Forum >> 156

Piritu - 1.000.00022-06-2011 10:52:28 // 121253
Akkor mondom :-D
(fogyasztás amúgy mindegy lenne )
BIW22-06-2011 10:07:47 // 121252
egészségedre! :-)
Szabeee22-06-2011 09:40:53 // 121251
nálunk szlovákiában az a jó, hogy mikor motort kell cserélni, mint nekem a 146-ban, nyugodtan tehettem volna bele 1.4 helyett 2.0 ts-t is, papírmunka nélkül, vagy ha hondát veszünk, akkor az 1.6 vti-t 1.9 vti-re :)
Szabeee22-06-2011 09:29:48 // 121250
én csak 190-t mentem vele, de akkpr nem a fogyasztás érdekelt
GEORGE21-06-2011 22:31:39 // 121249
a 156 2,4 jtd 20v tartós 200-nál 9-11 közt bármilyen értéket ki tud írni a pill fogyasztásra.
Az M7 193-as kavicsánál lévő kúttól Bp-ig, éjjel szinte 0 forgalomban, egy Audi A6 2,5 TDi-vel mentem együtt Bp-ig 200-230 közt. csak akkor mentünk 200 alá ha valakit beértünk.....Charileval voltunk ketten, meg két utazó táska Milánóból jöttünk haza. Szóval az etapot letudva halásztelken megtankolva 10.2L/100km jött ki a fogyasztásom.


hason szőrű tempóban a 159TBi nálam 13,6-ot evett. Igaz ott kevesebb volt a 200 meg a feletti mint az előbbi szakaszon....
dfg (Tanárúr)21-06-2011 22:30:49 // 121248
ez valóban elég egyértelmű.
GEORGE21-06-2011 22:26:03 // 121247
A 159-es eleve nehezebb a 156-tól....példa erre, hogy a 156 virgonc a 1.8 TS 144 lóerős mocivalm míg az alap 159 1.8-as 140 lóerővel igen csak lustává teszi a 159-et......
dfg (Tanárúr)21-06-2011 22:24:46 // 121246
na a TS 200-nál kb 16-17 lityit benyom szerintem, még nem mentem ilyen tempóbval annyit, hogy tudjak mérni fogyit. :D ott már nagyon kellene a légellenállás ellen egy kis plusz.
Erhard 242 (Pure Energy)21-06-2011 22:22:56 // 121245
lehet csak a 2,4 200-nál meg 9,2-őt eszik azaz 180-as átlagsebességnél....plusz az 59 kicsit nagyobb mint az 56 meg 400kg-val nehezebb meg 235-ös papucsaim vannak :P
dfg (Tanárúr)21-06-2011 22:19:31 // 121244
spec ezt tudja a TS is. a fogyasztási hátránya sztem a sebesség megváltoztatásánál jön elő. ahol a 2,4 nyomatékból kényelmesen megoldja a dolgot, ott a TS erőlködik. mint laikus mondom ezt, de simán le tudom vinni a fogyit 8 alá pályán fix 160as tempónál. de ha tele a pálya, és sokat kell visszalassítani, ujranyomni, akkor mindjárt megugrik egy literrel...
Erhard 242 (Pure Energy)21-06-2011 22:11:50 // 121243
2,4-es 160-as tempónál olyan 7,5-8 környékén eszik....
Liquid21-06-2011 22:07:05 // 121242
a 2.4 mjet-re gondoltam, mikor azt írtam hogy ugyanazt tudja csak nagyobb fogyasztással
engem csak a képen látható pillanatnyi fogyasztás borzasztott el a 160-as tempónál :)
Liquid21-06-2011 22:03:58 // 121241
a 11 abszolut vállalható
GEORGE21-06-2011 22:02:57 // 121240
Te mennyit jársz 200 felett? :-)
Ez egy tesztautó, többször járattam meg a gázpedált a végállásban...
Ha a sajátom lenne akkor pár hét után megszoknám és nem akarnék léptem nyomom letudni mindenkit.
Vallom azt, hogy egy 156 20 TS és 2,5 V6 közé szorítható a fogyasztása.

És azért csak 200 ló és csak 7,7 alatt tudja 100-at.


