Gyakrabban kéne olvasni a topikot :-)
2005 óta van 156-om, azóta pár havonta előfordul a téma :-))
Forum >> 156
Piritu - 1.000.00019-06-2011 16:59:59 // 121103
Piritu - 1.000.00019-06-2011 16:58:29 // 121102
Gyárilag nem automata, hogy ne szorítson be senkit. Sajnos a 10-15 évvel ezelőtti ablakbeszorítós hiszti ide vezetett. (Volt 1-2 eset)
Piritu - 1.000.00019-06-2011 16:51:43 // 121101
Erhardnak 8 ezernél szólt :-)
Piritu - 1.000.00019-06-2011 16:14:07 // 121100
Nem is 30 ezernél szól a 159! Onnan indul visszafelé a számolás, ha bármilyen komolyabb terhelés éri a motort drasztikusabban csökken. Pl a német autópályás 160+ tempónál minden km kettőt számított. 30 (35) az abszolút ideális esetre vonatkozik. Már 5 ezerrel kevesebbet is ír a ciklusra.
Piritu - 1.000.00019-06-2011 16:07:56 // 121099
A gomb belső oldalán van egy O-gyűrű, az szakadt el és szorult be.
Imyx19-06-2011 14:16:35 // 121098
Köszi az infót!
Roll198319-06-2011 13:16:41 // 121097
Én eddig azt hittem, hogy simán csak rossz az enyémben is. :)
Imyx19-06-2011 12:47:28 // 121095
A spray végét bele kell tolni a zárba, és akkor olajoz. Tescoba is lehet kapni.
Gábor7919-06-2011 12:31:46 // 121094
Biztosan feláras extra a jobb oldali automata albak :-P :-)
Nekem sem megy...
Nekem sem megy...
Gábor7919-06-2011 12:28:45 // 121093
De jól jött volna ez a pár képsor tavaly nyáron :-/ Akkor kiszedtem én is mindkettőt, mert akadozott, néha csak a kulccsal tudtam kipiszkálni. Szétszedtük, alaposan kimostuk a portól (vagy inkább a lekopott szemcséktől), kapott egy kis olajzást és azóta kivállóan működik.
Trombozis19-06-2011 12:26:09 // 121092
:-) Nem is fog, mert nem akar. :-D
Gábor15619-06-2011 12:24:55 // 121091
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne, hogy a jobb elő ablaknak kellene autómatikusan fel-le menni? Mert a bal oldalival minden oké de a jobb az csak le akar automatice menni fel már nemigazán.
Olyan kérdésem lenne, hogy a jobb elő ablaknak kellene autómatikusan fel-le menni? Mert a bal oldalival minden oké de a jobb az csak le akar automatice menni fel már nemigazán.
Kócosw19-06-2011 11:58:36 // 121090
a kep helyere tegyel be egy linket Piritu blogjabol :DD
ALFI15619-06-2011 11:31:23 // 121089
Minek fényképezgessem?Van róla elég kép Piritu oldalán.
osee_selespeed19-06-2011 11:28:52 // 121088
Ahogy látom az innen nem derül ki, mert csak ki tisztította. Viszont a gumi gyűrű szokott elszakadni legtöbb esetben.
mreni19-06-2011 11:28:45 // 121087
nem,ezt arra értem,hogy úgy állítja be ahogy akarja,mármint ha a ő a(marketing miatt) megszabott egy 30ezres csereperiódust akkor úgy fogja hangolni hogy kb akkor jelezzen be,ne 15ezernél... vagy tévedek?
Láttam pár olyan tesztet saját szememmel is,ahol az olaj minőségét/viszkozítását hasonlították össze 10-20-30ezret futottakkal.
Szerinted mi az eredmény?:)
Láttam pár olyan tesztet saját szememmel is,ahol az olaj minőségét/viszkozítását hasonlították össze 10-20-30ezret futottakkal.
