Hívtam a szerelőmet (az egyedüli szerelő akiben még megbízok), hogy szélvédő és lambda-szonda csere lenne. Kifogások ezerrel, szabi, sok munka összejött stb. ja és nincs hozzá szerszáma, de október elején megcsinálja, ha szerez hozzávalót. Gondoltam megkönnyítem a dolgát :-)
De így sem vállalja hamarabb :-) Addig megpróbálom egy "Imádom a zsarukat" matricával kitakarni :-)
Voltam mellékesen 2 szervizbe érdeklődni, ahol csak ezzel foglalkoznak, de leráztak azzal, hogy nem tudják a cserénél rongálódó gumit és rögzítőelemeket beszerezni. Érdekes, hogy én meg betudom...büdös a munka úgy látszik.
Arra az évi 7000 Km-re elég lesz akkor a Champion. :) Köszönöm!
sokan nem tudják de kettő gyári van amiben a km futás különbség van az NGK 100e km-re jó a Champion meg 50e km-re....teljesen mindegy melyiket veszed, mindegyik a gyárija....
Liquid26-08-2015 08:41:34 //
50719
egyzser cseréltem a 156-ban gyertya szettet, akkor megvettem bele a 100e km-es gyári csomagot. Drága nem drága az kell bele...
Ez a cikkszám is amúgy Fiat (nem a Champion, hanem amit linkeltem). Ami végülis gyári. :D Az NGK rémdrága. Van értelme?
Liquid26-08-2015 08:35:04 //
50717
én gyárit vennék
Reggelt. :) 1.6 TS-be merjek Champion gyertyaszettet venni? Vagy mondjuk 5.000-el többért ez?
http://albaalkatresz.hu/gyertya-szett-alfa-romeo-145-146-147-156-166-gt-gtv-spider-p-140.html
Buksi25-08-2015 21:22:06 //
50715
Aztán kérjük a beszámolót is. ;-)
Köszi mindenkinek!! :) A hétvégén én is nekiesek.
Nem mondanám. Stabilabb az egész. Dehát így tervezték :)
Buksi23-08-2015 09:57:49 //
50712
Sztem kihúzni egyszerűbb, mint a csavarokat kitekergetni. :-))))
Egyszerűbb eset. Van kihajtás,ahhoz kell csavarozni a féltengelyt. A váltóból nem kell kihúzni semmit.
Buksi23-08-2015 09:25:45 //
50710
Azt meg én nem tudom, hogy a 166-on milyen. :-))))
Buksi23-08-2015 09:25:19 //
50709
Nekem a 155-ön még soha nem fordult elő. ;-)
Szabeee22-08-2015 10:56:57 //
50707
kb 4x szedtem ki a féltengelyeket, egyszer sem történt ilyen... nemsokára úgy kiszedem a gyári féltengely, hogy mást nem fog látni csak a méh telepet :D
Akkor ezt benéztem. Azt hittem úgy van mint a 166-on.
Bízom benned! :D nèmet fórumon olvastam róla, hogy az egyik kartárs ilyenekkel rèmísztgette a másikat..:) Köszi
Nem, a 20 szelepesnèl nem csavaros.
Buksi22-08-2015 00:18:37 //
50703
Az egész féltengelyt ki lehet húzni a váltóból. :)
Nem a váltó kihajtásához van csavarozva a féltengely?
Buksi21-08-2015 23:01:22 //
50701
Akkor hogyan cserélje ki a féltengelyt, ha nem húzza ki a váltóból? :D
Buksi21-08-2015 23:00:30 //
50700
Nem fog a váltóban maradni a gyűrű, nyugodtan kihúzhatod. :)
Nem kell a váltóból kihúzni!
Sziasztok! Ismèt lenne egy kèrdèsem hozzátok... :) a bal oldali komplett fèltengelyet szeretnèm kicserèlni a 156-ban. 2,4 jtd 20v. A kèrdèsem az lenne hogy a váltóból ha kíhúzom, kell attól fèlnem hogy a biztosító gyűrű a fèltengelyről bennt marad? Ès ha igen akkor mit lehet tenni? Váltó le? Esetleg valami trükk, van rá? Előre is köszönöm az infókat! Üdv. Peti
Csabo2220-08-2015 14:10:20 //
50697
Meg kéne próbálni a hátsó lámpa fölött a sárga(fehér) légzsák csatlakozót megmozgatni, esetleg széthúzni majd ismét összedugni.
Természetesen először kösd le az akksit, várj bő 10 percet és utána mahinálj a csatlakozóval. utána próbálj hibát törölni.
indi6920-08-2015 13:45:54 //
50696
üdv. téma volt az autóm rendellenes működése a napokban. úgy fest meg van a hiba oka. a kipu leömlő repedt volt a hegesztésnél. elég nehéz kibökni, hangja meg nem nagyon van. kicseréltem, és olyan 50km után elmúltak az anomáliák. remélem így is marad. üdv
Hali 2015 hibakód mit jelent,SOS
Ciao,
egykis segítséget szeretnék kérni, légzsák hibám van, a pontos hiba " vezető oldali függönylégzsák robbanbótöltet" aktív a hiba így törölni se tudom. Valakinek volt már ilyen?? Előre is köszi
Mike0118-08-2015 10:18:15 //
50693
Sziasztok, SOS segitsen valaki.
Csak egy egyszerű olajcseréről lenne szó, de égen földön nincs egy szerelő, vagy műhely, aki vállalná. :(
Cegléd 40km-es körzetében kellene.
Köszönöm.
Mr. Z18-08-2015 09:45:05 //
50692
sziasztok.
4000 km alatt másodszor kellett takarítanom a fojtószelepet a V6-on , a tünet ugyan az dadogás alacsony fordulaton. Takarítás után hibátlan. Lehet a kartergáz visszavezető cső a ludas ? Le kéne kötnöm?
Orosz17-08-2015 19:21:16 //
50691
Szépestét, megint egy 156os 2.4es jtdröl lenne szó, ezúttal az antennáról. Az a kérdésem, hogy tudtok-e valami jobb antennát ajánlani(egész berendezést,mert beletört a csonkba egy antenna). Én egy ilyen cápauszony formájút néztem ki, de ha tudtok jobbat ajánlani szívesen meghallgatom!
Orosz17-08-2015 19:18:55 //
50690
Biztosíték volt a bűnös, köszönöm!
MMárk9116-08-2015 21:07:48 //
50689
Helló 156 facelist nél van olyan problémám hogy egyszerűen nem tudom megnézni az átlagfogyasztást mert hiába nyomkodom a gombot az indexkar végén lévő gombot semmit nem csinál ( az inó gombal elérhető funkciók rendesen működnek) valakinek valami tipp esetleg mi lehet a baja ???
hg6idn16-08-2015 14:28:43 //
50688
Úgy tűnik a fix 12voltot nem kapja meg. Csatlakozókat nézd át oxidációt, kontakt hibát keresve, esetleg biztosíték?
Orosz16-08-2015 14:14:18 //
50687
Sziasztok!A fedélzeti számítógéppel kapcsolatban lenne kérdésem. Az a gondom, hogy minden egyes leállás után január elseje van, és már kezdem picit unni. Mi lehet a probléma? Mit kéne tennem, hogy amikor újból beindítom a kocsit, akkor emlékezzen hányadika van?
156 sportwagonról van szó.
hg6idn16-08-2015 13:51:34 //
50686
Szerintem auto szerelő! A FÉK nem játék!!! Ha a fix cső rozsdás jó eséllyel azt is cserélni kell. Hobby "autó szereléssel" én is foglalkozom, de féknél max betétet, tárcsát cserélek...
pmolnar16-08-2015 10:29:36 //
50685
Szervusztok
Elfolyt a fekolajam a tartalybol bal hatul ment el valahol de nagyon rizsdas a fekcsö flex ibilis es a fem csatlakozasanal az a kaszni hoz rogzitett resz
Kerdes ha a flex resxt cserelem megoldja e a gondom
Valami to aztan csak feltoltom dot4 el es pumpalom a pedalt?
Es csekkolom folyik e vagy nem!?
Koszonom
Beirom ext a 156 blogba is
hg6idn16-08-2015 10:16:59 //
50684
Nálam a Doblón, Mareámon kelepelt a szelep hűvösebb időben, de gondot nem okozott:)
Kollégánál lehet fals levegőt szív a rendszer, azt tudta orvosolni dugózással.
indi6915-08-2015 21:01:03 //
50683

