Forum >> Szerelőműhely
Piros Madaaar07-07-2015 20:51:02 // 50522
Sziasztok,csereltem hatso tarcsat es betete a 156 on a kezifek fog de nem tokeletes lehet allitani valahol a bowdenen?vagy mast nezzek? A 159 ben a konyokloben volt egy csavar azzal leehtett itt ennel??elore is koszonom.
Alfa GT-Csaba07-07-2015 20:44:43 // 50521
12 ezer bőven elég !a starline a felét se bírta
indi6907-07-2015 19:50:24 // 50520
A 12 000 elég, hogy szét kopjon? Utólag van értelme zsírozni?
Alfa GT-Csaba07-07-2015 19:45:06 // 50519
Azt nem lehet elkurni!Szárazon mozog az alu házba ,nyekereg és kopik!Éppen ezért nemárt megzsírozni a szilenteket beépítés előtt.
indi6907-07-2015 19:41:20 // 50518
Üdv. Járt már valaki úgy, hogy a 12 000 km-es lemförder lengőkar szilentje kiszópósodik? Vagy a szerelő elqrta? Az agyam eldurran!
GTPeti06-07-2015 17:09:01 // 50517
Ha ez itt FB lenne, most nyomnék egy lájkot. ;)
dev16606-07-2015 17:05:40 // 50516
Sziasztok! Tudtok olyan helyet Bp közelében, ahol csápos emelőt lehet bérelni pár napra hivatalosan vagy ismerősi alapon (természetesen nem ingyen)? Szeretnék lekezelni rozsda ellen néhány részt alaposan, de ha mindezt a garázsom adta keretek között teszem, akkor az 3-szor annyi időbe telik és 10-szer annyi anyázással jár :)
Danny06-07-2015 16:39:26 // 50515
Én pont most vettem az Olaszautóbontóban 5e forintért, az attól függ hogy milyen szelepfedeled van. ha alumínium akkor le kell venni a szelepfedelet, ha műanyag akkor simán hozzáférni a két csavarjához és gyorsan megvan. :)
Bilux06-07-2015 16:30:34 // 50514
Függőleges henger alakú alkatrész a motor jobb felső sarkában.
speer06-07-2015 15:23:21 // 50513
Köszi, én is arra gondoltam, nehéz vajon kicserélni, mennyibe kerűlhet?
GTVili06-07-2015 15:11:16 // 50512
Talán a vezérlésmódosító mágnesszelepe......?
speer06-07-2015 12:36:16 // 50511
Sziasztok, 156-on fázis variátor hihakód? Ez mi ez mi?
Zsombor05-07-2015 18:17:01 // 50510
Köszi szépen. Bejött ;)
Alfa GT-Csaba05-07-2015 17:38:35 // 50509
enged le egyszerre a két ablakot és tartsd nyomva a gombot tovább 5-10mp-ig aztán húzd fel mind a 2 ablakot egyszerre és fölfele is tartsd a gombokat 5-10mp-ig
Zsombor05-07-2015 17:15:43 // 50508
Péntek délután muszáj volt akksit cserélnem. (2007. 2,4 JTDM Brera) Úton voltam, bementem random veszprémi szerelőhöz. Kicserélték, de elfelejtette azt az automatikáját, hogy amikor meghúzod a kilincset, résnyire lehúzza az ablakot, hogy beleférjen a keretbe. Aztán ma reggelre a jobb oldala megint "megtanulta", a vezetőoldal sajnos továbbra sem hajlandó csinálni. Nincs valami, halandó számára is elérhető módszer, amivel visszajönnek a "gyári" beállítások, mert ez így kissé idegesítő, vagy hagyjam a francba és szerelő meg tudja neki tanítani? :) Köszi
emGéza03-07-2015 21:11:13 // 50507
Siettem , így lemaradt !
1.6 TS ECO
és zsugorcsővet raktak rá , nem zsugorvsővet .
1.6 TS ECO
és zsugorcsővet raktak rá , nem zsugorvsővet .
emGéza03-07-2015 21:05:24 // 50506
Üdv!
Holnap 300 Km kell gurítanom a vasat . Gondoltam belenézek , hogy mi van a motortérbe .
A képen bekarikázott csőnek mi szerepe van ?
Tartós testi kapcsolatba volt a klímacsővel ! Raktam rá egy zsugorvsővet .
Viszont hirtelen gázadásra , erős(?) szívóhangot hallani a szívósortól . Ez természetes , vagy valami tömítetlenség okozza ?
