+ a kijelző is kisebb!
Kiváncsi lennék annak az okosnak aki kitalálta a 6"-os kijelzőt, mi járt a fejében, és ezzel vajon mennyit sportoltak! :D
Forum >> Giulia
quash18-05-2024 19:14:02 // 35506
quash18-05-2024 19:11:57 // 35505
Ne vegyél halogénnel szerelet Giu-t!
Kell a két ledcsík előre, olyan mint egy morcos szemöldök, ez adja az autó karakterét!
Kell a két ledcsík előre, olyan mint egy morcos szemöldök, ez adja az autó karakterét!
Bagee18-05-2024 17:34:22 // 35504
Köszi!
Kéknél a színén kívül még az a pozitívum számomra hogy ÁFA-s :)
De igen, eléggé elgondolkodtató... fiatalabb frissebb...
Kéknél a színén kívül még az a pozitívum számomra hogy ÁFA-s :)
De igen, eléggé elgondolkodtató... fiatalabb frissebb...
WarbiRunner (Gyuri)18-05-2024 17:08:48 // 35503
Ezt nem ismerem, de elgondolkodtatóan közel van hozzá árban ez.
Ha anyagilag belefér én inkább efelé kacsintgatnék, és nem csak a színe miatt, mert a kék is szép. :-)
- Ez MY21, vagyis már egy jobb, érintőképernyős infotainment egység van benne. Későbbi eladhatósági szempontból sem rossz.
- A MY21 hangszigetelése is jobb, bár 2017-eshez tudom viszonyítani.
- A beltér upgradelt, a minőségérzeten itt-ott javítottak, érezhető a különbség.
- A 18-as felni is komolyabb alatta,
- és kanyarkövető nagy xenon is van benne, ami annyival, de annyival jobb mint a kék halogén lámpája, hogy ha csak ennyi lenne a különbség, akkor is ezt választanám.
- A zöld elöl is radaros, ez van hogy jól jön.
+1, ha megnézed a zöldön a rendszám felrögzítését, elöl is amennyire lehet diszkréten, hátul Giulia feliratú keretben, olyan emberre vall, aki ad az autójára.
Ha anyagilag belefér én inkább efelé kacsintgatnék, és nem csak a színe miatt, mert a kék is szép. :-)
- Ez MY21, vagyis már egy jobb, érintőképernyős infotainment egység van benne. Későbbi eladhatósági szempontból sem rossz.
- A MY21 hangszigetelése is jobb, bár 2017-eshez tudom viszonyítani.
- A beltér upgradelt, a minőségérzeten itt-ott javítottak, érezhető a különbség.
- A 18-as felni is komolyabb alatta,
- és kanyarkövető nagy xenon is van benne, ami annyival, de annyival jobb mint a kék halogén lámpája, hogy ha csak ennyi lenne a különbség, akkor is ezt választanám.
- A zöld elöl is radaros, ez van hogy jól jön.
+1, ha megnézed a zöldön a rendszám felrögzítését, elöl is amennyire lehet diszkréten, hátul Giulia feliratú keretben, olyan emberre vall, aki ad az autójára.
Bagee18-05-2024 15:35:59 // 35502
Bocsánat hogy megint ilyennel... de inkább kérdezek :)
Ez ismerős valakinek?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2.0_super_automata_naviappkamerateli_csomagholterfigyelomo-i1tulaj49.140kmafa-s-20691364
Ez ismerős valakinek?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2.0_super_automata_naviappkamerateli_csomagholterfigyelomo-i1tulaj49.140kmafa-s-20691364
SD16-05-2024 17:08:51 // 35501
ja nem az nem belerakták hanem daízel:D
SD16-05-2024 17:07:50 // 35500
és tényleg a '20 super 2.67 belerakták a dízelt vagy mi?:D
https://www.goo-net-exchange.com/catalog/ALFA_ROMEO__GIULIA/10133304/
https://www.goo-net-exchange.com/catalog/ALFA_ROMEO__GIULIA/10133304/
WarbiRunner (Gyuri)16-05-2024 17:02:41 // 35499
Az tuti hogy a MY21 Super össz áttételezése hosszabb, mint a korábbi 200 lovasé.
