Forum >> 156

Ferke10-06-2011 22:28:49 // 120703
jó az most már 100nak is. Pont annyi, mint egy vezmód+vezérlés szett, csak ez nem 30ezrenként esik szét.:PP
Bgabor10-06-2011 22:27:28 // 120702
A turbó jó rajta?
GTPeti10-06-2011 22:26:31 // 120701
Privátban jöhetnek a részletek.
Ferke10-06-2011 22:25:25 // 120700
A statisztika mást mutat sajnos:( Ahhoz meg most már elég sok adat áll rendelkezésre....
De ha nem így van, akkormiért nem veszi meg senki a jtd motoromat?:)
Fillérekért adom, senkinek nem kell.
Piritu - 1.000.00010-06-2011 22:25:13 // 120699
Engem anno nagyon meglepett, amikor olvastam, hogy egy teher gumiabroncs elmehet 1.000.000 km-t. (Persze felújítással) Személynél nehezen elképzelhető...
GTPeti10-06-2011 22:25:00 // 120698
150 alatt megvan a kuplungszett ÉS a kettőstömegű.
Ferke10-06-2011 22:23:50 // 120697
Itt valami csippelésre emlékszem, vagy tévedek?
Piritu - 1.000.00010-06-2011 22:23:20 // 120696
"Evvel az erővel,ha csak ennyit megy a turbó is bírja 10 évig" - pontosan, ezért nem érdemes dejzelt vennie, aki nem megy sokat, mert aztán a nyakába szakad minden. (Többször volt szó itt is a fórumban a kettős tömegű kiváltásáról, mert olyan qva drága, hogy egy 15 éves vasba senki sem invesztál annyit...)
Ducato: egy munkagépet légyszi ne hasonlíts egy 7.000-ig pörgő TS-hez. Nem ugyan arról szól a történet. Különben mehetünk vissza a hightech fekvőlámpás mergáig a maga millió km-t is menő szívó dízeléig vagy a több milliót futó szergej mozdonyig vagy a lassú járatú hajómotorig..
A 183ezerrel eladott dejzelemre többet költöttem, mint az összes többi TS-re.
Ferke10-06-2011 22:22:54 // 120695
Naja, benzindízel vita, igen. Mert az utóbbi időben kicsit tele a hócipőm, hogy minden napra jut egy szerencsétlen tulaj, aki itt hagyja az autóját, és nehéz elmondani neki, hogy úgy jöjjön érte, hogy hozzon 1 havi fizut is.
Erhardtól kérhetnél új árakat, mert valami nagyon nem stimmel. Egy kettőstömegű már alig több egy vezmódosítónál.
Az a szerelő, aki berakja az 1500 ftos javítószettet az 50ezer ft-os kényszer-vezérlés szett ára mellett, ahhoz épeszű ember nem viszi a gépet.
(Szerintem Andris is megszámolja 1 kezén, hogy hány javítószettet ad el 1 éveben)
A bontott ts motor vajon mennyit megy el?:)
Az átülésről felesleges beszélni, én is élvezem a benzinest, de manapság nem afelé tendálnak az emberek, hogy átülnek egyik gépükből a másikba, általában 1 jó autó kell, ami általában 5 évnél biztos, hogy öregebb, és ha ennek a 600e ft-os autónak a nagyszervize egy 40ezres módosítóval és egy 50ezres vezérlés cserével kezdődik, az azért tényleg szarul hangzik.
GTPeti10-06-2011 22:22:52 // 120694
Tudja fene... inkább cserélnék turbót, mint motorgenerál.

Jól visszatértünk az örökzöld témához. :)
Liquid10-06-2011 22:20:19 // 120693
lehet hogy azért mert azok arra vannak tervezve hogy qurva sokat elmenjenek?
szép is lenne ha egy kisteher motorja 1-200e km után komolyabb javításra szorulna, más kategória
Liquid10-06-2011 22:18:08 // 120692
ugyanezt akartam én is írni, hogy egy "dízeles kopóalkatrész" cseréből megvan egy motorgenerál, végülis kb. ugyanaz, csak máshogy nevezik :)
Dévid10-06-2011 22:15:32 // 120691
Jól mennek azok is, de azért 110 ló kevés lenne. Amit most kinéztem az 2.0 és 200 lóra van felhúzva. 1100 kg-os karosszériában az jó buli lehet, azaz a kinézett példány egy könnyített verzió, szóval lehet nincs is annyi. :D
szasza(SW)10-06-2011 22:14:15 // 120690
Evvel az erővel,ha csak ennyit megy a turbó is bírja 10 évig:)Te turbó gyilkos vagy:)Céges ducato 2,3-as 380K fölött van ,gyári turbóval.Akkor az hogy?
