Forum >> Szerelőműhely

Liquid09-05-2013 20:47:26 // 44621
netto hülyeség :(
Vergilius09-05-2013 20:43:43 // 44620
Mert hátha tud valaki valahol egyet! :D :D

És gondolom mindenki a "saját" topikját nézegeti leggyakrabban! Bocsi érte, de hátha így szerencsével járok! Mert a barátnőm megőrjít, hogy nekem miért van, neki miért nincs.... :S :S
Imyx09-05-2013 20:37:18 // 44619
Minden topicba miért kell beírni? :-)
_ÁRPÁD_09-05-2013 18:44:36 // 44618
Nekem az ültetés miatt nyalja a belső felét. Az összetartás be lett állítva de mégis jobban kopik a belső része a guminak.
Alfa GT-Csaba09-05-2013 17:11:29 // 44617
Kerék összetartást állitanak a kormány gömbfej rúdján tekerve és a hátsó keréknél az excenteres csavaron ami a kereszt tartó rudat fogja a nyúlványhoz!!!
DieselManiaco(NagyVad)09-05-2013 16:56:54 // 44616
felőlem hozzáírhatod,nincs levédve:D
Kareszka198409-05-2013 15:24:06 // 44615
passz, nem értek hozzá :)
Fairlane09-05-2013 15:20:23 // 44614
Azt nem inkább az összetartás miatt nyalja?
Kareszka198409-05-2013 14:25:48 // 44613
aha...és azzal pl megszüntethető, hogy nyalja a gumi peremét?
krisz.v09-05-2013 14:24:50 // 44612
Sehogy, alapesetben csak a kerékösszetartást lehet állítani.
Kareszka198409-05-2013 14:23:45 // 44610
amúgy nekem nem tiszta, hogy futőmű állításnál hogy állítanak a dolgokon, mikor minden fix
Kareszka198409-05-2013 14:23:07 // 44609
kerékdőlést lehet állítani vele? :)
Fairlane09-05-2013 14:22:49 // 44608
Egy excenteres betét, ezzel állítja a kerék dőlését.

Alapesetben szerintem nincs rá szükség :)
krisz.v09-05-2013 14:20:45 // 44607
Ilyenen már gondolkoztam én is. Lehet megcsinálom majd.
Kareszka198409-05-2013 14:18:32 // 44606
Kareszka198409-05-2013 14:01:15 // 44605
akkor ezekszerint ez így kukás :)
Ferke09-05-2013 13:56:52 // 44604
Hát nem annyira így kéne nézni, hanem a tengelyre merőleges irányú lógást...de persze ha a tengelyriányú is mozog, akkor sem a legjobb:)
Ferke09-05-2013 13:54:35 // 44603
Vagy a szelepfedél engedi oda, vagy nem olaj, hanem gázolaj, az meg a vékony gázolajcső csatiknál tud szivárogni. Ezért ne szedd ki, alulról nem tud jönni, akkor azt hallanád is:))
Kareszka198409-05-2013 13:43:08 // 44602
helohalo
ismerkedvén a lengőkarokkal, találtam ezt a videót, de semmi leírás hozzá...ez a való életben is így működik,, ilyen könnyen mozog a tengelyen, vagy mivan? :)
GTPeti09-05-2013 10:59:43 // 44601
És még mondja valaki, hogy nincs pénz. :)))
Hermész 8809-05-2013 10:30:59 // 44600
Azért vagyok kivàncsi rá mert a csucsok tövében áll némi motor olaj...
Az mitöl lehet ?
Robbye09-05-2013 10:30:39 // 44599
Köszi de megmaradt a felni és erre van garniturám Kléber Krisalp.225/45 R17.
Ferke09-05-2013 10:10:43 // 44598
szemre sokat nem fogsz látni rajta. Elvileg nem volna rossz új réztömítőt beletenni, de ehhez mondjuk nem baj, ha nem tapad le a régi a hengerfejben...visszarakhatod a régivel is, ha kifúj, akkor azt úgyis hallani fogod (meg mindenki más is a környéken:) )
Ja, és nem igazán szabad feszegetni a csúcsot, ha be van rohadva:)
Ferke09-05-2013 10:08:27 // 44597
150?:) Tavaly volt annyi, idén már az is több:))
Ferke09-05-2013 10:07:34 // 44596
Van akinél beér a 225, van akinél nem...totál misztikus nekem, ho ymitől függ, ahogy megfigyeltem sw-knél ritkábban ér be...de lehet, hogy tévedek...én maradnék a 215-nél, az amúgy is vezethetőbb szerintem.
