Persze, megmozgattam azt is annak nincs baja így mozgatásra, ma cseréltem alsó lengőkart mer nagyon lógott már azt hittem elmúlik de tévedtem, mindent átmozgattam amit lehetett ott de nem tudok rájönni egyszerűen.
Még kb fél évig akarom megtartani a kocsit jó lenne rájönni mer nagyon idegesít. :D
De ha valakinek kell elviheti most is! :D
Forum >> 156
redbull9015-09-2015 21:22:59 // 149153
Manky95615-09-2015 21:22:02 // 149152
Sziszatok , nálam is fent áll egy hiba és sokan mondanak sok mindent ,hogy mi lehet.
Mondom a tüneteket, 1-2-3 ban nem hallani , 4-5-6 ban a legkisebb nyomatékra is egyenes kormánynál morgást hallani , ha veszek pld egy hosszú kanyart ott akárhogyan nyomhatom , nincs hang, csakis egyenes kormánynál a legkisebb nyomatékra is morog valami .
Ötletek?
Mondom a tüneteket, 1-2-3 ban nem hallani , 4-5-6 ban a legkisebb nyomatékra is egyenes kormánynál morgást hallani , ha veszek pld egy hosszú kanyart ott akárhogyan nyomhatom , nincs hang, csakis egyenes kormánynál a legkisebb nyomatékra is morog valami .
Ötletek?
Alfás Theo15-09-2015 21:21:59 // 149151
Rugókat nézted? Az alsó vagy a felső karikán lévő műanyag alatt rozsdásodik és eltörik. Szét nem ugrik a feszítés miatt. Csak ha szétszeded akkor lehet látni. Teszek fel képet róla holnap, ha otthon leszek majd.
Dévid15-09-2015 21:03:55 // 149150
Féltengelycsuklók rendben vannak? Nekem kopogott-ropogott az is egyszer-egyszer.
hg6idn15-09-2015 21:00:39 // 149149
Írtam pár sort JTS-em szervizeléséről:), részletek a blogomban, képekkel illusztrálva:)
redbull9015-09-2015 20:46:30 // 149148
Sziasztok!
Harci kérdés hátha találkozott már ilyennel valaki.
Lengőkarok alsó-felső, kutyacsont stabilizátor ki lett cserélve , sorba keresve a hibát mondjuk mind kaki volt már..
De még mindig kopog benne valami, főként álló helyzetből elindulva koppan egyet ha lassítok vissza akkor meg vissza fele inkább ropogva kopogva Isten se tudja milyen hang,de jön... meg ha nagy gázt adok ágaskodik a bal fele kormányon érzem mikor vissza lassítok kicsit megrántja. Mire gondoljak? Gólyalábon valami dolog? vagy esetleg váltó gumibak csinálhat ilyet? elég idegesítő minden indulásnál így indulni kop kop
Harci kérdés hátha találkozott már ilyennel valaki.
Lengőkarok alsó-felső, kutyacsont stabilizátor ki lett cserélve , sorba keresve a hibát mondjuk mind kaki volt már..
De még mindig kopog benne valami, főként álló helyzetből elindulva koppan egyet ha lassítok vissza akkor meg vissza fele inkább ropogva kopogva Isten se tudja milyen hang,de jön... meg ha nagy gázt adok ágaskodik a bal fele kormányon érzem mikor vissza lassítok kicsit megrántja. Mire gondoljak? Gólyalábon valami dolog? vagy esetleg váltó gumibak csinálhat ilyet? elég idegesítő minden indulásnál így indulni kop kop
MMárk9115-09-2015 18:59:01 // 149147
Helló valaki tud ajánlani jó fajta bőr festéket vajbőr ülésekhez ?
Sityu15-09-2015 15:21:05 // 149146
Urak! Tudja valaki, pontosan melyik kipufogó flexi cső való a 156 1.6 TS CF3 -hoz?
Dévid14-09-2015 15:54:03 // 149145
Nem iratkoztam le, de szóba jött az SW verzió is azóta. Mondjuk SW-ből is ritka amire én vágyok. :)
Dévid14-09-2015 15:52:39 // 149144
Persze, ha betartjátok a közlekedési szabályokat. Ha nem, akkor 30-40 perc múlva én is odaérek utánatok. :)
nagyT14-09-2015 13:09:26 // 149143
Valaki szerelt már itt hátsó ablakot vagyis a tekerő részt? Elszakadt a bowden s nem tudom kiszedni a szerkezetet. Ezt egybe kel cserélni szerkezetel vagy hogy van ez? ne jöttem rá :D
GTPeti14-09-2015 11:57:21 // 149142
Nincs avval baj. 185-ös gumikkal még el is lehet vele indulni. :D
Kristyon14-09-2015 11:26:31 // 149141
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kerni. A dudának a reléjet keresem, mert nem hajlandó megszólalni. A kormánynál a duda kapcsolónál van fesz, biztijénél van fesz, de a kürtöknél már nincs. Ezért gondolom, hogy kell lennie valahol egy relének...