Piritu - 1.000.00010-06-2011 22:10:24 // 120689
"Turbót idén kettőt cseréltem, vezmódot meg kb huszonkettőt." - túróval nehéz trükközni, meg kell venni. Vezmódnál 1500 a javítókészlet. Lehet, hogy csak 30-50 ezret bír, de aki évi 10 ezer alatt megy, annak ez 3-5 év.
mreni10-06-2011 22:09:28 // 120688
"A dízel akkor is bírja, ha 2-300k-t csavartak rajta, a benyás nem.:)" erre gondolok konkrétan.
Ez egy oltári nagy baromság,ezt így nem lehet kijelenteni...
mreni10-06-2011 22:08:16 // 120687
csak a két turbó árából meg van legalább 10 vez mód csere:D
Piritu - 1.000.00010-06-2011 22:06:37 // 120686
Nekem 50e "csavarás" után meghalt a turbó. Alaphangon 320 volt a csere...
Ferke10-06-2011 22:05:47 // 120685
Mire gondolsz pontosan?:)
Piritu - 1.000.00010-06-2011 22:04:47 // 120684
Megint ez a benzin kontra gázolaj! :-)
Mi van, ha nem megy el 300 ezret egy TS? (A volt 146-omban kb.250e lehet most) Lesz@rom, veszek egy bontott motort annyiért, amennyibe egy kettős tömegű, vagy egy turbó kerül...
Ha újban gondolkodunk: az új túró a mjet-be 300e, kettős tömegű 150-200e, EGR 30e + nagynyomású rendszer + motorbontás - egy komplett gyári felújított 1,6TS 600 körül lett volna. Miről beszélünk?

Közben alig várom a hétvégét, hogy a gázolajosból beülhessek a TS-be és elforgassam 7000-ig, meg hogy dupla kuplung+gázfröccsel visszatehessem kettesbe :)))))))))))))))
Ferke10-06-2011 22:04:10 // 120683
Az a helyzet, hogy ma is volt egy ts veztengely cserém.Újabban ez jön, egyre sűrűbb...
két jtd motorom van a sarokban, már 30ezerért sem kell senkinek...ts motort, veztengelyt, főtengelyt meg minden nap akar venni valaki...és még azt sem mondhatjuk, hogy számottevően kevesebb a dízel...
Turbót idén kettőt cseréltem, vezmódot meg kb huszonkettőt....én lassan már nem tudok elfogult lenni, pedig próbálok:))))
GTPeti10-06-2011 22:02:38 // 120682
1.6? Na nee...
Dévid10-06-2011 22:01:57 // 120681
Szerencsére nekem nem éri meg a diesel, így az utód is benzines lesz. Mivel keveset használom, de akkor gyorsan, így minimum 1.6, de inkább a 2 litereseket nézegetek. Sajna ritkák azok a példányok, amik megfognak, és persze azok picit drágábbak is, mint amennyit most szánni tudnék rá, így marad egy ideig még az Alfa. :)
GTPeti10-06-2011 21:59:46 // 120680
Mondjuk lassan szívó és nem közvetlen befecskendezéses benzinest sem lehet kapni. Szóval ott sem lesz jobb a helyzet. (Már ha a JTD-knél egyáltalán rossz.)
mreni10-06-2011 21:59:46 // 120679
ez azért egy kicsit durva nem?:)
Liquid10-06-2011 21:56:02 // 120678
hááát azért majd kiváncsi leszek mit bírnak a mai gyárilag tűrehegyezett TD-k hosszútávon..., meg azé ott is vannak filléres kopóalkatrészek (turbó, porlasztócsúcsok, kettőstömegű stb.)
Ferke10-06-2011 21:54:57 // 120677
Jah, most esik le, hogy a 400e km nyugalom...3 ts-sel:)) Ezjóóóó:))
Ferke10-06-2011 21:52:53 // 120676
Nah, ezért mondtam, hogy költői volt:))) A dízel akkor is bírja, ha 2-300k-t csavartak rajta, a benyás nem.:)
Liquid10-06-2011 21:51:10 // 120674
nem úgy néz ki a dolog, hogy van az olajteknő, abban lötyög a trutyi, onnan szívja a szivattyú és tök100 neki, hogy mennyi van, csak ne legyen egy bizonyos szint alatt?
persze eszetlenül sok se lehet, mert mondjuk beleüt a hajtókar....
hogyan függ össze a nyomás a mennyiséggel?