GTPeti09-05-2013 09:39:16 // 44595
Rá fog menni, viszont 225/45R17 a gyári méret. ...ami pontosan megegyezik a 205/55R16 átmérőjével. Utóbbi SZVSZ sokkal optimálisabb lenne télre. Nem beszélve arról, hogy nem 150eFt belőle egy normális minőségű garnitúra...
Hermész 8809-05-2013 09:33:40 // 44594
Ciao '. Kérdésem volna ha ki veszem a porlasztot jtd Ben kell új tomitest tennem bele vissza helyezéskor ? Megmezmem az állapotát ..
Robbye09-05-2013 09:17:15 // 44593
Sziasztok kérdésem a következő lenne.
Tavalyi nyári garnitúrám vagyis a felni lenne a téli garniturám persze a felniről van szó, namost a nyári méret 215/40 R17 volt és én szeretnék 225/40 r17-es téligumit rátenni amúgy ez egy gyári alfa romeo felni menni fog ez?Köszi a válaszokat.
Dévid09-05-2013 08:45:59 // 44592
Drága lett a szerelőre hallgatás párszor. :( Azóta szerelőt váltottam párszor, és szelektálok picit a józan paraszti eszem és a gépészeti tanulmányaim alapján is. :D
Dante09-05-2013 07:22:33 // 44591
És az a máshogy, az hogy van?
Tuningman09-05-2013 02:43:48 // 44590
Ez így van! :))
Kár, hogy lekéstem itt a bulit de hát valakinek dolgoznia is kell.:)
Hihetetlen, mi tud itt kikerekedni egy véleményből, egy tanácsból, ajánlásból.
Eszméletlen ahogy megy a szurkálódás a kontrázás, én ezt hiszem meg azt de nincs alátámasztva, nem hiszek benne, stb. Persze senki sem veszi a fáradtságot, hogy kipróbáljon valami újat csak megy a szöveg. Marketing meg a hülyeség, meg valahogy el kell adni mi? A jó eladja magát nem kell hirdetni, legfeljebb ajánlani.
Sajnos ennek azok látják kárát akik tényleg nem értenek az autóhoz csak vezetik és szeretnék az autójukat jó karban tudni. Megpróbálnak tájékozódni, tanácsot kérni de tulajdonképpen belecsöppennek egy véleménykáoszba, vitaerdőbe és a végén annyira elbizonytalanodnak, hogy még a slusszkulcsot sem merik elfordítani. Olvassák a manuált mint egy bibliát mert itt csak az létezik de közben fogalmuk sincs róla mit is kéne tenni.
Talán nem így kéne hozzáállni egymáshoz, kellene egy kis bizalom és más, új dolgoknak az elfogadása, megértése.
Csöri08-05-2013 23:16:49 // 44589
Ne is keress a hidraulikus kinyomócsapágyon légtelenítőt, mert nincsen. A légtelenítést máshogy kell megoldani.
pb_08-05-2013 23:12:00 // 44588
Itt és az SDs világban is sok a fotelfizikus.))
GTPeti08-05-2013 22:30:57 // 44587
Ezentúl nem hiszek neked semmit el! :))))


(De. - a szerk.)
Ferke08-05-2013 22:22:00 // 44586
A netes tanáccsal az a baj, hogy simán hajlamos elhinni az ember mindent, és elfelejt logikusan gondolkodni, vakon bízva mások tanácsaiban...Konkrétan 2 napja én is hülyét csináltam magamból mosógép szerelés kapcsán, majd lenyugodtam, átgondoltam, és meg tudtam csinálni...ha nem netezek előtte, már kész lett volna 3 nappal előbb:))
Ferke08-05-2013 22:13:57 // 44585
A mi zsebünkre, ja. De nekem a legautentikusabb forrás az, amikor 20 év után is visszajönnek, mert 20 éve nincs komoly gond ezek szerint az olajválasztással....és igen, ennyi idő alatt volt már olyan, ami elment 350-et, de még többet is (láncos ts), és volt olyan is, hogy a seleniaval is sokat ment el.
