Forum >> Szerelőműhely
GTVili01-05-2015 21:10:44 // 50172
Pláne ebben a korban.....
Buksi01-05-2015 17:33:38 // 50171
Uhh... Akkor szerencse, hogy van rutinja és nem lett semmi komoly baj.
Sajnos a nagyon sok állás sem tesz jót az autóknak.
Sajnos a nagyon sok állás sem tesz jót az autóknak.
Bobika01-05-2015 15:33:57 // 50170
Sziastok.tudja valaki h 145 1.9 jtd nel mi a normalis vizhofok? Dugoban 100-110 re felmegy,az normalis dolog?
GTVili01-05-2015 13:29:31 // 50169
Pedig de......:-(
Szerencsére az asszony rengeteget vezet,és nem pánikolt.....szép nyugisan hazacsorgott a verdával.
Mostanában az is felmerült,hogy inkább eladom. Az utóbbi időben nagyon keveset használjuk,és szegény csak tönkremegy az állásban.....
Szerencsére az asszony rengeteget vezet,és nem pánikolt.....szép nyugisan hazacsorgott a verdával.
Mostanában az is felmerült,hogy inkább eladom. Az utóbbi időben nagyon keveset használjuk,és szegény csak tönkremegy az állásban.....
Buksi01-05-2015 12:09:41 // 50168
Még jó, hogy nem menetközben derült ki.
.......................01-05-2015 10:48:42 // 50167
Bontó
Alfadepo.hu
Olaszautobonto.hu
Vagy Erhard megrendeli eredeti gyáriból
Alfadepo.hu
Olaszautobonto.hu
Vagy Erhard megrendeli eredeti gyáriból
GTVili01-05-2015 10:35:25 // 50166
Bizonyám'......valószinűleg az volt a hibajelenség oka,hogy járó motornál volt akkora a rásegítés mértéke,hogy át tudta nyomni a porózus csövön az olajat.
Mikor nem járt a motor,akkor nem tudtam akkora erőt kifejteni......
És persze ahol az olaj kimegy,ott a levegő bejön......;-)
Mikor nem járt a motor,akkor nem tudtam akkora erőt kifejteni......
És persze ahol az olaj kimegy,ott a levegő bejön......;-)
Buksi01-05-2015 06:53:13 // 50165
Lyukas volt a fékcső? :-O
Rolee4630-04-2015 22:32:26 // 50164
Buksi30-04-2015 12:26:55 // 50162
Mi volt a gond? :)
GTVili29-04-2015 22:48:18 // 50161
Megoldódott.......;-)
Buksi27-04-2015 21:52:47 // 50160
Máasszittem :D
Legközelebb tessék pontosabban fogalmazni. :D
Legközelebb tessék pontosabban fogalmazni. :D
GabCsi27-04-2015 21:26:16 // 50159
Egy klíma"rá"töltés valóban 5-10 perc, de attól szar marad a klíma.
Egy normális diagnosztika mondjuk egy óra, esetleg vissza kell jönni egy két nap múlva, de nem kell otthagyni az autót.
Nálunk kis gumisoknál így megy...
Egy normális diagnosztika mondjuk egy óra, esetleg vissza kell jönni egy két nap múlva, de nem kell otthagyni az autót.
Nálunk kis gumisoknál így megy...
GTVili27-04-2015 21:04:58 // 50158
Na azé' ennyire hüjje nem vagyok....;-)
Nem a szokásos a rásegítés mértéke,ha így jobban érthető....
Rálépsz,majdnem koppig bemegy,és a vége előtt egy kicsivel fog. Mondom olyan,mintha csak az egyik fékkör működe......
De azért fura,mert álló motornál kőkemény a pedál....
Ha levegős,akkor gumis lenne álló motornál is...
Nem a szokásos a rásegítés mértéke,ha így jobban érthető....
Rálépsz,majdnem koppig bemegy,és a vége előtt egy kicsivel fog. Mondom olyan,mintha csak az egyik fékkör működe......
De azért fura,mert álló motornál kőkemény a pedál....
Ha levegős,akkor gumis lenne álló motornál is...
