Forum >> 156

Ferke25-03-2011 11:27:03 // 119103
Vezérlésnél ne csak a szíjat cseréld szerintem, hanem az egész szettet...
Screwee25-03-2011 11:22:39 // 119102
Nekem alapjárati motor csere előtt produkált ilyet... szinte semmi előjel nélkül, egyszer csak behalt. Géppel újra tudták tanítani, de 2 hét múlva ismét előjött a dolog, így nem tudtam halogatni tovább a cserét...
Szabeee25-03-2011 10:36:21 // 119101
vízzel? nem szoktam motort mosni..... egyszer volt, hogy motortisztítóval lepucoltuk.... kb két hónapja ezt mostanában csinálja....
admirális25-03-2011 10:30:29 // 119100
Nem volt motormosás mostanában?
Szabeee25-03-2011 09:52:36 // 119099
produkált már valakinek ilyeneket a gép:

- indításnál néha 200-as alapjárat, az egész kocsi remeg, gázadásra beáll 900 környékére
- állandó gázpedál állásnál néha megugrik, húz, néha meg mint aki nem kap valamit

?

át akarom nézni a szívó részt meg a gyertyákat...
ezen kívül lesz cserélve vez.tengely szimmerint + vezérlésmódosító + termosztát + vezérműszíj
dfg (Tanárúr)25-03-2011 09:03:43 // 119098
szebben is csillog a kocsi, mióta friss a műszakija :D
Erhard 242 (Pure Energy)25-03-2011 08:17:16 // 119097
pozitív akkusarunál az elosztót meg kell pucolni
XX25-03-2011 07:55:05 // 119096
Hali!Indításkor kigyullad egyszerre az abs,a légzsák,é a kézifék visszajelzője.Néha eltűnik egy fél percre,de utána újra előjön.Van vkinek vmi tippje ,h lehetne ezt megszüntetni?köszi
Ferke24-03-2011 22:01:35 // 119095
Jah. Csak itt nem a fillérekről van szó... ha nem vagy profi, akkor elég nagy kárt tudsz okozni vele...ha valaki nem csinált még ilyet, és pl nem porcelánnal reccsenti meg, hanem pl. berobbantja, akkor azon kívül, hogy balesetveszélyes, még lehet fényezni is az ajtót, mert xarrá karistolja..(mondjuk pókhálósítva sem tudom, hogy hogy nyúlsz át rajta, hogy ne peregjen a lakkra a szilánk).
Arról meg ne is beszéljünk, hogy mi van, ha nem sikerül utána összeszedni mind a 6 csilliárd morzsát, és mondjuk gyerek utazik az autóban, aki megtalálja...én ilyen baromságot tuti nem csinálnék, 1000 módja van még egy autó kinyitásának, ez talán a legutolsó, pont a flex előtt eggyel:P
Cgo24-03-2011 13:46:32 // 119094
meg nem volt hivatalos toresteszt, gondolom tudjak miert. Viszont a valos eletben eleg sok 156 tort mar es sokan kijottek belole egeszben.
Cgo24-03-2011 13:44:54 // 119093
egyszer az apam igy kizarta magat es hivott egy ilyen ceget, odasetalt a toyotahoz, kb. 2 mp mulva megfordult. Az apam: nem lehet ugye? A ficko: Mar reg nyitva van... Az apamnak meg 2 napig tatva volt a szaja... Persze utana elkerte az iratokat, hogy tenyleg az o autoja-e. Szerintem barhol talalsz ilyen ceget ;)
Cgo24-03-2011 13:42:32 // 119092
miert? egy hatso oldalso uveget 10 fillerert kapni manapsag.
Liquid24-03-2011 12:01:08 // 119091
én is csak arról tudok, valóban nem túl lelkesítő látvány, viszont a való életben van pozitív ellenpélda.
Bonyesz családja pl. komoly következmények nélkül vészelt át egy majdnem frontális ütközést
Roll198324-03-2011 11:54:05 // 119090
Miért nincs euro ncap törésteszt a 156-ról? Mint új Alfa tulaj szerettem volna megnézni, hogy mégis hány csillagot kapott, de ez nem sikerült. Youtube-on találtam egy elkeserítő videót egy sárga 156-ról, ami ripityára tört valami tüv teszten.
Ferke24-03-2011 11:51:45 // 119089
Nem amatőr, ha még nem nézted:)) A felső zárhíd alján fut végig, ha még nem volt megbontva az eleje, akkor elvileg műanyag patentok fogják (bolhák) a zárhíd alsó részéhez....tehát jól fel kell nyúlni..ha itt nem éred el, akkor a zárhíd felől szemben állva jobb oldalon megy el a cucc a nyúlvány felé, és az akksi előtt "kanyarodik" fel a nyúlvánnyal párhuzamosan...valamelyik részén el lehet érni, ez egészen biztos...:)