Valószínűleg ekkor kb megszűnt a különbség és kétféle diffi létezett már csak, a 46348436 és a 34 végű. Az utóbbi ami nekünk kell. Eu 6 Final és lamellás sperr. Bár egy thread szerint elég kicsi zárású, szóval ki tudja, hogy hozná e a várt katarzist :-)
Valószínűleg ekkor kb megszűnt a különbség és kétféle diffi létezett már csak, a 46348436 és a 34 végű. Az utóbbi ami nekünk kell. Eu 6 Final és lamellás sperr. Bár egy thread szerint elég kicsi zárású, szóval ki tudja, hogy hozná e a várt katarzist :-)
SD16-05-2024 16:52:16 // 35498
Ezek a kódok az öntvényen vannak tehát a 215 végű a open diff, a 216 az a típusú ház amibe bele megy az LSD
A matricák meg a többi matrica szám az csak a gyártáskor kerül rá, hogy mikori meg mit pakoltak böle:)
Én eddig kétféleg végáttételt láttam: dízel, benzin 3.27, de akkor van még más is :O
Höhö tényleg: https://www.goo-net-exchange.com/catalog/ALFA_ROMEO__GIULIA/
hát itt az összes:)
QV 3.09
Veloce 3.15
Super 3.27
A matricák meg a többi matrica szám az csak a gyártáskor kerül rá, hogy mikori meg mit pakoltak böle:)
Én eddig kétféleg végáttételt láttam: dízel, benzin 3.27, de akkor van még más is :O
Höhö tényleg: https://www.goo-net-exchange.com/catalog/ALFA_ROMEO__GIULIA/
hát itt az összes:)
QV 3.09
Veloce 3.15
Super 3.27
WarbiRunner (Gyuri)16-05-2024 16:51:00 // 35497
Áhh, oké, megvan. Az csak a ház cikkszáma. Felülről kell befotózni a komplett egység cikkszámáért. Tehát az enyém 463484360. Ennen kéne tudni az áttételét és a helyére keresni egy lsd-t ugyanilyen áttétellel.
WarbiRunner (Gyuri)16-05-2024 16:42:35 // 35496
Az enyémen a difi kódja pl megegyezik a Maserati Levante 3.0 dízel(!) difijével XD
WarbiRunner (Gyuri)16-05-2024 16:29:57 // 35495
Túl sok a kérdés ezen túl is. Pl mi a végáttétel? Az EU6 final autók össz áttétele hosszabb. Ez vajon váltóáttétel, vagy végáttétel különbség? Ha az utóbbi, akkor melyik a jó LSD bele amitől nem lesz rövidebb a váltókiosztás. Mert azt pl semmiképp sem szeretném, így is jó sűrű a 8 gang, és szeretem hogy 8-asban alig forog.
A képen gondolom a kicsi "not" jelzések jelentik, hogy nem LSD. Az 55274950 kód sem az. A 032 végű tuti az, az 55 végű is asszem, ezekkel találkoztam már. A Q4-be valók áttétele hosszabb, lehet hogy pont az volna a megfelelő.
A képen gondolom a kicsi "not" jelzések jelentik, hogy nem LSD. Az 55274950 kód sem az. A 032 végű tuti az, az 55 végű is asszem, ezekkel találkoztam már. A Q4-be valók áttétele hosszabb, lehet hogy pont az volna a megfelelő.
SD16-05-2024 14:51:41 // 35494
elvileg a GTA kapta meg először, utána az 520 lovas 100 edition
SD16-05-2024 14:50:27 // 35493
Először azt hittem nem látok jól, de akkor ez egy 2.0 házba berakott QV-ra méretezett?:O:D
NA ilyen kell:)))
Vagy eleve a Q2 is úgy van méretezve hogy elbirjajaz jólvanazúgy?:))
NA ilyen kell:)))
Vagy eleve a Q2 is úgy van méretezve hogy elbirjajaz jólvanazúgy?:))
RomeoOne16-05-2024 13:15:43 // 35492
Mechanical LSD -Giulia QV
Mondjuk nem biztos, hogy cikkszám van benne.
