Forum >> 156
Dante25-08-2014 17:33:27 // 146553
Azok a gyári gyertyák. Elvileg 100e km a csereperiódus, de azért közbe én is ránéznék. Főleg ha városi forgalmat is sűrűn lát az autó. Szerencsére a JTS-ben csak 4 van, ezért annyira nem fájdalmas összeg kicserélni őket. :)
pdudas25-08-2014 16:13:42 // 146552
A Gyertyak 30e kilometerrel ezelott voltak cserelve, NGK BKR6EKPA van benne.
Egy ranezest meger. Ugyis le szeretnem huzni a gyujtotrafokat a gyertyakrol - ha a gyertyat kiszerelem ugyis kell :)
Egy ranezest meger. Ugyis le szeretnem huzni a gyujtotrafokat a gyertyakrol - ha a gyertyat kiszerelem ugyis kell :)
Dante25-08-2014 13:57:03 // 146551
Üdv!
A 2.es pontal kapcsolatban:
Nekem csak motorféken ránt egy picit olyan 1200-1500as fordulat között valahol. Gyorsításkor nincs ilyen. Amúgy nekem ez nem függ össze semmilyen gyújtáskimaradással.
A gyújtáskimaradáshoz mindenképp ajánlom, hogy vegyél diagkábelt. Szépen írja a hibatároló, hogy melyik hengerben volt gyújtáskimaradás, ha ez megvan meg tudod cserélni a trafókat és hamar kiderül, hogy ott van-e a hiba.
Amúgy a trafók szeretnek ilyen km óra állás környékén már elhalálozni.
A gyertyákhoz egy tipp: úgy vettem észre hogy a JTS motor kényes a gyertyákra. Mikor megvettem egy pólusú Bosch volt benn, ebből egy megolvadt a hőtől 0,1mm körül volt az elektródahézag. Ez nekem ki is nyírta a trafót felette.
Utána tettem bele 4 pólusú Bosch-t, elvileg bele való --> nem szerette, pár ezer km után feltűnt hogy ha 2000 fordulat alatt motorfékről adtam egy nagyobb gázt, hatalmasat ránt. Megvettem a gyári NGK-kat, azzal tökéletesen üzemel, semmi rendellenesség nincs, szépen jár, nem durrog, stb.. pedig többet mentek már mint előtte a Bosch-ok.
A 2.es pontal kapcsolatban:
Nekem csak motorféken ránt egy picit olyan 1200-1500as fordulat között valahol. Gyorsításkor nincs ilyen. Amúgy nekem ez nem függ össze semmilyen gyújtáskimaradással.
A gyújtáskimaradáshoz mindenképp ajánlom, hogy vegyél diagkábelt. Szépen írja a hibatároló, hogy melyik hengerben volt gyújtáskimaradás, ha ez megvan meg tudod cserélni a trafókat és hamar kiderül, hogy ott van-e a hiba.
Amúgy a trafók szeretnek ilyen km óra állás környékén már elhalálozni.
A gyertyákhoz egy tipp: úgy vettem észre hogy a JTS motor kényes a gyertyákra. Mikor megvettem egy pólusú Bosch volt benn, ebből egy megolvadt a hőtől 0,1mm körül volt az elektródahézag. Ez nekem ki is nyírta a trafót felette.
Utána tettem bele 4 pólusú Bosch-t, elvileg bele való --> nem szerette, pár ezer km után feltűnt hogy ha 2000 fordulat alatt motorfékről adtam egy nagyobb gázt, hatalmasat ránt. Megvettem a gyári NGK-kat, azzal tökéletesen üzemel, semmi rendellenesség nincs, szépen jár, nem durrog, stb.. pedig többet mentek már mint előtte a Bosch-ok.
pdudas25-08-2014 13:39:44 // 146550
Szia!
Nekem megallaskor irja ki a Handbrake On uzenetet.- elofordulhat, ogy picit meg gurul mikor behuzom. Nem azzal allok meg, csak meg epp mozgasban van.
Valoszinuleg hetvegen szethuzgalom az osszes csatit egy atfujasra a motorterben, mert a misfire kvazi eltunt. Szoval valami kontakt hibabol eredhet az is. Olvastam, hogy pl az ajto atvezeto atfujas hat havonta kell - meglatjuk meddig tart. Kontakt WL lemosoval eddig csak jo tapasztalataim vannak.
ELM327 - abbol rendelek valamit ebayrol vagy DX-rol. Vag-KKL-409 meg majd akad.
Meg egy kerdes: az ulesek alatt log 1-1 feher csati. Ulesfutese lehet?
Legzsak nem valoszinu, mert a legzsak piktogram szepen vilagit indulas elott es elalszik inditas utan. Azaz a legzsakokat erzi. Ebben tan 8 van gyarilag - van az ulesben is oldal legzsak.
