Forum >> Szerelőműhely

Stringwalker22-06-2015 19:58:38 // 50422
Szia! Köszönöm a kérdést. Most beszéltem Zé.-vel megy és segít. Hálásan köszönöm neked is :)
Kimis11122-06-2015 19:50:02 // 50421
Milyen segítség kell?
Stringwalker22-06-2015 18:48:08 // 50420
Sziasztok! A fiam selespeed váltója megadta magát Budapesten a Gyömrői úton. Nem jár arra valaki véletlenül? Vagy valaki egy telefonszámot nem tudna adni, ahonnan segítséget kapna?
.......................22-06-2015 16:21:57 // 50419
ilyeneket a rossz riasztók szoktak csiálni
vagy pl. mikor a hátsó ajtó kábelköteg megtörik
valahol valami összerér aminek nem kellene

szét kell bontani kábelköteget ami a lámpához megy ahogy a Peti mondja
aztán végignézni mindent tüzetesen
GTPeti22-06-2015 16:02:02 // 50418
Jó gondolat az egy kompetens és motivált villamossági szerelő lenne, aki elsőnek beszerezné a gyári kapcsolásirajzot, hogy végig tudja követni az izzóhoz menő vezetékeket. A többit kicenzúráztam. :)

Nem egy nagy ügy az izzó előtt a vezetékekre egy másik (akár kisebb) izzót is rákötni, amolyan ellenőrzésképpen. Így egyszerűen kiszűrhető a foglalathiba.
Bifi 15522-06-2015 14:02:47 // 50417
sziasztok !
egy kis segítséget szeretnék kérni !
van nekem egy Lancia Lybrám 2002-es kombi 1.9 jtd
olyan gondom van vele,hogy felkapcsolom a világítást és rá 5 vagy 10 percre el kezd villogni a jobb hátsó lámpám addig míg le nem állítom az autót ! na de persze leállítás után újból kezdi pár percre rá !
voltam villamosság szerelőnél,de fingjuk nem volt !
azt mondták zárlatos a foglalat 4
de ha zárlatos akkor egyáltalán nem ég !
ha test hibám van az meg az elejétől csinálja és nem 5-10 perc múlva !
cseréltem égőket ,biztosítékokat de semmi ! valaki tud segíteni az privátba írjon ha van vmi jó gondolata !
bifidusz@gmail.com -ra
előre is köszi !
emGéza21-06-2015 22:08:55 // 50416
A váltón van egy kémlelődugó , alatta van a légtelenítő (mint a féknyergen) arra raksz
1 csövet (hogy ne össze-vissza folyón az olaj)- felnyomod a gumicső biztosítóját 1 klatyra (másodiknál már kijön) - kihúzod a gumicsövet - a fékolajtartály max. alatti 1 centi a kuplungé ...

Én értem amit írtam , de lehet más nem :)
MiszöszFőnök21-06-2015 21:59:15 // 50415
Én is próbáltam már mindenféle lötyit (omw és kagyló, olcsóbb és drágábbjai), de számomra érzékelhetetlen a különbség.
Próbáld ki, hogy megtankoltatod a kocsid valakivel, aki nem mondja meg mit tankolt bele. Vajon érezni fogod a különbséget így? Vagy ez csak olyan mint amikor Skiny melltartót veszek és azt érzem, hogy jobb mint a J. Press, pedig lehet nem is? Hmm...
SzJanos21-06-2015 21:38:15 // 50414
Offtopic: Egy ideje figyelem a Shell tevékenységét a világban. Ha lehet nem tankolok náluk. Nálam egyébként az Evo NEO ami leginkább bevált üzemanyag.
emGéza21-06-2015 21:36:17 // 50413
Ők , jó munkát adnak ki a kezükből ...
http://www.dinamit-dob.hu/content/rozdamentes-rendszerkeszites
Beer-ci21-06-2015 21:26:43 // 50412
Sziasztok! Szeretném az autóm kipuffogó rendszerét rozsdamentesből legyártatni. Tudtok olyan műhelyt ahol vállalják?
roli15621-06-2015 21:25:53 // 50411
Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni . 2000-es 156 TS kuplunkgját lehet-kell légteleníteni ? Ha igen, hogyan ?
Köszi !
Beer-ci21-06-2015 21:25:25 // 50410
Kerekek, gumik rendben?
emGéza21-06-2015 21:05:09 // 50409
Én ma nitro95-öt raktam a vasba ... hát , egy húszassal drágább mint a maxm.95.
Nem éreztem semmi különbséget (csak a rosszabbat veszem észre) , de mire újra
kipróbálhatnám , az asszony kijáratja belőle .