Köszönöm előre a válaszokat !

Tud valaki megbízható autómentőst ? :D
Holnap 300 Km kell gurítanom a vasat . Gondoltam belenézek , hogy mi van a motortérbe .
A képen bekarikázott csőnek mi szerepe van ?
Tartós testi kapcsolatba volt a klímacsővel ! Raktam rá egy zsugorvsővet .
Viszont hirtelen gázadásra , erős(?) szívóhangot hallani a szívósortól . Ez természetes , vagy valami tömítetlenség okozza ?
Köszönöm előre a válaszokat !

GTPeti03-07-2015 15:38:00 // 50505
Egy 80Ah-s valószínűleg tökéletes lenne oda. Max. méreteket a 159-topicos cartársak tudnának írni.
Zsombor03-07-2015 15:29:29 // 50504
Sziasztok! 2007-es, 2.4 jtdm Brerába mekkora akksi megy? Méretre, szuflára... Köszi szépen.
dadis03-07-2015 11:52:27 // 50503
Köszönöm a segítséget!
Valaki vállal EGR tisztítást Budapesten/környékén?
Nem tervezem, hogy a közeljövőben szüleimhez látgatnék, és itt budapesten se szerszámom, se megfelelő helyem nincs hozzá...
Köszönöm!
Valaki vállal EGR tisztítást Budapesten/környékén?
Nem tervezem, hogy a közeljövőben szüleimhez látgatnék, és itt budapesten se szerszámom, se megfelelő helyem nincs hozzá...
Köszönöm!
Kócosw03-07-2015 06:50:23 // 50502
Csatlakoznek :) egy egr es LMM pucolas megteszi a hatasat...
pedrobaa03-07-2015 00:40:43 // 50501
A rángatás nem jó, a hátbarugós (vagy inkább hasba akasztós :)) érzést meg megszokja az ember idővel és nem lesz olyan intenzív mint korábban...szerintem... :)
Alfa GT-Csaba02-07-2015 18:57:33 // 50500
Egy egr tisztítás csodákra lehet képes!!
dadis02-07-2015 18:47:29 // 50499
Sziasztok!
Új vagyok itt, de máris tanácsért fordulnék Hozzátok!
147 1.9 JTD 16V: úgy érzem, hogy vásárlás óta veszített erejéből és nyersségéből. Nincs már az a hátbarúgós gyorsulás, mely vásárláskor annyira megtetszett. 2-es 3-as sebességi fokozatban 2500-3000 között mérsékelt kigyorsításnál rángat párat (mintha nem kapna üzemanyagot pár pillanatig).
Az autót ausztriából hoztam be kb fél éve, 178.000km van benne. Kétszer fordult elő (autpályázás során), hogy felgyulladt a motor kontroll lámpa (kiolvastam computerrel, turbó túlnyomás volt), de aztán következő indításnál ismét rendesen üzemelt. Biztos ami biztos, tettem bele egy doboznyi részecskeszűrő tisztító adalékot. Azóta nem villant fel a motor kontroll lámpa, de ez az erőtlenség jellemzi.
Nem tudom van esetleg valakinek ötlete mi lehet ez?
Érdemes volna egy BG motortisztítást elvégeztetni? Esetleg valakinek tapasztalata ezzel?
EGR szelepet kellene leszedni és alaposan megpucolni?
Lehet, hogy a turbó gyengélkedik?
Ötletet/tapasztalatot szívesen fogadok és azt köszönöm előre is!
Új vagyok itt, de máris tanácsért fordulnék Hozzátok!
147 1.9 JTD 16V: úgy érzem, hogy vásárlás óta veszített erejéből és nyersségéből. Nincs már az a hátbarúgós gyorsulás, mely vásárláskor annyira megtetszett. 2-es 3-as sebességi fokozatban 2500-3000 között mérsékelt kigyorsításnál rángat párat (mintha nem kapna üzemanyagot pár pillanatig).
Az autót ausztriából hoztam be kb fél éve, 178.000km van benne. Kétszer fordult elő (autpályázás során), hogy felgyulladt a motor kontroll lámpa (kiolvastam computerrel, turbó túlnyomás volt), de aztán következő indításnál ismét rendesen üzemelt. Biztos ami biztos, tettem bele egy doboznyi részecskeszűrő tisztító adalékot. Azóta nem villant fel a motor kontroll lámpa, de ez az erőtlenség jellemzi.