Buksi27-04-2015 19:45:12 // 50157
Ez nem hibajelenség. Ez a normális. Ugyanis csak járó motornál van rásegítés, ezért tudod jobban benyomni a pedált az indítást követően. De nem esik be a pedál. ;)
Ha szó szerint beesik a pedál, na akkor van baj.
Ha szó szerint beesik a pedál, na akkor van baj.
.......................27-04-2015 18:29:53 // 50156
addig jó Mo on míg nincs úgy túlszabályozva minden mint Dücslandban
GTVili27-04-2015 17:38:46 // 50155
Sziasztok!
Mi okozhatja azt a hibajelenséget,hogy az egyébként kőkemény fékpedál a motor beindításakor beesik.....?
Valami a fékrásegítő dobnál lehet....? Mit kéne megnézni.....?
Szinte teljesen megszűnt a fékhatás,mintha csak az egyik fékkör működne.....
Mi okozhatja azt a hibajelenséget,hogy az egyébként kőkemény fékpedál a motor beindításakor beesik.....?
Valami a fékrásegítő dobnál lehet....? Mit kéne megnézni.....?
Szinte teljesen megszűnt a fékhatás,mintha csak az egyik fékkör működne.....
Andrewxy26-04-2015 18:39:09 // 50154
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni:
Ha sokat használom a kuplungot (pl városban) akkor akad a pedál, de ha hosszú úton használom és csak néha nyomom be akkor meg jó. 147 1.9jtd.
Szerintetek? :)
Egy kis segítséget szeretnék kérni:
Ha sokat használom a kuplungot (pl városban) akkor akad a pedál, de ha hosszú úton használom és csak néha nyomom be akkor meg jó. 147 1.9jtd.
Szerintetek? :)
GTPeti26-04-2015 16:00:13 // 50153
(Lassan szembe kéne nézni az NKH-nak is a ténnyel, hogy Mo. az EU tagja...)
GTPeti26-04-2015 15:56:55 // 50152
Köszi! Ha neked is ilyen van, az jelent valamit. ;)
A németek is úgy beszélnek róla, mint a legnagyobb gyártóról e téren. Igyekszem rozsdamentest felhajtani, köszi a tippet!
A németek is úgy beszélnek róla, mint a legnagyobb gyártóról e téren. Igyekszem rozsdamentest felhajtani, köszi a tippet!
Szabeee26-04-2015 13:39:13 // 50151
igen, ott van a blogomban leírva :)
Skodra26-04-2015 11:32:32 // 50150
Sziasztok! Valaki szerelt már le generátort 156 2.4M-Jtd motorról? Bontani kell a féltengelyt,vagy a motortartó bakot hogy kiférjen?
Köszönöm!
Köszönöm!
[k i z z o]26-04-2015 10:54:34 // 50149
Nekem ez a típus van - Goodridge, van bizonylat is róla. (Amit itthon semmit nem ér, de neked odakinn jó (TÜV/DOT pl.))
http://www.ebcbrakeshop.co.uk/alfa-romeo-spider-&-gtv-30-24v-goodridge-4-line-kit-zinc-plated-connectors-sar14504p_p1224561.htm
Ebből kell legyen A2 vagy A4 -es es fittinggel is, azt keresd, a cinkelt sem rossz, de a rozsdamentes vagy saválló még jobb.
http://www.ebcbrakeshop.co.uk/alfa-romeo-spider-&-gtv-30-24v-goodridge-4-line-kit-zinc-plated-connectors-sar14504p_p1224561.htm
Ebből kell legyen A2 vagy A4 -es es fittinggel is, azt keresd, a cinkelt sem rossz, de a rozsdamentes vagy saválló még jobb.
denil126-04-2015 00:45:50 // 50148
Sziasztok!
Az alábbi jelenségre lettem figyelmes.
Ki mit mond, mi a probléma?
Amikor eltekerem a kormányt és működésbe jön a kormányszervó akkor berezonál az autó és a kormányon is érzem. De csak addig amíg mozgásban van a kormány tehát a szervó működése alatt. Főleg álló helyzetben érezni de ha jól emlékszem akkor menet közben is csak akkor sokkal kevésbé.