De ha elég egy halványabban gyorsuló jtd 20V ami rugalmasságban tök egál akkor valóban meglehet úszni cirka 3L kevesebből a jtd20v-vel.....
GEORGE21-06-2011 21:59:46 // 121239
gyors a kompjutere :-) tényleg pillanatonként változik.
Emelkedőn jól megszalad.:-)

Én az összesített fogyasztást 11L/100km zártam.
Ebben volt minden.
Szerintem egy ilyen sulyú turbó benzinesnek jó érték ez.
Olvashatod a tesztben a Seat Leon 1.8TB fogyasztását is, attól kevesebbet iszik a TBI :-)
Liquid21-06-2011 21:58:47 // 121238
na ezaz, ha ugyanazt tudja de majdnem dupla fogyasztással annak nemsok az értelme
GEORGE21-06-2011 21:56:40 // 121237
Az 1,8TBi teszt napjára az olaszok egy 159 1.9 Mjtd 16V Ti hoztak még ki a 3 benyás TBI mellé.
mikor megkérdeztük, hogy miért nem a 2,4-et hozták, azt mondzták, hogy akkor nem éreznénk a különbséget az 1.8 TBI javára :-)))))

nyugodtan köpködhetnek megint a benzines pártiak, de nekünk akkor is ezt mondták.

A Tbi 7,7 alatt van 100-on
A 2,4 jtd 20v 8.3-alatt

Végsebességben kicsivel többet tud a benyás.
használható fordulatszám tartományuk szinte egyezik. A Tbi-ben 320Nm van a jtd 20V ben 400Nm, súlyuk megegyezik, lehet találgatni, hogy a rugalmasságban hogy alakulnak a dolgok....:-)

Amúgy meg én elfogadnék egy TBi-t is......
Liquid21-06-2011 21:53:18 // 121236
most néztem csak a fogyazstás adatot (anno átsiklottam a képen), ez tényleg ennyi volt, úgyértem tankolva is számoltál? mert azé elég durva a 160-nál 13.2
GEORGE21-06-2011 21:49:49 // 121235
Ime az én írásom a 159 TBi-ről.

Bizony alulról megindul kb 1300-1400-tól és rendesen meglódul úgy kb 5000-5400-ig utána már csak hangja van és 6000 előtt letilt!!
De éppen elég csak 5000-ig húzatni, mert a következő fokozatban újból elkezd húzni...

2 nap alatt elég sokat köröztem 159Sw-Brera és Brera Sider 1.8 TBi-kel a Baloccoi teszt pályán és szerintem frankó, a 3 napos Magyarországi teszt úton is jól használható volt a 1.8 TBi.
Ép hogy többet iszik egy TS 16V-től a 2,5V6-tól meg kevesebbet. Szóval nem reménytelen.
Külföldön látni is belöle többet, nálunk van csak 10-15db.....
Liquid21-06-2011 21:48:58 // 121234
azé bármikor nem, de előzetes egyeztetés után lehet okosan intézni :)
Trombozis21-06-2011 21:48:12 // 121233
:-))) Ez igaz.
Én nem is szoktam, csak gyorsan kérdezek. :-D
El is húzok aludni.