Nem tudom van esetleg valakinek ötlete mi lehet ez?
Érdemes volna egy BG motortisztítást elvégeztetni? Esetleg valakinek tapasztalata ezzel?
EGR szelepet kellene leszedni és alaposan megpucolni?
Lehet, hogy a turbó gyengélkedik?
Ötletet/tapasztalatot szívesen fogadok és azt köszönöm előre is!
Bento02-07-2015 16:28:58 // 50498
Egy görögországi nyaralás igen fontos tanulsága:
Ne csak tervezd az FHP-jeladó cseréjét, cseréld is ki!
:)
Szvsz 100.000 kilométerenként megéri rászánni a párezer forintot, mert egyébként kénytelen leszel óránként 10 kilométeres átlagsebességgel elvánszorogni (15 perc vezetés/30 perc visszahűtés) a következő szervizig.
Ebből vajon van olyan márka ami ajánlott? Eddig Bosch volt a gépben, most EPS gyártmány került be.
Ne csak tervezd az FHP-jeladó cseréjét, cseréld is ki!
:)
Szvsz 100.000 kilométerenként megéri rászánni a párezer forintot, mert egyébként kénytelen leszel óránként 10 kilométeres átlagsebességgel elvánszorogni (15 perc vezetés/30 perc visszahűtés) a következő szervizig.
Ebből vajon van olyan márka ami ajánlott? Eddig Bosch volt a gépben, most EPS gyártmány került be.
GTPeti02-07-2015 14:03:33 // 50497
Nem néztem a rugók méretét, mert ha pont ebbe a típusba valóak, akkor stimmelni kell. A lengéscsillapítók újak, de azok nem sokat számítanak a magasságban. (Mivel gázosak egy minimális "feltolásuk" természetesen van, de ez szerintem elhanyagolható a rugókéhoz képest. Ne felejtsük el, a gáz nem a keményítés hanem a habosodás megakadályozása végett van bennük.)
Alfás Theo02-07-2015 13:20:31 // 50496
A süllyedést okozhatja a hibásan működő nivomat lengéscsillapító is. Az swbe ugye gyárilag nivomat van. Átalakítható simára, mert ugye olcsóbb, de ha némi csomagot berakunk, akkor lejjebb ül a segge, kicsit motorcsónakos feelinget adva. Míg a nivomat 2 km haladás után felkeményedik, és visszaállítja a kocsi üres magasságát.
JTD-mbe Monroe-t tettek bele a vásárlásom előtt, ahhoz vettem MAXTOR rugót cserének, míg a V6 donorban nivomatos van. Töröm a fejem, melyiket rakjam össze. Hétvégére okosabb leszek, mert méregetni akarom őket.
Mekkora rugót vettél bele? Nézetted a csillapítódat?
JTD-mbe Monroe-t tettek bele a vásárlásom előtt, ahhoz vettem MAXTOR rugót cserének, míg a V6 donorban nivomatos van. Töröm a fejem, melyiket rakjam össze. Hétvégére okosabb leszek, mert méregetni akarom őket.
Mekkora rugót vettél bele? Nézetted a csillapítódat?
Danny02-07-2015 11:49:22 // 50495
olvastam egy olyat hogy terheléstől függően is bekapcsolhat a vezérlésmódosító 1600-as fordulattól. Nekem meg pont akkor kezd el rángatni.
egyre nagyobb a dilemma :)))
egyre nagyobb a dilemma :)))
Danny01-07-2015 13:49:03 // 50494
Nem hagy nyugodni a dolog, most volt egy kis szabad időm.
Érdekesség képen amíg az óra szerint nem éri el az 50-et nem kap feszültséget...
ezért érdekes hogy akkor mi a francért jobb hidegen lehúzva :))
miután bemelegedett attól fogva terhelés függvényében kapja a feszültséget, alapjáraton ha megmozdítom a pillangót akkor egyből megy rá a 14 volt, de fordulaton tartva meg elveszi. szóval amint úgymond gyorsítanék már működne.
Érdekesség képen amíg az óra szerint nem éri el az 50-et nem kap feszültséget...
ezért érdekes hogy akkor mi a francért jobb hidegen lehúzva :))
miután bemelegedett attól fogva terhelés függvényében kapja a feszültséget, alapjáraton ha megmozdítom a pillangót akkor egyből megy rá a 14 volt, de fordulaton tartva meg elveszi. szóval amint úgymond gyorsítanék már működne.
