és persely, de az sem lett annyira illesztve, hogy akár a hőtágulástól szorulhatna, a tengely meg minden más hibátlan volt. Hogy oldottad meg végül a dolgot, mi volt a konkrét probléma?
GTPeti04-06-2015 16:46:25 // 50330
De lehet. A kérdés inkább az, hogy a gyújtás többi alkatrésze mit szó hozzá. Nem vicc. Elektromos szempontból azért nagy különbség, hogy van-e a trafó és a gyertya között egy ellenállás. Láttam már olyat, ahol az osztófejben a kontaktusok és a rotor "szét lettek bombázva".
De majd jön kizzo és megmondja a tutit. :)
(Neki bazi gyújtás van a 75-jében, de ott minden le lett cserélve, messze nem csak a kábelek.)
De majd jön kizzo és megmondja a tutit. :)
(Neki bazi gyújtás van a 75-jében, de ott minden le lett cserélve, messze nem csak a kábelek.)
TDI7504-06-2015 14:16:12 // 50329
Más
Mit gondoltok a rezes gyertyakábelekről. Tudom a szénszálas az a zavarszűrés miatt szénszálas. De ha eltekintünk a zavarszűréstől akkor nem lehet vele nagyobb gyújtási energiát adni a motornak?
Mit gondoltok a rezes gyertyakábelekről. Tudom a szénszálas az a zavarszűrés miatt szénszálas. De ha eltekintünk a zavarszűréstől akkor nem lehet vele nagyobb gyújtási energiát adni a motornak?
TDI7504-06-2015 14:14:22 // 50328
Nekem a 75-ösöm csinálta ezt a kormánymű felújítás után. Valszeg megszorult. ha nem volt a gép üzem meleg akkor nem volt semmi baja. Amikor szivattyút cseréltem akkor is csinálta. Valószínű hogy neked sem a szivattyúddal van a gebasz.
krisz.v03-06-2015 22:06:57 // 50327
Az autó egy 156 V6 egyébként.
krisz.v03-06-2015 22:05:11 // 50326
Sziasztok, a következő problémára keresem a megoldást:
Amikor a motor hőmérséklete éléri a kb. 95 fokot, tehát amikor kapcsol a ventilátor, a kormányom elkezd megszorulni. Nem durván beszorul csak annyira, hogy pl. autópályán ahol kis mozdulatok szükségesek, ott nagyon zavaró, a sávban vagy jobbra, vagy balra húzok. Mintha csak fokozatokban lehetne fordítani, nem folyamatosan. Ha megállok hagyom hűlni egy kicsit, megint hibátlan, csak ha 90 fok fölé megy a hőmérő, akkor csinálja. Télen is csinálta amikor dugóban felmelegedett annyira, de ahogy kiértem pályára, visszahűlt és elmúlt a tünet. Most a melegben már a pályán is csinálja. Valakinek volt már ilyen tapasztalat? Szervószivattyú túlmelegedhet esetleg, és nem dolgozik rendesen? Vagy mi lehet ez?
Amikor a motor hőmérséklete éléri a kb. 95 fokot, tehát amikor kapcsol a ventilátor, a kormányom elkezd megszorulni. Nem durván beszorul csak annyira, hogy pl. autópályán ahol kis mozdulatok szükségesek, ott nagyon zavaró, a sávban vagy jobbra, vagy balra húzok. Mintha csak fokozatokban lehetne fordítani, nem folyamatosan. Ha megállok hagyom hűlni egy kicsit, megint hibátlan, csak ha 90 fok fölé megy a hőmérő, akkor csinálja. Télen is csinálta amikor dugóban felmelegedett annyira, de ahogy kiértem pályára, visszahűlt és elmúlt a tünet. Most a melegben már a pályán is csinálja. Valakinek volt már ilyen tapasztalat? Szervószivattyú túlmelegedhet esetleg, és nem dolgozik rendesen? Vagy mi lehet ez?
Bazsa7203-06-2015 10:06:25 // 50325
Üdv. Nincs itt valaki, aki Bp-rn vagy a dunakanyarban klíma töltéssel, tisztítással foglalkozik? Vagy tudtok ajánlani valakit? Köszi
Alfa GT-Csaba02-06-2015 20:35:07 // 50324
Én azért megrizikózom a komplett kuplung megerősítést 60-70 ezerért ,még se 130 ezer és így erősebb is lesz !
Zselé02-06-2015 18:59:10 // 50323
Sziasztok,
Ismertek valakit, aki gyári felújított klímakompresszorok eladásával foglalkozik? Lehetőleg Bp. vagy környékén.
Ismertek valakit, aki gyári felújított klímakompresszorok eladásával foglalkozik? Lehetőleg Bp. vagy környékén.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
557
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?