Jó éjt emberek. :-D
Roll198321-06-2011 21:47:38 // 121232
Azt nem tudtam, hogy bármikor lehet vinni a kocsit. :)
Trombozis21-06-2011 21:47:25 // 121231
Igen, hülye kérdés volt. :-)
Roll198321-06-2011 21:46:50 // 121230
Nekem ez az első dízel autóm, eddig a családban csak benzines volt, én elég hamar megszerettem. Annyira nem hiányzik, hogy halálba pörgethessem. Itt van helyette nyomaték jó nagy tartományban, amitől jó kedve lesz az embernek. Ha olyan kocsit akarnék, amit pörgetni szeretnék, (most megköveztek) akkor egy Honda Civic Type-r lenne a kiszemelt, ha jól emlékszem 6000 fölött vált a szelepvezérlés és majdnem 9000-ig pörög.
GEORGE21-06-2011 21:45:08 // 121229
Szerintem a 159-es 1.8 TBI-je rendben van, mond inkább azt, hogy a fogyasztása miatt nem választottad :-)
Liquid21-06-2011 21:44:15 // 121228
este 5 és 7 között abszolváltuk a távot
Liquid21-06-2011 21:43:28 // 121227
áá ez csak gondolatkísérlet :) de azé jó lenne :)
perpillanat a fészliftes V6 a liblingem, de asszem plátói szerelem marad
GEORGE21-06-2011 21:43:09 // 121226
én még olyan ABS-es autót nem láttam amin csak elöl van szenzor :-)
Roll198321-06-2011 21:43:01 // 121225
Valóban csak 70 km, viszont egy szabadnapom rámenne, mert melómmal ellentétes irányban van. Szabadnapjaim értéke meg felbecsülhetetlen a számomra. :)
Kócosw21-06-2011 21:42:11 // 121224
ilyen kesön mär felesleges :DDDDDD
Roll198321-06-2011 21:41:16 // 121223
Mire lepapírozod megutálod. :)
Trombozis21-06-2011 21:39:58 // 121222
Milyen farkas? :-DDD ne zavarj bele, gondolkodnék. :-DD
Liquid21-06-2011 21:38:47 // 121221
veszek egy 1.8-TS-t kidobom belőle a motort és tolok bele egy 2.5V6-ot :)
Liquid21-06-2011 21:37:56 // 121220
az nincs messze :) a legutóbbi látogatásom Csöriéknél úgy alakult, hogy az első 5km után vontatókötélen folytattam
Roll198321-06-2011 21:37:46 // 121219
Szerintem válts márkát. :) Amit te keresel az egy biturbó benzines, az mindenhol tól elég széles tartományban. :)
Trombozis21-06-2011 21:37:17 // 121218
Az enyém még mindig 9,6....jah ez csak egyhat. :-))))) ...és szarok bele. :-)
Roll198321-06-2011 21:33:45 // 121216
A munkadíjat is lealkudtam, miután megtudtam, hogy márkaszervizbe 30ért megcsinálják. Sajnos most nem volt nagyon más választásom, mert a kocsi mozgásképtelen. A kinyomócsapágy egyik füle tört le és bedarálta a lendkerék, csak úgy szórja a szikrát. Legközelebb tuti máshova viszem, csak azzal az a baj, hogy utána kell valaki, aki elhoz, mert Csöriék Várpalotán vannak, Ferke Kispestet mondott, ha jól emlékszem én meg Tatabányán vagyok. :S
Erhard 242 (Pure Energy)21-06-2011 21:33:13 // 121215
hátul ki figyel? a farkas? :D
Trombozis21-06-2011 21:32:00 // 121214
Srácok! Az ABS jeladó az csak elől figyel, igaz?
Jampi21-06-2011 21:29:04 // 121213
Ez hogy jött ki? 3.5-et fogyaszt a kocsid? Ezt csak egy 1.4 Hdi tudhatja talán, tojással a gázpedál alatt.
Liquid21-06-2011 21:29:02 // 121212
emiatt idegenkedek tőle én is, mert ha nem forog úgy mint egy benzines, akkor már tökmindegy és jöhet a 2.4 dízel
dfg (Tanárúr)21-06-2011 21:22:10 // 121211
nyugi, megjön az.

jó kis kocsi, nem bántam, meg, hogy megvettem.
Alfa GT-Csaba21-06-2011 21:21:50 // 121210
Ez is csak hirtelen akar meggazdagodni munka nélkül!
Erhard 242 (Pure Energy)21-06-2011 21:19:26 // 121209
1 órán belül :))) ha a full kisker árakat nézzük akkor is majd a fele amit mondott vagy nála az egy órán belül az 200%-os felár? :DDD lassan itt a végük a lehúzós szerelőknek ....
ALFI15621-06-2011 21:16:50 // 121208
És biztos,hogy jó ha egy ilyan lehúzós szerelővel csináltatod?
Roll198321-06-2011 21:15:03 // 121207
Na ma már kicsit jobb a kedvem, megvan a kuplungszett és a lendkerék Erhard segítségével! Még jó, hogy nem hagytam magam átverni a szerelőnek, mert akkor 350-450e Ft-ba kerül volna szereléssel együtt. :) Rá is kérdeztem, hogy hogy lehet ekkora árkülönbség, aztán azt mondta, hogy neki az számít, hogy 1 órán belül megkapja a kért alkatrészt. Ilyen világban élünk.
mizooo21-06-2011 21:10:25 // 121206
Jó kis autó az :)... Nekem nagyon tetszik.
Jó lenne a Klímámat megcsinálni :(... Phon-ra várok küldi e a klímacsövet ki van csengetve 1 hete. :(
dfg (Tanárúr)21-06-2011 20:47:25 // 121205
ha lenne rá kavics, akkor lehet tibi-t vennék. de mostanában elég szarul fizetik meg a tanárokat...
szivesen vettem volna 2,5-öt a ts helyett, de a padláson hegyekben áll a TS alkatrész, és racinálisan döntöttem így. és az akkori hirdetett 2,5ök közül egy sem jött be...

Ráadásul ezt hitel nélkül meg tudtam venni.
zee21-06-2011 18:35:26 // 121204
bocs,
szenzor=szonda. Éjjel melóztam... még nem tértem magamhoz rendesen.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.