Mondjuk nem biztos, hogy cikkszám van benne.
Shadin16-05-2024 13:07:29 // 35491
SD16-05-2024 12:18:04 // 35490
Mi a száma az új generációs QV diffinek ami már nem elektronikusan zár, hanem torsen?:)
SD16-05-2024 12:16:53 // 35489
a négyes számú szimering pl ugyan az a két diffiben?:) Az már elmondana valamit:)
SD16-05-2024 12:15:19 // 35488
Most nézem a két ábrát, elsőre a konzol fül rövidebbnek tűnt, de aztán azt is látom más szögben áll a két rajz..
Az biztos jogy +a súlya és a mérete, de a felfogatás biztos ugyan az, nem tudom ebben jeladó van valami?
Meg a fék ha ez megfogja a kereket akkor nem avatkozik bele annyiszor?:)
Lehet féken meg lehet spórolni a többletköltséget:D
Az biztos jogy +a súlya és a mérete, de a felfogatás biztos ugyan az, nem tudom ebben jeladó van valami?
Meg a fék ha ez megfogja a kereket akkor nem avatkozik bele annyiszor?:)
Lehet féken meg lehet spórolni a többletköltséget:D
Shadin16-05-2024 10:48:36 // 35487
Shadin16-05-2024 10:43:08 // 35486
WarbiRunner (Gyuri)16-05-2024 10:07:30 // 35485
NIncs engedélyem megnézni. Azt mondja. De biztos. Már kitúrtam cikkszámokat, lefotóztam a sajátomat, számomra még továbbra sem egyértelmű. Ha jól sejtem, nekünk Veloce féltengelyt kellene vennünk még a sperr diffin kívül.
RomeoOne15-05-2024 19:42:54 // 35484
Attól függ melyik.
SD15-05-2024 19:20:17 // 35483
SD15-05-2024 19:14:22 // 35482
vajh a Q diffi bele menne?:D
SD15-05-2024 19:13:30 // 35481
ezt nem értem itt túl sok a szám:D
SD15-05-2024 19:13:21 // 35480
ja tényleg ha nagyobb a diffi háza akkor rövidebb az axel :O bazgeee :D
WarbiRunner (Gyuri)15-05-2024 19:06:03 // 35479
Ehh, egyszer ennek már nekifutottam, kell diffi, és a mi autóinkhoz valószínűleg féltengely is. Bonyodalmas, ámde állítólag megéri. Nélküle a Race módnak nem feltétlenül van pl értelme szerintem. Abból az egy rövid próbából nekem az jött le, hogy túlzottan dobálja magát az autó, nem tudom miért. Néha viszont egyszerűbbnek tűnik vnni egy sperres autót mint ezt matatni. Egyelőre nem akarok belepiszkálni. De ha elöl jársz és mutatod az utat, követlek XDDD
Shadin15-05-2024 18:33:08 // 35477
Azt akarom hallani, hogy csak azért, mert leakasztottad a felső lengőkart, ne vidd futóműveshez, de azért, mert nyugalmi állapotban, ahol a futómű paramétereit megadják és most lejjebb tetted az autót 2 centivel na az már indokolja...
:-D
:-D
SD15-05-2024 18:29:45 // 35476
SD15-05-2024 18:21:05 // 35475
Akkor nem kell elvinni, most ezt akarod hallani?:D
Shadin15-05-2024 15:55:48 // 35474
Baj lenne, ha ekkor játéka lenne a gömbfej mekötésnek, de ha lenne sem szól bele jelentős mértékben a geometriába. Ez itt egy kúpos/hornyos/csavaros illesztés/rögzítés.
SD15-05-2024 13:17:49 // 35473
de ezeknek az alkatrészeknek van egy illesztése magyarul ha 0.5mm-el egyik irányban tud mozdulni még meghúzás előtt az akár 1mm-et jelenthet a geometriában két végletben.