Segítséget előre is köszönöm. Üdv.
Egy kis segítséget szeretnék kerni. A dudának a reléjet keresem, mert nem hajlandó megszólalni. A kormánynál a duda kapcsolónál van fesz, biztijénél van fesz, de a kürtöknél már nincs. Ezért gondolom, hogy kell lennie valahol egy relének...
Segítséget előre is köszönöm. Üdv.
Kócosw13-09-2015 23:21:31 // 149140
Majd én arra leszek kiváncsi Kul felé menet eltalál e mögöttünk a koromban :)
Liquid13-09-2015 22:52:30 // 149139
aha, szóval leiratkoztál a várólistáról? :)
Dévid13-09-2015 22:38:35 // 149138
Hol írtam olyat? Lehet hogy egy 712-es BMW a favoritom? :D
GTPeti13-09-2015 21:07:11 // 149137
Má' megin' Subaruzik. :D
Dévid13-09-2015 18:41:49 // 149136
Diesel nekem sem, marad a v6. Aztán majd idővel egy 2.4 JTDm SW 159, vagy a másik nagy álom, egy offos.
erno156sw13-09-2015 17:55:02 // 149134
Dízellel hadi lábon állok :) talán következőre megpróbálom legyűrni az előítéleteimet, valahogy nem tetszik egyik sem (mondjuk alfa dízellel nem volt dolgom, csak forddal, skodával, vw-nel, rönyóval, vóvóval, opellal...), de még 1-2 évig marad a 2.0 jts sw :) kiélvezem, amíg lehet...
Dévid13-09-2015 17:38:39 // 149133
Pl. 110510 hozzászólás itt a 156 topicban...
Lali7513-09-2015 15:53:37 // 149132
Tudom,hogy lerágott csont esete,de mivel visszaolvasva sem találom,érdekelne a klíma kiiktatása gyújtás ráadásakor!? Fl előtti
Kócosw13-09-2015 14:55:48 // 149131
A20 V.
A 10 V olcsobb te is tod :)
A 10 V olcsobb te is tod :)
Dévid13-09-2015 13:52:59 // 149130
Nekem az évi 10.000 km sincs meg újabban, most épp ca. 6000 km-nél tartok olajcsere óta, ami tavaly augusztus-szeptember körül volt. Ha használos Alfa kellene, szerintem egy 156 8v jtd sw-m lenne, annak pakolható a csomagtartója is, és pár liter bontott gázolajjal eljár.
erno156sw13-09-2015 12:34:04 // 149129
Ok, nekem más dolgok fontosak :) Én apeh-norma alapján számolom a benzint, és havi 3-5 ezer km-nél nekem 1-2 liter plusz fogyasztás 10-20 ezer ft plusz havonta, ami nekem nem gyerebe :D
Dévid13-09-2015 11:22:29 // 149128
Legyen mondjuk 1.100.000 + a sallangok egy 20v jtd, egy V6 meg megvan már 5-600 körül (jelenleg 350.000 a legolcsóbb magyar papíros, igaz lejárt műszakival) . Szóval?
Kócosw13-09-2015 10:56:13 // 149127
Nono,sztem nem olyan drága egy jó 2.4 sem :)
Dévid13-09-2015 10:04:11 // 149126
A mostani az érezhetően visszafogja, pedig már jó adag kerámia kijött a csövön, 3-4 centis darabokban. :)
Dévid13-09-2015 09:59:01 // 149125
Az az 1-2 liter nem igazán számít. Így vettem a kocsit, ültetve, nemesacél kipufogórendszerrel, Remus racing dobbal. Hangos, de megy is, és 10-12 literrel eljárok vele, ha hétköznap is használom. Nem egy chipelt JTD, de még bőven élhető, főleg hogy ca. 10 év alatt eszik meg annyit, hogy ugyanannyiba kerüljön, mint egy hasonló erejű diesel.
[k i z z o]13-09-2015 07:36:16 // 149124
Ha jó minőségű,. akkor ugyanúgy funkcionál, mint egy rendes kerámia monolit katalizátor, csak itt fém hordozza palládium stb. anyagokat. A kerámia olcsóbb, és bírja a hőt, ezt sokkal kisebb méretben - falvastagsággal - meg lehet valósítani, jó minőségű hordozóval, ami rezgés és hőálló kell legyen pl. ez jelen esetben fém hordozó.
