Forum >> 156

Liquid14-06-2011 23:02:36 // 120903
sztem keress meg valakit aki foglalkozik 156 bontással, vagy pl. Trencsik, tutira lesz neki
admirális14-06-2011 23:02:33 // 120902
Úgy lehet még megtalálni hogy a google-ba beírod a program neve mellé azt hogy loader.
Frank156Rosso14-06-2011 22:58:51 // 120901
Látott már valamelyik Cartárs bontóban vagy valami weblapon külön biztosíték doboz takaró panelt? (ahol van az OBD csatlakozó és a biztosítéktábla)

egy másik kérdés: az Alfadiag program megtalálása a hivatalos oldalon kívül lehetséges máshol is?
Dévid14-06-2011 22:07:35 // 120900
Most épp a garázs sarkába van támasztva, de általában nekem is fenn van. Nem jut be alulról annyi szemét a motortérbe. Nekem most épp be volt szorulva a motornyitó mechanika, lehet pont attól, hogy kapott a sós léből. Alig tudtam felfeszegetni a motortetőt, mikor szerelőhöz akartam vinni, és fel kellett töltenem az akkumulátort. :)
Piritu - 1.000.00014-06-2011 21:32:02 // 120899
Én se nagyon emlékszem, hogy a 156 alja leért volna valahol. A Pók már egy jobb nyomvályúnál is :-)
dfg (Tanárúr)14-06-2011 21:27:15 // 120898
nekem is vas volt a 146on, csináltunk is belőle a cégnél vagy 15 másolatot. a srácoké horganyzott lemezből volt, az enyém meg 2es inoxból, merevítve, hajtva, ahol kell.... volt, hogy felfeküdt a kocsi, és billegett rajta, de lehúztuk, és semmi baja nem lett semminek :D most itt dekkol a műhelyben, hát eléggé el van gyalázva. a merevítések megtörve, az alja "szálrahúzva", stb

az 56ról levettem a műanyagot, hogy csinálok rá fémből, de egyszerűen olyan magasan van a karter, hogy nem kell.
GTPeti14-06-2011 21:26:10 // 120897
Ahogy Kőhalmi Zoltán tanulta a BME-n: "Mindennek van mennyisége és mértékegysége is." :))
Piritu - 1.000.00014-06-2011 21:23:22 // 120896
...meg ízre is :-DD
GTPeti14-06-2011 21:17:32 // 120895
Jó kis mérőeszközöd van. :))

Ugye univerzális, mert tömeg és térfogat mérésére is jó. :)
Piritu - 1.000.00014-06-2011 21:15:16 // 120894
Igen, kb 7,5 centi a hasmagasság. (Meg szétmállott a gyári) Épp befér egy sörös doboz.

A doboz felett kivehető a lemez vastagsága.
Liquid14-06-2011 21:10:05 // 120893
miért tettél rá ilyen "böszme" védőt? ennyire lent van az alja?
Piritu - 1.000.00014-06-2011 21:08:19 // 120892
kb 1-es vaslemez, igazi orosz módi :-)
Liquid14-06-2011 21:04:03 // 120891
ez milyen anyagból van? azt látom hogy metal :)
Bgabor14-06-2011 19:07:45 // 120890
Ha a klímakompresszornak adok áramot behúz és működik ! Hűt rendesen !
Piritu - 1.000.00014-06-2011 18:53:35 // 120889
Hmmm, a képek lemaradtak :
Piritu - 1.000.00014-06-2011 18:27:09 // 120888
Nekem innenvan a Póké. Tuti cucc, csak sűrűn kell festeni :-))
Bgabor14-06-2011 18:17:20 // 120887
Srácok mi lehet a klímával ? A visszajelző világít ,gáz van benne ,de nem hallom ahogy a klima kompresszor behúzna . Külön biztosítékon lehetne ?
Qubi14-06-2011 16:00:07 // 120886
Nálam is volt alsó-felső lengőkar csere. De utána még volt egy kormánymű kivétel is, és lehet Sityu kolléga hatására, "Ráhuzok" párat:D, úgyis emelőre kell tenni a babyt, megint, mert a katalizátorban lévő kerámia megadta magát, és pénzperselyes, édes kis csörgedezés van állandóan...
Liquid14-06-2011 15:18:40 // 120885
a tégla ellen nem véd ahhoz min. kazánlemez kell :)
egyébként kocsivétel idején, néztem egy olyan ültetett 156-ot, amin masszív vas (kb. kazánlemez) kartervédő volt, aszonta a csávó, mindig leért, így csináltatott egy böszmét :)
Erhard 242 (Pure Energy)14-06-2011 15:07:51 // 120884
no meg ha nem jól közölsz megy egy téglát (aminek kicsi az esélye) csúnya dolgokat tud tenni :P
Sityu14-06-2011 14:59:03 // 120883
A felvetést ka te gó ri ku san elutasítom XD
admirális14-06-2011 14:43:33 // 120882
Szerintem ez azért van, mert a motortérbe kerülő por bejut a motorháztető zárjához, és a teljesen rögzített állapot helyett csak a gyengén rögzített állapotba állt vissza. Gondolom nem nyílt ki menet közben a motorháztetőd. Viszont ha nincs teljesen lecsukva, csak leengedve, akkor kinyílhat, és erre én mindig nagyon figyelek, nehogy így járjak.