Az alábbi jelenségre lettem figyelmes.
Ki mit mond, mi a probléma?
Amikor eltekerem a kormányt és működésbe jön a kormányszervó akkor berezonál az autó és a kormányon is érzem. De csak addig amíg mozgásban van a kormány tehát a szervó működése alatt. Főleg álló helyzetben érezni de ha jól emlékszem akkor menet közben is csak akkor sokkal kevésbé.
Mr. Z25-04-2015 21:01:19 // 50147
Én nem értem egy ilyen hely miből él? Ki bízza ezekre az autóját? A 166 szerintem se bonyolultabb mint bármi, főleg a klíma, na az kb minden autóban ugyan úgy működik.
Emolnar15925-04-2015 20:53:29 // 50146
Sziasztok!
Zalában tud valaki jó Alfa szerelőt? Előre is köszi!
Zalában tud valaki jó Alfa szerelőt? Előre is köszi!
GTPeti23-04-2015 21:54:39 // 50145
Srácok, ki milyen flexibilis fékcsövet ajánl? A GTV-nél igencsak esedékes az elsők cseréje.
Gyári legyen? Vagy kívül is fémszövettel bevont?
(Utóbbiból olyat kell találnom, amihez van ABE, vagyis műbizonylat.)
Gyári legyen? Vagy kívül is fémszövettel bevont?
(Utóbbiból olyat kell találnom, amihez van ABE, vagyis műbizonylat.)
Riki23-04-2015 20:32:27 // 50144
Ebbe az a szomorú hogy ma már boldog boldogtalan vállal klímatöltést. Már a legkisebb gumis műhelyek is.
TIbor23-04-2015 19:57:46 // 50143
Hát nekik egy hátsófék is feladta már.
Erhard 242 (Pure Energy)23-04-2015 18:54:08 // 50142
nem volt kedve dolgozni...baszott bonyolult kb 5-10 perc a klímatöltése ...
W.23-04-2015 17:41:24 // 50141
Mai kalandom:
Projekt: 166 klímatöltés.
Felkerestem helyben egy, magát "autóklinika" -nak nevező céget. Bementem a város szélén álló műhelybe, ahol munka nemigen folyt, 2 autó állt az emelőn. A munkafelvevő hölgy kérdésemre, miszerint: klímatöltést vállalnak-e, elsietett és hívta a "szakembert". A következő párbeszéd zajlott:
"Szakember"=Sza.
Sza: Heló!
Én: Heló( nem tudtam, hogy tegeződünk)
Én: Klímatöltéssel foglalkoznak?
Sza: Igen. Milyen autó?
Én: Alfa 166.
Sza: Alfa? Jajj az bonyolult. Milyen alfa?
Én: 166. Szerintem nem bonyolultabb, mint bármi más!
Sza: Csak elseje után vállaljuk.
Én: Mennyi időt vesz igénybe a művelet?
Sza: Leteszteljük a rendszert, utána feltöltjük. Ha szivárgás van, na akkor akár napokig is elszöszölünk rajta!
Én: Napokig??
Sza: Igen. Az Alfa bonyolult.
Én: Ismeri a 166-ost? Szerintem egyszerű, mint a szög!
Sza: A 166-ost nem, de lehet, hogy még a műszerfalat is le kell szednünk, ha valahol ereszti a gázt!
Én: Mit?? Leszedni a műszerfalat, ember?! Na azt hiszem tévedtem mikor ide jöttem! Viszlát!
A "szakember" röhögött egy jót, miközben kifelé mentem!
Azért ez tetszett! Ad1: fogalma sincs milyen a 166, de az Alfa bonyolult. Ad2: még hozzá sem kezdtek(nem is fognak), de már napokról beszél. Ad3: a stílust inkább nem minősítem. Ja, a szolnoki Huszár Autóklinika- ról volt szó!
Projekt: 166 klímatöltés.