Egy Remus sportkatalizátor ugyanazt tudja, mint a kerámia gyári.
Fogyasztásnövekedést nem okoz közvetlenül, de ami miatt bekerül, az fog - áteresztőképesség növelése. De ez a cél.
Egy Remus sportkatalizátor ugyanazt tudja, mint a kerámia gyári.
Fogyasztásnövekedést nem okoz közvetlenül, de ami miatt bekerül, az fog - áteresztőképesség növelése. De ez a cél.
erno156sw13-09-2015 07:19:20 // 149123
Én is gondolkodtam ilyesmin, de amikor a kipufogósok mondták, hogy a fogyasztás 1-2 literrel nőhet, akkor lemondtam róla :)
Ha műbizonylatos hivatalos cuccot építenek bele, akkor elvileg nem lehet vele gond a műszakin, kivéve, ha nem teljesíti a károsanyag kibocsátást... (Mindez csak elmélet, én soha nem építettem át egyik autómat sem, nekem mindig 'csak' a gyári állapot fenntartása volt a cél.
Ha műbizonylatos hivatalos cuccot építenek bele, akkor elvileg nem lehet vele gond a műszakin, kivéve, ha nem teljesíti a károsanyag kibocsátást... (Mindez csak elmélet, én soha nem építettem át egyik autómat sem, nekem mindig 'csak' a gyári állapot fenntartása volt a cél.
Dévid12-09-2015 16:03:02 // 149122
Üdv!
Elköszönt a katalizátor a kocsimban, és mivel úgyis egy leömlőtől épített rendszer van alatta, felmerült hogy úgynevezett sportkatalizátorral helyettesítem a most benne levőt, állítólag kevésbé folytja a motort, mint a normál katalizátor. Van ennek valami hátránya, vagy nyugodtan megtehetem, nem lesz gond műszakin vele, stb.?
Elköszönt a katalizátor a kocsimban, és mivel úgyis egy leömlőtől épített rendszer van alatta, felmerült hogy úgynevezett sportkatalizátorral helyettesítem a most benne levőt, állítólag kevésbé folytja a motort, mint a normál katalizátor. Van ennek valami hátránya, vagy nyugodtan megtehetem, nem lesz gond műszakin vele, stb.?
erno156sw12-09-2015 06:39:36 // 149121
Ha gondolod és mégis megveszed a kulcsházat, 2500ért átveszem elemtartó nélkül ;) Nekem nagyon le van lakva a kulcsházam, de nem akartam venni egyet 4.5-ért, szóval elboltolhatjuk ;)
asus1411-09-2015 21:19:07 // 149120
erno156sw11-09-2015 14:53:37 // 149119
Nálam csak akkor ingadozik az alapjárat, ha már 100°C fölött van a hűtővíz, addig stabil...
Ilyet még nem tapasztaltam...
Ilyet még nem tapasztaltam...
GTPeti11-09-2015 11:49:09 // 149118
Ja igen, még gyújtáskimaradás is elő-előfordult anno (alacsonyabb fordulaton hegynek fölfelé, esős időben). Azóta semmi. (Mindezt 50ekm-nél, az autóval minden OK.)
GTPeti11-09-2015 11:48:08 // 149117
Nem az erő kevés, hanem az alapjárat valamivel ingadozóbb, mint 98-assal. Német naftával tesztelve. Többször is tapasztaltam.
asus1411-09-2015 11:33:57 // 149116
Kipróbálom, hogy tankolok bele 100-as benzint szerintem és majd kiderül mi baja van.
Mondjuk nekem rángat és van, hogy nincs erő benne egyáltalán.
Mondjuk nekem rángat és van, hogy nincs erő benne egyáltalán.
Alfás Theo11-09-2015 09:28:49 // 149115
Blog frissítés volt az Éjfúriánál. Kész lett a teljes lakatolás, alváz- üregvédelem. A kocsin kezdődnek a fényezési előkészítések a hétvégén.
erno156sw11-09-2015 07:39:38 // 149114
Nekem is 2.0 JTS-em van (156 SW), nekem 130.000 Km.nél kidobta a hibakódot (valahogy februárban, miután megvettem), azóta így járok vele (most 166.000 Km van benne). Katalizátorom döglött meg, pontosabban, lassan indul meg benne a reakció, amit hibának dob, én a Szatmári Gabival nézettem át ( http://alfaszatmari.hu/ ), elvitték CO mérésre, meg egyéb diagnosztikák (mondjuk ők értenek is hozzá...), és megmondták mi a probléma, továbbá, hogy így ezzel nyugodtan eljárhatok, nem lesz vele baj, max műszaki előtt érdemes lenne kicserélni...
