Forum >> Szerelőműhely

.......................25-07-2015 09:36:11 // 50572
Elkopott a szénkefe a ventiben
Vagy kontakthibás
Szereld ki és adj neki 12V ot ,aztán kiderül
Golyoka25-07-2015 08:40:59 // 50571
Sziasztok lenne egy kérdésem! 145 1.6 boxer! A hűtőventilátoron nem kapcsol be a kis fokozat csak a nagy de az is csak 3-4mp-re! Termosztát,vízpumpa új plusz tegnap átmostam a hűtőrendszert és a hűtőt külön levettem és átmostam vízkőoldóval de semmi változás! Valakinek valami ötlete?
Stringwalker24-07-2015 20:48:01 // 50570
Az enyémben eredeti bosch van.
Stringwalker24-07-2015 20:47:16 // 50569
Sziasztok!
Most vettem észre, hogy a motor beindulása után kialszik az ASR lámpa a kapcsoló fölött, eddig az mindig világított. Ha megnyomom a gombot, akkor világít csak. A gyújtás ráadásakor most is világít, de ha beindítom kialszik. Ennek így kell lenni?
Mike0124-07-2015 20:42:52 // 50568
Sziasztok,

ti milyen féktárcsát és fékbetétet ajánlotok? TRW-t érdemes venni igaz?
Köszönöm a válaszokat.
emGéza23-07-2015 21:10:14 // 50567
A check engine a kat és a lambdasz. hibájára utal .

A kapcsolót szét kell szedni és a polúsokat meg kell csiszolni , csak .
tbesze23-07-2015 20:13:13 // 50566
Sziasztok!
Szeretnék egy problémámat megosztani, hátha már valakinél volt ilyen, és meg lett a megoldás is. A bal hátsó világítás a csomagtér ajtóban pár másodpercig világít, de van úgy hogy egy percig is, majd pár másodpercre kialszik. És ezt csinálja folyamatosan. Természetesen az égő foglalattól, az ajtó vezeték kötegéig, illetve a hátsó kalaptartó alatt lévő csatlakozásig kontakt ügyileg átnézve. De ez nem is olyan jellegzetes érintkezési hibára utal, olyan, mint ha szabályozottan kapná, illetve nem a feszültséget. A megoldáshoz, minden ötletet szívesen fogadok.
Előre is köszönöm.
pettinke21-07-2015 12:41:47 // 50565
hogyne lenne magyar MES. mikor telepíted, választhatsz nyelvet.
mondjuk én angolul használom, mert annyira félrevezető a fordítás :-)
.......................21-07-2015 10:31:43 // 50563
szerintem magyar Multiecuscan nincs

ajánlom figyelmedbe az eLearn nevü progit
a gyári szerelési útmutatót
ott van is benne Tempomat hibák megoldása
mtibi8321-07-2015 09:57:20 // 50562
Sziasztok!
Honnan lehet letölteni magyar nyelvű Multiecuscan-t?
Illetve másik kérdés.
Hibakód olvasáskor kidobta a féklámpa kapcsolót.
A tempomat előtte is hülyéskedett,viszont most már egyáltalán nem működik.
Okozhat a féklámpa kapcsoló hibája "check engine" hibaüzenetet is?
A féklámpa kapcsolót azt ki tudom cserélni magamnak is,vagy van valami egyéb trükk?
Golyoka21-07-2015 05:32:23 // 50561
köszi :-)
tbesze20-07-2015 20:45:16 // 50560
Sziasztok!

Szükségem lenne 2 db. a képen látható patentre, 166-hoz. Ha lenne valakinek eladó, azt szívesen megvenném.
Előre is köszönöm.