Felkerestem helyben egy, magát "autóklinika" -nak nevező céget. Bementem a város szélén álló műhelybe, ahol munka nemigen folyt, 2 autó állt az emelőn. A munkafelvevő hölgy kérdésemre, miszerint: klímatöltést vállalnak-e, elsietett és hívta a "szakembert". A következő párbeszéd zajlott:
"Szakember"=Sza.
Sza: Heló!
Én: Heló( nem tudtam, hogy tegeződünk)
Én: Klímatöltéssel foglalkoznak?
Sza: Igen. Milyen autó?
Én: Alfa 166.
Sza: Alfa? Jajj az bonyolult. Milyen alfa?
Én: 166. Szerintem nem bonyolultabb, mint bármi más!
Sza: Csak elseje után vállaljuk.
Én: Mennyi időt vesz igénybe a művelet?
Sza: Leteszteljük a rendszert, utána feltöltjük. Ha szivárgás van, na akkor akár napokig is elszöszölünk rajta!
Én: Napokig??
Sza: Igen. Az Alfa bonyolult.
Én: Ismeri a 166-ost? Szerintem egyszerű, mint a szög!
Sza: A 166-ost nem, de lehet, hogy még a műszerfalat is le kell szednünk, ha valahol ereszti a gázt!
Én: Mit?? Leszedni a műszerfalat, ember?! Na azt hiszem tévedtem mikor ide jöttem! Viszlát!
A "szakember" röhögött egy jót, miközben kifelé mentem!
Azért ez tetszett! Ad1: fogalma sincs milyen a 166, de az Alfa bonyolult. Ad2: még hozzá sem kezdtek(nem is fognak), de már napokról beszél. Ad3: a stílust inkább nem minősítem. Ja, a szolnoki Huszár Autóklinika- ról volt szó!
AlfiGT21-04-2015 21:31:56 // 50140
Sziasztok!
Pécsen vagy Pécs környékén keresek jó, megbízható, olcsó :) Alfa szerelőt!
Előre is köszi
Pécsen vagy Pécs környékén keresek jó, megbízható, olcsó :) Alfa szerelőt!
Előre is köszi
ervin21-04-2015 16:31:35 // 50139
Sziasztok!
Azt tudja valaki esetleg, hogy a katalizátortól hátrafelé minden 145-ösnek 3 kipufogódobja van, az 1997-es QV-nak is?
Köszönöm
Azt tudja valaki esetleg, hogy a katalizátortól hátrafelé minden 145-ösnek 3 kipufogódobja van, az 1997-es QV-nak is?
Köszönöm
Bati20-04-2015 12:48:42 // 50138
Sziasztok
Kuplung pedál nyikorgást hogyan szüntessem meg ?
Kuplung pedál nyikorgást hogyan szüntessem meg ?
czrobika 156 sw19-04-2015 20:34:47 // 50137
Sziasztok.
Köszönöm hogy itt lehetek köztetek. Segítséget kérek tőletek, de sokat. Soha nem volt még Alfám. Sőt még diselem sem.Nagyon tetszik de már van olyan problémám, hogy nem kapcsol be a tempomat benne. Vagy én vagyok a béna vagy más a bibi. Az első kérdésem hogy van-e neki kijelzője a müszerfalon? Odáig már eljutottam hogy be van kötve a kormányoszlopnál. Vagy valamiféle biztosítékot kell-e keresnem?
A másk kérdés a klima. Elvileg kétzónás klima van benne a gombokról itélve. Bekapcsolom, vílágit a gomb meg változik a levegőáramlat de nem fogok benne megfázni. Ennek a problémának hol érdemes nekikezdeni mielőtt szervizbe viszem.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Köszönöm hogy itt lehetek köztetek. Segítséget kérek tőletek, de sokat. Soha nem volt még Alfám. Sőt még diselem sem.Nagyon tetszik de már van olyan problémám, hogy nem kapcsol be a tempomat benne. Vagy én vagyok a béna vagy más a bibi. Az első kérdésem hogy van-e neki kijelzője a müszerfalon? Odáig már eljutottam hogy be van kötve a kormányoszlopnál. Vagy valamiféle biztosítékot kell-e keresnem?