A magasabb oktánszámú benzin ideiglenesen megoldja a gondot (akár 1-2 hónapra), de egy idő után visszatér :S
Én 80%-ban 95-össel járok (mondjuk szinte csak Shell, MOL, OMV...), néha Shell Racing 95/100 (ezekkel -0,5l/100km, de nincs plusz erő) Én nem vettem észre, hogy kevés lenne az erő benne sima 95-tel.
Amúgy azon kívül, hogy minden indításnál sípol, meg nyavalyog, hogy "Motor control sysem failure, go to dealer" semmi baja nincs. Én így toltam bele 36.000 Km-t (városi araszolástól a több ezer km-es túrákig), és semmi hibajelenség nincs (fogyasztás is első osztályú 7.0l-9.5l közötti attól függően, mennyire taposom).
A katalizátor amúgy meg rohadt drága, és amíg nem okoz problémát, és a káros anyag kibocsájtásom is maradéktalanul teljesíti az előírásokat, és a fogyasztás is rendben van, addig nem cseréltetem ki. Esetleg majd műszaki előtt (2017)
u.i. Biztosan vannak valóban hozzáértők, és nem csak 'júzerek', mint én, akik majd megmondják a tutit, ez csak az én esetem...
A magasabb oktánszámú benzin ideiglenesen megoldja a gondot (akár 1-2 hónapra), de egy idő után visszatér :S
Én 80%-ban 95-össel járok (mondjuk szinte csak Shell, MOL, OMV...), néha Shell Racing 95/100 (ezekkel -0,5l/100km, de nincs plusz erő) Én nem vettem észre, hogy kevés lenne az erő benne sima 95-tel.
Amúgy azon kívül, hogy minden indításnál sípol, meg nyavalyog, hogy "Motor control sysem failure, go to dealer" semmi baja nincs. Én így toltam bele 36.000 Km-t (városi araszolástól a több ezer km-es túrákig), és semmi hibajelenség nincs (fogyasztás is első osztályú 7.0l-9.5l közötti attól függően, mennyire taposom).
A katalizátor amúgy meg rohadt drága, és amíg nem okoz problémát, és a káros anyag kibocsájtásom is maradéktalanul teljesíti az előírásokat, és a fogyasztás is rendben van, addig nem cseréltetem ki. Esetleg majd műszaki előtt (2017)
u.i. Biztosan vannak valóban hozzáértők, és nem csak 'júzerek', mint én, akik majd megmondják a tutit, ez csak az én esetem...
asus1411-09-2015 01:36:55 // 149113
Szia!
Ugyan ez a dolog érdekelne engem is, ha találtál elemtakarót.
Ugyan ez a dolog érdekelne engem is, ha találtál elemtakarót.
sarosia10-09-2015 20:40:41 // 149112
Sziasztok!!
Segítség kéne...... Sajna az autómhoz 1kulcsom van, és elveszett az elem takaró része. Az ebay-ről rendeltem, (komplett házat) de már vagy 2hete meg kellett volna jönnie..... Írtam az embernek, de azt írta hogy ő feladta.
Esetleg valakinek nem lenne az egyik polc mélyén egy akár hibás kulcsháza? Csak az elem takaró része is érdekelne. Megvenném.
Köszi, előre is!
Segítség kéne...... Sajna az autómhoz 1kulcsom van, és elveszett az elem takaró része. Az ebay-ről rendeltem, (komplett házat) de már vagy 2hete meg kellett volna jönnie..... Írtam az embernek, de azt írta hogy ő feladta.
Esetleg valakinek nem lenne az egyik polc mélyén egy akár hibás kulcsháza? Csak az elem takaró része is érdekelne. Megvenném.
Köszi, előre is!
GTPeti10-09-2015 18:30:40 // 149111
JTS-be a 98 is elég, de a 100 sem baj. A 95 felejtős, ezt az alapjáraton egyből észrevenni.
(Én ált. V-Powert teszek bele.)