Tulajtol kaptam 2 masik orat - valami megdoglott a fordulatszam meroben - igy kicsereltek. A kilometer viszont valos - itt nem varialnak vele meg a szerviz szamlakon is rajta van az aktualis allas.
Nekem megallaskor irja ki a Handbrake On uzenetet.- elofordulhat, ogy picit meg gurul mikor behuzom. Nem azzal allok meg, csak meg epp mozgasban van.
Valoszinuleg hetvegen szethuzgalom az osszes csatit egy atfujasra a motorterben, mert a misfire kvazi eltunt. Szoval valami kontakt hibabol eredhet az is. Olvastam, hogy pl az ajto atvezeto atfujas hat havonta kell - meglatjuk meddig tart. Kontakt WL lemosoval eddig csak jo tapasztalataim vannak.
ELM327 - abbol rendelek valamit ebayrol vagy DX-rol. Vag-KKL-409 meg majd akad.
Meg egy kerdes: az ulesek alatt log 1-1 feher csati. Ulesfutese lehet?
Legzsak nem valoszinu, mert a legzsak piktogram szepen vilagit indulas elott es elalszik inditas utan. Azaz a legzsakokat erzi. Ebben tan 8 van gyarilag - van az ulesben is oldal legzsak.
Tulajtol kaptam 2 masik orat - valami megdoglott a fordulatszam meroben - igy kicsereltek. A kilometer viszont valos - itt nem varialnak vele meg a szerviz szamlakon is rajta van az aktualis allas.
Abarai25-08-2014 12:48:45 // 146549
Üdv!
1: A kapcsolós VAG-COM kábellel, úgy tudom, nem lehet melléfogni. Csak az ECU-t piszkálni elég akármelyik kínai ELM327 is.
2: Na ez engem is érdekelne. :)
3: A Selénia Racing jó bele. Én is azt használom, mert megnyugtat, hogy az előírt olajjal megy. Egyesek szerint csak az jó, de ez már a dolog vallásháború része. 2,5 deci 1000 kilométerre egyáltalán nem rossz egy JTS-től.
4: Komplett infocentert keress, ne csak kijelzőt.
5: A "Handbrake on" lesz a megoldás. Akkor írja ki, ha behúzott kézifékkel gurul az autó. Mondjuk úgy, hogy mesélték, mert sose felejtettem el kiengedni indulás előtt. Khm... remélem, hihető. :)
6: Mázlid van, ha csak a külső fele sérült, az nem változott a faceliftkor sem. Szerintem kérdezd meg a bontóban, amikor infocenterért mész. :)
1: A kapcsolós VAG-COM kábellel, úgy tudom, nem lehet melléfogni. Csak az ECU-t piszkálni elég akármelyik kínai ELM327 is.
2: Na ez engem is érdekelne. :)
3: A Selénia Racing jó bele. Én is azt használom, mert megnyugtat, hogy az előírt olajjal megy. Egyesek szerint csak az jó, de ez már a dolog vallásháború része. 2,5 deci 1000 kilométerre egyáltalán nem rossz egy JTS-től.
4: Komplett infocentert keress, ne csak kijelzőt.
5: A "Handbrake on" lesz a megoldás. Akkor írja ki, ha behúzott kézifékkel gurul az autó. Mondjuk úgy, hogy mesélték, mert sose felejtettem el kiengedni indulás előtt. Khm... remélem, hihető. :)
6: Mázlid van, ha csak a külső fele sérült, az nem változott a faceliftkor sem. Szerintem kérdezd meg a bontóban, amikor infocenterért mész. :)
GTPeti25-08-2014 12:20:45 // 146548
Sajnos egyáltalán nem biztos, hogy kontakt hiba volt. Nálam is előfordult már, az esős idő okozta. A piktogramm, ha nem érzékeli újra a hibát 10 indítás után elalszik.
pdudas25-08-2014 12:16:32 // 146547
Udvozlok mindenkit!
Uj vagyok a forumon. Marciusban egy 2003.09 havi 2.0 JTS SW tulajdonosa lettem (166e km, fekete bor belso, Bose hang).
Nalam is elofordult mar az egyenetlen alapjarat (lampanal allva kis durrogas, gondolom misfire lesz), neha torpan 1200 fordulat korul, valamint 1500 koruli kigyorsitaskor MCSF felirat es csipogas kb 10 masodpercig ami ujainditasra eltunik. Azt eszrevettem, hogy ilyen helyzetben a gazt elveve nem jelez hibat.