Azt kéne megértenie mindenkinek, hogy nem a selenia szar, hanem csak csupán nem is a legjobb. Marketing, ami sokaknak egy vállrándítás mellett belefér, de sokaknak számít, hogy 6ezer egy kanna olaj, vagy 10-11ezer. Én meg nem fogom ráerőltetni senkire a marketinges seleniat, mert nekem ettől nem lesz jobb és nem is fizet érte senki:))
Bull15508-05-2013 22:11:29 // 44584
haki srácok már 155 topicba is beírtam de gondolotam itt is megkérdem hátha vki járt már hasonló képpen..... van egy 92-es 155 1.8 ts 8v-m!
a két középső hengerem egyik napról a másikra behalt!!!!! a gond az hogy oda nem jut szikra a kábelek jók a gyertya vatta új!!! ha valaki tud vmi okosat mondani akkor nagyon boldog leszek!! a két trafómna a bal fele nem adja a szikrát!!!! mi lehet a gond????
WarbiRunner (Gyuri)08-05-2013 21:35:40 // 44583
Én ilyenkor nagybátyámat hívom (lásd autószerelő akiben megbízol) és ő elmondja a frankót :-) A 9-es változatot mondta annakidején amikor a Wartburg csuklókat építettem újjá egy halom bontott féltengelyből :-) Legutóbb meg amikor a macsek megélezte a karmait a féltengely gumiharangon, csak elvittem a szerelőhöz akiben szintén megbízom, otthagytam az autót, és tett bele amit tett :-) A net is sokszor segít, de baromira szelektálni kell. "Előképzettség" nélkül hamar bele lehet szaladni pár idióta tanácsba ez is biztos :-)
krisz.v08-05-2013 21:31:00 // 44582
Egyet értek! Kicsit túl lett ez misztifikálva... Tapasztalatból is mondhatom, hogy így van! Az én fejemet sem kell leharapni!:D
Piritu - 1.000.00008-05-2013 21:21:27 // 44581
Engedelmeddel hozzáírom ezt a tippet is :-)
frusciante08-05-2013 20:57:16 // 44580
Még jó, h érted a németet is...:D ez tényleg durva gondolom ráment pár napod...:D
DieselManiaco(NagyVad)08-05-2013 20:55:27 // 44579
ezek fölös körök voltak piritu cartársnak, szerintem bármilyen zsírral elmegy, nekem 30ezer óta van benne,sima hőálló zsír, ugyanúgy roppan hátramenet után,egyesbe kapcsolva mint eddig.szóval harmincat minden bizonnyal elmegy bármivel de valószínűleg 50 is sokkal többet fog.innentől kezdve meg mindegy mit teszel bele mert 80-100 ezernél belefér egy külső csukló csere nem? egyáltalán használsz egy 95-6-7-8-as autót,amit használtan vettél,100ezret? főleg egy spidert,ami évente 5-10ezret fut.persze ezek csak ilyen elméleti dolgok,azért ne harapjátok le a fejem:D
frusciante08-05-2013 20:34:54 // 44577
Na ez igen...:DDD Úgy néz ki tényleg Ferke cartársnak lesz igaza... a legjobb ha a szerelőjére hallgat mindenki...
krisz.v08-05-2013 19:45:13 // 44576
Az sokmindent megold.:D
krisz.v08-05-2013 19:42:31 // 44575
Valami tisztességes csőfogóval vagy vízpumpafogóval próbáljátok...
krisz.v08-05-2013 19:40:58 // 44574
A váltónál lévő volt.
Dante08-05-2013 19:35:50 // 44573
Az alsó munkahengernél volt ez nálad, vagy fent a pedálnál?
Dante08-05-2013 19:34:35 // 44572
Azért egy izmosabb fogóval majd még szerintem megpróbálkozunk, hátha sikerül valami elérni. Bár ha elnyalták a hatlapot rajta akkor szerencsétlen csavar már rendesen be lehet rohadva... Elég nagy kib*szás, hogy ha emiatt kinyomócsapágyat kell majd cserélni, vagyishát akkor érdemesebb lenne mindjárt komplett kuplungot...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.