GTPeti01-07-2015 11:34:34 // 50493
Én azt figyeltem meg, hogy zsír új (Lesjörfors) rugókkal is nagyon hamar leül az alja az SW-mnek ha terhelem. És nem betonkockákra kell gondolni, hanem normál csomagokra. Igazából ez volt az ok, amiért új rugókat vettem. De semmi nem változott.
(Nem csontra leülésre gondolok, de jól láthatóra. Abba bele sem merek gondolni, hogy 5 személy+csomagokkal milyen lehet. :)
(Nem csontra leülésre gondolok, de jól láthatóra. Abba bele sem merek gondolni, hogy 5 személy+csomagokkal milyen lehet. :)
Alfás Theo01-07-2015 10:03:26 // 50492
Ha jól emlékszem az sw normál magassága a kerékközéptől mérve a kerékjárati ív széléig 367 mm.
Ettől alacsonyabb, mint esetedben, meg nekem is, az valószínűleg egy sport futómű rugója lehet. Nekem is ültetett a jtd sw-m. Vettem új maxtor svéd rugókat majd meglátjuk milyen lesz. A gyári bontásra ítélt V6 sw-nk ca 60 mm-rel magasabb. Ott normál nivomatos szettel van szerelve a kocsi.
Ettől alacsonyabb, mint esetedben, meg nekem is, az valószínűleg egy sport futómű rugója lehet. Nekem is ültetett a jtd sw-m. Vettem új maxtor svéd rugókat majd meglátjuk milyen lesz. A gyári bontásra ítélt V6 sw-nk ca 60 mm-rel magasabb. Ott normál nivomatos szettel van szerelve a kocsi.
Danny01-07-2015 09:55:40 // 50491
Ja, és köszönöm a választ! ;-)
Danny01-07-2015 09:54:33 // 50490
Értem :(
akkor kicsit komplikáltabb a szituáció .
De sokan panaszkodtak olyanra hogy kb 50 fokos víz környékén mintha seggbe rúgnák a kocsit és megindul, na lehúzott csatival ez a jelenség is megszűnt .
de lehet áldozok 5e forintot egy ilyen bontott mágnes szelepre, hátha :)
akkor kicsit komplikáltabb a szituáció .
De sokan panaszkodtak olyanra hogy kb 50 fokos víz környékén mintha seggbe rúgnák a kocsit és megindul, na lehúzott csatival ez a jelenség is megszűnt .
de lehet áldozok 5e forintot egy ilyen bontott mágnes szelepre, hátha :)
Lali7530-06-2015 17:51:12 // 50489
A mágnesszelep jó,ha lehúzott csatlakozóval szépen megy. Kábeles probléma lehet,ki kell mérni. Ha az is jó,akkor a motorvezérlő kerge!
Danny30-06-2015 17:35:19 // 50488
Na ez azm én is ilyenre emlékeztem hogy 4000 körül.
De akkor az biztosan nem normális hogy kis fordulaton már működik.
kb minden 20. vagy 30. indításnál szólal meg pár másodpercre, de ez annyira halkan kerregett hogy csak nyitott motorháztetőnél hallatszott amikor kézzel nyitogattam a pillangószelepet...
Ja és ma így mentem vele dolgozni lehúzott csatival, és mint az álom úgy ment hidegen.
nem rángat nem erőtlen mintha most lenne jó :D
de persze nem olyan mint régesrég ..
Az elképzelhető hogy az a mágnesszelep döglött meg ami vezérli a vezérlésmódosítót?
Mert így utólag belegondolva, nagyon nem normális hogy kb 20e km után már kerreg egy vadiúj módosító. Gyanakodtam erre a mágnesszelepre régen is, de már sajnálom hogy nem próbáltam ki eddig....
De akkor az biztosan nem normális hogy kis fordulaton már működik.
kb minden 20. vagy 30. indításnál szólal meg pár másodpercre, de ez annyira halkan kerregett hogy csak nyitott motorháztetőnél hallatszott amikor kézzel nyitogattam a pillangószelepet...
Ja és ma így mentem vele dolgozni lehúzott csatival, és mint az álom úgy ment hidegen.
nem rángat nem erőtlen mintha most lenne jó :D
de persze nem olyan mint régesrég ..
Az elképzelhető hogy az a mágnesszelep döglött meg ami vezérli a vezérlésmódosítót?