(Én ált. V-Powert teszek bele.)
benczemark10-09-2015 17:40:25 // 149110
Szia! Az enyém is dobálta a katalizátor hibakòdot! Kitöröltem aztán megint dobta! Dokat olvastam ròla! Valahol azt írták talán itt fòrumon hogy a jts 98-as benzinre van tervezve! Én 95-el tankoltam! Írták h álljak át 100-ra és akár meg is szünhet a jelenség! Nem bíztam benne de mondom egy probát megér! Kitöröltem a kòdot kb 2 hnapja telenyomtas 100as benzinnel és azòta nincs kòd! Pedig előtte 2 hetente dobálta! Valòszínüleg 95ös benzinnél rosszabb értékeket mérnek a lambdák és ezért dobja a jelet! Elképzelhető h neked más okozza de egy probát megér️!
Alfás Theo10-09-2015 15:11:54 // 149109
Meg kéne vizsgálnod, hogy mi okozhatja a "katalizátor" hibádat. Lehet a katalizátor, de inkább a katalizátor előtti és utáni szondák összehasonlított nem megfelelő értékei is adhatják. Egyenként kellene átnézni az elemeket, mi az ami jó és mi az ami hibás és cserélni kell. Hozzáértő szerelt keresnék. pl Besze Sanyiékat érden..
GTPeti10-09-2015 12:08:54 // 149108
A kérés, hogy tényleg katalizátor-e, vagy lambdaszonda. Tudtommal előbbiből kettő, utóbbiból négy (!!!) van a JTS-ben. Valamelyik lambdának nagyobb az esélye.
Megállni nem fog, max. többet fogyaszt. De mielőbb el kéne vinni egy olyan szerelőhöz, aki látott már JTS-t közelről. (Asszem van is egy szervíz Pesten, akik magukat "JTS specialistának" hírdetik.)
Megállni nem fog, max. többet fogyaszt. De mielőbb el kéne vinni egy olyan szerelőhöz, aki látott már JTS-t közelről. (Asszem van is egy szervíz Pesten, akik magukat "JTS specialistának" hírdetik.)
GTPeti10-09-2015 12:06:05 // 149107
"egy fiat szakszervízes szerelő"
Sajnos manapság ez nem garancia a hozzáértésre... (Az én Fiat-omnál is remekeltek anno - szintén szakszervízben.) És az sem garantálja a megfelelő munkát, ha egy szerelő 30 éve a pályán van. Azért a mi autóinknak van jópár specialitása, amik ismeretét az előbbiek nem garantálják. (Az olaj pl. ilyen.) És a szerelési trükkök (sorrendek, stb.) is.
Sajnos manapság ez nem garancia a hozzáértésre... (Az én Fiat-omnál is remekeltek anno - szintén szakszervízben.) És az sem garantálja a megfelelő munkát, ha egy szerelő 30 éve a pályán van. Azért a mi autóinknak van jópár specialitása, amik ismeretét az előbbiek nem garantálják. (Az olaj pl. ilyen.) És a szerelési trükkök (sorrendek, stb.) is.
asus1410-09-2015 11:17:44 // 149106
Sziasztok!
Kijött hibakódnak mindkét katalizátor. Néha nincs is erő a kocsiba és rángat is(egyenletes tempónál is és gyorsításnál is).
Kérdésem az lenne, hogy járhatok így vele vagy inkább nem ajánlatos vele járni.
Mi lesz ha teljesen elromlik, megáll a kocsi?
Előre is köszi!
Kijött hibakódnak mindkét katalizátor. Néha nincs is erő a kocsiba és rángat is(egyenletes tempónál is és gyorsításnál is).
Kérdésem az lenne, hogy járhatok így vele vagy inkább nem ajánlatos vele járni.
Mi lesz ha teljesen elromlik, megáll a kocsi?
Előre is köszi!
Lacee15610-09-2015 10:43:57 // 149105
Hello!
A multnap átnézettem a kocsi első futóművét minden szilent és alkatrész megfelelő állapotban van a futómű az adatok szerint bevan állítva a megfelelő értékekre, de az első kerekek függőleges negatív dőlésének okára sanjnos nem derült fény :( azzal nem tudtak mit kezdeni szerintetek szétszedessem az elejét és nézzük meg nincs e valami eldeformálódva vagy esetleg más ötlete lenne valakinek?
Szép Napot mindenkinek!
A multnap átnézettem a kocsi első futóművét minden szilent és alkatrész megfelelő állapotban van a futómű az adatok szerint bevan állítva a megfelelő értékekre, de az első kerekek függőleges negatív dőlésének okára sanjnos nem derült fény :( azzal nem tudtak mit kezdeni szerintetek szétszedessem az elejét és nézzük meg nincs e valami eldeformálódva vagy esetleg más ötlete lenne valakinek?
Szép Napot mindenkinek!
AdamV609-09-2015 14:21:12 // 149104
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
681
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?