Atlagban 8.5 korul eszik. Ez nem sok egy 2 literes motortol. Kollega 1.8Ts-e benyeli a 12-t is, igaz o hajtja (tavaly ki is konyokolt neki a dugattyu a blokk oldalan). En meg csak jarok vele. :)
Az auto eloelete a szamlak alapjan az elmult par evre visszamenoleg ismert (alfa orulte volt):
140e-nel gyertyak cserelve voltak. 143e korul elszakadhatott a vezermuszij, mivel vezermuszij (timing belt kit), szelepek (8 inlet 8 exhaust), szimmeringek, vizpumpa, motortarto, v-szij, anti-vibrate szij, hutofolyadek, olaj csereje van a szamlan 1200 Euro ertekben. Aztan klima huto egy eve.
Tulajtol kaptam mindenfelet. 2 fele borapolot - egyik az ulesekre, masik a kormanyra. Felni tisztitot. CRC legtomegmero tisztitot (neki 1x kellett).
Amikor megvettem olajcsere, szurok, 2 elso fektarcsa es osszes fekbetet majd jobb hatso agycsapagy csere volt. Aztan a klimahuto kilukadt - de azt gariban csereltek mivel meg egy eves sem volt.
Szombaton jo nagy esoben kellett mennem, tegnap reggel mar inditaskor MCSF es maradando sarga piktogram az infocenteren.
Olvasgattam a netet - akku hibatol a gyujtotrafon at a lambda szondaig (no meg halodo injektorok) mindenfelet irnak erre. Meg kontakt hibat amikor a gyujtokabel az ECU-bol kijove letestel a fem reszeken (ezt bebandazsolassal javitva eltunt tobb esetben a misfire). Gondoltam, hogy az esovel lehet osszefuggesben. Igy nekialltam egy flakon Kontakt WL spray-vel hibat keresni. Elsokent az ECU 2 csatijat huztam le es mostam at rendesen Kontakt WL-el. Aztan a huto jobb es bal oldalan levo 2-2 (?) lambda szonda csatit.
Inditas utan a hiba eltunt a kijelzorol. Tehat a hiba valoszinuleg kontakt hiba lehetett. Azota belement 50km, jobb mint valaha.
Alfanal gyakori a kontakt hiba - amikor megvettem az autot az ajtoban levo hangszorok hol szoltak hol nem.
Csatit szethuzva Kontakt-wl kezeles utan azota nincs gond (ez volt marciusban). Amugy a gyari Bose rendszer eleg jol szol - bar az szembetuno, hogy nincs benne csipogo az ajtonyitonal levo gyari helyen, mivel az ajtoban levo hangszoro szeles savu. Erdemes a gyari radiot kicserelni, vagy egyszerubb egy USB-s MP3 olvasot radugni a CD csatijara es elfer a kesztyutartoban (nekem ott a kabelezes - valoszinuleg volt mar ilyen az autoban)?
Kerdeseim:
1.
Tervezem ELM327-es BT dongle beszerzeset valamint atkapcsolos VAG-KKL-409 kabelt is vennek. Van esetleg valakinek egy linkje egy megbizbhatoan mukodo peldanyra?
2.
Masnak is van ilyen egyenetlen alapjarat vagy 1200-1500 koruli torpanas? Talaltatok ra megoldast?
Misfire: motor takarot leveve latszik, hogy a 2 kozepso trafot osszecsereltek (rairta a szerelo alkoholos filccel a csere iranyat), szamlan latszik hogy 2 trafot csereltek.
Ha marad a hiba, merre erdemes indulni? Mindenkeppen kellene a kabel - hogy legalabb az kideruljon melyik henger a problemas.
Jo szerelom akad, de nem egy szamitogep zseni. Ugye kulfoldon elunk, igy a ti segitsegetek is csak tanacskent johet szoba.
3.
Olaj: elozo tulaj Selenia 5W40 WR-rel hasznalta. Ez ugye nem a gyari olaja. 10W60 kell bele. Kicsit eszi is - 4ekm, 1L fogyott. Gyari konyv szerint normalis, hiszen az 400g/1000KM-t is normalisnak tart. 400g meg kb fel liter (valahol 0.8 korul van az olaj surusege). A hutofolyadek nem olajos es az olaj is szep szinu. Sok a 2.5 deci per 1000Km?
Milyen olajat rakassak bele? Selenia 10W60 van most benne. Napi 25km megy bele. 12.5 reggel, 12.5 este. Ez messze nem idealis - de a fel utnal mar bemelegszik (most nyaron).
4. Infocenter: ha jol tudom az ujabb verzio a kisebb kijlezovel csereszabatos. Bontoban erdemes egy infocentert keresni? Sajnos csikosodik.
Mivel az uj LCD kijelzo merete kisebb ezert csak az LCD kijelzo megvasarlasa nem segit, ugye?
5. Megallaskor a kezifeket behuzva elofordul olyan, hogy az infocenteren kiirja, hogy 'Low Brake fluid level or Handbrake on.'
Termeszetesen a fekfolyadek tartaly fullon van. A hidraulika folyadek is. Ez normalis, vagy valami hibara utal?
