Forum >> Szerelőműhely
Attos12-03-2013 08:49:58 // 43422
Neked felment mindig 90 fokra normálisan? Tavaly tavasszal cseréltem termot mert 70-nél megállt mint a szög. Utána is csak nyáron 40 fokban dugóban ment fel 90 fokig...
Kicsu12-03-2013 07:33:06 // 43421
Termosztát offrotty.
Élt 1 év 4 hónapot, 20e km.
Élt 1 év 4 hónapot, 20e km.
Attos12-03-2013 00:59:46 // 43420
Mulder11-03-2013 22:18:55 // 43419
Mínusz 20 fokban indul a legszebben :D
hg6idn11-03-2013 17:56:00 // 43418
Nálam diszkrét torpanás volt tapasztralható 2500-3000 körül, meg mintha ellustult volna...
hg6idn11-03-2013 17:55:03 // 43417
Az Alfa is pöcre indul hidegbe?
Míg etenoloztam, (E85Power átalakítóval) nem volt gondom a gyatra melegindítással, vszínűleg valami ECU progi bibi lehetett, de nem hinném hogy ua lenne a motorvezérlő :)
Míg etenoloztam, (E85Power átalakítóval) nem volt gondom a gyatra melegindítással, vszínűleg valami ECU progi bibi lehetett, de nem hinném hogy ua lenne a motorvezérlő :)
Mulder11-03-2013 13:18:01 // 43416
Benzinszag amúgy nincs, csak amiokr a 3-4 másodperc után indul be akkor tapasztalható. Amúgy általában elsőre is elindul csak idő kell neki :D Ha leállítom akkor már pöccre......
Akkor ez egy igazi titok marad :D
Nahh jó de -10-20 fokban miért indul pöccre?
Akkor ez egy igazi titok marad :D
Nahh jó de -10-20 fokban miért indul pöccre?
Gabesz11-03-2013 12:04:19 // 43415
Én azért próbáltam, mert hidegen fulladozik lefelé és erőtlen, de ha egy nagyon picit bemelegedett, akkor megjavul.
Imyx11-03-2013 11:25:06 // 43414
Volt alapjárat, igaz, kb 15 percet használtam így.
süsnye11-03-2013 11:10:44 // 43413
ja, bocs.. nem olvastam vissza.. :)
Nálam is ez van, hidegen minden rendben volt, aztán, ahogy bemelegedett az alapjárat összekuszálódott.. :)
Elvileg az AFM rossz egyéként, csak meg akartam győződni róla, hogy a lehúzott AFM-es használat is alátámasztja-e ezt, de még sosem próbáltam azelőtt, így nem tudtam mire számítsak.. (mondjuk nem erre :) )
S ki, miért próbálta a lehúzást?
Nálam is ez van, hidegen minden rendben volt, aztán, ahogy bemelegedett az alapjárat összekuszálódott.. :)
Elvileg az AFM rossz egyéként, csak meg akartam győződni róla, hogy a lehúzott AFM-es használat is alátámasztja-e ezt, de még sosem próbáltam azelőtt, így nem tudtam mire számítsak.. (mondjuk nem erre :) )
S ki, miért próbálta a lehúzást?
Gabesz11-03-2013 10:54:12 // 43412
Ugyan ezt kérdeztem én is pár napja, én mikor lehúztam, utána először beindult, de az alapjárat fel-le járt, aztán nem akart lehúzott LMM-el beindulni.
hg6idn11-03-2013 10:44:22 // 43411
Nekem nem volt alapjáratom, de szépen egyenletesen húzott, elmaradt 2500-300 körüli torpanás.
süsnye11-03-2013 10:38:37 // 43410
s melegen volt alapjáratod?
Imyx11-03-2013 10:31:50 // 43409
Stabilan megy, használható. Nálam jobban ment anélkül, mint a rossz LMM-el :-).
süsnye11-03-2013 10:11:29 // 43408
még egy kérdés..
kényszerből esetleg használt már vki 156-ot lehúzott légtömegmérővel? Ha igen, akkor milyen volt a motor viselkedése?
kényszerből esetleg használt már vki 156-ot lehúzott légtömegmérővel? Ha igen, akkor milyen volt a motor viselkedése?
hg6idn11-03-2013 10:07:22 // 43407
Úgy látszik ez olasz átok :)
Évekig volt/van téma a Bravo Klubos fórumon, 1,6 FL Fiat motornál. A Mareám is ezt produkálja, -10fok, pöcre indul, 10-15 fok fölött második nekifutásra megy. Amit sikerült megállapítani, hogy a második indításhoz az alapjárati motor máshova áll be... Illetve múlt ősszel már nálam jelentkezett az üzemanyag nyomás leesés néhány óra állás után, de én beletörődtem, marad így ( külön nem cserélhető nyomásszabályzó, csak a komplett AC egység) Amikor tökéletesen tartotta napokig a benzinnyomást a cső, akkor sem indult be csak másodjára...