Csabo2220-07-2015 12:36:53 // 50559
Akkor vszeg azelőtt cserélték mielőtt megvetted a kocsit.
Bazsa7220-07-2015 11:19:22 // 50558
Ciao. Nekem az 1.4 TS kb 90-95 fokon kapcsol, szóval szerintem jó az úgy ;)
kawics20-07-2015 08:20:04 // 50557
Sziasztok! Lenne a tisztelt márkatársakhoz egy kérdésem. A 156 SW 1.9JTD autóm az utóbbi időkben kezd kissé megbolondulni. Pontosabban a központi-zár. Néha ok nélkül lezár mindent és hiába nyitom azonnal visszazár, néha pedig nem is reagál semmire sem kulcsra sem távirányítóra. Egyáltalán hol van a központi-zár vezérlő egysége? Az romlott el vagy valahol máshol keressem a probléma okát? Előre is köszi a segítséget!
Golyoka18-07-2015 14:56:44 // 50556
Sziasztok lenne egy kérdésem!145 1.6 boxer mikor kéne kapcsolni a ventinek?Az enyém 95-97 körül szokott kapcsolni!Ez normális vagy vmi gond lehet? előre is köszi :-)
Wolfmisi17-07-2015 22:21:41 // 50555
Ok! Megnézem! Műszercsoport nem volt cserélve! Így lett véve az autó! Köszönöm
Csabo2217-07-2015 17:39:01 // 50554
Ciao

Ki kell deriteni ASR vezérlős-e az abs egységed. vszeg nem, mert a 105 lovasokba nagyon ritkán rakták bele. akkor szokott az általad emlitett jelenség előfordulni, ha ASR visszajelzős órát raktad a kocsidba, amiben nincs ASR.
Danny16-07-2015 16:14:18 // 50553
értem :)
1500-2000 között rángat a verda, de ha lehúzom a csatiját szinte teljesen megszűnik a rángatás.
de lehet gyertya csere lesz belőle...
Wolfmisi15-07-2015 20:02:03 // 50552
Sziasztok! Érdeklődnék a 147 1.6 eco gyújtás ráadásnál kipörgésgátló hibát ír a kijelzőre de a kontrol lámpa nem világít és idulás után már nem is ír hibát! A kézifék kar előtt nekem nincs kipörgés kikapcsoló gomb! Lehet hogy nincs is felszerelve vele az autó? Az van a könyvében hogy alapfelszereltség! Valami ötlet? Előre is köszönöm!
[k i z z o]15-07-2015 18:44:45 // 50551
De, adott légtömeg felett, 1500 -nál már belép. 4500 fölött (SW függö) jön vissza az elgyújtás, és a tengely áll vissza. Egy 2D map írja le, légtömeg (LOAD) és fordulatszám függő.
Danny15-07-2015 15:31:37 // 50550
hmmm akkor jól sejtettem hogy nem normális az hogy terhelés függvényében már működik nekem olyan 1500-as fordulatnál is :)
Bazsa7215-07-2015 09:21:17 // 50549
Köszi ☺
Okoz valami gondot, hogy szakadt az egyik vezeték?
Persze megcsinálom, csak kérdezem? ☺
Ferke15-07-2015 08:09:36 // 50548
Veztengely jeladó.:)
Piritu - 1.000.00014-07-2015 21:40:04 // 50546
Terhelés és gázpedál állás függő. 1,6TS-nél 4-4500, 2.0TSnél 4,5-5000 környékén történik meg.
indi6914-07-2015 21:32:27 // 50545
Üdv. A 16 szelepes ts vezmód milyen fordulaton kezd működni ?
Mike0114-07-2015 13:52:27 // 50544
Köszi a választ.
yani🍀14-07-2015 13:09:27 // 50543
Gujka Zoli vagy Kocsis Tibi. Az egyik a Mizsei úton a másik az Alszegi-Bercsényi utca sarkon van.
Bazsa7214-07-2015 13:03:37 // 50542
Üdv mindenkinek,
Meg tudja nekem mondani valaki, hogy 145 1,4 TS-ben, a képen látható bekarikázott csati minek a csatija? Csak azért érdekelne, mert a 3 vezetékből a fekete el van szakadva... :)
Köszi előre is!
Mike0113-07-2015 19:39:53 // 50541
Sziasztok,
futómű területén hova érdemes vinni az autót? Ti kit/mit ajánlotok? Átvizsgálás, majd esetleg (ha kell) felújítás lenne a cél.