Szerinted mi az eredmény?:)
osee_selespeed19-06-2011 11:26:19 // 121086
Ezt ajánlanám figyelmedbe, egy O gyűrűt kell kicserélni benne és akkor rendbe lesz.
mreni19-06-2011 11:24:24 // 121085
Ha a viszkozitást is figyeli akkor a nagy átlagban 15-20ezer között kéne hogy figyelmeztessen az olajcserére,nem 30ezernél... szerintem
Bgabor19-06-2011 11:22:52 // 121084
Ha a munkahenger akkor nyoma van a pedál alatt olajfolt !Azt gyorsan takarítsd is ki mert megmarja a festéket, Ha itt látszik a hiba akkor elég ezt kicserélni,mert a kinyomócsapágy csere az elég nagy meló.
Bgabor19-06-2011 11:20:37 // 121083
Vagy a hidraulikus kinyomócsapágy,vagy a munkahenger a pedál alatt ,célszerű párban cserélni ,de elég drága . Sajnos tapasztaltam.
Nasty19-06-2011 11:19:44 // 121082
Nálam többszöri nyomkodás sem segített, pár percet mindig várnom kellett, majd egy darabig ment. Melyik részét olajzod?
Imyx19-06-2011 11:13:05 // 121081
Nekem is beragad időnként. Én zár olajozó spray-el próbálkoztam, ideig-óráig jó lesz. Pár hetet bírni fog. De valami tutibb megoldás engem is érdekelne :-).
Nasty19-06-2011 10:59:46 // 121080
Help Pls!!!!!!!!
Ma egy hosszabb út után lámpánál állva nem tudtam váltani, a kuplung beesett, majd pár perc után megint bírtam, és ezt eljátszotta még egy jópárszor pár kilóméterenként.
A kuplung melyik része haldokolhat? Mennyibe kerülhet ez? 2.0 T.S.-nél?
Ma egy hosszabb út után lámpánál állva nem tudtam váltani, a kuplung beesett, majd pár perc után megint bírtam, és ezt eljátszotta még egy jópárszor pár kilóméterenként.
A kuplung melyik része haldokolhat? Mennyibe kerülhet ez? 2.0 T.S.-nél?
Alfás Stifi19-06-2011 10:26:49 // 121079
Sziasztok Kartársak! Gondom lenne! Faceliftes Alfám van ugye bár és nem tudom bezárni a kocsit :D Ugyanis beragadt a gombom kicseréltetném a zárat az ÁNYÓS felöli ajtóban de egy ideiglenes megoldás jól jönne! Írjátok meg az oldalamra mit tegyek! Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv. Alfás Stifi
Poló19-06-2011 08:03:25 // 121078
Egy ilyen szenzor több dolgot is figyel. Olajhőmérséklet, olajszint, viszkozitás.
dfg (Tanárúr)19-06-2011 07:38:04 // 121077
beszarok, hogy minden topicban előjön ez :D
GTPeti18-06-2011 23:33:48 // 121076
ALFI15618-06-2011 23:06:51 // 121075
Mit vagánykodsz a kocsimmal?! :)
Piritu - 1.000.00018-06-2011 23:04:47 // 121074
GEORGE18-06-2011 23:02:11 // 121073
legalább te ne ferdítsd már ki amit írok :-)
lassan de biztosan csak el kéne már jönnie annak a közös sörözésnek :-))))
lassan de biztosan csak el kéne már jönnie annak a közös sörözésnek :-))))
ALFI15618-06-2011 22:58:25 // 121072
Lefekvés elött nem rossz.Ebbe a napba eddig úgy se volt nagy poén:)
Fel van dobva az este:)
Fel van dobva az este:)
Piritu - 1.000.00018-06-2011 22:55:40 // 121071
Kösz a megerősítést.
Már indultam volna felgyújtani, mert olvasom az utca áldozatai topikot is :-)
Már indultam volna felgyújtani, mert olvasom az utca áldozatai topikot is :-)
dfg (Tanárúr)18-06-2011 22:49:11 // 121070
a 156omban 188K van, és nem eszi az olajat, csak már említeni sem merem, mert pár perc múlva megkapom, hogy akkor is szar, jobb a jtd-m... amit a 2,4 esetében el is ismerek :D
Piritu - 1.000.00018-06-2011 22:38:44 // 121069
Az előélettel van szerintem a legnagyobb gond. Egy átlagos vásárlónak fogalma sincs arról, hogy mit műveltek a kocsival addig. Még sokszor azt sem, hogy hány km-t ment. Innentől kezdve mindent megpróbál az ember, hogy kitolja a használati időt.