Benzin szag szintén volt a Mareámnál. A tankból a betöltő nyíláshoz vezető vékony, kemény műanyag cső kidörzsölődött a karosszérián, innen jött a benzin pára. Először a talán biztonsági szelepre gondoltam (betöltő csőnél, hátsó kerékdobban található Fiatoknál, 2 vagy 3 vékony cső megy hozzá a tankból), ledugóztam, de nem az volt a ludas
Évekig volt/van téma a Bravo Klubos fórumon, 1,6 FL Fiat motornál. A Mareám is ezt produkálja, -10fok, pöcre indul, 10-15 fok fölött második nekifutásra megy. Amit sikerült megállapítani, hogy a második indításhoz az alapjárati motor máshova áll be... Illetve múlt ősszel már nálam jelentkezett az üzemanyag nyomás leesés néhány óra állás után, de én beletörődtem, marad így ( külön nem cserélhető nyomásszabályzó, csak a komplett AC egység) Amikor tökéletesen tartotta napokig a benzinnyomást a cső, akkor sem indult be csak másodjára...
Benzin szag szintén volt a Mareámnál. A tankból a betöltő nyíláshoz vezető vékony, kemény műanyag cső kidörzsölődött a karosszérián, innen jött a benzin pára. Először a talán biztonsági szelepre gondoltam (betöltő csőnél, hátsó kerékdobban található Fiatoknál, 2 vagy 3 vékony cső megy hozzá a tankból), ledugóztam, de nem az volt a ludas
süsnye11-03-2013 00:16:57 // 43406
valaki/akárki/bárki vásárolt már külön légtömegmérő szenzort ház nélkül?
Működőképes a dolog? Bosch katalógus peszre csak házzal együtt hozza, ezért nem világos, hogy külön gyári szenzort hogyan lehet beszerezni..
Működőképes a dolog? Bosch katalógus peszre csak házzal együtt hozza, ezért nem világos, hogy külön gyári szenzort hogyan lehet beszerezni..
Mulder10-03-2013 23:11:30 // 43405
Csak van valaki aki már "túlépet"t ezen a problémén, mert úgy látom vagyunk 1 páran.
Nekem van bent plusz 1 szürő, mert régebben teleb@szta szutyokkal a befecskendezőfúkákat azért baszakadott. Nem volt egyszerű rájönni :( Most megint üzemanyagrendszer probléma.
Kérdésedre nem tudom a válszt. :D Ha valaki felvilágosít, hogy pontossan hogyan működik, mi hogyan mit csinál a rendszerben akkor meglesz a hiba is :D
Nekem van bent plusz 1 szürő, mert régebben teleb@szta szutyokkal a befecskendezőfúkákat azért baszakadott. Nem volt egyszerű rájönni :( Most megint üzemanyagrendszer probléma.
Kérdésedre nem tudom a válszt. :D Ha valaki felvilágosít, hogy pontossan hogyan működik, mi hogyan mit csinál a rendszerben akkor meglesz a hiba is :D
zee10-03-2013 20:29:11 // 43404
Nálam ez olyan durva volt a 146-on hogy egyik tankoláskor a kutas srácra köpte a benzint a tank nyitáskor. Kérdezte is értetlenkedve,hogy hány liter van benne? Mondom neki kb 10l
Nyáron főleg óvatosan kellett kinyitni...
Nyáron főleg óvatosan kellett kinyitni...
emmzolee10-03-2013 20:19:16 // 43403
Tavaly nyáron nekem olyan benzinszag lepte el a kocsim környékét egy dugó közepén, hogy azt hittem mindjárt berobban. Akkor azért megijedtem kicsit. Azóta a tanksapkát nem tekerem rá rendesen. Hagyok kis lötyögést. Így is mindig benzinszag van a kocsi körül, de már nem lehet gáz. "Szerintem" Valami megoldás jól jönne.