Fekekkel valoszinuleg minden rendben, vetelkor az elso tarcsakat es az osszes betetet csereltettem. Meg az egyik hatso agycsapagyat mert morgott.
6. Kicsit lekoccoltam a hatuljat. Kellene egy jobb hatso lampa (2003, 156 SW, 2.0 JTS). Tudtok ajanlani hol erdemes nezni? Bardiban nincs.
https://lh4.googleusercontent.com/xHy3xBYW5H-yKorJg6ZzDQzyzfiWwehMCl53EoTfR8Q=w957-h718-no
Hirtelen ennyi, majd meg biztosan lesznek kerdeseim.
Elore is koszonom!
Uj vagyok a forumon. Marciusban egy 2003.09 havi 2.0 JTS SW tulajdonosa lettem (166e km, fekete bor belso, Bose hang).
Nalam is elofordult mar az egyenetlen alapjarat (lampanal allva kis durrogas, gondolom misfire lesz), neha torpan 1200 fordulat korul, valamint 1500 koruli kigyorsitaskor MCSF felirat es csipogas kb 10 masodpercig ami ujainditasra eltunik. Azt eszrevettem, hogy ilyen helyzetben a gazt elveve nem jelez hibat.
Atlagban 8.5 korul eszik. Ez nem sok egy 2 literes motortol. Kollega 1.8Ts-e benyeli a 12-t is, igaz o hajtja (tavaly ki is konyokolt neki a dugattyu a blokk oldalan). En meg csak jarok vele. :)
Az auto eloelete a szamlak alapjan az elmult par evre visszamenoleg ismert (alfa orulte volt):
140e-nel gyertyak cserelve voltak. 143e korul elszakadhatott a vezermuszij, mivel vezermuszij (timing belt kit), szelepek (8 inlet 8 exhaust), szimmeringek, vizpumpa, motortarto, v-szij, anti-vibrate szij, hutofolyadek, olaj csereje van a szamlan 1200 Euro ertekben. Aztan klima huto egy eve.
Tulajtol kaptam mindenfelet. 2 fele borapolot - egyik az ulesekre, masik a kormanyra. Felni tisztitot. CRC legtomegmero tisztitot (neki 1x kellett).
Amikor megvettem olajcsere, szurok, 2 elso fektarcsa es osszes fekbetet majd jobb hatso agycsapagy csere volt. Aztan a klimahuto kilukadt - de azt gariban csereltek mivel meg egy eves sem volt.
Szombaton jo nagy esoben kellett mennem, tegnap reggel mar inditaskor MCSF es maradando sarga piktogram az infocenteren.
Olvasgattam a netet - akku hibatol a gyujtotrafon at a lambda szondaig (no meg halodo injektorok) mindenfelet irnak erre. Meg kontakt hibat amikor a gyujtokabel az ECU-bol kijove letestel a fem reszeken (ezt bebandazsolassal javitva eltunt tobb esetben a misfire). Gondoltam, hogy az esovel lehet osszefuggesben. Igy nekialltam egy flakon Kontakt WL spray-vel hibat keresni. Elsokent az ECU 2 csatijat huztam le es mostam at rendesen Kontakt WL-el. Aztan a huto jobb es bal oldalan levo 2-2 (?) lambda szonda csatit.
Inditas utan a hiba eltunt a kijelzorol. Tehat a hiba valoszinuleg kontakt hiba lehetett. Azota belement 50km, jobb mint valaha.
Alfanal gyakori a kontakt hiba - amikor megvettem az autot az ajtoban levo hangszorok hol szoltak hol nem.
Csatit szethuzva Kontakt-wl kezeles utan azota nincs gond (ez volt marciusban). Amugy a gyari Bose rendszer eleg jol szol - bar az szembetuno, hogy nincs benne csipogo az ajtonyitonal levo gyari helyen, mivel az ajtoban levo hangszoro szeles savu. Erdemes a gyari radiot kicserelni, vagy egyszerubb egy USB-s MP3 olvasot radugni a CD csatijara es elfer a kesztyutartoban (nekem ott a kabelezes - valoszinuleg volt mar ilyen az autoban)?
Kerdeseim:
1.
Tervezem ELM327-es BT dongle beszerzeset valamint atkapcsolos VAG-KKL-409 kabelt is vennek. Van esetleg valakinek egy linkje egy megbizbhatoan mukodo peldanyra?
2.
Masnak is van ilyen egyenetlen alapjarat vagy 1200-1500 koruli torpanas? Talaltatok ra megoldast?
Misfire: motor takarot leveve latszik, hogy a 2 kozepso trafot osszecsereltek (rairta a szerelo alkoholos filccel a csere iranyat), szamlan latszik hogy 2 trafot csereltek.