Köszönöm.
Anti6410-07-2015 12:51:57 // 50540
Még mindig a 166-osom klímájával vergődök. Ha hűvös az idő ( 18-22C), a klíma tökéletesen működik mindkét oldalon, auto és econ módban is. Ha ilyenkor fűtésre emelem a hőfokot pl 26c ilyenkor kicsit a vezetőoldalon erősebb. Ha 30 fok felett van a külső hőmérséklet, akkor viszont a vezető oldalon dől a forró levegő, míg az utasoldalon hűt rendesen. Auto és econ módban is ilyenkor a vezető oldal forró. A terelőmotor elvileg nem lehet, mivel akkor hidegben is állandóan kéne a forró levegőt nyomni. Mi lehet a probléma? Találkozott már valaki ilyennel? köszi a segítséget.


,
nagyferi8110-07-2015 12:40:45 // 50539
Ok! Megtaláltam a blogjai között, köszi.
.......................09-07-2015 23:58:07 // 50538
Csöri csinált Navi upgrade ot GTA ban ,az ugyanaz mint neked
nagyferi8109-07-2015 21:06:31 // 50537
Sziasztok!

A gyári navira hogy lehet cserélni a gyári fejegységet? Csak plug&play? Nekem Bose van benne, amiből lenne a navi abba is. Valamire oda kell figyelni pl. csatlakozók a hátulján stb.? A kormány nekem csak 3 gombos a navié 4. Számít ez? Az antenna milyen kell hogy legyen? Nincs valakinek képe hogy hogy néz ki hátulról? Sehol nem találok. Csak feleslegesen nem akarok érte elmenni.

Köszönöm a segítséget.
VMate09-07-2015 14:42:33 // 50536
Valaki vett már le 156 crosswagonról első diffit ? Kérem jelentkezzen ! köszönöm
Pityukoma09-07-2015 01:18:46 // 50535
Csápos emelőm nincs sajnos:-( , de aknám van a garázsban. Tudom meg sem közelíti az említett szerkezetet de ha segítség akkor gyere bátran hozzám. Maradhat a vas napokig is bőven :-)
Akos4608-07-2015 23:57:36 // 50534
Köszönöm szépen neked is a tippet, mindenképp utánajárok ennek a megoldásnak és jelentkezem, hogy mire jutottam!

Ákos
Akos4608-07-2015 23:56:35 // 50533
Köszönöm a tippet! Igyekszem kideríteni kinél van az autóm és rákérdezni, hogy ezzel próbálkozott-e már.

Ákos
Csabo2208-07-2015 10:00:51 // 50532
Szerintem is ott kéne kezdeni amit Kau javasolt. Aztán jó lenne tudni melyik computert cserélték. A 147ben ugyanis az immo egység nem a motorvezérlőben van, hanem a body comp-ban. Ha az előbbit cserélték a kábelköteggel akkor az nagy valószínűséggel hiába történt. a body comp ha beázik hajlamos immo hibákra.
Esetleg egy utólag beszerelt (és eltávolitott) riasztó kavarhat még be.
Az a gyanúm rossz kezekben van a kocsid, és csak ész nélkül cserélgetnek benne ezt-azt hibakeresés helyett.
A bontott body computeremet egy srác akarta megvenni balatonról akinek az volt a kocsi hibája mint nálad.
Kau08-07-2015 09:06:24 // 50531
Szerintem kontakt hiba. Érdemes lenne kicserélni újra az immo biztosítékát és megnézni ott a vezetékeket. A 145/146-osoknál most elég sűrűn előforduló hiba. Eloxidálódnak a motortérben lévő biztik és relék. Érdemes a relé lábait is megcsiszolni.
Így látatlanban ezt tudnám ajánlani és pénzedbe se kerül. Jól lehúznak, ha mindent cseréltetnek veled...
Akos4608-07-2015 07:27:20 // 50530
Sziasztok!

