Forum >> Giulia
WarbiRunner (Gyuri)27-02-2024 14:22:35 // 34430
	Nekem most sajna kimarad ez a Kakucs a tervezhetetlen áprilisom miatt. :-( Legalább megmarad a gumi és a fék későbbre...XD
	
SD27-02-2024 11:07:44 // 34429
	Szikráztatni, az amis szekérrel?:D
	
RomeoOne27-02-2024 09:34:18 // 34428
	Akkor április 19-én jöhetsz is a Kakucsra :D
	
SD27-02-2024 08:55:25 // 34427
	Amíg a gyári gumi tart most lehet használtat veszek és azzal kipróbálom:D
De előbb derüljön ki hogy nem tojás:D
Legutóbb is a tonale felni.. virtuóz vagyok:D
	
De előbb derüljön ki hogy nem tojás:D
Legutóbb is a tonale felni.. virtuóz vagyok:D
SD27-02-2024 08:50:06 // 34426
	Motorgumit teszel rá:D
	
RomeoOne27-02-2024 08:22:15 // 34425
	De ahhoz 30 fokban be is kell dönteni befelé, hogy teljes legyen az élmény :D
	
Zselé27-02-2024 06:29:27 // 34424
	Vagy rápukkantják neki a 205-öst, mint a fiatalok a kettesgolfra :D
	
RomeoOne26-02-2024 22:34:51 // 34422
	És annyira áron alul adták vagy miért nem akkor már a 8"-9" szettnél maradtál? Ezt felgumizni tényleg zsebbenyúlósabb lesz :D
	
RomeoOne26-02-2024 22:31:45 // 34421
	Oh, dehogynem, esőben, hidegben, bármikor :D
	
SD26-02-2024 22:23:01 // 34420
	Csak a hátsó de az is félelmetes:D 
Veszek rá slicket azt nem tekeri el:D
	
Veszek rá slicket azt nem tekeri el:D
RomeoOne26-02-2024 22:13:56 // 34419
	Na gratula! Így már meglesz a 6.5 :DDD
Körbe 10-es? :DDD
Gumi nem kell, ha szedi a tabit :D
	
Körbe 10-es? :DDD
Gumi nem kell, ha szedi a tabit :D
SD26-02-2024 21:40:20 // 34418
	Nem az árokban vagyok csak a szifon..
	
SD26-02-2024 21:39:17 // 34417
	
	
Zselé26-02-2024 19:47:50 // 34415
	Átlagfogyasztásba vagy 0-100? (Bocsi.. :D)
	
Piritu - 1.000.00026-02-2024 17:59:32 // 34414
	Igaz kétszéles 18-as kerékkel
	
Piritu - 1.000.00026-02-2024 17:56:16 // 34413
	Nekem anno megvolt  6.5
	
Liquid26-02-2024 17:42:41 // 34412
	igaz nem készülök angolba, meg az enyém egy sima Stelvio, nem Q, meg régi is... de azért nyugodtabb vagyok hogy fentvan a pajzs.
	
Liquid26-02-2024 17:41:45 // 34411
	na igen, az már egy következő szint.
	
SD26-02-2024 16:18:09 // 34410
	UK-ban van erre szakosodott banda.. gondolom itthon még nincs elég törött giulia hogy legyen piaca...
Opció1: radar shield, drága randa, és kérdés számomra hogy beleszól-e a radar működésébe
Opció2: valaki csinál egy IC-t ami deaktiválja a radar csatit gyújtás nélkül..
Opció3: ha szar helyen hagyod az autót, leveszed az akku saru-t és csak kulccsal tudod nyitni legközelebb.. (a csomitartóba érdemes tudni bemászni, hogy fel tudd nyitni.. különben 8==∂.. O: )
Opció4: ami akarnak azt falon keresztül trélerrel is elvszik..
	
Opció1: radar shield, drága randa, és kérdés számomra hogy beleszól-e a radar működésébe
Opció2: valaki csinál egy IC-t ami deaktiválja a radar csatit gyújtás nélkül..
Opció3: ha szar helyen hagyod az autót, leveszed az akku saru-t és csak kulccsal tudod nyitni legközelebb.. (a csomitartóba érdemes tudni bemászni, hogy fel tudd nyitni.. különben 8==∂.. O: )
Opció4: ami akarnak azt falon keresztül trélerrel is elvszik..
RomeoOne26-02-2024 16:17:43 // 34409
	Mindig a radar, ez nem is kérdés. Hanem az, hogy ott már nem lopnak, hanem einstand-olnak :)
	
SD26-02-2024 16:12:02 // 34408
	Legalább gari idő alatt fejlesztheted:D Megmakkan garis:D
	
Liquid26-02-2024 16:11:56 // 34407
	radar ismét :(
	
WarbiRunner (Gyuri)26-02-2024 16:07:04 // 34406
	Mert te akarod írni? :-)
Akkor az alapoktól el kell kezdeni. Úgy, hogy foglalkoztam dízel chiptuninggal, még úgy sem állnék neki a sajátomat megírni egyelőre. A Squadra szerintem hiteles cég, majd alkalom adtán rájuk bízom. Azt látom, hogy azt az időt, energiát nem fogom tudni ráfordítani ami ezeknek a normális tuningolásához kell. Az ugyanis években mérendő.
	