mreni10-06-2011 21:50:50 // 120673
ez nekem is feltűnt egyből:D
Piritu - 1.000.00010-06-2011 21:49:10 // 120672
7000-193000
0-127000
11000-63000
Ferke10-06-2011 21:47:03 // 120671
Megkérdezhetem, hogy hány km-rel vetted azt a ts-t, és mennyire volt az autó egész végig km garantált Nálad?:)))
Ne is írd, költői volt:))
szasza(SW)10-06-2011 21:45:36 // 120670
Nem,de aki árulja az se:))
120Le ,98-as az inkább 105
CIRKA MiTo10-06-2011 21:44:37 // 120669
nem úgy néz ki kép alapján mint amivel gyorsulni jártak, a pedálok is aránylag jök, meg az ülés huzat, de ez csak fotó persze.:-)
Ferke10-06-2011 21:44:25 // 120668
Fél nap állástól felment az olaj?:))) Ez kizárt:) Mindegy, mikor ellenőrzöd, csak kicsit ülepedjen le (leállítás után 5 perc mondjuk).
A túltöltés azért gáz, mert több olaj nagyobb olajnyomást okoz, ami a szimmeringeket, tömítéseket teszi tönkre.
Dévid10-06-2011 21:43:29 // 120667
Mindegy, majd a következő kocsimat alaposabban fogom átnézni/nézetni, és akkor talán szerencsésebb leszek vele.
Liquid10-06-2011 21:39:41 // 120666
hmm, én anno rámozdultam Nyirkos gépére, de addigra már lefoglalózta
Dévid10-06-2011 21:36:57 // 120665
.8Tagé volt, a fél év alatt amíg használta, kicserélte a fél autót, szóval akkor már tuti volt. Amúgy egy hónappal később már ismét árulták, fél évvel később meg már csak a darabjait, annyira rommá törték. :(
mreni10-06-2011 21:35:06 // 120664
EZT az autót ismeri valaki??
CIRKA MiTo10-06-2011 21:15:33 // 120663
Van egy tuti recepem a túltöltött olajra!
Leveszed szépen a olajbeöntő kupakját, beteszed a zsebedbe!
figyelsz??
nos fogod lecsapod a motorháztetőt, beindítod a motort és mész két kört a TESCO körül nagy vastag gázzzal 2.-ben, fontos, hogy közben könyökölj ki az ablakon!! Aztán mikor kész a két kör vissza teheted a kupakot:-):-) Kész:-):-)
GTPeti10-06-2011 21:04:32 // 120662
Nemtom hogyan lehet olyat összehozni. Eleve 5 literes kannából tölti a zember. Tudjuk, hogy kb. 4,5 liter van a névl. kapacitás. Szóval annyi nem fog belemenni. Vagy ööö... van aki a papíron lévő adatot nézi és nem a nívópálcát? Hmm.
osee_selespeed10-06-2011 21:03:16 // 120661
Gitárhúr?! Nekem nincs olyasmi a nívópálcán. Csak sima lemez, vagy mi...
Frank156Rosso10-06-2011 20:55:09 // 120660
holnap lefényképezem :)
GTPeti10-06-2011 20:50:54 // 120659
A gitárhúr nálad a flexi bowden? Na nehogymár ott legyen a szint. Az durva lenne.
Frank156Rosso10-06-2011 20:49:28 // 120658
Nekem itt már 2x cseréltek olajat, szerintem mind2 alkalommal túltöltötték, mert a nívópálcán a gitárhúron van az olajszint vége. A max kb 1 cm-re van. Magyarul akkor nálam nagyon sok olaj van a motorban? :)
fony7210-06-2011 20:18:29 // 120657
Lehet ám, hogy idővel majd jól elcsócsálja a fölös olajat :-). Meg ha esetleg ízlik neki, akkor a többit is?
fony7210-06-2011 20:15:22 // 120656
Ezt nézzétek, mit szerváltam ma! Győrből hazafele jövet beugrottam a Lidl-be és mit látok? Tetőcsomagtartó! Mivel ez az egy pár volt, nem hagyhattam ki, nagy hasznát tudom majd venni. 90 kg-ig terhelhető, masszív, zárható és átszámolva kb 9000.- Ft-ba került.
CIRKA MiTo10-06-2011 20:11:13 // 120655
Én úgy szoktam(nem szoktam mert enyém még nem eszi), hogy reggel mikor felkelek, kinyújtózom, fogat mosok, megiszom a kávét, na az után szépen oda slattyogok és megnézem nyugiban. Közben a feketerigó csiripel a diófán..ez fontos, hogy nyugodt legyek mikor vizsgálódok:-)
Lényegre próbálok válaszolni: Én úgy hallottam anno, hogy a szelepek nem szeressék ha több az olaj benne. De nem vagyok szerelő.....
osee_selespeed10-06-2011 20:06:07 // 120654
Akkor pontosítanék, hogy az a pár perc, több, mint negyed óra volt. Ami eleget tesz a kezelési útmutatónak... :|
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.