Tanácstalanságomban fordulok hozzátok segítségért. Egy hónapja van a Kanyik Autónál az autóm (a legfrissebb hírek szerint már Dabason egy elektronikai gurunál). Az autó egy 2005-ös még korábbi szériás 140 le 1.9 JTD 147-es. A probléma, hogy az autó nem indul. A hibajelenség úgy jelentkezett, hogy a kulcs elfordításakor Immobiliser failure-t jelzett, majd később már ASR hibát is. Sok próbálkozásra néha megjelent az izzitoszál és lehetett indítani az autót. Állítsuk szerint próbálták indítani egy új komputerrel, kábelköteggel, cseréltek két porlasztócsúcsot is. A megoldás csak várat magára, én pedig izgulok. Van valakinek valami ötlete, tanácsa? Hálás vagyok minden ötletért. Előre is köszönöm! Ákos
Zoli8508-07-2015 06:45:24 // 50529
Olaszos parajelenseg: a kovetkezo a baj. Bekapcsolom a klimat ugye a hutoventilator felkapcsol kettes fokozatban es hut a klima ezerrel. Na de a kovetkezo a baj. Ha kikapcsolom a klimat eddig leallt a hutoventilator nullara mivel a vizhofok 80-90 fok volt. Most viszont ha kikapcsolom a klimat csak visszaveszi a venti fokozatot egyesre es ugy megy tovabb es lehuti a kocsi vizet 70 fokra. Mi lehet a baj miert nem kapcsol le a hutoventilator 0-ra? Segitsetek eddig a kocsival sose volt ilyen parajelenseg.
Piros Madaaar07-07-2015 21:17:10 // 50528
Elso nyert:-)ahhoz konyebben:-)ha nemsegit majd megnezetem alulrol.koszonom
Anti6407-07-2015 21:15:38 // 50527
166 2.5v6 Alfámon digitklímagondok vannak. Nálam a vezetőoldalon van a bibi. A műszerfal bal oldalán, és a középső rész 3 szellőzőjéből a bal kettő meleg levegőt ad csak. Az utas felé már jut hideg levegő. A hátsó részben az utasoknak középen pedig gyenge a befúvás,de ez lehet nem függ össze az előzőekkel. Bár nem kerreg semmi sem, de arra már rájöttem, a terelőmotorok működésénél kell a hibát keresnem. Ismeri valaki a terelőmotorok beépítését? Hány terelőmotort kellene cserélni? Vagy vegyek komplett dobozt a terelőmotorokkal? Valakinek van esetleg szerelési rajza a rendszer felépítéséről? Minden segítséget megköszönök, mert kicsit sok már a fűtésrásegítés 39 C. külső hőmérséklet mellett.
emGéza07-07-2015 21:12:54 // 50526
Amelyikhez könnyebben hozzáférsz :D
(a belsőnél a "bőrcafatot" kell leszedni a karról és a kar alján van a csavar ,kicsit felhúzod és látni , a másiknál alá kell mászni)
Piros Madaaar07-07-2015 21:06:26 // 50525
Koszi,es akkor melyikkel allitsak picit:-)vagy mind?belul lekell bontani a burkolatot kompletten??vagy hozzaferheto egyszerubben??
emGéza07-07-2015 21:01:53 // 50524
A kaszni alján (kb. a kézifékkar alatt 2db) és belül a kézifékkarnál (1db) van állító csavar .
Alfa GT-Csaba07-07-2015 21:01:30 // 50523
lehet, a kézifék kar alatt
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.