Forum >> 156
Ferke10-06-2011 22:28:49 // 120703
jó az most már 100nak is. Pont annyi, mint egy vezmód+vezérlés szett, csak ez nem 30ezrenként esik szét.:PP
Bgabor10-06-2011 22:27:28 // 120702
A turbó jó rajta?
GTPeti10-06-2011 22:26:31 // 120701
Privátban jöhetnek a részletek.
Ferke10-06-2011 22:25:25 // 120700
A statisztika mást mutat sajnos:( Ahhoz meg most már elég sok adat áll rendelkezésre....
De ha nem így van, akkormiért nem veszi meg senki a jtd motoromat?:)
Fillérekért adom, senkinek nem kell.
De ha nem így van, akkormiért nem veszi meg senki a jtd motoromat?:)
Fillérekért adom, senkinek nem kell.
Piritu - 1.000.00010-06-2011 22:25:13 // 120699
Engem anno nagyon meglepett, amikor olvastam, hogy egy teher gumiabroncs elmehet 1.000.000 km-t. (Persze felújítással) Személynél nehezen elképzelhető...
GTPeti10-06-2011 22:25:00 // 120698
150 alatt megvan a kuplungszett ÉS a kettőstömegű.
Ferke10-06-2011 22:23:50 // 120697
Itt valami csippelésre emlékszem, vagy tévedek?
Piritu - 1.000.00010-06-2011 22:23:20 // 120696
"Evvel az erővel,ha csak ennyit megy a turbó is bírja 10 évig" - pontosan, ezért nem érdemes dejzelt vennie, aki nem megy sokat, mert aztán a nyakába szakad minden. (Többször volt szó itt is a fórumban a kettős tömegű kiváltásáról, mert olyan qva drága, hogy egy 15 éves vasba senki sem invesztál annyit...)
Ducato: egy munkagépet légyszi ne hasonlíts egy 7.000-ig pörgő TS-hez. Nem ugyan arról szól a történet. Különben mehetünk vissza a hightech fekvőlámpás mergáig a maga millió km-t is menő szívó dízeléig vagy a több milliót futó szergej mozdonyig vagy a lassú járatú hajómotorig..
A 183ezerrel eladott dejzelemre többet költöttem, mint az összes többi TS-re.
Ducato: egy munkagépet légyszi ne hasonlíts egy 7.000-ig pörgő TS-hez. Nem ugyan arról szól a történet. Különben mehetünk vissza a hightech fekvőlámpás mergáig a maga millió km-t is menő szívó dízeléig vagy a több milliót futó szergej mozdonyig vagy a lassú járatú hajómotorig..
A 183ezerrel eladott dejzelemre többet költöttem, mint az összes többi TS-re.
Ferke10-06-2011 22:22:54 // 120695
Naja, benzindízel vita, igen. Mert az utóbbi időben kicsit tele a hócipőm, hogy minden napra jut egy szerencsétlen tulaj, aki itt hagyja az autóját, és nehéz elmondani neki, hogy úgy jöjjön érte, hogy hozzon 1 havi fizut is.
Erhardtól kérhetnél új árakat, mert valami nagyon nem stimmel. Egy kettőstömegű már alig több egy vezmódosítónál.
Az a szerelő, aki berakja az 1500 ftos javítószettet az 50ezer ft-os kényszer-vezérlés szett ára mellett, ahhoz épeszű ember nem viszi a gépet.
(Szerintem Andris is megszámolja 1 kezén, hogy hány javítószettet ad el 1 éveben)
A bontott ts motor vajon mennyit megy el?:)
Az átülésről felesleges beszélni, én is élvezem a benzinest, de manapság nem afelé tendálnak az emberek, hogy átülnek egyik gépükből a másikba, általában 1 jó autó kell, ami általában 5 évnél biztos, hogy öregebb, és ha ennek a 600e ft-os autónak a nagyszervize egy 40ezres módosítóval és egy 50ezres vezérlés cserével kezdődik, az azért tényleg szarul hangzik.
Erhardtól kérhetnél új árakat, mert valami nagyon nem stimmel. Egy kettőstömegű már alig több egy vezmódosítónál.
Az a szerelő, aki berakja az 1500 ftos javítószettet az 50ezer ft-os kényszer-vezérlés szett ára mellett, ahhoz épeszű ember nem viszi a gépet.