Először próbáld szemből, a hűtőmaszk felől...
Roll198324-03-2011 11:51:16 // 119088
Ezzel az érvvel magadat se győzted meg a jtd ellen, ahogy látom. :)
summer24-03-2011 11:51:01 // 119087
Köszönöm szépen mindenkinek a segítő szándékot és az ötleteket, valamelyik biztosan működni fog! Fő az optimizmus, később meg az elővigyázatosság. :D
Ferke24-03-2011 11:48:59 // 119086
Kinyílik az elöl, nem nagy cucc...ha van motorvédő burkolatot alul, akkor azt nagyobb meló levenni, mint kinyitni a géptetőt....1.6ts-nél ráadásul még nagyobb a helyed is, mint pl egy jtd-nél....
Natessék, máris találtam egy érvet a TS mellett és a jtd ellen!:)))))
summer24-03-2011 11:47:06 // 119085
És a bowdent hol kezdjem el keresgélni? Elöl valahol a hűtőmaszk felől, vagy esetleg elérhető a szélvédő alatti szellőzőrács alatt is? Bocs, hogy amatőr kérdéseket teszek fel, de nem volt még ilyen helyzethez "szerencsém" :)
summer24-03-2011 11:44:16 // 119084
Őőőő, igen, de ha nincs más, akkor muszáj lesz meglépni, vagy tényleg keresek egy profi autótolvajt XD
Ferke24-03-2011 11:43:11 // 119083
Hozzá tudsz férni a bowdenhez. Az is elég, ha magát a bowdent megrántod úgy önmagában, ki fogja nyitni a géptetőt...az ablaknál mókolás necces, mert nem fog lejjebb menni, ha meg feszegeted a gumit, akkor abból kell majd egy új:)
summer24-03-2011 11:42:41 // 119082
Még ilyen van benne.
Ferke24-03-2011 11:40:55 // 119081
A b verzió azért elég meleg pite:)) Akkor a c már rögtön lehetne a flex is:))))))
summer24-03-2011 11:37:20 // 119080
Nincs. Ez még annyira az elsők közül való, hogy se klíma, se síalagút, és a motor borítása is régebbi fajta, teljesen másképp néz ki.
summer24-03-2011 11:35:44 // 119079
Jobb híjján ezt meg fogom próbálni, köszönöm szépen! :)
Liquid24-03-2011 11:30:34 // 119078
nincs síalagút? az durva
ALFI15624-03-2011 11:29:01 // 119077
Én a fordba töbször kizártam magam.Nikidőltem az üvegnek és nyomtam lefele.Ha volt egy kicsi rés ott benyúltam kampóval kinyitottam.Volt olyan is,hogy nem ment az üveg le.Akkor a gumit a széléről kicsit felfeszítettem és ott tudtam pecázni.Remélem mostanába nem kell.Kop-kop-kop!
summer24-03-2011 11:26:35 // 119076
Ez jól hangzik, meg is fogom próbálni, meg az jutott eszembe, hogy a motorháztető zárjának a bowdenjéhez esetleg hozzá tudok-e férni, mert azzal is megoldódna a gond.
ALFI15624-03-2011 11:19:57 // 119075
Ablakot valahogy ne tudod lenyomni?Kívülről belekapaszkodva.
summer24-03-2011 11:17:10 // 119074
Negatív :S A támla felső része 2 kampóval be van fixen akasztva, az alsó részén 2 csavar rögzíti, azok is az utastér felől, amikhez csak az ülő rész kiszedése után lehet hozzáférni.
ALFI15624-03-2011 11:11:55 // 119073
Eldönteni valahogyan?
summer24-03-2011 11:02:05 // 119072
Az a baj, hogy a '97-es 156-ban nincs ilyesmi :S Mármint síalagút... A hátsóülés teli-támlás.
ALFI15624-03-2011 10:52:30 // 119071
Inkább a síalagút.Talán egy vékonyabb eléri a hátsóajtót is.Azt kinyitja majd onnan benyúl kinyitja az elsőt onnan meg már a motorteret.
Cgo24-03-2011 10:48:47 // 119070
a) a sialaguton benyulni kampoval es kinyitni
b) egy uveget felaldozni a bonto arlistaja alapjan
NGC24-03-2011 10:28:50 // 119069
Ez engem is érdekelne, csak nálam a zárak is le vannak dugózva és a csomagtartó zárja nem passzol a kulcshoz vagy fordítva. :)
summer24-03-2011 10:22:17 // 119068
Sziasztok!