a piros csatik szét, a zöld dugózva
A 3-as számú a szelep, ami beengedi a levegőt:

az 1-es számú szénszűrőn át

te - ha jól értem - az itteni 1-est kötötted le

hmmm.
...tehát ha minden jól működik, nem okoz hibát...
Így van, cserébe nem tud kijutni a gőz és nem lesz benzinszagú az autó.
Pl. az, hogy valamitől eldugult az aktívszén szűrőd, vagy a szelep, vagy megtört a cső valahol. De lehet, hogy csak szivattyút gyengült el. Végig kellene bogarászni a rendszert. Az autók szűrővel üzemelnek, én is mentem benzinessel pár százezret vele, tehát ha nem okoz hibát. Tíz éve vagyok itt az Amorén, de ilyet még senki sem írt le.
Vákuumban még jobban párolog minden folyadék,mint nyomás alatt
indi6915-08-2015 20:12:24 //
50677
Szia. Ne vedd kötekedésnek, de ha elmúlt a műtéttől a probléma az, hogy lehet tüneti kezelés ? És ha nem ez a baja akkor mi? Komolyan érdekel a véleményed. Üdv
indi6915-08-2015 20:08:43 //
50676
az agyam kiég ettől a járműtől! :( az egyik f@szság elmúlik és rögtön jön egy másik. eddig folyamatosan ment az 1 venti fokozat ( nem volt a klíma bekapcsolva ) most már a 2. is megy, hideg motornál. kezdek a türelmem végéhez érni:(
Megjegyezném, hogy a benzineseknél normál üzemi állapotban vákuum van a tartályban, hogy nem párologjon a benzin. Tudomásom szerinte szénszűrőn keresztül kap levegőt a tank. Szóval ez csak tüneti kezelés volt...
Milyen az az 5W40 Selenie? :-O
Nem a dieselét töltöttétek bele?
20k kell, ami 10W40 vagy Racing, ami 10W60.
Használj selenia racing et,az 10_60 W
Azt fele annyira eszi
Ezért nem érdemes megbontani a motort
Semmi baja nem lesz ha rendesen utánaöntesz amikor kell
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.