(Szerintem Andris is megszámolja 1 kezén, hogy hány javítószettet ad el 1 éveben)
A bontott ts motor vajon mennyit megy el?:)
Az átülésről felesleges beszélni, én is élvezem a benzinest, de manapság nem afelé tendálnak az emberek, hogy átülnek egyik gépükből a másikba, általában 1 jó autó kell, ami általában 5 évnél biztos, hogy öregebb, és ha ennek a 600e ft-os autónak a nagyszervize egy 40ezres módosítóval és egy 50ezres vezérlés cserével kezdődik, az azért tényleg szarul hangzik.
GTPeti10-06-2011 22:22:52 // 120694
Tudja fene... inkább cserélnék turbót, mint motorgenerál.
Jól visszatértünk az örökzöld témához. :)
Jól visszatértünk az örökzöld témához. :)
Liquid10-06-2011 22:20:19 // 120693
lehet hogy azért mert azok arra vannak tervezve hogy qurva sokat elmenjenek?
szép is lenne ha egy kisteher motorja 1-200e km után komolyabb javításra szorulna, más kategória
szép is lenne ha egy kisteher motorja 1-200e km után komolyabb javításra szorulna, más kategória
Liquid10-06-2011 22:18:08 // 120692
ugyanezt akartam én is írni, hogy egy "dízeles kopóalkatrész" cseréből megvan egy motorgenerál, végülis kb. ugyanaz, csak máshogy nevezik :)
Dévid10-06-2011 22:15:32 // 120691
Jól mennek azok is, de azért 110 ló kevés lenne. Amit most kinéztem az 2.0 és 200 lóra van felhúzva. 1100 kg-os karosszériában az jó buli lehet, azaz a kinézett példány egy könnyített verzió, szóval lehet nincs is annyi. :D
szasza(SW)10-06-2011 22:14:15 // 120690
Evvel az erővel,ha csak ennyit megy a turbó is bírja 10 évig:)Te turbó gyilkos vagy:)Céges ducato 2,3-as 380K fölött van ,gyári turbóval.Akkor az hogy?
Piritu - 1.000.00010-06-2011 22:10:24 // 120689
"Turbót idén kettőt cseréltem, vezmódot meg kb huszonkettőt." - túróval nehéz trükközni, meg kell venni. Vezmódnál 1500 a javítókészlet. Lehet, hogy csak 30-50 ezret bír, de aki évi 10 ezer alatt megy, annak ez 3-5 év.
mreni10-06-2011 22:09:28 // 120688
"A dízel akkor is bírja, ha 2-300k-t csavartak rajta, a benyás nem.:)" erre gondolok konkrétan.
Ez egy oltári nagy baromság,ezt így nem lehet kijelenteni...
Ez egy oltári nagy baromság,ezt így nem lehet kijelenteni...
mreni10-06-2011 22:08:16 // 120687
csak a két turbó árából meg van legalább 10 vez mód csere:D
Piritu - 1.000.00010-06-2011 22:06:37 // 120686
Nekem 50e "csavarás" után meghalt a turbó. Alaphangon 320 volt a csere...
Ferke10-06-2011 22:05:47 // 120685
Mire gondolsz pontosan?:)
Piritu - 1.000.00010-06-2011 22:04:47 // 120684
Megint ez a benzin kontra gázolaj! :-)
Mi van, ha nem megy el 300 ezret egy TS? (A volt 146-omban kb.250e lehet most) Lesz@rom, veszek egy bontott motort annyiért, amennyibe egy kettős tömegű, vagy egy turbó kerül...
Ha újban gondolkodunk: az új túró a mjet-be 300e, kettős tömegű 150-200e, EGR 30e + nagynyomású rendszer + motorbontás - egy komplett gyári felújított 1,6TS 600 körül lett volna. Miről beszélünk?
Közben alig várom a hétvégét, hogy a gázolajosból beülhessek a TS-be és elforgassam 7000-ig, meg hogy dupla kuplung+gázfröccsel visszatehessem kettesbe :)))))))))))))))
Mi van, ha nem megy el 300 ezret egy TS? (A volt 146-omban kb.250e lehet most) Lesz@rom, veszek egy bontott motort annyiért, amennyibe egy kettős tömegű, vagy egy turbó kerül...
Ha újban gondolkodunk: az új túró a mjet-be 300e, kettős tömegű 150-200e, EGR 30e + nagynyomású rendszer + motorbontás - egy komplett gyári felújított 1,6TS 600 körül lett volna. Miről beszélünk?