Nekem sincs kartervédőm, de egyszer jártam úgy én is, hogy nem tudtam lereteszelni a motorháztetőt. Nem akart rendesen bekattanni a retesz, hiába próbálkoztam. Itthon WD40-el kifújkáltam a rajta lévő tengelyeket és rúdakat, és most azóta jó. Érdemes ezt megtenni annak is, akinek még rendesen záródik, mert utána könnyebben fog, és legalább nem várja meg amíg teljesen megszorulnak ott a dolgok.
Poló14-06-2011 14:40:49 // 120881
Nem tudom. Kiskunlacházára konvojoztunk le, megálltunk egy benzinkúton és Pietro szólt, hogy nyitva a motorháztetőm. Megnéztem és télleg ki volt oldva.
Liquid14-06-2011 14:26:21 // 120880
ennek valóban van jelentősége, de nem vettem észre különösebb koszt, igaz nem is jártam naponta tengelyig trutyiban
Liquid14-06-2011 14:25:26 // 120879
micsoda?? azt hogyan? ott valami nagyon nem volt kerek
Erhard 242 (Pure Energy)14-06-2011 14:25:12 // 120878
mondjuk aki télen is használja az autóját nem mind1 hogy a havas, sós dzsuva felkerül avagy nem kerül
Erhard 242 (Pure Energy)14-06-2011 14:23:25 // 120877
??? az meg hogyan?
Poló14-06-2011 14:20:00 // 120876
Nekem egyszer kioldott nélküle a motorháztető zárja. Ronnie is járt hasonlóképpen.
Liquid14-06-2011 14:12:10 // 120875
nem vagy te politikus? :D
Liquid14-06-2011 14:11:15 // 120874
semmi komoly hatása nincs, esetleg annyi, hogy nem lesz koszos a motor alulról, meg talán levegőáramlásilag jobb, és emiatt 0,0008decivel kevesebbet fogyaszt :)
én 2.5 évig használtam anélkül
Sityu14-06-2011 13:22:36 // 120873
Maximálisan egyetértek mindenkivel :)
NeoEx4814-06-2011 13:20:13 // 120872
Nekem is van, és örülök neki :)
Sanyi14-06-2011 12:11:46 // 120871
Nekem is fent van.

Sokat nem véd az a műanyag, de:
-enni lehet a motortérből, mert olyan tiszta (nem azért mer állandóan takarítom)
-valószínűnek tartom, hogy nélküle megváltozik az autó légellenállása(talán a fogyasztás is több lehet)
-gondolom a motor melegedéséhez is van köze, nélküle nehezebben melegszik be.