Ha marad a hiba, merre erdemes indulni? Mindenkeppen kellene a kabel - hogy legalabb az kideruljon melyik henger a problemas.
Jo szerelom akad, de nem egy szamitogep zseni. Ugye kulfoldon elunk, igy a ti segitsegetek is csak tanacskent johet szoba.
3.
Olaj: elozo tulaj Selenia 5W40 WR-rel hasznalta. Ez ugye nem a gyari olaja. 10W60 kell bele. Kicsit eszi is - 4ekm, 1L fogyott. Gyari konyv szerint normalis, hiszen az 400g/1000KM-t is normalisnak tart. 400g meg kb fel liter (valahol 0.8 korul van az olaj surusege). A hutofolyadek nem olajos es az olaj is szep szinu. Sok a 2.5 deci per 1000Km?
Milyen olajat rakassak bele? Selenia 10W60 van most benne. Napi 25km megy bele. 12.5 reggel, 12.5 este. Ez messze nem idealis - de a fel utnal mar bemelegszik (most nyaron).
4. Infocenter: ha jol tudom az ujabb verzio a kisebb kijlezovel csereszabatos. Bontoban erdemes egy infocentert keresni? Sajnos csikosodik.
Mivel az uj LCD kijelzo merete kisebb ezert csak az LCD kijelzo megvasarlasa nem segit, ugye?
5. Megallaskor a kezifeket behuzva elofordul olyan, hogy az infocenteren kiirja, hogy 'Low Brake fluid level or Handbrake on.'
Termeszetesen a fekfolyadek tartaly fullon van. A hidraulika folyadek is. Ez normalis, vagy valami hibara utal?
Fekekkel valoszinuleg minden rendben, vetelkor az elso tarcsakat es az osszes betetet csereltettem. Meg az egyik hatso agycsapagyat mert morgott.
6. Kicsit lekoccoltam a hatuljat. Kellene egy jobb hatso lampa (2003, 156 SW, 2.0 JTS). Tudtok ajanlani hol erdemes nezni? Bardiban nincs.
https://lh4.googleusercontent.com/xHy3xBYW5H-yKorJg6ZzDQzyzfiWwehMCl53EoTfR8Q=w957-h718-no
Hirtelen ennyi, majd meg biztosan lesznek kerdeseim.
Elore is koszonom!
Bull8825-08-2014 11:48:18 // 146546
Thx megnézem , viszont az olajba kb 14 e km van , nem rég lett cserélve.
redbull9024-08-2014 13:53:44 // 146545
Nézd meg a fékolajadat ha benyomod a kuplungot menyire változik a szint cseréld le és légtelenítsd rendesen az egészet! Ez is lehet a probléma! Meg ellenőrizd a munkahengereket nem az ereszti el az olajat!
Bull8824-08-2014 13:32:54 // 146544
És arra esetleg tipp hogy mitől keményedik ki a kuplung pedálom tartós pályázástól , vagy valószínűbb hogy tartósan magas fordulatszám 2500.?? Ezt a 2 rejtelmes hibát leszámítva imádom a kis Akfit :D :D :D
Bull8824-08-2014 12:40:50 // 146543
Köszi a tippet , erre nem is gondoltam , de nem is hallottam még ilyet , viszont semmi hangja nincs .
Alfa GT-Csaba24-08-2014 11:35:05 // 146542
Féltengely rázza be,valószínű kopott ,Azt nem tudom hogy a te belsőd csillagos e ,de az szokott ilyet produkálni!
Bull8824-08-2014 11:32:30 // 146541
Sziasztok! Esetleg valaki tapasztalt már olyat h terhelés alatt ( pl autópálya gyorsítás , de városi használat folyamán is de nem olyan erősen) remeg az autó eleje ami így nem hangzik vészesen de pályán gyorsításnál olyan mintha lazák lennének a csavarok a kerékben szal brutálisan ilyesztő , viszont tudom h minden rendbe a futóművel és a csavarok is megvannak húzva szal talán nem döglök meg :D , a probléma időszakos , egy 450 km es út alatt 2-3 x előjön kb 20 km erejéig de volt h tovább is , ha kinyomom azonnal a kuplungot és meg gázolom akkor semmi ahogy rá engedem (pályán tempónál) és gázt adok csinálja. Gondolkoztam 2 tömegű lemdkeréken mert leállításnál van már egy kis hangja amit kuplung kinyomásával orvosolok de más tippem nincs talán rail nyomás :( a lényeg nem akarok tippelgetésre kőlteni.
Szabeee23-08-2014 00:40:20 // 146540
nekem van... gondol egyet és nem tölt.... valamikor 2500-nál indul meg, valamikor 3000-nél valamikor 3500-nál.... de akkor olyanokat ránt, hogy van mit tartani a fejemen.... amikor meg olyan kedve van, normálisan működik...
nehéz kiszámítani ezt a teljesítmény ingadozást
nehéz kiszámítani ezt a teljesítmény ingadozást
Tuningman22-08-2014 23:39:46 // 146539
146505 hsz. egyszer már megirtam :)
Ha tölt a turbó akkor nem lehet cső repedés.