Akkor az alapoktól el kell kezdeni. Úgy, hogy foglalkoztam dízel chiptuninggal, még úgy sem állnék neki a sajátomat megírni egyelőre. A Squadra szerintem hiteles cég, majd alkalom adtán rájuk bízom. Azt látom, hogy azt az időt, energiát nem fogom tudni ráfordítani ami ezeknek a normális tuningolásához kell. Az ugyanis években mérendő.
RomeoOne26-02-2024 16:05:30 // 34405
	Giulia Stolen
Rend van a UK-ban. Amennyi ilyen sztorit olvasok, az az érzésem, hogy itt a keleti végen nagyob biztonság van, mint a nyugaton.
	
Rend van a UK-ban. Amennyi ilyen sztorit olvasok, az az érzésem, hogy itt a keleti végen nagyob biztonság van, mint a nyugaton.
SD26-02-2024 15:10:28 // 34404
	De milyen paraméterek??
	
SD26-02-2024 15:10:05 // 34403
	
	
SD26-02-2024 15:06:08 // 34402
	Így meg van egy családi autónak hazudott Roadster súlyban lévő garázslakóm:) Amit ha jobb kedvem van kivihetek ha nincs jobb kedvem akkor meg jobb ha nem is viszem ki:D
	
SD26-02-2024 15:04:54 // 34401
	Ha vennék nagy kereket azonnal sótlanná válna a 200 ló, ha megtuningolnám elfogyna a fék, ha megfékesíteném, ott lennék 4 millió ft tuningnál. annyiért meg meg lehet venni egyben.. :D egy használt QV-vel és onnan már csak szerencse kérdése mikor kell szereltetni.. az meg egy széttuningolt 2.0-nál is befigyelhet..
	
SD26-02-2024 15:00:24 // 34400
	https://youtu.be/k5bIkKue9dU?si=NEMSWcEcqhEfq6kr&t=115
Ez a Super-ből kihozható potenciál kb.
ezek meg az elmebeteg verziók: kínaijapánok, Q4 Squadra
	
Ez a Super-ből kihozható potenciál kb.
ezek meg az elmebeteg verziók: kínaijapánok, Q4 Squadra
WarbiRunner (Gyuri)26-02-2024 14:57:46 // 34399
	A multiair pont azt teszi lehetővé, hogy az alacsony fordulati nyomatékra hangolt vez.tengelyt virtuálisan oda hegyezi ahova kéred. A végső hangolásnak több köze van az eu normákohoz és a turbó légszállításához, mint a szerkezet mechnaikai tűréshatárához. A lényeg azt hiszem az, hogy a full gyári motornak a 300 lóhoz semmi trükk nem kell. Sima programozós móka. 
A szememben ez a motor egy ínyenc darab. A multiair már az 1.4-ben meggyőzött. Itt meg kapott egy full alu blokkot, twin scroll turbót, kovácsolt főtengelyt, kovácsolt dugattyúkat, ugyanezt a zseni multiair rendszert, vizes turbó hűtést, vizes intercoolert...
	
A szememben ez a motor egy ínyenc darab. A multiair már az 1.4-ben meggyőzött. Itt meg kapott egy full alu blokkot, twin scroll turbót, kovácsolt főtengelyt, kovácsolt dugattyúkat, ugyanezt a zseni multiair rendszert, vizes turbó hűtést, vizes intercoolert...
SD26-02-2024 14:55:59 // 34398
	Azokkal kéne felvenni a kapcsolatot akik ezt tervezték:D
	
SD26-02-2024 14:54:03 // 34397
	Teljesen igazad van:D
Egyszer sikerült úgy beleváltanom a kettest hogy ott is végig úszott a fara:D És ezt egy busz mellet körforgalomban:D
Elvérgre a színházhoz nézőközönség is kell:D
	
Egyszer sikerült úgy beleváltanom a kettest hogy ott is végig úszott a fara:D És ezt egy busz mellet körforgalomban:D
Elvérgre a színházhoz nézőközönség is kell:D
SD26-02-2024 14:52:22 // 34396
	
