Forum >> 156
Poló06-10-2015 22:24:29 // 149303
Gyárilag nincs a kalaptartóban hangszóró. Viszont úgy tudom, ki van vezetékelve.
theBanyai06-10-2015 21:22:31 // 149302
Sziasztok. Tudja valaki milyen méretűek a kalaptartóban levő hangszórók, ilyen milyen módszerrel varázsolhatóak ki? Botrányosan szólnak le szeretném cserélni valami minőségibbre. Köszi :)
Somcy05-10-2015 20:55:26 // 149301
Köszönöm, az oké, csak furcsa hogy ezen kintről nincs valami szűrő.
GTPeti05-10-2015 11:52:43 // 149299
Tegyük hozzá, hogy ha az ember cserél, akkor ne spóroljon meg 3-5eFt-ot oldalanként és hátsó hosszlengőkarból is gyárit vegyen.
Előnyök:
1. Tartósabb, mint egy utángyártott.
2. Garantáltan stimmel a szilent keménysége, ami az utángyártottak legnagyobb problémája. Ez rendesen hazavágja a 156 amúgy klasszul hangolt futóművét.
Előnyök:
1. Tartósabb, mint egy utángyártott.
2. Garantáltan stimmel a szilent keménysége, ami az utángyártottak legnagyobb problémája. Ez rendesen hazavágja a 156 amúgy klasszul hangolt futóművét.
GTPeti05-10-2015 11:50:38 // 149298
Nem, a 105-110-115 lovasnál nem feltétlenül kell a programot módosítani.
(Hibakódot egyébként eltárolhat, de a motorlámpát nem gyújtja ki, csak kiolvasáskor látszik. Egyéb hatása nincs.)
(Hibakódot egyébként eltárolhat, de a motorlámpát nem gyújtja ki, csak kiolvasáskor látszik. Egyéb hatása nincs.)
LKwrwv7RfL05-10-2015 11:17:21 // 149297
Igen, megbontottam, nem látok törést, viszont nincs olyan hosszú gyertyakulcsom amivel meg tudnám nézni, hogy ki van-e lazulva. A gyertyakábel szettem viszont kuka, el van érve a bakelit, törött is.
Viszont némelyik gyertya mellett olajat látok, gondolom ez nem normális....
És még egy. Hányas csőkulcs kell a gyertyákhoz, esetleg milyen hosszú?
Viszont némelyik gyertya mellett olajat látok, gondolom ez nem normális....
És még egy. Hányas csőkulcs kell a gyertyákhoz, esetleg milyen hosszú?
swan05-10-2015 11:00:14 // 149296
Azt jól látod az gyertya pipa. Lehet csak le van lazulva. Ha nincs és tényleg vmi emelgeti alulról akkor gyetya környékén kell keresgélni. Vagy ki van lazulva vagy törés van. Mindeféleképpen érdemes megnézni.
Dévid04-10-2015 21:17:36 // 149295
Facelift után a kesztyűtartó alatt/mögött keresd a pollenszűrőt.
Alfás Theo04-10-2015 20:11:48 // 149294
Írtam, a blogomat holnap estére frissítem még, mert vannak fejleményeim. Haladtam megint a géppel.
redbull9004-10-2015 17:53:03 // 149292
Szerencsére abból a fajtából még nem kell kiíratni nem sipol érte a gép...
LKwrwv7RfL04-10-2015 16:00:48 // 149291
Sziasztok,
mára furcsa hanga lett a kocsimnak és levéve a motortakaró műanyagot azt láttam, hogy a gyertyapipa le-fel ugrál, mintha nyomást kapna alulról... Mellékelek képet is mert nem biztos, hogy gyertya csak tipp volt. Olaj, víz nem fogyott belőle érzésre a motor sem erőtlenebb és kb 4 km-ert mentem vele.

mára furcsa hanga lett a kocsimnak és levéve a motortakaró műanyagot azt láttam, hogy a gyertyapipa le-fel ugrál, mintha nyomást kapna alulról... Mellékelek képet is mert nem biztos, hogy gyertya csak tipp volt. Olaj, víz nem fogyott belőle érzésre a motor sem erőtlenebb és kb 4 km-ert mentem vele.