Még az OFFos dobozt is "makszmosonnal" csapatom , annak nem jött be a nitro 95 .
hmmm . :)
Mr. Z21-06-2015 20:35:17 // 50408
Wéber Gabi elmagyarázza miért jó az adalékolt benzin :D

https://www.youtube.com/watch?v=zCGie3Vx7g4
Mr. Z21-06-2015 20:33:45 // 50407
Mr. Z21-06-2015 20:32:46 // 50406
Nekem az OMV maxxmotion meggyőzőbb volt , ott jobban érzem azt a pluszt. Amúgy én is Shell-es vagyok., de hosszú útra mindig maxxmotion megy a V6-ba.
quasimoto21-06-2015 17:56:25 // 50405
1990 - es 164 - ben a diag csatlakozó merre leledzik, meg tudja nekem valaki írni?

Előre is köszönöm!
Pisti130021-06-2015 13:26:12 // 50404
Nincs! A robotrol szedd le a csoveket.
GTPeti21-06-2015 06:27:35 // 50403
Igen, V-Power=Shell.

Az OMV 100-asát még nem próbáltam. Pedig ki kéne. De valahogy a kagylósékhoz húz a szívem, elvégre tágabb értelemben udvari beszállítónk is. Egy kis elfogultság, marketing és mítosz nem árt. :)
emGéza20-06-2015 22:16:20 // 50402
Shell ?
Én a másik osztrákhoz járok , a nem sima 95-ös , szerintem a legjobb benya közel e vidéken :)

( a 95-ös évjáratú F.Tipom csak a 98-ast szerette , fene a pofáját :) )
Piritu - 1.000.00020-06-2015 19:35:17 // 50401
Ezt a modellautóadós dolgot már eljátszották itthon is a Shellnél. Komplett Ferrari sorozatom van, akár több is egyes darabokból. Illetve csak volt, mert a rokon gyerekek elkunyerálták egy részét :-)
Nándi20-06-2015 19:31:19 // 50400
Köszönöm az infót a végére járok!
Kau20-06-2015 19:28:37 // 50399
Szerintem jó ötlet a Burago autó :)))

Ja, nem erre vagy kíváncsi? :)) A magasabb oktánszámú benzin nyilván jobb :)
GTPeti20-06-2015 18:41:49 // 50398
Már megint (osztrák) V-Power-t tankoltam a JTS-be. :)
Határozottan úgy érzem, hogy halkabb tőle melegen és mintha "légiesebben" is gyorsulna.
Az számomra nem kérdés, hogy a JTS a 95-öst nem szereti és 98-as kell bele. De lehet, hogy a 100-ból is profitál, a kopogásérzékelőn és utánállításon keresztül.
(És még Burago modellautót is adtak 40 liter után.)