	
RomeoOne26-02-2024 14:42:53 // 34395
	én nem indulhatok trepni+fékkel mert helyben japarna 10 másodpecig:D
Jajj, én tényleg vissza akartam fogni magam, de mindig kiprovokálod :DDD
Szóval ezért kéne rá rendes kerék, rendes szélességgel, hogy tapadjon is, ne csak forogjon :DDD
Egyébként sztem nem tiltana be, ha egyenesen tartod. Legalábbis a Q olyan. Egyik kedvenc szórakozásom, hogy zebránál, miközben sétál át a gyalogos, nagy gázzal (de nem padlóval) elindulok. Elkezd kúszni oldalra a segge, kicsit rákormányzok, közben váltogatok 4ezer körül (50%+-os részterhelésen kb. ott durrog a legjobban) és tartom egyenesen. Ilyenkor nem szól bele. Van egy ilyen elméletem, hogy ha elkapartatod is, de leköveted azt a trajektóriát, ami a CDC szerint kell ahhoz, hogy az úton maradj, akkor nem szól bele. Ha azt érzi, hogy kimész abból a tartományból (oldalgyorsulás, kormányszög, stb.), akkor belenyúl.
Olyan ez, mint azok a játékok voltak régen, hogy van két széle a pályának, ami ide-oda mászik, ahogy haladsz előre, neked meg a versenyautót/űrhajót stb. a szélek között kell tartanod. Ha beleütközöl a szélébe, akkor game over. Ha azt csinálod, amit kell ahhoz, hogy az úton maradj, akkor engedi. Ha beleütközöl valamelyik paraméter határértékébe, akkor vége a játszásinak :D
	
Jajj, én tényleg vissza akartam fogni magam, de mindig kiprovokálod :DDD
Szóval ezért kéne rá rendes kerék, rendes szélességgel, hogy tapadjon is, ne csak forogjon :DDD
Egyébként sztem nem tiltana be, ha egyenesen tartod. Legalábbis a Q olyan. Egyik kedvenc szórakozásom, hogy zebránál, miközben sétál át a gyalogos, nagy gázzal (de nem padlóval) elindulok. Elkezd kúszni oldalra a segge, kicsit rákormányzok, közben váltogatok 4ezer körül (50%+-os részterhelésen kb. ott durrog a legjobban) és tartom egyenesen. Ilyenkor nem szól bele. Van egy ilyen elméletem, hogy ha elkapartatod is, de leköveted azt a trajektóriát, ami a CDC szerint kell ahhoz, hogy az úton maradj, akkor nem szól bele. Ha azt érzi, hogy kimész abból a tartományból (oldalgyorsulás, kormányszög, stb.), akkor belenyúl.
Olyan ez, mint azok a játékok voltak régen, hogy van két széle a pályának, ami ide-oda mászik, ahogy haladsz előre, neked meg a versenyautót/űrhajót stb. a szélek között kell tartanod. Ha beleütközöl a szélébe, akkor game over. Ha azt csinálod, amit kell ahhoz, hogy az úton maradj, akkor engedi. Ha beleütközöl valamelyik paraméter határértékébe, akkor vége a játszásinak :D
SD26-02-2024 14:33:40 // 34394
	Nekem a 6.5 se jött ki még:D
	
SD26-02-2024 14:32:52 // 34393
	Hát az meg pont a 4 kerék miatt sztem... én nem indulhatok trepni+fékkel mert helyben japarna 10 másodpecig:D ha nem tiltana be:D
Ezt most már ki kell próbálni:D
	
Ezt most már ki kell próbálni:D
SD26-02-2024 14:31:44 // 34392
	
	
Zselé26-02-2024 14:31:05 // 34391
	Viszont az a 100km/h 5,2 sec alatt eljő... :D
	
SD26-02-2024 14:29:16 // 34390
	Zselé Veloce-jével mentünk egy kört nálunk, utána az én Super-emmel, én még normal-ban is hagytam véletlenül nem raktam D-be, és nem volt igazából érzékelhető a különbség, inkább 100km/h felett jött ki nekem valami plusz dinamika.
A Veloce negyon korrekt, és bitangjól összerakott gép.
Valahol hallottam hogy eleinte még grammolták is a hajtókarokat, úgy válogatták össze.
De valójában Lóerő tehát nyomaték x fordulat tekintetében beszélünk 50 paciról ami 3000-5000 között jön elő valahol.
Ezért is lehet olyan kevés a végsebesség különbség.
Tényleg jó lenne tudni mi járt a taljánok fejében hogy miért lettek a 200 lovasak?:D
Remélem nem úgy készültek mint a VW motorok, hogy amelyik nem indul el azt visszaküldték a szalag elejére hogy szétszed összerak aztán hátha:D
	