Közben alig várom a hétvégét, hogy a gázolajosból beülhessek a TS-be és elforgassam 7000-ig, meg hogy dupla kuplung+gázfröccsel visszatehessem kettesbe :)))))))))))))))
Ferke10-06-2011 22:04:10 // 120683
Az a helyzet, hogy ma is volt egy ts veztengely cserém.Újabban ez jön, egyre sűrűbb...
két jtd motorom van a sarokban, már 30ezerért sem kell senkinek...ts motort, veztengelyt, főtengelyt meg minden nap akar venni valaki...és még azt sem mondhatjuk, hogy számottevően kevesebb a dízel...
Turbót idén kettőt cseréltem, vezmódot meg kb huszonkettőt....én lassan már nem tudok elfogult lenni, pedig próbálok:))))
két jtd motorom van a sarokban, már 30ezerért sem kell senkinek...ts motort, veztengelyt, főtengelyt meg minden nap akar venni valaki...és még azt sem mondhatjuk, hogy számottevően kevesebb a dízel...
Turbót idén kettőt cseréltem, vezmódot meg kb huszonkettőt....én lassan már nem tudok elfogult lenni, pedig próbálok:))))
GTPeti10-06-2011 22:02:38 // 120682
1.6? Na nee...
Dévid10-06-2011 22:01:57 // 120681
Szerencsére nekem nem éri meg a diesel, így az utód is benzines lesz. Mivel keveset használom, de akkor gyorsan, így minimum 1.6, de inkább a 2 litereseket nézegetek. Sajna ritkák azok a példányok, amik megfognak, és persze azok picit drágábbak is, mint amennyit most szánni tudnék rá, így marad egy ideig még az Alfa. :)
GTPeti10-06-2011 21:59:46 // 120680
Mondjuk lassan szívó és nem közvetlen befecskendezéses benzinest sem lehet kapni. Szóval ott sem lesz jobb a helyzet. (Már ha a JTD-knél egyáltalán rossz.)
mreni10-06-2011 21:59:46 // 120679
ez azért egy kicsit durva nem?:)
Liquid10-06-2011 21:56:02 // 120678
hááát azért majd kiváncsi leszek mit bírnak a mai gyárilag tűrehegyezett TD-k hosszútávon..., meg azé ott is vannak filléres kopóalkatrészek (turbó, porlasztócsúcsok, kettőstömegű stb.)
Ferke10-06-2011 21:54:57 // 120677
Jah, most esik le, hogy a 400e km nyugalom...3 ts-sel:)) Ezjóóóó:))
Ferke10-06-2011 21:52:53 // 120676
Nah, ezért mondtam, hogy költői volt:))) A dízel akkor is bírja, ha 2-300k-t csavartak rajta, a benyás nem.:)
Piritu - 1.000.00010-06-2011 21:52:45 // 120675
133000-144500
Liquid10-06-2011 21:51:10 // 120674
nem úgy néz ki a dolog, hogy van az olajteknő, abban lötyög a trutyi, onnan szívja a szivattyú és tök100 neki, hogy mennyi van, csak ne legyen egy bizonyos szint alatt?
persze eszetlenül sok se lehet, mert mondjuk beleüt a hajtókar....
hogyan függ össze a nyomás a mennyiséggel?
persze eszetlenül sok se lehet, mert mondjuk beleüt a hajtókar....
hogyan függ össze a nyomás a mennyiséggel?
mreni10-06-2011 21:50:50 // 120673
ez nekem is feltűnt egyből:D
Piritu - 1.000.00010-06-2011 21:49:10 // 120672
7000-193000
0-127000
11000-63000
0-127000
11000-63000
Ferke10-06-2011 21:47:03 // 120671
Megkérdezhetem, hogy hány km-rel vetted azt a ts-t, és mennyire volt az autó egész végig km garantált Nálad?:)))
Ne is írd, költői volt:))
Ne is írd, költői volt:))
szasza(SW)10-06-2011 21:45:36 // 120670
Nem,de aki árulja az se:))
120Le ,98-as az inkább 105
120Le ,98-as az inkább 105
CIRKA MiTo10-06-2011 21:44:37 // 120669
nem úgy néz ki kép alapján mint amivel gyorsulni jártak, a pedálok is aránylag jök, meg az ülés huzat, de ez csak fotó persze.:-)
Ferke10-06-2011 21:44:25 // 120668
Fél nap állástól felment az olaj?:))) Ez kizárt:) Mindegy, mikor ellenőrzöd, csak kicsit ülepedjen le (leállítás után 5 perc mondjuk).