Lehet hülyeséget írtam, de szerintem már a motortér tisztasága miatt is megéri felrakni egy ilyet.
NGC14-06-2011 12:06:00 // 120870
Nekem van fent. Gyárilag is rajta volt, engem megnyugtat, hogy ott van :)
Sityu14-06-2011 11:58:39 // 120869
Ciao, nálam lengőkar csere után volt párszor. Egy kicsit ráhúztam a 15-ös csavarokra és elmúlt. Ha teheted a gyári nyomtékra húzd.
Roll198314-06-2011 11:48:42 // 120868
Srácok, első helyzetjelzőbe milyen izzó kell?
Jampi14-06-2011 11:45:36 // 120867
Én is ezzel a fékezős-koppanós dologgal küzdök most. Nálam a bal első keréknél jön a hang. Mindent megnézett a szerelő, és minden negatív, de a hang az megmaradt. Ezen a héten lesz alsó lengőkar csere. Ha az megvan, akkor kíváncsi vagyok arra, továbbra is koppan-e a fékezéskor.
Egyébként azt tapasztalom, hogy ha meleg az időjárás ezek a hangok halkulnak, és ritkulnak. Hiába, Itália mediterrán ország.
Jampi14-06-2011 11:41:24 // 120866
Köszi akkor nem parázok emiatt.
Sityu14-06-2011 11:34:10 // 120865
Tegye föl a kezét, aki látott már ilyet :D szerintem 10 autóból, ha egyen van :) Értsd -> biztos hasznos, de sokunknak nincs és nem okoz problémát. Igaz olyat hallottam már, hogy egy fölpattanó csavar bekerült a vezérműszíjhoz.....
Jampi14-06-2011 11:26:16 // 120864
Üdv mindenkinek!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a motorvédő lemez hiánya jár-e valami számottevő károsodással, gondolok itt a motorhőmérsékletre, vagy esetleg a porra.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre, vagy az esetleges tapasztalatokra. Előre is köszi
padocska14-06-2011 11:23:26 // 120863
én az 1,6 ts-t nem mertem 5k fölé tolni. mert akkor valamiért beesett a kuplungpedál.
így én nem nagyon pörgettem.
persze lehet ennek az volt az oka, hogy már elkopott a motor, és a főtengely oldalirányba mozgott, és nagy terhelésnél meglökte a kuplungot...
majd megtudom, ha visszakapom...

bilon
Sityu14-06-2011 10:27:01 // 120862
Uraim!

Belefutott a vezérlésem a 60.000-be, lassan ideje lenne a cserének. Gödöllő környékén várnék valami tippet, és egy megközelítő összeget amire számíthatok. szíj, vízpumpa, feszítők görgők. Köszi előre is :)
Qubi14-06-2011 00:29:11 // 120861
Nálam előferdül többször is. És tényleg minden rendben van, vagy annak látszik legalább is. De rettentően idegesít néha....
Dévid13-06-2011 23:16:23 // 120860
Enyém is bírja már. :)
Még akadnak gondok, de a motor úgy tűnik beválik. :)
GEORGE13-06-2011 23:01:42 // 120859
Te a kivételek közé tartozol :-)

ma is eltoltam 6.000 fölé a Marist és simán túlélte :-))))
Dévid13-06-2011 22:32:35 // 120858
Lehet a helyedben én sem így gondolnám. :)
GTPeti13-06-2011 22:22:30 // 120857
Az a bibi, hogy egy 400.000 forintot érő kocsiba nem teszünk már drága alkatrészeket, mert semmi értelme.
Látod én ezt alapvetően máshogy gondolom.
Dévid13-06-2011 22:17:13 // 120856
Olvastam, és a blogod is. :D
kalizsoli13-06-2011 22:15:06 // 120855
Nézzetek be a pályautózás topic-ba :-)
Dévid13-06-2011 22:09:06 // 120854
Arról én is hallottam. Vajon a JTS olajpumpája rámehet a TS-re? :D
Vagy keresni kell valami versenysportban használatos alkatrészt erre a célra. Az a bibi, hogy egy 400.000 forintot érő kocsiba nem teszünk már drága alkatrészeket, mert semmi értelme. Persze az én esetem megint speciális, mert még van ca. 1.500.000 hitelem a kocsin. :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.