Nem fog körbe menni tőle az autód, de ha mondjuk vennél majd gumit akkor előtte érdemes.
a 2cm ültetés azért nem játszik szerintem mert az igényes futóművek geometriája nem változik berugózásnál jelentősen, különben az autó viselkedése is változna.
Illetve akkor futóművet kellene állítani nyaralás előtt és után is, a csomagok miatt:D
Nem fog körbe menni tőle az autód, de ha mondjuk vennél majd gumit akkor előtte érdemes.
a 2cm ültetés azért nem játszik szerintem mert az igényes futóművek geometriája nem változik berugózásnál jelentősen, különben az autó viselkedése is változna.
Illetve akkor futóművet kellene állítani nyaralás előtt és után is, a csomagok miatt:D
SD15-05-2024 13:14:08 // 35472
Kettőre emlékszem ami nem ilyen behajtó, mélygarázs, de az is csak érintette épp, ha belerugózik, eleinte fekvőrendőr stb.
Tehát :
- Csepelen keresztbe érkeztem egy soksávos útra sordrósan kanyarodva és a nyomvályúk egyikébe valószínüleg pont belrugózott oldalra csúszva az orra, de épp csak hallottam.
- A másik amikor a Mogyoródra a google elvitt valami zergabaszó útra, és már késésben voltunk a gyökkettő miatt, egy ilyen telek mögött húzódó kisúton amin már volt burkolat, olyan hirtelen lett a völgymenetből emelkedő hogy ott is az egyik fele beleért, fékeztem is de nem eleged..
De normál használatban sose ér le. Még a világvége szar utakon sem, ésszel szlalomozva:D
Tehát :
- Csepelen keresztbe érkeztem egy soksávos útra sordrósan kanyarodva és a nyomvályúk egyikébe valószínüleg pont belrugózott oldalra csúszva az orra, de épp csak hallottam.
- A másik amikor a Mogyoródra a google elvitt valami zergabaszó útra, és már késésben voltunk a gyökkettő miatt, egy ilyen telek mögött húzódó kisúton amin már volt burkolat, olyan hirtelen lett a völgymenetből emelkedő hogy ott is az egyik fele beleért, fékeztem is de nem eleged..
De normál használatban sose ér le. Még a világvége szar utakon sem, ésszel szlalomozva:D
Shadin15-05-2024 13:10:47 // 35471
"gólyaláb" kiszedése nem jár semmi olyan futómű elem szétszedésével aminek hatása van a geometriára. Csak a felső lengőkar gömbcsuklója lett bontva. Hátul meg semmi se nem...
WarbiRunner (Gyuri)15-05-2024 13:02:08 // 35470
Levonások után 30p. 6 helyel végeztünk hátrébb. Én mentem 90-nel ahol annyi volt a megengedett.
Piritu - 1.000.00015-05-2024 12:25:24 // 35469
Mennyivel mentél jobbat a szintidőnél? Mi a “rázós” Spiderrel 23 perccel érkeztünk hamarabb :-)
WarbiRunner (Gyuri)15-05-2024 11:29:06 // 35468
Az enyém még soha sehol nem ért le. Nem zabszemmel a seggemben vizslatom az utat, hogy melyik gyűrődés szedi le az alját. A TD-m volt ilyen komfortos magasságban, de az sem volt ilyen szintű varázsszőnyeg. A Selénia Rallyn ez most hátrány volt, mert ötletem nem volt, hogy mennyivel illene egy-egy rosszabb útszakaszon menni. A szemem látta hogy vacak az út, de nem érződött ebből semmi. Nagyon szeretem ezt benne, telepakolva, utasokkal, bárhogy képes arra, hogy menjek amerre tetszik, ő meg kimozogja. Ahogy ezt a puhaságot összerakták azzal az élménnyel amit kanyarban tud, szerintem zseniális.