A másk kérdés a klima. Elvileg kétzónás klima van benne a gombokról itélve. Bekapcsolom, vílágit a gomb meg változik a levegőáramlat de nem fogok benne megfázni. Ennek a problémának hol érdemes nekikezdeni mielőtt szervizbe viszem.
Segítségeteket előre is köszönöm.
[k i z z o]19-04-2015 19:42:50 // 50136
A fogyasztás tőled függ, lehet még kevés is a 12, de gondolom úgy érzed, ahogy használod ahhoz képest magas.
Jó lenne egy eszköz tesztet csinálni a ventilátorra, hogy kapcsolható e, illetve megtudni, mi kapcsolja be. FES -el ezek elérhetőek, 156 - ra elég jól le van írva itt az oldalon, hogy mi kell ahhoz, hogy diagnosztizálni tudd. Kapcsolhatja szenzor jelre, klíma alacsony nyomásra - mondjuk nem hidegen, ki kell nyomozni ki kapcsolja be.
Jó lenne egy eszköz tesztet csinálni a ventilátorra, hogy kapcsolható e, illetve megtudni, mi kapcsolja be. FES -el ezek elérhetőek, 156 - ra elég jól le van írva itt az oldalon, hogy mi kell ahhoz, hogy diagnosztizálni tudd. Kapcsolhatja szenzor jelre, klíma alacsony nyomásra - mondjuk nem hidegen, ki kell nyomozni ki kapcsolja be.
indi6919-04-2015 17:06:40 // 50135
Szerintem nem, ez fekete mint a diseleké. Semmi szürkés-kékes nincs benne. Viszont valamiért mindig megy a ventilátorom, akár hideg akár meleg a motor. Már minden hőmérőt cseréltem és nem volt hibakód,kivéve a vezmódot. Ez jelenthet valamit? ja és a fogyi az sacper 12 lityi város
[k i z z o]19-04-2015 16:40:48 // 50134
Ha nem megy a VVT, akkor egy picit lehet dúsabb a keverék, mert siettetett szívótengelyhez van több benzin előirányozva, és a lambda szabályozás sem megy teljes terhelésen, de ez nem annyi benzin, amitől fekete lenne a kipufogógáz.
A VVT ON táblák 10-12% - al vannak benzinnel feljebb, és 7-8 fokkal retardálva gyújtásban. Ha a tengely nem fordul, akkor egy új állapot áll fenn, ami dús keverék - előgyújtás, nem jó.
Nem olaj ég?
A VVT ON táblák 10-12% - al vannak benzinnel feljebb, és 7-8 fokkal retardálva gyújtásban. Ha a tengely nem fordul, akkor egy új állapot áll fenn, ami dús keverék - előgyújtás, nem jó.
Nem olaj ég?
indi6919-04-2015 15:40:49 // 50133
Sziasztok. Már egy ideje lóg az 1,6 TS vezérlésmódosítóm. Magas fordulaton vastagon feketén kormól. Szerintem sokat kap benzinből. Lehet összefüggés a két dolog között ?
WarbiRunner (Gyuri)16-04-2015 22:59:42 // 50132
a TD- nél volt most hasonló. Ennél hidegen lent maradt a pedál, és csak kb 2 cm-en mozgott. Nézzétek meg a fő munkahengert, hogy nem szivárog e. Nekem se fogyott észrevehetően a fékfolyadék.
krisz.v16-04-2015 20:34:22 // 50131
Bár, ha a ventilátor indul akkor lehet nem igaz amit írtam, annál az sem indult.
krisz.v16-04-2015 20:31:56 // 50130
Elment a gáz szerintem! Ha nincs gáz, nem indul szerintem. Igaz én off-os cégessel jártam így.
Zselé16-04-2015 20:12:51 // 50129
Sziasztok,
Mivel jött a jó idő, gondoltam klímázok egyet... nem sikerült :D
A klíma gombot megnyomva a visszajelző ég, de nem indul a kompresszor. A hűtőventilátor indul.
Ez mindenképp kompresszor hibára utal, vagy van még ott valami kisebb alkatrész, amit érdemes ellenőrizni?