Mert így utólag belegondolva, nagyon nem normális hogy kb 20e km után már kerreg egy vadiúj módosító. Gyanakodtam erre a mágnesszelepre régen is, de már sajnálom hogy nem próbáltam ki eddig....
.......................30-06-2015 11:21:18 // 50487
a kis pillangóknál minden használt 2,4 kifúj
bár ha túl sokat ,akkor a légtömegmérö bedob egy pár hibát
bár ha túl sokat ,akkor a légtömegmérö bedob egy pár hibát
denil130-06-2015 11:13:40 // 50486
A geometria sokaknak eszébe jutott és egyelőre ez a legerősebb tippünk nekünk is.
Majd jelzek ha van biztos infó, de addig is ha van még valakinek ötlete azt szívesen fogadom. Úgyis szerelő mondja rá a végső óment :)
Majd jelzek ha van biztos infó, de addig is ha van még valakinek ötlete azt szívesen fogadom. Úgyis szerelő mondja rá a végső óment :)
denil130-06-2015 11:12:59 // 50485
Igen, erre következtettünk mi is,h levegőhiány van viszont sehol nem hallottunk kifújást és egyelőre nem szedtük szét a kocsit,h jobban megnézzük a csöveket. Eléggé el van bújtatva a turbó. Légszűrőben 2000km van és nem jártam poros földes utakon.
Lali7530-06-2015 07:17:57 // 50484
4000-ig nem dolgoztatja semmiképpen. 30fokot fordít a tengelyen,azzal kis fordulaton erőtlen. De járó motornál ha kerreg,akkor halott a vez.m. ,
Lali7530-06-2015 07:13:17 // 50483
Geometria,vagy repedt turbócső,de azt Elvileg hallani
TDI7530-06-2015 05:41:01 // 50482
Szia tudom hogy láma kérdés de a leírtak alapján felteszem:
Levegőcső nincsen megsérülve, vagy extrémen szűkülve valahol? Mert a leírtak alapján alacsony fordulaton levegőhiánnyal küzd a motor. Esetleg légszűrő? Vagy tán turbóhiba is lehet: pl: szívó, vagy kipuf oldali turbinakerék épsége.
Hirtelen ezek jutottak eszembe, de lehet hogy totál hibás irányba indultam.
Levegőcső nincsen megsérülve, vagy extrémen szűkülve valahol? Mert a leírtak alapján alacsony fordulaton levegőhiánnyal küzd a motor. Esetleg légszűrő? Vagy tán turbóhiba is lehet: pl: szívó, vagy kipuf oldali turbinakerék épsége.
Hirtelen ezek jutottak eszembe, de lehet hogy totál hibás irányba indultam.
denil129-06-2015 23:49:09 // 50481
Nem regen. Keveset dugozok a kocsival es azert hajtani is szoktam. Vadi uj DPF van benne es az EGR is patyolat.
.......................29-06-2015 23:37:59 // 50480
Mikor voltál utoljára autópályán a kocsival?
denil129-06-2015 22:37:38 // 50479
Sziasztok!
Az alabbi problemam lenne. Kinek milyen otlete van?Diagnosztak es szakertok elonyben:)
Auto: 159 2.Jtdm 20V (210LE) 193k km egyebkent patika allapot muszakilag is.
Az auto erzesre nagyon doglott alul amig fel nem epul a teljes turbonyomas. Radugtuk az EcuScanre es kiderult,h jol ereztuk a dolgot. Legtomeget es turbonyomast mertunk nevleges szamokkal osszevetve ami szinten a programbol jott. Legtomegnel azt lattuk a logokban,h folyamatosan kevesebb levegot kap a rendszer minden fordulaton mint a referencia ertekek. Ez alol kivetel a magas fordulatszam tartomany, ott az ertekek az elvartak voltak. Turbonyomas ugyanez de meg beszedesebb:
Alapjaraton 1Bar helyett 700mBar majd vegig hasonlo lemaradasok tapasztalhatok (legnagyobb elteres 600 mBar) egeszen a magas fordulatig (3500 felett) ahol szinten a nyomas megegyezik az elvarttal. EGR rendben van, kifujas nincs. Otletek vannak de nem osztanam meg,h ne vigyek senkit tevutra. Mitol jon kevesebb levego es miert van lemaradasban a turbo?Talan a legbeszedesebb az alapjarati negativ toltese a turbonak.
