Forum >> Giulia

Liquid23-07-2025 23:03:56 // 39615
nézegettem folyamatosan, és 4 vagy 5 LED-nél (nem emlékszem pontosan melyik fázisban volt) már nem forró
SD23-07-2025 12:06:35 // 39614
Igen nekem is meleg, 3-as 4-es program állásnál kb. 70W-ot vesz fel, és a kábel is meleg, a csatival. Ha pl. fel van töltve az autó és rányitod a központit, és nem húzod le akkor megint el kezd melegedni, mert nő az áramfelvétel.

Érzésre lehetne langyosabb, de műszakilag még ez a 50fok körüli hőmérséklet nem gond.
Liquid23-07-2025 11:53:40 // 39613
köszi mindenkinek, akkor nem izgulok :)
Shadin23-07-2025 11:24:13 // 39612
A csatit nem néztem, de a töltő nagyon meleg tud lenni függően az aktuális programjától.
Piritu - 1.000.00023-07-2025 11:16:13 // 39611
Addig melegszik igazán amíg nagy árammal tölt az elején. Másnapra a csepptöltéskor már csak langyos.
Liquid23-07-2025 10:59:01 // 39610
nekem is úgy tűnt fel, hogy felraktam aztán pár óra múlva kellett az autó...
Piritu - 1.000.00023-07-2025 10:03:46 // 39609
Nekem szokott melegedni, de nem vészesen. Kézzel még “fogható” .
RomeoOne23-07-2025 08:48:36 // 39608
Nekem még nem tűnt fel ilyesmi. Mondjuk, miután felrakom, általában csak napokkal később nézek felé, mikor már rég a 7-esen áll. Lehet más programok között nagyobb az áramfelhasználása.
Liquid22-07-2025 22:57:31 // 39607
CTEK userek, nálatok mennyire melegszik a töltő maga illetve a gyorscsatlakozó?
A csatit még meg tudom fogni, de már nem komfortos, majdnem éget a töltő hasonló. Lehet hogy eddig is ilyen volt, csak most figyeltem fel rá.
Piritu - 1.000.00022-07-2025 22:08:21 // 39606
Maga a táblafelismerés megy, ki is írja a műszerfalra hogy mit látott. Nem tűnt fel hogy hibázna. (Sajnos a kereszteződést mint feloldást nem ismeri.)
Piritu - 1.000.00022-07-2025 21:40:05 // 39605
Fogalmam sincs. A táblafelismerésen alapuló sebességszabályozást még a szalonban kikapcsoltam :-)
SD22-07-2025 15:52:15 // 39604
Nekem nincs ilyen benne, gondolom és ha nem látja a felfestést akkor el is dobja..
Pl: nem fékezget vissza hülye módon mikor az autópálya felhajtón kint van a 80, te meg jösz a pályán?:D
Piritu - 1.000.00022-07-2025 14:49:32 // 39603
Ha térképen megfelelö besorolású az út akkor tudod bekapcsolni a sávtartást. Egy sima föúton nem, de egy átterelesnel az autópalyán igen
SD22-07-2025 14:32:13 // 39602
A célt is be kell állítani rajta? Vagy csak az utat ha látja a térképen is akkor hajlandó kormányozni?
Bagee22-07-2025 09:53:27 // 39601
hogymicsinálni? :D
Piritu - 1.000.00022-07-2025 09:23:42 // 39600
Cserébe a gyári navi kell az önvezetéshez. Csak ott hajlandó magától menni ami benne van a gyári térképben. (Mondjuk ezt lenne jó meghekkelni mert az se pontos.)
Nekem most a frissítésnél lemamaradt Szlovénia, kénytelen is voltam magam vezetn. Az olaszoknál már eltalált magától :-)
SD22-07-2025 06:25:37 // 39599
Én a tükrözést használom, arra szoktam rá, az frissül, és úgy is rá kell dugni, zene, telefon, töltés... Gugli maps-ot használok, már kiismertem, nem egyszer mentett már meg kemény dugógktól.