Zolibácsi04-10-2015 15:42:22 // 149290
Sziasztok, Bnőm 156-át szerelgettem ma, ne kérdezzétek hogy egy vissza pillantó tükörből, hogy lett EGR szelep falazása. De erre irányulna a kérdésem.
1,9 8v 105 lovas EGR-t fenn a szívósornál lefalaztam. Lenne még más teendőm?
ki kellene iratni a progiból is?
Köszi a válaszokat előre is
1,9 8v 105 lovas EGR-t fenn a szívósornál lefalaztam. Lenne még más teendőm?
ki kellene iratni a progiból is?
Köszi a válaszokat előre is
Somcy04-10-2015 15:18:04 // 149289
Sziasztok, kellene egy kis hozzáértő segítség.
Nemrég került hozzánk egy 2004-es 156 2.0 JTS.
Előtte egy 1999-es 156 2.0 TS Selespeed volt velünk, hát van némi különbség.
Szóval a kérdések:
1. Az képen a - nekem anyósülés - felőli oldalon található fűtőventillátor? látható. Nem kellene lennie ott egy pollenszűrőnek? Az előzőnél ott volt. Mint látható, tele van falevéllel. A legérdekesebb, hogy ha kellene is lennie ott szűrőnek, nincs meg a helye.

2. Álló helyzetben gázt nyomva finom sípoló hang jön a motorból, mintha turbós lenne. Ez ok?
Előre is köszönöm mindenkinek.
Nemrég került hozzánk egy 2004-es 156 2.0 JTS.
Előtte egy 1999-es 156 2.0 TS Selespeed volt velünk, hát van némi különbség.
Szóval a kérdések:
1. Az képen a - nekem anyósülés - felőli oldalon található fűtőventillátor? látható. Nem kellene lennie ott egy pollenszűrőnek? Az előzőnél ott volt. Mint látható, tele van falevéllel. A legérdekesebb, hogy ha kellene is lennie ott szűrőnek, nincs meg a helye.

2. Álló helyzetben gázt nyomva finom sípoló hang jön a motorból, mintha turbós lenne. Ez ok?
Előre is köszönöm mindenkinek.
indi6903-10-2015 20:32:18 // 149288
szia. néztem a blogod. jöhet minden infó.
Alfás Theo03-10-2015 20:22:23 // 149287
Ha valakinek kellene van egy szürke padlókárpitom, teljesen tiszta, némi kopás a kuplung pedál alatt van. 4000 ftért, illetve 3000 ftért egy tetőkárpitom, de azt takarítani kell.
SW-ből vettem ki, de a padlókárpit szerintem a berlinába is jó.
SW-ből vettem ki, de a padlókárpit szerintem a berlinába is jó.
Alfás Theo03-10-2015 20:18:13 // 149286
Pesten kell? Mert Pest alatt tudok egy jó kezű srácot. Nekem most végzett az sw-vel. nem kis meló volt és profi lett! Besnyőn lakik.
indi6903-10-2015 19:02:35 // 149285
Üdv. persze jöhet. Pár szóban írnál róla? az idővel volt csuszás? nagy cég vagy kis műhely? ilyesmik. köszi szépen
blackbird0003-10-2015 18:47:27 // 149284
Sajnos én csak Budán tudok, ha jó, átküldöm emailban az elérhetőségét. Nekem már két autót is csinált, tökéletesen meg vagyok elégedve. A fényzője is jól dolgozik.
indi6903-10-2015 18:22:24 // 149283
üdv.Itt is meg kérdezem. Megbízható lakatost keresek Pesten. Csak olyat aki már bizonyította szakmai hozzá értését és becsületét. Két küszöb, két torony, némi dobjavítás, két hátsó sárvédőív, alváz és üregvédelem. plusz fényezés. Ez durván 200k, érthető, hogy nem adnám bárkinek.