Mivel jött a jó idő, gondoltam klímázok egyet... nem sikerült :D
A klíma gombot megnyomva a visszajelző ég, de nem indul a kompresszor. A hűtőventilátor indul.
Ez mindenképp kompresszor hibára utal, vagy van még ott valami kisebb alkatrész, amit érdemes ellenőrizni?
Dante16-04-2015 20:12:30 // 50128
Sziasztok! A kuplungomnál van egy furcsa hibajelenség ami kifogott rajtam, ezért szeretném kérni segítségeteket. (2.0 JTS 156-os)
Menet közben ha már rendesen bemelegedett az autó a kuplungpedál útjának felső részén egyre nagyobb holtjáték jelentkezik, gyakorlatilag a pedál út felén nem csinál semmit a kuplung, és teljesen padlón kapcsol szét. Ez, ha kihűl az autó, akkor megszűnik. Hideg motorral beindítva még mindig ugyanolyan nagy holtjátéka van a kuplungnak mint előtte meleg motornál, de egy kb 500 méter megtétele után szépen "visszajön" a kuplung. Kipróbáltam, egyhelybe hiába nyomkodom a kuplungot, nem használ, csak a megtett pár száz méter után jön vissza.
Már 2 éve is előjött konkrétan ugyanez a hiba, akkor első körben kicserélték a pedál mögötti munkahengert. Nem segített, ezért úgy döntöttem teljes kuplung csere. Tárcsa szerkezet + kinyomócsapágy gyári valeo-ra cserélve (nekem hidraulikus kinyomócsapágyam van, nincs külön alsó munkahenger a váltónál). Ezek után jó lett, egészen egy héttel ezelőttig amikor újra kezdődött a történet a fent leírt jelenséggel. Ma megpróbáltuk lelégteleníteni a kuplungot DOT5.1 fékfolyadékkal, semmit nem használt, megmaradt minden ugyanúgy, 7-8 km megtétele után már újra érződött, hogy kezd nőni a holtjáték a kuplungpedálon.
Amit eddig tényként kijelenthetek:
- szivárgás nincs a rendszerben, nem fogy a fékfolyadék. (2 éve sem volt semmilyen folyás). Ha rálépek a kuplungra és berakom sebességbe, állhatok a kuplung pedálon percekig, nem kezd el kúszni az autó.
- a kinyomócsapágynál nagyon könnyedén lelégtelenítettük a rendszert, biztosan nem maradt benne légbuborék, ezt ki merem jelenteni.
- megnéztük a kinyomócsapágynál a kis nyíláson a kuplungot: ami látható volt: amikor a holtjátékon mozgattuk csak a kuplungpedált, a kinyomócsapágy csak néhány mm-t tesz meg, ahogy viszont teljesen benyomjuk a kuplungot, hirtelen nagyobb mértékben megindul a kinyomócsapágy és nyomja meg a lamellákat. Tehát a két távon megtett mozgás nincs arányban egymással.
Amire eze után "laikusként" gondolni tudnék még: lehetséges volna, hogy valami légbuborék marad a pedál mögötti munkahengerben, és az melegen kitágul, majd az okozza ezt a jelenséget?
Ha esetleg valaki már találkozott ilyennel kérlek segítsetek, mert egyelőre nagy a tanácstalanság...
Köszönöm előre is!
Menet közben ha már rendesen bemelegedett az autó a kuplungpedál útjának felső részén egyre nagyobb holtjáték jelentkezik, gyakorlatilag a pedál út felén nem csinál semmit a kuplung, és teljesen padlón kapcsol szét. Ez, ha kihűl az autó, akkor megszűnik. Hideg motorral beindítva még mindig ugyanolyan nagy holtjátéka van a kuplungnak mint előtte meleg motornál, de egy kb 500 méter megtétele után szépen "visszajön" a kuplung. Kipróbáltam, egyhelybe hiába nyomkodom a kuplungot, nem használ, csak a megtett pár száz méter után jön vissza.