létezik olyan adapter ami drót nélkül is műxik..
SD22-07-2025 06:23:59 // 39598
Köszi ezt megvizsgálom hogy kapjon még egy firsebb tréképet az autó, mielőtt kifut az öregségi nyugdíjból:D Köszi köszi!!
Piritu - 1.000.00021-07-2025 20:43:56 // 39597
Nem frissíti magát a SIM-en keresztül :-(
A MOPAR oldalalán kell regisztrálni és onnan tudod letölteni a térképet, amit USB-re téve lehet feltenni. A menete is le van írva ott. blog
Bagee21-07-2025 17:42:37 // 39596
Tomtom-ot frissítettem volna, de akkor marad a teló tükrözés
SD21-07-2025 12:19:30 // 39595
Az autó magát frissíti a beépített sim-en keresztül, illetve márkaszervízben tudják frissíteni.
A navigációt is, de van valami USB megoldás is.(a navi-ra)

Mit frissítenél?:)
Bagee21-07-2025 07:22:45 // 39594
Navihoz honnan lehet letölteni frissítést?
SD18-07-2025 15:11:56 // 39593
Hát ez rendesen rozsdásnak néz ki:P
WarbiRunner (Gyuri)18-07-2025 12:31:23 // 39592


Még nincs egy éve hogy cseréltem, lehet benne 8e km..
SD18-07-2025 08:12:02 // 39591
De ott nem a rászált fékpor (acél dara) rozsdál meg, tehát nem lemosható róla?
WarbiRunner (Gyuri)17-07-2025 23:04:33 // 39590
Mondjuk nekem pont nem szimpi a fúrt. Az anyagot teljes keresztmetszetében megbontja, tipikus repedési pont. Kinézetre is jobban bejön a mart, és az némileg öntisztító, illetve a marások a betét felületét is simítják.
A Rotinger grafit színű galván (?) bevonatról csak annyit, hogy az első esőig tart. Sajnos lópikulát sem ér. Egy nagyobb eső után szolidan rozsda színű lesz az egész. Nekem is, másnak is ilyen :-)
SD17-07-2025 17:35:05 // 39589
de pl, a kipufogómat is már meg kellett törölni mert nem csillogott:D
SD17-07-2025 17:34:38 // 39588
Nekem amúgy a full gyári fék most kezd picit rozsdálni, voltam pár esős napot kint.. így 35k km után:D lassan már cserés is lesz a betét..
szana817-07-2025 17:30:44 // 39587
:) Igen ezt én is hallottam, úgy kell eltenni télire mint a bográcsot ki kell kenni zsírral hogy ne rozsdásodjon. :)
SD17-07-2025 17:17:03 // 39586
beszéltem AC-ben Elfaforg standon, kérdeztem hogy bírja a fúrt tárcsa:)

Annyit mondtak hogy azt is ki kell néha nyomatni magasnyomásúval mert szeret beleülni a fékpor a lukakba, de amúgy nagyon performance.

Nyilván a sötét bevonat megkopik, de a nem kopó felületeken gátolja a rozsdát továbbra is.

Tehát a fékmosás lehet alap karbantartási elem:D
Néha meg meg is kell zsírozni:)
SD17-07-2025 17:14:49 // 39585
én is, nem baj majd akkor elhasználom előbb a gyárit:D
szana817-07-2025 16:26:16 // 39584
Köszönöm, de valószínű én is valami komolyabb tárcsát szeretnék rátenni. Amit itt láttam WarbiRunner-nél a Rottinger tárcsa az szimpatikus.
SD17-07-2025 16:17:45 // 39583
ha üt a tárcsa az azt jelenti hogy nagyon meg lett melegítve és tartott fékkel hűlt vissza ezért eldefromálódott, mert a betét lehúzta róla a hőt a többi rész meg máshogy hűlt és megvetemedett

amúgy lehet van eladó gyári tárcsám:) betéttel 330-as szetthez első hátsó:)
vettem egy szett komplett féket egy 23" autóról szinte új és én majd racing cuccot szeretnék bele:))) ha egyszer rákerül:) ezért igazából nekem a nyereg kell