Lali7503-10-2015 06:49:07 // 149282
Nagyon korrekt,és szimpatikus a beírásod! Enyém osztrák volt,azon már ki voltak lyukadva,és nem nagy összeg ,de legalább nyugodt lehet utána az ember!
krisz.v02-10-2015 18:34:06 // 149281
Köszi az infót! Kiderítem én is milyen állapotban van. Gondoltam már rá én is, hogy elég "ilyesztő" lenne ha beadná a kulcsot!
mizooo02-10-2015 17:58:21 // 149280
Srácok! Mindenki nézze át, vagy inkább cserélje le a 1X éves 56-on a hátsó hosszlengőkart. Már hallottunk a hibáról, hogy többeknek eltört, ellenőriztük a miénket de mióta le lett festve nem látszódott rajta rozsda sem. Belülről rohad szét!
Idén lett felújítva a hátsó futómű, lakatosnál is volt, és most volt 1 hete műszakin.
Ma reggel eltört mint a szar egy parkolóba beállásnál. Még jó, hogy nem az M0-án 120-nál tört el...... Leszakította a fékcsövet trailerezni kellett....
Idén lett felújítva a hátsó futómű, lakatosnál is volt, és most volt 1 hete műszakin.
Ma reggel eltört mint a szar egy parkolóba beállásnál. Még jó, hogy nem az M0-án 120-nál tört el...... Leszakította a fékcsövet trailerezni kellett....
Jim00702-10-2015 17:46:43 // 149279
Sziasztok! 156 2.4 jtd 140 le höz nincs valakinek olajteknő eladó?
Kócosw02-10-2015 09:08:52 // 149278
Most mé ? nehogy azt mond hogy volt már :)
atis_166jtd02-10-2015 08:50:30 // 149276
Srácok bocs hogy ide irok de hátha valakit érdekel. Egerben az egyik autókereskedésben áll egy piros 156 GTA. 3.2 V6 de gondolom ez mind ekkora. Esetleg ha valakit érdekel megadom a címet vagy a telefonszámot. Irjon az oldalamra.
bb_14502-10-2015 08:47:51 // 149275
Imádom ezt az olaj témát! :D
Ricoe15602-10-2015 08:31:11 // 149274
Előtte Selenia volt benne.
Bati02-10-2015 08:12:11 // 149273
sziasztok
2.4 10V 103Kw nem indul ??????
ötleteket várok......
önindító forog !!
ha beindul akkor hetekig jó aztán 1x csak megint nem indul
nem akarok semmit írni hogy mit ellenőriztem eddig mert lehet valakit meg zavar de ha nem akkor le írom
előre is köszi
2.4 10V 103Kw nem indul ??????
ötleteket várok......
önindító forog !!
ha beindul akkor hetekig jó aztán 1x csak megint nem indul
nem akarok semmit írni hogy mit ellenőriztem eddig mert lehet valakit meg zavar de ha nem akkor le írom
előre is köszi
GTPeti01-10-2015 23:54:36 // 149272
Más 10W40-es olajjal is próbáltad?
GTPeti01-10-2015 23:53:37 // 149271
Ha a bölcsőre és a lökhárítóra (a fémre, nem a borítására) van rögzítve, elvileg nem lehet nagy gond.
De teljesen igaz, egy olyan acéllemez már 20-30 kiló...
De teljesen igaz, egy olyan acéllemez már 20-30 kiló...
krisz.v01-10-2015 21:44:50 // 149270
Lehet az ilyen jelenségek miatt (is) nyilatkozták, utólag, hogy a 10w-60 kell bele!? Ezt nem tudom pontosan. Próbáld ki, ártani nem fog neki, ha a gyártó is azt ajánlja.
Liquid01-10-2015 20:54:16 // 149269
Rider-t próbálj, vastag rendes anyagból van, az más kérdés hogy még most is lehet-e kapni. A fémmel az lenne a gondom, hogy ha vékony azzal nem vagy előrébb, ha meg böszme kazánlemez, akkor egyrészt nehéz, másrészt meg, nem az fog engedni, hanem valami más, ami eredetileg nem volt betervezve.