Kössz
Kössz
Kareszka198410-03-2013 20:18:43 // 43402
gondolom lambdaszonda kulcsal serulesmentesen kiszedheto (?) masnem majd kerek kolcson valakitol...
mreni10-03-2013 20:16:28 // 43401
ha szétmegy a szondán lévő anya akkor van szívás
emmzolee10-03-2013 20:13:42 // 43400
Szeretném megkérdezni, hogy ez a nyomás szabályozó szelep hol található a tank környékén? Nálam is hasonló a probléma (146-os)
Kareszka198410-03-2013 20:01:28 // 43399
mien ertelemben nagy szivas? :)
gondolkodom beepiteni a masik, ep katalizatort es csak gyujtom az informaciokat :) kivancsi vagyok igy dob-e hibakodot
gondolkodom beepiteni a masik, ep katalizatort es csak gyujtom az informaciokat :) kivancsi vagyok igy dob-e hibakodot
Imyx10-03-2013 18:44:16 // 43398
Azért legyen meleg a motor :-).
mreni10-03-2013 18:40:18 // 43397
beszakítani nem fogod,max lefordul róla a kulcs :)
van mikor sima ügy,van mikor nagy szívás :D
van mikor sima ügy,van mikor nagy szívás :D
Kareszka198410-03-2013 16:36:58 // 43396
hali.
lambdaszondat mennyire konnyu kiszedni sima villaskulcsal? tartok tole, hogy beszakitom.
lambdaszondat mennyire konnyu kiszedni sima villaskulcsal? tartok tole, hogy beszakitom.
alfa147,Gt10-03-2013 00:06:26 // 43395
Csiao Kartársak.Valaki nem emlékszik rá hogy a xeonlámpás GT-nél a futomünél lévö potinak a karja kb milyen szögben áll a vizszinteshez képest terhelés nélkül?Üdv Zoli.
Ferke09-03-2013 23:03:19 // 43394
Egy üzemanyag nyomást mindenképp jó lenne mérni...nyáron sokkal nagyobb a nyomás magában a tankban...csekkolni kéne, hogy a nyomásszabályzó szelep dolgozik-e.
Mulder09-03-2013 22:31:33 // 43393
Erre még nem gondoltam, mert több helyen tankolok.....shell soha......
BadAzz09-03-2013 22:14:54 // 43392
Ez nem egyedi eset nállad...régebben taglalták már a kollégák a 145/6 topikban. Arra már nem emlékszem találtak e rá megoldást , de mintha összefüggésbe hozták volna azzal ,hogy hol tankoltak. Egyébként egyszer-kétszer előfordult velem is nyáron melegben , hogy nem indult elsőre ,másodikra viszont pöcre. Mivel tényleg csakritkán történt meg én nem foglakoztam vele.
Mulder09-03-2013 21:52:51 // 43391
Oké. Akkor visszakalandoznék mert az alapprobléma már feledésbe merülhetett :DDDDDD
"Lenne 1 idegesítő problémám. Azzal szivat az 1.4 TS, hogy nem mindig indul elsőre. Szóval ha kint áll a -20 fokban(akár napokig) pöccre indul. Viszont melegebb, esős, akár tűzforróságban, ha áll egy darabig akkor "tovább" kell tekertetnem, mert nem kapja el. Kicsit benzinszag is van ilyenkor.Ha leállítom és újraindítom(akár kicsit késöbb) akkor már pöccre indul.
Túldúsít vagy visszaeshet a nyomás? De hidegben miért nem?
Valakinek valami építő ötlete? Köszi"
Én csak rátok számíthatok :P :D
"Lenne 1 idegesítő problémám. Azzal szivat az 1.4 TS, hogy nem mindig indul elsőre. Szóval ha kint áll a -20 fokban(akár napokig) pöccre indul. Viszont melegebb, esős, akár tűzforróságban, ha áll egy darabig akkor "tovább" kell tekertetnem, mert nem kapja el. Kicsit benzinszag is van ilyenkor.Ha leállítom és újraindítom(akár kicsit késöbb) akkor már pöccre indul.
Túldúsít vagy visszaeshet a nyomás? De hidegben miért nem?