Vélemények?
Alfa GT-Csaba20-06-2015 13:44:40 // 50397
De inkább a lendkerék!!!
Alfa GT-Csaba20-06-2015 13:43:40 // 50396
féltengely csillag vagy kettős tömegű lendkerék!
Nándi20-06-2015 12:32:15 // 50395
Sziasztok! Nem találom a hiba okát! A hiba jelenség egy 1.9 jtd /140Le/ 156 nál jelentkezik ami abban nyilvánul meg hogy 3. sebesség fokozattól olyan 2000-2300 ig rettenetesen berázza az autót de csak ha taposom neki! Cseréltem eddig féltengelyeket,lengőkarokat,váltót,és bakokat. de a hiba még mindig fenn áll!
Tanácstalan vagyok!!!!
speer20-06-2015 12:09:17 // 50394
Sziasztok, tudja valaki hogy a selespeed tartályon van e leeresztő csavar?
W.19-06-2015 18:54:25 // 50393
Anno a GTV-m is megjárta ott...
Ferke19-06-2015 18:05:12 // 50392
Az ilyenekkel valahogy mindig Zolinál kötnek ki az emberek:))
buteo2019-06-2015 14:54:58 // 50391
Az még kimaradt a történetből, hogy a vezérléscsere után alapjáraton rázkódott a motor, ami miatt visszavittem, nézze meg mi okozza, mivel mielőtt hozzányúltak, nem volt ilyen gond. Megnézte, azt mondta, nem tudja, mi lehet, ha nem múlik el (!) vigyem vissza. Nem vittem.
buteo2019-06-2015 14:21:34 // 50390
Sziasztok! Egy rossz tapasztalatot szeretnék megosztani veletek, nehogy más is így járjon. Kulcsra (Alfa Veloce) vittem a 3.0 V6 166-osomat vezérléscserére és kértem, hogy minden görgőt, szíjat, feszítőt, és vízpumpát is cseréljenek.
Ehhez képest csak a vezérlésszettet és a külső szíjnál egy görgőt és a szíjat cserélték ki, mondván a vízpumpa és a másik görgő még jó. :-( Ezen kívül sikerült úgy elhangolniuk a vezérlést, hogy a szelepek összenyitnak. Most már úgy tűnik, jó helyre került a vas (Zé Mester). Tőlük megtudtam azt is, hogy valószínűleg azért nem cserélte le a vízpumpát, mert adott esetben elég nagy szívás lehet vele és ezt meg akarta magának spórolni.
A lényeg: 3.0 V6-ost ne vigyetek Kulcsra! Lehet, hogy a többi motort ismeri, de ha nem ért valamihez, ismerje el, kérjen segítséget, nézzen utána stb, de ne gányoljon más kárára!!! A következtetéseket mindenki vonja le magának.
WarbiRunner (Gyuri)19-06-2015 13:01:15 // 50389
Nekem akkor szuszogott, amikor kevés volt benne a gáz. Rendesen feltöltve, jól működő kompresszorral nincs hangja a klímának az utastérben.
ALFAnatik19-06-2015 11:01:02 // 50388
Sziasztok! Tud esetleg valaki olyan muhelt ahol lengescsillapito szárat tudnak cserelni? Koszonom
.......................19-06-2015 10:24:41 // 50387
a hütö otthon is szuszog,
az amikor a folyaékony gáz kitágul és elpárolog
az normális ,

ODB diagnosztikai csaltlakozón keresztül kiolvasható a klíma müködése is
kompresszor elötti utáni nyomás ,hömérséklet ,az hogy kapcsol ,és minden ilyen
amiböl kiderül ,hogy mi a gond

szóval keress egy klímás emberkét akai laptoppal ELM327 el kiolvassa az elö adatokat müködés közben
Anti6419-06-2015 06:52:44 // 50386
Ssjnos bent is hallatszik a szuszogás és nem csak pár másodpercig,hanem használat közben is egy csomószor.
Buksi19-06-2015 00:35:45 // 50385
Én csak a szuszogáshoz tudnék hozzászólni. Nekem azt mondta az egyik klímás erre a szuszogásra (mert a 155-öm is szuszog), hogy ha az autón kívül hallod, az teljesen normális, mert valami nyomás egyenlítődik ki és ez csak pár másodpercig hallható. Viszont ha már bent hallod a szellőzőrostélyok mögül, akkor az azért van, mert valahol ereszt a rendszer. Nem feltétlenül az utastérben, lehet hogy a motortérben valahol.
Sztem kellene egy nyomáspróbát csináltatnod, hogy kiderüljön hol ereszt. Ha ereszt egyáltalán.
Anti6418-06-2015 21:43:47 // 50384
Sziasztok!