Ricoe15601-10-2015 18:47:36 // 149268
6-8 dl/1000km
De olajcsere után kezdi el kb 4-5ezer km után...addig egy cseppet sem...
De olajcsere után kezdi el kb 4-5ezer km után...addig egy cseppet sem...
Abarai01-10-2015 18:04:34 // 149267
Fém haspajzzsal van valakinek tapasztalata? A gyári elrongyolódott, és kapni se lehet újat, az utángyártott műanyag másfél hónapot se bírt. A seriff.hu-féle jobb? Esetleg máshonnan valami?
GTPeti01-10-2015 17:24:45 // 149266
Mennyi olajat eszik?
Ricoe15601-10-2015 16:47:17 // 149265
De jó hogy pont erről beszéltek.
Kipróbáltam a Xadot tavaly (10w40) az első 4-5 ezer km rendben volt de utána elkezdte enni az olajat,most újra azzal cseréltettem ki és szintén azt csinálja a motor.
Nem kellene nekem is váltani inkább 10w60-ra? (150ezer van a motorban,1.6TS)
Kipróbáltam a Xadot tavaly (10w40) az első 4-5 ezer km rendben volt de utána elkezdte enni az olajat,most újra azzal cseréltettem ki és szintén azt csinálja a motor.
Nem kellene nekem is váltani inkább 10w60-ra? (150ezer van a motorban,1.6TS)
blackbird0001-10-2015 11:25:03 // 149264
Esetleg valami más? Most találtam EAI nevezetű féltengelyt is, állítólag gyári minősítése van. Árban nem rossz.
Vélemény?
Vélemény?
blackbird0001-10-2015 10:30:32 // 149263
Üdv!
Megnéztem a féltengelyeket, és a jobbos tuti kuka, a balos határeset.
A kérdés az lenne, hogy melyik a jobb:
- Ricambi
- SKF
Megnéztem a féltengelyeket, és a jobbos tuti kuka, a balos határeset.
A kérdés az lenne, hogy melyik a jobb:
- Ricambi
- SKF
krisz.v30-09-2015 22:38:12 // 149262
Az eredeti könyvben még így van, de úgy tudom később (2008 talán), közleményt adtak ki, hogy csak a 10W-60-at ajánlják TS-be és V6-ba is. Ezt külföldi fórumokon is sokszor említik egyébként.
Liquid30-09-2015 22:19:57 // 149261
krisz.v30-09-2015 22:09:53 // 149260
Ez így igaz, részben! De a 2.0TS gyári ajánlása a 10W-60 olaj. Eddig Selenia 20K-t használt, szóval ne vezessük félre, hogy használja továbbra is azt!
Abarai30-09-2015 21:58:30 // 149259
Ha lehetne lájkolni, erre nyomtam volna. :)
Mivel senkinek nincs otthon 5-6 egyforma motorja, de ha van is, nem használja őket pontosan ugyanúgy, de ha mégis, akkor sincs laboratóriuma, az egész olaj dolog olyan, mint a vallás. Mindenki azt hisz, amit akar, és lehetetlen másról meggyőzni.
Mivel senkinek nincs otthon 5-6 egyforma motorja, de ha van is, nem használja őket pontosan ugyanúgy, de ha mégis, akkor sincs laboratóriuma, az egész olaj dolog olyan, mint a vallás. Mindenki azt hisz, amit akar, és lehetetlen másról meggyőzni.
Liquid30-09-2015 21:23:51 // 149258
búgó difit ha feltöltöd némi olajos fűrészporral akkor egyből elhalkul, de nem lesz jó :)
Liquid30-09-2015 21:19:33 // 149257
amit beírtál az ahogy nézem egy árban van a Racinggel, tehát nem olcsóbb...
ha eddig se volt gond, akkor minek kellene szórakoznod vele? tényleg nem értem...
senki nem tud neked olyat mondani felelősen, hogy egyik vagy másik olaj, jó, jobb, vagy rosszabb mint a másik. Mégpedig azért, mert ez csak hosszútávú teszt végén tudna kiderülni, lehetőleg zsír új motorral kezdve, majd mondjuk 100e km után szétszerelni és összehasonlítani a kopásokat ha vannak.