Szerintem fordulj hozzáértőhöz.
Ha tölt a turbó akkor nem lehet cső repedés.
Szerintem fordulj hozzáértőhöz.
Zoli8522-08-2014 21:29:09 // 146538
Eszméletlen jó érzés lesz, majd meglátod :-)
Én a sógoroméknak voltam a kocsisuk a 156-al. Volt sok új kocsi a családban de mégis az akkor 9 éves 156 lett a befutó. :-)
Sok szerencsét, azért majd veress oda neki!!!!!!!!!!!!!!! legalább egy kicsit :.-)
Én a sógoroméknak voltam a kocsisuk a 156-al. Volt sok új kocsi a családban de mégis az akkor 9 éves 156 lett a befutó. :-)
Sok szerencsét, azért majd veress oda neki!!!!!!!!!!!!!!! legalább egy kicsit :.-)
Ricoe15622-08-2014 21:26:00 // 146537
Na de kétszer??? :-/
Ricoe15622-08-2014 21:25:04 // 146536
Juhéé..Holnap bevetésre megyek :)
[img1]
[img1]
Ricoe15622-08-2014 21:24:56 // 146535
Zoli8522-08-2014 21:18:21 // 146534
Életképek: Egyik régi ismerősömmel találkoztam a városban és nem tudta, hogy 156-om van. Mondtam neki hogy elviszem úgyis egy helyre megyünk. Ahogy mentünk azt, mondta, hogy ez marha jó neki is kell egy ilyen. Na ez az Alfa Romeo...................
GTPeti22-08-2014 21:03:40 // 146533
Nem sikerült beszerezni, viszont kaptam egy darabot egy szerelő ismerőstől a turbó és a szelep közé. (Itt nem jött be a sima cső, mert nem bírja a meleget.)
redbull9022-08-2014 19:08:37 // 146532
Igen tárolhat!
mreni22-08-2014 18:43:44 // 146531
nem sok értelme van találgatni...
zalan22-08-2014 16:07:28 // 146530
Szia! Köszi átolvastam, nem mellesleg vákum csöveket sikerült beszerezni, és ha igen akkor milyenek kellenek és hol ? :) és ugye menny $?
a Comp. tárolhat el hibakódot, attól függetlenül, h kiírná h chech engine ?
a Comp. tárolhat el hibakódot, attól függetlenül, h kiírná h chech engine ?
GTPeti22-08-2014 13:57:23 // 146529
A vákuumszelep, amiről a blogomban is írtam, okozhat olyat, hogy lomha az autó. De ezt hibakód is kíséri. Ha ez beáll, akkor nem működik a turbó geometria-állítása, vagyis adott esetben túl sok levegőt szállít.
zalan22-08-2014 13:37:02 // 146528
az ment jaja ... csak ez volt olyan "más" ami történt ...
GTPeti22-08-2014 13:01:18 // 146527
Ha 5W40-es Eneos ment bele, akkor nem azzal lesz a gond.
zalan22-08-2014 11:26:15 // 146526
Sziasztok újra!
Hiba kód nincs, vákum van, töltés is van ... még is lassan pörög fel a motor valamiért :S
a vákum cső el van öregedve, de mivel még jól funkcionál nem ez lenne a hiba sztem!
Mondtátok páran, hogy nem tuti, hogy lehet hallani ha a turbó cső el van repedve, leszedem majd megnézem ....
Ami változás történt, hogy most először nem Selenia hanem Eneos került bele (8000km óta) ... nem egy túl jó ötlet volt ... de csak nem ez lehet a probléma...
Valakinek még valami ötlet hogy merre nézelődjek? :(
köszi előre is!
Hiba kód nincs, vákum van, töltés is van ... még is lassan pörög fel a motor valamiért :S
a vákum cső el van öregedve, de mivel még jól funkcionál nem ez lenne a hiba sztem!
Mondtátok páran, hogy nem tuti, hogy lehet hallani ha a turbó cső el van repedve, leszedem majd megnézem ....
Ami változás történt, hogy most először nem Selenia hanem Eneos került bele (8000km óta) ... nem egy túl jó ötlet volt ... de csak nem ez lehet a probléma...
Valakinek még valami ötlet hogy merre nézelődjek? :(
köszi előre is!
W.21-08-2014 12:46:49 // 146525
Speedycs21-08-2014 12:42:44 // 146524
Hello mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni.. Alfa 156 piros kulcs egygombos elég rossz állapotban van.. már nem nagyon müködik.. ötlet infó hogy hol lehet újat beszerezni vagy valami megoldás.. és milyen árban van ez .. ha valaki tudja várnám az infót .. segítségeteket köszönöm!