de a tárcsa betét full új, kopás nem látszik rajta ha pár ezer km-et ment sokat mondok..
szana817-07-2025 15:53:39 // 39582
Az jó kérdés. Elől nem tudom. Hátul valami bosch betét van. De nem a hátsó a ludas. Próbáltam már mosni is meg minden de ugyan olyan. Nem most jött ez elő. Már egy ideje ilyen. De akkor szét kell kapni. Gyanús, hogy hullámos a tárcsa. Ugyanis a kormány is remeg kicsit nagyobb sebességnél.
Meg olyan mintha a betét mozogna elől a nyeregbe egy minimálisan.
G-MANN🍀17-07-2025 15:01:02 // 39581
gyárival ilyen gondom soha nem volt (most milyen tárcsa és betét van benne?)
SD17-07-2025 14:45:50 // 39580
jaa akkor erre emlékeztem szóval nem jól viselkedett a neveletlen zsír, jó zsír kell oda:)
WarbiRunner (Gyuri)17-07-2025 11:47:35 // 39579
Nekem ha kifolyt volna az a zsír, még jobban jártam volna, akkor nem égett volna szét a fékem hátul. Ehelyett a kifolyás megkísérlése közben ráégett a csúszkára, egy peremet képzett, amit úgy kellett levakarnom.
WarbiRunner (Gyuri)17-07-2025 11:38:29 // 39578
Elöl négy dugattyús a fék, nem csúszkás. Hegyi használat után ha kicsit csikorog, az valóban lehet a fékportól, el kéne múlnia. Ha nem, akkor át kell nézni. Olyan nincs hogy "ez ilyen".
SD17-07-2025 11:06:11 // 39577
Hát akkor teslát kellet volna venni az prakol magától:D
szépen tessék felnőni a eladathoz nehogy szertefusson a ménes:D
Én lassan a 200 ló hoz talán felnövök...:) Mondjuk ha Kakucson 2 másodpercre fogom a QV-t EcoContact gumin?:D

De egy nagy tanulság számomra ha nem vagy abban a passzban ne ülj autóba, tényleg nem kér bocsánatot:)

Nálam a garázsból kiállás az első vizsgapont +2cm oldalanként, ha ezt nem vállalom be mert nem vagyok elég éber, akkor vezetni sem kell:D:D:D

Viszont így garantált a hosszútávú boldogság:)
SD17-07-2025 11:03:24 // 39576
Ha hülye hangja van a féknek, a bele rakódott fékportól, én meg szoktam nyomatni magasnyomásúval, akkor ideiglenesen megszűnik.

A hátsó fék csuszkája tud szorulni és akkor rendellenesen félre koptatja a féket, elképzelhető hogy a belső fele hozzáér folyamatosan, mert nem áll vissza középre.

Az első fék nem csuszkás ha jól tudom.

Viszont a hátsón a megoldás hogy szétszeded, szétszedik és hőálló zsírral megkened.
Ha nagyobb hőterhelést kap az autó elvileg kifolyik a gyári zsír és utána szorul.

De majd megmondják. A mosó ha nem is segít de nem is árt:)
tirex16-07-2025 20:48:06 // 39575
Kössz 👍
tirex16-07-2025 20:47:44 // 39574
Köszi, ááá nagyon megy, kevés vagyok hozzá de igyekszem…😂
GT Ɨ|ѯ16-07-2025 20:42:01 // 39573
Gratu!

10s:-)
szana816-07-2025 20:26:56 // 39572
Sziasztok,
Az első fékeim piszkosul nyikorognak. De nem fékezéskor hanem amikor leveszem a lábam a fékről és gurulok. Van amikor elhalgat van amikor egy döccenő után újra szól. Kb 70-80km/h fölött elhallgat. Szerelő azt mondta ez ilyen, mikor kértem hogy nézze meg meg takarítsa ki a csúszkát. Ez tényleg ilyen szar - ezt azért nehezen hiszem - vagy lehet valamit kezdeni vele. Piszkosul idegesít. Jah, és használva van rendesen, nem pedig városi járatban. Itt vagyunk most az Alpokban ahol azért kell a fék.
SD16-07-2025 20:07:40 // 39571
Szép a gép!
Sok boldog km-et:)
Ezzel arrébb lehet állni:)))
tirex16-07-2025 20:04:59 // 39570
Köszönöm, nagy becsben lesz tartva…
Kazes☻16-07-2025 19:15:29 // 39569
Grat + sok boldog km-t! :)
tirex16-07-2025 18:48:28 // 39568
Köszönöm. Szeintem én annak a közelében sem leszek soha…😂
RomeoOne16-07-2025 18:10:06 // 39567
Gratula! Megnézted már, hogy megfutja-e a 300-at? :D
RomeoOne16-07-2025 18:08:07 // 39566
Előbb még kérdezd meg Érden is az Autócentrum Szabót, szerintem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.