Egy-két használható ötletre lenne szükségem. Mi a teendő akkor, ha lemerült az akksi, a két ajtózár cserélve lett, amikhez nincs kulcs? Szeretném valahogyan roncsolás nélkül kinyitni a motorháztetőt, vagy valamelyik ajtót XD
Esetleg keressek egy autótolvajt? :D
Jah, sedanról van szó, tehát a csomitartó nyílik ugyan kulccsal, de...
Szabeee24-03-2011 08:33:35 // 119067
király.... :)
Cgo24-03-2011 08:30:37 // 119066
ezek szerint lehet, hogy a vazelin tett be neki?
GTPeti23-03-2011 22:09:32 // 119065
OK, akkor eggyel kevesebb oka lehet, hogy miért szorul olykor a fékem.
Ferke23-03-2011 22:08:16 // 119064
Tuti nincs...a 2002-esben nincs, a 2000-esben nincs, szóval a kettő között csak nem raktak bele...bár dzsovanniéknál...kitudja?!:))
GTPeti23-03-2011 22:02:05 // 119063
Akkor rákérdezek. Az én 2001-es vasamban is vannak ilyen gumik?
Ferke23-03-2011 22:00:10 // 119062
Érdekes lett volna egy beszerelt motoron lefotózni:))
Ferke23-03-2011 21:59:38 // 119061
Neem, már írta korábban Cgo, hogy a csúszótengelyre gondolt...ez a kotoncucc nem a dugattyún van :)
GTPeti23-03-2011 21:53:43 // 119060
Kiváncsian vártam, hogy most akkor bemászol-e nyakig a motortérbe. Látom, inkább az autót szedted le róla. :)
linzenbold23-03-2011 21:52:18 // 119059
Valahogy biztosan megbírkózom vele!!!! Köszönöm a segítséget :)
GTPeti23-03-2011 21:52:05 // 119058
És ezek a faceliftes nyergek akkor kétdugattyúsak?
Ferke23-03-2011 21:49:14 // 119057
Akkor azért nem értettem...bár nekem is a nagyfékes már hátul...de nem láttam ilyet...
Ferke23-03-2011 21:48:28 // 119056
Emeld meg egy kicsit, és be tudsz mászni, könnyen kijön, nem nagy etwas...a csatlakozóját kibontani felül talán még nehezebb is...
Ferke23-03-2011 21:47:03 // 119055
Jaja, tavaly campona parkolóban egyszer csak semmi...aztán gondoltam hátha windows-os, így kiszátam, bezártam, nyitottam, beszálltam, és indult.
Másnap mentem befizetni a nyaralást a 17. kerületbe..filóztam, hogy nem kéne leállítani, de mégiscsak egy zsák pénzt kellett leszámolnom az irodába, nem akartam úgy hagyni...persze nem indult...3 órát sétálgattam a környéken, mire hajlandó volt...ha lehűl, akkor nincs para, nagyrészt melegben csinálja....:)))
András bácsi23-03-2011 21:47:01 // 119054
A tieden nincs, de a faceliftesét így elqrták. :( Más nyereg, más betét. Nem a porvédő gyűrődik be, hanem egy gumi a csúszka felületén. Valsz. nem bírja a szénhidrogéneket, vagy valami mást és nyúlós lesz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.