Segítséget szeretnék kérni.. Alfa 156 piros kulcs egygombos elég rossz állapotban van.. már nem nagyon müködik.. ötlet infó hogy hol lehet újat beszerezni vagy valami megoldás.. és milyen árban van ez .. ha valaki tudja várnám az infót .. segítségeteket köszönöm!
Danijb21-08-2014 11:36:58 // 146523
Sziasztok
Valakinek van telefon kihangosítója esetleg mik a tapasztalatok?
Most nézegetek egy parrot ck3000 próbáltátok alfában be lehet szerelni?
Köszi
Valakinek van telefon kihangosítója esetleg mik a tapasztalatok?
Most nézegetek egy parrot ck3000 próbáltátok alfában be lehet szerelni?
Köszi
Stringwalker21-08-2014 10:55:54 // 146522
A süket vámos meg se nézte a csomagtartót, ....... Így kel cigit csempészni a csomagtartóban :D
Kristyon20-08-2014 22:05:47 // 146521
Nem semmi :)
Szerintem a vámosok biztos ki tudtak volna segíteni szerszámmal, hisz ők is szétkapják valamivel az autókat, ha valamit gyanúsnak ítélnek...
Szerintem a vámosok biztos ki tudtak volna segíteni szerszámmal, hisz ők is szétkapják valamivel az autókat, ha valamit gyanúsnak ítélnek...
3Szék-ej20-08-2014 20:45:11 // 146520
Muszály megosztanom Veletek, hogy Ti is röhögjetek. Én sokat nevettem magamon utólag.
Nos: ma szétszedtem a vezetőoldali ajtót, kegyetlen gyorsan és össze is raktam.
Az ok : ugye szatmári lévén elindultam Fehérgyarmatra (át a határon) az asszonyhoz a korházba (nem taglalom az okot), eléggé siettem. A határnál nagy sor, mert most mennek vissza az olaszozó és a spanyolozó vendégmunkások (bár itt lennének vendégek...) itthoni szabadságukról . Már araszolgatok a sorban és unalmamban feltettem a személyimet az oldalso ablakhoz úgy a gumiba beleállítva. Araszolgatok tovább, gondoltam kikapcsolom a légkondit és lehúzom az ablakot... meg is tettem. Araszolok tovább , és mikor már majdnem az ellenőrzésnél vagyok akkor döbbenek rá : hol a személyim az ablakból ? Ki az autóból , egy tucat autót félre állítok, keresem az aszfalton , sehol. Ekkor leesett, ti is kitalálhatjátok , beesett az ajtóba az üvegnél. Gyorsan oldalra áltam, és nekiestem a borításnak. Szerencsére mindig nálam van a kis Bosch szerszámszett. MIkor már ledobtam a borítást, akkor jött egy vámos , hogy mit csinálok? Cigit csempészek , vazeg, gondoltam és elmondtam neki mi történt. Nevetett hogy mmár szét is kaptam az ajtót. Kihalásztam a személyit , újból kiálltam a a sort ,jól megkésve megérkeztem az asszonyhoz , aki megerősített benne hogy jó balf..sz vagyok. Ezt is megértem hogy a vámban legóztam az autóval , de legalább megismertem az ajtót darabjaiban. Viszont a kapkodás miatt eltörtem egy műagyag kis rögzítő szeget amit most valahogyan majd pótolnom kell.
Tanulság : ha nincs nálad szerszám nem jutsz át a román - magyar határon.
Nos: ma szétszedtem a vezetőoldali ajtót, kegyetlen gyorsan és össze is raktam.
Az ok : ugye szatmári lévén elindultam Fehérgyarmatra (át a határon) az asszonyhoz a korházba (nem taglalom az okot), eléggé siettem. A határnál nagy sor, mert most mennek vissza az olaszozó és a spanyolozó vendégmunkások (bár itt lennének vendégek...) itthoni szabadságukról . Már araszolgatok a sorban és unalmamban feltettem a személyimet az oldalso ablakhoz úgy a gumiba beleállítva. Araszolgatok tovább, gondoltam kikapcsolom a légkondit és lehúzom az ablakot... meg is tettem. Araszolok tovább , és mikor már majdnem az ellenőrzésnél vagyok akkor döbbenek rá : hol a személyim az ablakból ? Ki az autóból , egy tucat autót félre állítok, keresem az aszfalton , sehol. Ekkor leesett, ti is kitalálhatjátok , beesett az ajtóba az üvegnél. Gyorsan oldalra áltam, és nekiestem a borításnak. Szerencsére mindig nálam van a kis Bosch szerszámszett. MIkor már ledobtam a borítást, akkor jött egy vámos , hogy mit csinálok? Cigit csempészek , vazeg, gondoltam és elmondtam neki mi történt. Nevetett hogy mmár szét is kaptam az ajtót. Kihalásztam a személyit , újból kiálltam a a sort ,jól megkésve megérkeztem az asszonyhoz , aki megerősített benne hogy jó balf..sz vagyok. Ezt is megértem hogy a vámban legóztam az autóval , de legalább megismertem az ajtót darabjaiban. Viszont a kapkodás miatt eltörtem egy műagyag kis rögzítő szeget amit most valahogyan majd pótolnom kell.