2001-es évjáratú 166-os 2,5v6 Alfám klímája érdekes dolgokat produkál.Már egész télen sokszor égett szagot éreztem az autóban a fűtés beindulásakor, majd tavasszal a klíma indulásakor (kb 15 C-ig jelentkezett az égett szag, mintha egy kábel pörkölődne, de a szerelők egyszer sem érezték). A meleg idő kezdetén ellenőriztetem a klímában a gázmennyiséget, ami valahogy szinte teljesen elszökött belőle. Feltöltetettem, erre 0 barral nyomott a kompresszor. Azt mondták járassam. Először még hűtés helyett nem a külső hőmérsékletű, hanem forró levegőt nyomott.Na lassan néha beindult a hűtés. Újra rámérettem. Most állítólag 6 barral nyom a 16 helyett a kompresszor , így kompresszor cserét javasoltak. Nem vagyok biztos a diagnózisban.Pedig már három szerelő is látta, de mindegyik csak a kompresszorra fogja. Tavaly még semmi gondom nem volt a klímával. Ami a lényeg: a jobb oldalon aránylag hideg levegő jön be, bár még nem az igazi, a bal oldalon viszont langyos. Ez már önmagában gyanús. A másik jelenség, sokszor szuszog, sziszeg kint és bent is hallhatóan a klíma- szellőző rendszer, eddig ilyen nem volt. A harmadik: amikor kikapcsolom akár a klímát, akár a normál szellőzést- off -módba, leálláskor a kesztyűtartó felől nagy nyöszörgés, zakatolás, lüktetés hallatszik egy pillanatra, majd mintha valami leállna. Találkozott-e valaki ilyen hibával? Mert a kompresszor nagyon drága és a jelenségek alapján nem veszek mérget a hibájára. Kérem aki ilyennel találkozott, akár privátban is jelezze. köszönöm szépen
[k i z z o]16-06-2015 22:13:11 // 50383
Vegyél egy normális racimex hűtőt. Ebből ismeretlen eredetű tuningshoposat ne.

Ebay
Szabeee16-06-2015 21:46:55 // 50382
nekem az egyik csavar meg se akart engedni... úgy vettem le, hogy az egész tartó lemezt leszereltem... alátámasztottam a motort és kivettem a motortartóbakot
Piros Madaaar16-06-2015 21:01:30 // 50381
Lehet azt is rendelni hozza.nekiugrottam hogy kiszedem a regit...eljutottam odaig hogy nemertem hogy raktak oda.felso ket csavarhoz keptelenseg hozzajutni...mintha lekellene bontani mindent.:-(
GTPeti16-06-2015 20:36:41 // 50380
Tuning olajhűtőt csak termosztáttal célszerű használni. Bár lehet, hogy a tiedben már eleve van.
Piros Madaaar16-06-2015 19:15:34 // 50379
Ilyesmire gondoltam.azt rijak hogy jo.: Olaj huto szett
Piros Madaaar16-06-2015 18:54:28 // 50378
Koszi szepen mindenkinek.igy jott labon haza..osztrakbol.ott csinaltak igy.talaltam neten komplett szettet csovekkel valami tuning oldal.azt irja alfahoz is.es megall 40eft.jo lehet az is??hetfon megyek egy helyre ahol gyartanak meglatom mit mondanak.
TDI7516-06-2015 18:32:16 // 50377
Nézzetek utána . A 75 TD ben is volt olajhűtő, de szerintem egy hűtős simán tudja javítani, vagy csinálni egy ujat ami az eredetivel némiképp egyezik. (felfogatás méretek csövezés) Az a 80-90 tényleg húzós egy kicsit.
Erhard 242 (Pure Energy)16-06-2015 16:56:55 // 50376
ezt bekammiláztam :)...olajhűtő tényleg húzós 80 környéke :(
Erhard 242 (Pure Energy)16-06-2015 15:32:20 // 50375
az új intercooler 29800ft, 90-ért 3db-ot hozok :)
.......................16-06-2015 15:25:12 // 50374
nyáron okozhat túlmelegedést,
söt a gányolás olajfolyást ,és még tüzet is

bontott nincs?
Piros Madaaar16-06-2015 15:20:41 // 50373
Szisztok.tanacsoy kernek.van egy 1.9jtdm 140le 156 sw.jobb elol van egy olajhuto.mivel lyukas megoldottak ugy hogy a csoveket lekotottek es most a kimeno cso a olajszuronel vissza van vezetve.okozhat ez nagy problemat vagy csak tulbiztositottak a fejlesztok??uj huto 90.000ft cso szinten.keresek valami olcsobb megoldast bontottat szinten nem nagyon szeretnek de ha mas nincs akkor hutot veszek bontottat csoveket meg legyartatom arra van mar kapcsolat.a kisebb veeziokban azaz 77kw es 85kw nak is van ilyen hutoje??
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.