A Veloce negyon korrekt, és bitangjól összerakott gép.
Valahol hallottam hogy eleinte még grammolták is a hajtókarokat, úgy válogatták össze.
De valójában Lóerő tehát nyomaték x fordulat tekintetében beszélünk 50 paciról ami 3000-5000 között jön elő valahol.
Ezért is lehet olyan kevés a végsebesség különbség.
Tényleg jó lenne tudni mi járt a taljánok fejében hogy miért lettek a 200 lovasak?:D
Remélem nem úgy készültek mint a VW motorok, hogy amelyik nem indul el azt visszaküldték a szalag elejére hogy szétszed összerak aztán hátha:D
Shadin26-02-2024 13:55:22 // 34389
	Most olyanokról beszélünk amit a Veloce 280-asa tud, semmi extra terhelés meg extra hardver.
	
SD26-02-2024 13:36:25 // 34388
	Nem savazsából de a QV féket a gyári csonkállványra egy kis közdarab segítségével lehet feltenni :O
Mondjuk az sem tiszta ha én féknyerget cserélek, akkor a fékerő elosztó szofrver honnan fogja tudni mekkorát kell fékezni? Vagy az csak nyomja a gombot aztán a kerékfordulatból kombinál hogy több kell vagy kevesebb?
 
 
 
Ez már szinte Ferrari-s megoldás:)))
	
Mondjuk az sem tiszta ha én féknyerget cserélek, akkor a fékerő elosztó szofrver honnan fogja tudni mekkorát kell fékezni? Vagy az csak nyomja a gombot aztán a kerékfordulatból kombinál hogy több kell vagy kevesebb?
 
 
 
Ez már szinte Ferrari-s megoldás:)))
RomeoOne26-02-2024 13:24:30 // 34387
	Ezt Németh Szilárd hangján hallottam a fejemben :DDD
	
RomeoOne26-02-2024 13:01:15 // 34385
	Mert annak idején nem ezt nézegetted folyton :D Én '19-ig igen, utána meg eldöntöttem, hogy rámegyek a Q-ra, aztán meg azokat :D Minden évben volt külön MY. A Supernél a MY19 az volt, amikor behozták a GPF-et.
	
SD26-02-2024 12:58:35 // 34384
	Én néztem videókat ahol a Multiair RPM limitet fentebb vitték elég kemény hangja van:)))
De valójában motor tervezés szempontjából a magas frekvenciára tervezett alkatrészek alacsony fordulaton nem igazán működnek jól. Ez az amit a Multiair összehoz.
De valószíüleg magas fordulaton többet darálja magát mint amennyi pluszt kihoz, ezért van így hangolva.
	
De valójában motor tervezés szempontjából a magas frekvenciára tervezett alkatrészek alacsony fordulaton nem igazán működnek jól. Ez az amit a Multiair összehoz.
De valószíüleg magas fordulaton többet darálja magát mint amennyi pluszt kihoz, ezért van így hangolva.
Shadin26-02-2024 12:57:31 // 34383
	Én nem láttam semmilyen katalógusban MY19-et, 159-ben sem volt minden év MYXX, hanem az FL-eknél kapott csak ilyen számot.
	
RomeoOne26-02-2024 12:55:24 // 34382
	Nem vagyok akkora autóipari expert, de régen sokat nézegettem ezeket. Nem a gyártási évet, hanem a gyártási időszakot. Általában nyári szünet van a gyáraknak, az olaszoknak mindenképp. Akkor van mindig egy átállás is. A modellek folyamatosan változnak. Egy modellév gyártása így az előző év őszével szokott indulni és az aktuális év nyaráig tart. Minden évben indul új modellév.
A tiednél már csak azért sem áll meg a dolog, hogy MY17, mert épp a MY19-cel (amit '18 őszén kezdtek gyártani) kaptak a 2.0T motorok GPF-et. Előtte nem volt szűrő.
	
A tiednél már csak azért sem áll meg a dolog, hogy MY17, mert épp a MY19-cel (amit '18 őszén kezdtek gyártani) kaptak a 2.0T motorok GPF-et. Előtte nem volt szűrő.
Shadin26-02-2024 12:55:08 // 34381
	Nem igazán ugyan azt beszéljük, nekem nem kell másik turbó meg decat stb. a gyári ~300 akarom, amit fax módon csaptak le róla a felső fordulatszámon viselkedése rovására.
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
375
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 