A Giuliettába átülve persze azonnal érzem hogy milyen egy agresszívebb, alacsonyabb, keményebb autó. Na ott rájövök gyorsan, hogy mennyire szar az út mindenfele. Kicsit kiélvezem az agressziót amit futóműből és a dilinyós motorjával lehoz, aztán boldogan visszaülök a Giuliába. XD
A Giuliettába átülve persze azonnal érzem hogy milyen egy agresszívebb, alacsonyabb, keményebb autó. Na ott rájövök gyorsan, hogy mennyire szar az út mindenfele. Kicsit kiélvezem az agressziót amit futóműből és a dilinyós motorjával lehoz, aztán boldogan visszaülök a Giuliába. XD
SD15-05-2024 11:14:08 // 35467
Szerintem nem azért hanem mert hogy szét lett szedve minden és valamennyi játéka ezeknek az alkatrészeknek van, gólya láb minden ki van szedve.. akkor sztem kell.
Shadin15-05-2024 10:59:52 // 35466
Ugyanazzal a gumival és ugyanakkora nyomással teszteltem :-)
Az még kérdés, hogy a 2 cm-es ültetés miatt el kell-e vigyem futóműállításra...
Az még kérdés, hogy a 2 cm-es ültetés miatt el kell-e vigyem futóműállításra...
SD15-05-2024 10:28:56 // 35465
Ismerős:D De útközben meg talán 1x vagy 2x ért oda tényleg extrém állapotok közt:D
Szóval nagyon baba így:) Meg hangsúlyozom a gumit az nagyon sokat számít irányíthatóságban. A nem szétöregedett gumi a még kezelhető, már csúszik tartomány brutálisan kitolja.
Szóval nagyon baba így:) Meg hangsúlyozom a gumit az nagyon sokat számít irányíthatóságban. A nem szétöregedett gumi a még kezelhető, már csúszik tartomány brutálisan kitolja.
Shadin15-05-2024 10:12:17 // 35464
Épp annyival van lejjebb, hogy az eddig magabiztosan vett THQ mélygarázs lehajtó alján lévő buckán már kicsit lassítanom kell, hogy ne érjen le a koptató :-) Cserébe jobban néz ki :-)
Shadin15-05-2024 10:06:51 // 35463
Érződik és jobb lett. Jelntősen kötöttpályásabb lett a viselkedése intenzívebb kormánymozdulatra. Továbbá már nem tűmik életveszélyesnek 160-nal az M6 érdi emelkedő tetején bal ívben átmenni a dilatációkon.
SD15-05-2024 07:19:41 // 35462
SD14-05-2024 22:18:50 // 35461
Értem csak belekotyogok:D
Az enyémen elsőre szinte túl puhának érződik, de kanyarban vagy hegyezésre progresszíven keményedik. Ez meg fuómű geometria, és ugyan ezt tudja feljebb lejjebb.
Pedig csak hagyományos alap rugó.
Talán a versenypályázás óta mintha egy érzettel keményebb lenne az eleéj olyan puha progresszivitása. De ez lehet a 17" kerék is, vagy hogy pont abból lekopott 1-2mm, és az a gumi réteg nem tompít már:D
Az enyémen elsőre szinte túl puhának érződik, de kanyarban vagy hegyezésre progresszíven keményedik. Ez meg fuómű geometria, és ugyan ezt tudja feljebb lejjebb.
Pedig csak hagyományos alap rugó.
Talán a versenypályázás óta mintha egy érzettel keményebb lenne az eleéj olyan puha progresszivitása. De ez lehet a 17" kerék is, vagy hogy pont abból lekopott 1-2mm, és az a gumi réteg nem tompít már:D
RomeoOne14-05-2024 21:58:16 // 35460
Én arra gondoltam, hogy Shadin említette, hogy az ő ízlésének/érzetének túl nagy volt a billenés, aztán segített-e rajta a rövidebb rugó.
SD14-05-2024 21:45:48 // 35459
Én abban tudok nyilatkozni hogy teli autóval és még tetőcsomagtartóval sem éreztem menetdinamikai romlást eddig, jó nem is kértem tőle többet mint kellett volna, de tetőboxxal is megkregettem a motorost a Mátrában illetve ő kergetett engem de nem tudott előzni:D
RomeoOne14-05-2024 20:09:29 // 35458
Menetdinamikán érződik? Jobb már a kanyarodás/billenés?
Shadin14-05-2024 18:33:56 // 35457
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
574
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?