Tanulság : ha nincs nálad szerszám nem jutsz át a román - magyar határon.
Frucsi20-08-2014 19:59:07 // 146519
köszi srácok, akkor már tiszta... :)
eddig csak menet közben prbálgattam/tuk :)
eddig csak menet közben prbálgattam/tuk :)
hg6idn20-08-2014 18:54:50 // 146518
Álló autónál, gyújtás ráadása mellet az info gombot megnyomva tudsz belépni a menübe.
Dante20-08-2014 18:54:06 // 146517
Megnyomod az Info gombot amit a - és + gombok között találsz meg és bejön a menü :) (csak álló autónál jön be a menü, mozgó autónál csak a speed limit jön be).
A hosszan tartós művelet amire te gondolsz, az a szerviz intervallum nullázása, ott kell a - és + gombokat együtt hosszan nyomni.
A hosszan tartós művelet amire te gondolsz, az a szerviz intervallum nullázása, ott kell a - és + gombokat együtt hosszan nyomni.
Frucsi20-08-2014 17:57:11 // 146516
sziasztok srácok!
be kellene állítanom az infocenteren a dátumot és az időt (akksi saru lecsuszott), viszont nem emlékszem hogy kell előhívni a setup menüt, mit is kell egyszerre nyomni? :)
(új belsős 156)
Köszi előre is
Üdv
be kellene állítanom az infocenteren a dátumot és az időt (akksi saru lecsuszott), viszont nem emlékszem hogy kell előhívni a setup menüt, mit is kell egyszerre nyomni? :)
(új belsős 156)
Köszi előre is
Üdv
redbull9020-08-2014 17:05:45 // 146515
Elméletileg benzinest Európában 2001 től tud olvasni a Bluetooth -os interfész...
Dieselt meg 2003/2004 től..
Dieselt meg 2003/2004 től..
roberto3320-08-2014 16:36:52 // 146514
Sziasztok, 1998-as 156 2.0 TS - hez jó az OBD 2-es Elm Bluetooth interface menet közbeni adatgyűjtéshez? Köszi: Roberto
Bilux20-08-2014 10:07:16 // 146513
Nekem is nem rég repedt el és tényleg semmi hangja nem volt.
Hardy20-08-2014 07:42:13 // 146512
Nekem semmi hangja nem volt egy nagyon kis hasadas volt rajta es ugy fustolt foleg gyorsitasnal mint egy Ifa.
ystuc19-08-2014 21:04:04 // 146511
Van. Nyaralni ment az ember, aki majd beépíti nekem. Szemptemberre tolva a project. :-)
indi6919-08-2014 18:13:24 // 146510
Üdv. Cseréltem a még gyári lambdát ( bosch gyárira ), szívott levegő hőmérőt ( bosch gyárira ). Az alapjárati befecskendezési idő beállt ahova kell, és a venti problémám is meg szűnt, már úgy működik ahogy kell szakaszosan amikor kell. Valószínű az ecu nem jól vezérelte a rossz beszívott hőmérő miatt. Hátha érdekel valakit:)
156er19-08-2014 16:50:55 // 146509
Van valami előrelépés az ügyben? :)
bb_14519-08-2014 09:53:30 // 146508
Ha lenne "like" gomb, erre nyomtam volna egyet :)
Abarai19-08-2014 08:10:55 // 146507
Nálam csatlakozója válogatja. A GPS-em töltője állandóan kicsúszott, a telefonéval nincs semmi baj. Elvileg egyformák, de mégsem.
indi6919-08-2014 06:41:01 // 146506
köszönöm. a másik adatott nem ismered? üdv
Tuningman18-08-2014 22:50:14 // 146505
Lassú a lambda de még működik ezért nincs hibakód.
A következő fázis már hibakódos lesz rövid időn belül.
De az utángyártott ( nem Bosch ) lambdák is általában lassúak.
A következő fázis már hibakódos lesz rövid időn belül.
De az utángyártott ( nem Bosch ) lambdák is általában lassúak.
Tuningman18-08-2014 22:42:36 // 146504
Valószínűleg a turbó geometria nem működik megfelelően. Szét kell szedni, kipucolni, beállítani. Hozzá nem értőknek nem ajánlom a piszkálását.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
461
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?