Megint csak a Pókot hozom példának. Két évembe telik, mire elfogadható lesz számomra, pedig gondos, de nem műszaki gazdija volt. (és sokat is költött rá)
Megint csak a Pókot hozom példának. Két évembe telik, mire elfogadható lesz számomra, pedig gondos, de nem műszaki gazdija volt. (és sokat is költött rá)
GTPeti18-06-2011 22:30:20 // 121068
Megértem. Azt a vasat én is megvettem volna. Az ismert tulaj és előélet azért nem mind1.
Piritu - 1.000.00018-06-2011 22:27:05 // 121067
Csendben megjegyezném, hogy a gyári előírások alapján gondozott 156-om három hónapon belül 2x is úgy cserélt gazdát, hogy gyakorlatilag meg sem lett hirdetve. Többen is vetélkedtek érte mindkét alkalommal...
GTPeti18-06-2011 22:23:31 // 121066
Ja jó. :)
Piritu - 1.000.00018-06-2011 22:22:35 // 121065
De értem :-)
Piritu - 1.000.00018-06-2011 22:21:22 // 121064
Egy autógyárban azért csak akad egy-két jó szaki....
Sokkal inkább a Peti által is írt kényszer miatt kompromisszumokat kell kötniük. Innen is jönnek a típushibának említett dolgok...
Sokkal inkább a Peti által is írt kényszer miatt kompromisszumokat kell kötniük. Innen is jönnek a típushibának említett dolgok...
GTPeti18-06-2011 22:19:58 // 121063
Olyat sosem mondtam, hogy követni kell. Csak azt, hogy én miért teszem. B)
Liquid18-06-2011 22:18:57 // 121062
egyetértek :) bár néha kicsit túlzásba viszed az irányítást :) persze ezzel nem ártasz az tuti, max nagyon jó lesz az autód köv. tulajának :D
Bgabor18-06-2011 22:18:04 // 121061
Ennyi ,csak vannak dolgok amivel csak együtt lehet csorogni :-)
GTPeti18-06-2011 22:16:36 // 121060
Elhiszem. Ezért nem árt, ha néha mérlegelünk és a saját kezünkbe vesszük az irányítást.
Liquid18-06-2011 22:15:29 // 121059
ez az élet minden területén így van, ha az ügyfelek tudnák, miket gányolunk néha, hogy gyors=olcsó legyen :)
GTPeti18-06-2011 22:14:29 // 121058
consomer=consumer
GTPeti18-06-2011 22:14:01 // 121057
"A gyárak maguknak képezik a szakembereket, nálunk is nem csak nyugaton, ahol ennek hagyománya is van."
És consomer termékek esetén a végső szó a gazdaságisoké. Márpedig a mi személyautóink abszolút a legjobb példa erre.
Dolgoztam az autóiparban, tudom miről beszélek. Mostanában tulnyomórészt repülőelektronikát fejlesztek, ott teljesen más a felállás. (Igaz az árak is.)
És consomer termékek esetén a végső szó a gazdaságisoké. Márpedig a mi személyautóink abszolút a legjobb példa erre.
Dolgoztam az autóiparban, tudom miről beszélek. Mostanában tulnyomórészt repülőelektronikát fejlesztek, ott teljesen más a felállás. (Igaz az árak is.)
GTPeti18-06-2011 22:08:31 // 121056
Csak az a határozott érzésem, hogy te nem érted, én hogy értem. De sebaj. :(
Bgabor18-06-2011 22:07:32 // 121055
Ne érts félre ,úgy értettem hogy kevés a jó szakember (akinek nem inge ne vegye magára természetesen), mindenben vannak jó és rossz gondolatok , ami lehet hogy a megvalósítás után évekkel válik el hogy hogyan sikerült . Lásd:autóknál a tipushibák.
Piritu - 1.000.00018-06-2011 22:03:47 // 121054
Akkor értem, hogy érted, hogy értem :-DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
444
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?