A túltöltés azért gáz, mert több olaj nagyobb olajnyomást okoz, ami a szimmeringeket, tömítéseket teszi tönkre.
A túltöltés azért gáz, mert több olaj nagyobb olajnyomást okoz, ami a szimmeringeket, tömítéseket teszi tönkre.
Dévid10-06-2011 21:43:29 // 120667
Mindegy, majd a következő kocsimat alaposabban fogom átnézni/nézetni, és akkor talán szerencsésebb leszek vele.
Liquid10-06-2011 21:39:41 // 120666
hmm, én anno rámozdultam Nyirkos gépére, de addigra már lefoglalózta
Dévid10-06-2011 21:36:57 // 120665
.8Tagé volt, a fél év alatt amíg használta, kicserélte a fél autót, szóval akkor már tuti volt. Amúgy egy hónappal később már ismét árulták, fél évvel később meg már csak a darabjait, annyira rommá törték. :(
CIRKA MiTo10-06-2011 21:15:33 // 120663
Van egy tuti recepem a túltöltött olajra!
Leveszed szépen a olajbeöntő kupakját, beteszed a zsebedbe!
figyelsz??
nos fogod lecsapod a motorháztetőt, beindítod a motort és mész két kört a TESCO körül nagy vastag gázzzal 2.-ben, fontos, hogy közben könyökölj ki az ablakon!! Aztán mikor kész a két kör vissza teheted a kupakot:-):-) Kész:-):-)
Leveszed szépen a olajbeöntő kupakját, beteszed a zsebedbe!
figyelsz??
nos fogod lecsapod a motorháztetőt, beindítod a motort és mész két kört a TESCO körül nagy vastag gázzzal 2.-ben, fontos, hogy közben könyökölj ki az ablakon!! Aztán mikor kész a két kör vissza teheted a kupakot:-):-) Kész:-):-)
GTPeti10-06-2011 21:04:32 // 120662
Nemtom hogyan lehet olyat összehozni. Eleve 5 literes kannából tölti a zember. Tudjuk, hogy kb. 4,5 liter van a névl. kapacitás. Szóval annyi nem fog belemenni. Vagy ööö... van aki a papíron lévő adatot nézi és nem a nívópálcát? Hmm.
osee_selespeed10-06-2011 21:03:16 // 120661
Gitárhúr?! Nekem nincs olyasmi a nívópálcán. Csak sima lemez, vagy mi...
Frank156Rosso10-06-2011 20:55:09 // 120660
holnap lefényképezem :)
GTPeti10-06-2011 20:50:54 // 120659
A gitárhúr nálad a flexi bowden? Na nehogymár ott legyen a szint. Az durva lenne.
Frank156Rosso10-06-2011 20:49:28 // 120658
Nekem itt már 2x cseréltek olajat, szerintem mind2 alkalommal túltöltötték, mert a nívópálcán a gitárhúron van az olajszint vége. A max kb 1 cm-re van. Magyarul akkor nálam nagyon sok olaj van a motorban? :)
fony7210-06-2011 20:18:29 // 120657
Lehet ám, hogy idővel majd jól elcsócsálja a fölös olajat :-). Meg ha esetleg ízlik neki, akkor a többit is?
fony7210-06-2011 20:15:22 // 120656
CIRKA MiTo10-06-2011 20:11:13 // 120655
Én úgy szoktam(nem szoktam mert enyém még nem eszi), hogy reggel mikor felkelek, kinyújtózom, fogat mosok, megiszom a kávét, na az után szépen oda slattyogok és megnézem nyugiban. Közben a feketerigó csiripel a diófán..ez fontos, hogy nyugodt legyek mikor vizsgálódok:-)
Lényegre próbálok válaszolni: Én úgy hallottam anno, hogy a szelepek nem szeressék ha több az olaj benne. De nem vagyok szerelő.....
Lényegre próbálok válaszolni: Én úgy hallottam anno, hogy a szelepek nem szeressék ha több az olaj benne. De nem vagyok szerelő.....
osee_selespeed10-06-2011 20:06:07 // 120654
Akkor pontosítanék, hogy az a pár perc, több, mint negyed óra volt. Ami eleget tesz a kezelési útmutatónak... :|
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
437
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?