Valakinek valami építő ötlete? Köszi"
Én csak rátok számíthatok :P :D
Trombozis09-03-2013 19:51:59 // 43390
Mintha Piritu azt irta volna, hogy az a jo, ha sziszeg... :)
andrej03109-03-2013 19:14:27 // 43389
Én se vettem észre hogy bármit is befojásolna
GTVili09-03-2013 18:56:34 // 43388
Egyébként nekem is sziszeg....de még nem tapasztaltam semmi hátrányát.
GTVili09-03-2013 18:55:36 // 43387
Mi egyszer egy öreg Merci kisteherrel jártunk így.Télen befagyott a szellőző.....kb 20km-enként meg kellett állni egy kis friss levegőre. Tanksapka le.....nagylevegő. Újabb 20-30km....
andrej03109-03-2013 18:48:10 // 43386
Na az már durva nekem nemváltozott semmit a tank csak minden tankolásnál mikor lecsavarom a záró sisakot van az a sziszegő hang
Piritu - 1.000.00009-03-2013 18:28:58 // 43385
Pontosan.
Nekem egyszer az OFF-ban eldugult a szellőztető szelep és teljesen összeszívta a tankot. 30 literes lett a 63 literes tank. Ráadásul a teteje horpadt be, alulról semmit sem lehetett látni.
Nekem egyszer az OFF-ban eldugult a szellőztető szelep és teljesen összeszívta a tankot. 30 literes lett a 63 literes tank. Ráadásul a teteje horpadt be, alulról semmit sem lehetett látni.
andrej03109-03-2013 18:26:10 // 43384
nekem minden alkalommal sziszeg mikor leveszem a zárókupakot olyan hangot ad mintamikor leeresztik a gumit
Piritu - 1.000.00009-03-2013 18:24:05 // 43383
A tankban egy kis vákum van, hogy ne legyen büdös az autó. Az normális, ha a sapka levételénél sziszeg.
Andrewxy09-03-2013 18:09:31 // 43382
Nekem most nem sikerült azt a beállítást előhoznom :(
andrej03109-03-2013 18:05:21 // 43381
megkeresem azt az autótipust ameik nekem van és ott azt a terméket ameikre szükségem van lehet az unix-tól is de az a legdrágáb vagy egyszerüen beírom a Google keresőbe az autóm tipusát és azt az alkatrész nevet ameikre szükségem van és keresgélek hol a legolcsób és legjobb
[k i z z o]09-03-2013 18:03:26 // 43380
Az EPERben van ár, ha az elején beállítottad, forintban. Ettől egy kicsit eltér az itthoni, de kiindulásnak megfelel.
Andrewxy09-03-2013 17:59:20 // 43379
vatera, grando hogyan?
andrej03109-03-2013 17:55:47 // 43378
Én az alba autó-tól szoktam vagy a grandó esetleg vatera
Andrewxy09-03-2013 17:29:30 // 43377
Sziasztok,
ha megtaláltam egy "kütyüt" ePER-ben ami kellene a géphez, azt hogyan tudom megrendelni, vagy legalább árat honnan tudok nézni?
köszi :)
ha megtaláltam egy "kütyüt" ePER-ben ami kellene a géphez, azt hogyan tudom megrendelni, vagy legalább árat honnan tudok nézni?
köszi :)
andrej03109-03-2013 17:28:26 // 43376
Így van a műanyag a jó.A fém amikor padlóig volt nyomva a pedál akkor érte el a nyomólapot így vissza se tudott jönni, az fura hogy tudott eddig menni nálam van 2 éve és pár ezer kilómétert bele raktam és csak eggyik percről a másikra megadta magát gondolom kiesett vagy szétesett amivel hézagolta az előző szerelője
GTPeti09-03-2013 17:06:51 // 43374
Melyik a jó?
andrej03109-03-2013 16:53:03 // 43373

Úgygondoltam megosztom veletek a hiba okát amire már egy ideje próbálunk rájönni,
Ugye írtam hogy egyszer csak menetközben bentmaradt a kuplung pedál és mikor szétszedtem mintha valami hiányzott volna a kinyomócsapágy és a nyomólap között ott volt egy nagy hézag cseréltem mindent és semmi,
Na nézrgrttrm képeket és mintha a műanyag csapágy magasab lenne a fémnél utánna néztem és tényleg 1cm-el
gyorsan hozattam és azóta szuper ,azt nemtom hogy oldotta meg az a barom aki előttem szerelte hogy mostanáig ment
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
569
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?