Persze mindenki írja hogy ez vagy az nagyon jó, meg bevált meg ilyesmi, de nem tudja alátámasztani, mert nem egy olajcsere után fog a hatás (bármely irányú is legyen) megmutatkozni. Még azt se lehet mondani, hogy mondjuk ha kevésbé eszi, vagy éppen pillanatnyilag egy hangyafasznyival halkabb akkor az jó vagy sem.
ha eddig se volt gond, akkor minek kellene szórakoznod vele? tényleg nem értem...
senki nem tud neked olyat mondani felelősen, hogy egyik vagy másik olaj, jó, jobb, vagy rosszabb mint a másik. Mégpedig azért, mert ez csak hosszútávú teszt végén tudna kiderülni, lehetőleg zsír új motorral kezdve, majd mondjuk 100e km után szétszerelni és összehasonlítani a kopásokat ha vannak.
Persze mindenki írja hogy ez vagy az nagyon jó, meg bevált meg ilyesmi, de nem tudja alátámasztani, mert nem egy olajcsere után fog a hatás (bármely irányú is legyen) megmutatkozni. Még azt se lehet mondani, hogy mondjuk ha kevésbé eszi, vagy éppen pillanatnyilag egy hangyafasznyival halkabb akkor az jó vagy sem.
krisz.v30-09-2015 21:15:00 // 149256
10W-60 olajból gyakorlatilag nincs rossz. Csak kevés gyártó kínál ilyet. Bármelyiket beleteheted, hibátlan lesz szerintem. Én a V6-ban használtam már Castrolt is, hibátlan volt, de a kedvenc az a Mobil1 5W-50! Ezt nem ajánlja a gyár mert a Selenia-nak nincs 5W-50 olaja, de szerintem átlag felhasználásra (főleg télen) jobb mint a 10W-60. De az tapasztalat, hogy 10W-40 után 10W-60 használatával már az első indítás után is sokkal szebben, halkabban jár a 2.0TS!
LKwrwv7RfL30-09-2015 20:54:59 // 149255
Eddig nekem is a 10w40 20K AR olaj volt benne, de többen írták, hogy szentségtörés beletenni, csakis 10w60 mehet bele. Viszont a Selenia enyhén túlárazott.
Azt nem tudom, hogy ha pl egy olaj, konkrétan ez: 10W60 LIQUI MOLY SYNTHOIL RACE TECH GT1 nem tudja azokat a minősítéseket amit a Selenia akkor az mekkora gond.
De lehet maradok a 10w40 Selenia olajnál vagy ugyan ez Liqui Moly-ból, eddig se ette az olajat, nem volt gondom vele.
Azt nem tudom, hogy ha pl egy olaj, konkrétan ez: 10W60 LIQUI MOLY SYNTHOIL RACE TECH GT1 nem tudja azokat a minősítéseket amit a Selenia akkor az mekkora gond.
De lehet maradok a 10w40 Selenia olajnál vagy ugyan ez Liqui Moly-ból, eddig se ette az olajat, nem volt gondom vele.
blackbird0030-09-2015 20:32:27 // 149254
Mindenkinek köszönöm a segítséget.
A lendkereket kizárnám, mert nem fordulatszám függő, hanem sebesség, ahogy írtam is.
A féltengely jónak tűnik, megnézem.
Hogy lehet megnézni a legegyszerübben, ha nincs oszlopos emelő, vagy akna?
A lendkereket kizárnám, mert nem fordulatszám függő, hanem sebesség, ahogy írtam is.
A féltengely jónak tűnik, megnézem.
Hogy lehet megnézni a legegyszerübben, ha nincs oszlopos emelő, vagy akna?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
558
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?