Már 2 éve is előjött konkrétan ugyanez a hiba, akkor első körben kicserélték a pedál mögötti munkahengert. Nem segített, ezért úgy döntöttem teljes kuplung csere. Tárcsa szerkezet + kinyomócsapágy gyári valeo-ra cserélve (nekem hidraulikus kinyomócsapágyam van, nincs külön alsó munkahenger a váltónál). Ezek után jó lett, egészen egy héttel ezelőttig amikor újra kezdődött a történet a fent leírt jelenséggel. Ma megpróbáltuk lelégteleníteni a kuplungot DOT5.1 fékfolyadékkal, semmit nem használt, megmaradt minden ugyanúgy, 7-8 km megtétele után már újra érződött, hogy kezd nőni a holtjáték a kuplungpedálon.
Amit eddig tényként kijelenthetek:
- szivárgás nincs a rendszerben, nem fogy a fékfolyadék. (2 éve sem volt semmilyen folyás). Ha rálépek a kuplungra és berakom sebességbe, állhatok a kuplung pedálon percekig, nem kezd el kúszni az autó.
- a kinyomócsapágynál nagyon könnyedén lelégtelenítettük a rendszert, biztosan nem maradt benne légbuborék, ezt ki merem jelenteni.
- megnéztük a kinyomócsapágynál a kis nyíláson a kuplungot: ami látható volt: amikor a holtjátékon mozgattuk csak a kuplungpedált, a kinyomócsapágy csak néhány mm-t tesz meg, ahogy viszont teljesen benyomjuk a kuplungot, hirtelen nagyobb mértékben megindul a kinyomócsapágy és nyomja meg a lamellákat. Tehát a két távon megtett mozgás nincs arányban egymással.
Amire eze után "laikusként" gondolni tudnék még: lehetséges volna, hogy valami légbuborék marad a pedál mögötti munkahengerben, és az melegen kitágul, majd az okozza ezt a jelenséget?
Ha esetleg valaki már találkozott ilyennel kérlek segítsetek, mert egyelőre nagy a tanácstalanság...
Köszönöm előre is!
Alfa GT-Csaba15-04-2015 17:58:55 // 50127
Kuplung szerkezet!
Zoli8515-04-2015 17:05:56 // 50126
Udv! 156 1.6 tsnel a hidrotoke slcserehez ki kell cserelni a vezermu szijat is? Ugy ertem hogy szet kell szedni ilyen mertekuen? Vagy csak lehet siman mindenfele bonyolitas nelkul a hidrotoket cserelni? Koszi.
denil115-04-2015 14:52:40 // 50125
Sziasztok!
Tudna segíteni valaki abban, hogy hogyan kell EGR szelepet tisztítani otthon?
159 2.4Jtdm
Nem vagyok műszakilag béna szóval ha valaki segít akkor elboldogulok vele de most vettem az autót és egyelőre még azt sem tudom merre van az egység.
Köszönöm
Tudna segíteni valaki abban, hogy hogyan kell EGR szelepet tisztítani otthon?
159 2.4Jtdm
Nem vagyok műszakilag béna szóval ha valaki segít akkor elboldogulok vele de most vettem az autót és egyelőre még azt sem tudom merre van az egység.
Köszönöm
vpatrik14-04-2015 21:52:14 // 50124
Hát igen ,sikerült beszélnem telefonon egy szerelővel . ö is ezekre tippelt már csak a pénztárca minusza lesz a nagy kérdés , én szerintem a kinyomó csapágynál lehet valami , ,remélem nem a kettős tömegűvel lesz a baj .bár nem tudom még melyik milyen árba lehet de rémtörténetek már halottam, vagy nem tudom ha bontott váltót venni kompletten megérné e vagy az is elromlana fél év után ,nem tudom mi a jobb ,de nagyon rosszul kezdi az évet pedig eddig nem voltunk rosszba egymással ,de már a sokadik ropogós kérné , a válaszotokat köszönöm ! meg ha még valakinek eszébe jut róla valami és le írná azt is előre sok köszönet
Bilux14-04-2015 18:58:52 // 50123
szerintem meg kuplung szerkezet
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
576
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?