Az alabbi problemam lenne. Kinek milyen otlete van?Diagnosztak es szakertok elonyben:)
Auto: 159 2.Jtdm 20V (210LE) 193k km egyebkent patika allapot muszakilag is.
Az auto erzesre nagyon doglott alul amig fel nem epul a teljes turbonyomas. Radugtuk az EcuScanre es kiderult,h jol ereztuk a dolgot. Legtomeget es turbonyomast mertunk nevleges szamokkal osszevetve ami szinten a programbol jott. Legtomegnel azt lattuk a logokban,h folyamatosan kevesebb levegot kap a rendszer minden fordulaton mint a referencia ertekek. Ez alol kivetel a magas fordulatszam tartomany, ott az ertekek az elvartak voltak. Turbonyomas ugyanez de meg beszedesebb:
Alapjaraton 1Bar helyett 700mBar majd vegig hasonlo lemaradasok tapasztalhatok (legnagyobb elteres 600 mBar) egeszen a magas fordulatig (3500 felett) ahol szinten a nyomas megegyezik az elvarttal. EGR rendben van, kifujas nincs. Otletek vannak de nem osztanam meg,h ne vigyek senkit tevutra. Mitol jon kevesebb levego es miert van lemaradasban a turbo?Talan a legbeszedesebb az alapjarati negativ toltese a turbonak.
Alfa GT-Csaba29-06-2015 21:15:16 // 50478
vegyél egy olyan kormányt ami gombos ,és egy átvezető kábelt
motu0129-06-2015 20:49:40 // 50477
Sziasztok,
Szeretném felszerelni a kocsim kormányát multikormányosra. Csinált már valaki ilyet?
Elég csak a multigombokat megvenni vagy kell más is? Egyáltalán elő van készítve a vezetéke?
Alfa GT 2004-be szeretném.
Köszi az infót előre is.
Szeretném felszerelni a kocsim kormányát multikormányosra. Csinált már valaki ilyet?
Elég csak a multigombokat megvenni vagy kell más is? Egyáltalán elő van készítve a vezetéke?
Alfa GT 2004-be szeretném.
Köszi az infót előre is.
Danny29-06-2015 16:49:43 // 50476
Sziasztok!
Remélem tud valaki mondani valami okosat a vezérlésmódosítót szabályzó mágnes szelepről, hogy pl alap helyzetben zárva van e ...
na mert olyat produkál hogy kb 1500 fordulat mellett hallom hogy elkezdene dolgozni a módosító halkan kerreg.
cserébe menet közben mindaddig rángatott 1500-2000 fordulatig amíg le nem húztam a csatiját,és varázsütésre megjavult a kocsi.... :)
szóval kérdés : elképzelhető hogy átengedi az olajat és nem megfelelő keverékképzés miatt kezd rángatni?
ja és amíg nem melegszik be kb 50Le van az elméleti 120 helyett.(ezt a részét még nem teszteltem lehúzott csatival hogy jobb e hidegen)
Egyszer mintha olyat olvastam volna itt, hogy valahol 4000-es fordulat környékén változtatja vezérlést...
remélem nagyjából érthető :))
Remélem tud valaki mondani valami okosat a vezérlésmódosítót szabályzó mágnes szelepről, hogy pl alap helyzetben zárva van e ...
na mert olyat produkál hogy kb 1500 fordulat mellett hallom hogy elkezdene dolgozni a módosító halkan kerreg.
cserébe menet közben mindaddig rángatott 1500-2000 fordulatig amíg le nem húztam a csatiját,és varázsütésre megjavult a kocsi.... :)
szóval kérdés : elképzelhető hogy átengedi az olajat és nem megfelelő keverékképzés miatt kezd rángatni?
ja és amíg nem melegszik be kb 50Le van az elméleti 120 helyett.(ezt a részét még nem teszteltem lehúzott csatival hogy jobb e hidegen)
Egyszer mintha olyat olvastam volna itt, hogy valahol 4000-es fordulat környékén változtatja vezérlést...
remélem nagyjából érthető :))
artika7828-06-2015 21:50:01 // 50475
köszönöm már közben nekem is segített google! hálás thx minden segítőkész cartársnak!
hétfőn megkeresem!
hétfőn megkeresem!
Liquid28-06-2015 21:31:09 // 50474
természetesen rövid ö-vel :)
Liquid28-06-2015 21:30:37 // 50473
google -> beírod Csőri Várpalotán ->ez az eredmény :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
712
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?