Stef08-11-2015 16:00:10 //
149553
Sziasztok,
Az első üléseket szerettem volna kicserélni, és olvastam valahol, hogy a 24V-os csati többeknél is be volt húzva a kárpit alá, ha az nem volt használva.
Ebben bízva kiszedtem az első üléseket, hogy majd beteszem az elektromosat, de az enyémben sajnos nincs 24V kábel (legalábbis nem találtam)... :(
Mennyire macerás egy ilyet behúzni az első ülésekhez? Vagy hol kellene lenniük, ha vannak? A légzsák kábel körül nincsenek, illetve fut mellette két kábel. de ezek csak mellette mennek végig, nincs csati leágazás belőlük. Ezek mik lehetnek?

És ez jó lehet?
http://www.dx.com/p/konnwei-kw820-multi-car-scanner-eobd-obd2-obdii-diagnostic-data-code-reader-check-engine-scan-380859
Vagy ez?
http://www.focalobd.com/kw808-can-obdii-eobd-multifunction-scanner-auto-diagnostic-code-reader.html
Vagy ez?
http://www.ebay.com/itm/D900-Any-Car-OBD2-EOBD-CAN-BUS-Fault-Code-Reader-Scanner-diagnostic-scan-tool-UK-/110886460681?hash=item19d1591d09:g:fN8AAOSwjVVVt7EM
Erre találták ki a gugli fordító részét :-)
Ok köszi,sokat segítettél. De azért nem mindenki vágja ám az angol nyelvet :)
"harminc ember hatvan félét mond." - Csak a
multiecuscan oldalát kell megnézi, vagy GTPeti blogját elolvasni :-)
Szia. Nincs az ECU-bol kiírva az EGR. A termosztát meg gyanús egyébbként,hogy nyitva van állandóan,mert vért izzadva éri csak el a 70c°-ot.
Éppen ezért kérdeztem,hogy milyen alap hiba kiólvasót és törlőt kéne vennem/rendelnem ebay-ről. Tudom,hogy le volt már írva párszor,vissza is olvastam,de harminc ember hatvan félét mond.
VV608-11-2015 11:33:48 //
149547
A leömlőtől nem tudok benyúlni alulról...
Ferke08-11-2015 09:46:01 //
149546
Vized rendesen felmelegszik? Nem szar a termosztat? A lefalazott egr ha nincs kiirva az ecu-bol, akkor az inkabb art, mint hasznal...
Alulról, némi ügyeskedéssel.. 3000 ftért megoldják az olaj szervizeben, és van ahol még ott állhatsz is.
Sziasztok 2 gombos bicskakulcsot vennék reális áron:)
VV607-11-2015 22:40:55 //
149543
Ma azt hittem, olajat fogok cserélni a V6-ban. Hááát, nem valami júzerfrendli a technika. Jól gondolom, hogy felülről sebészkézzel benyúlva lehet kicsavarni az olajszűrőt, feltéve, hogy tök hideg az ott kígyózó kipufogócső? Vagy van jobb megoldás?
GTPeti blogját olvasd el a témában és mindent megtudsz!
Erről az ELM 327-röl tudtok valamit? Jó ez 2001-es 1.9jtd-hez? Nekem nem kell hohy nagy bűvésztrükköket tudjon,csak olvassa ki a hibákat,és törölje. Köszi a segítséget
Ki kell olvasni a comp-ot és kiderül, hogy miért világít. Lehet, hogy semmi köze az egr-hez.
Sziasztok!
Amikor ilyen hidegebbek vannak hajnalban/reggel,akkor lefalazott EGR szelep mellett nektek is van olyan,hogy par óra hosszáig,vagy pár napig világít a műszerfalon a piros kis motor hiba lámpácska? Legalább is remélem,hogy csak a károsanyag kibocsájtás fáj neki,és azért világít.
Dokika07-11-2015 15:06:50 //
149537
Én csak azt tudom neked javasolni, hogy kezd megint a kábelkötegnél, ha van időd próbálkozni.
Hasonlóképpen jártam kb. 1 hónapja. Indít - kuplung - rükverc és a kis ikon kivillan, de mindkét tolató lámpa ég szépen... ugyanúgy mint ahogy írtad kinyitottad a csomagtartót elaludt a hibajelző. Nekem a hajlatban (értem itt a gumis részt) volt 3 vezetéknek a szigetelése darabokra törve.. megfáradtak és elég sokat nyitogatom én is meg ki tudja mennyiszer volt ezelőtt. Azóta, h kapott egy jó adag szigetelőt kutya baja sincs..
Miért nem hagyod így? Nyugodtabb lenne az életed.
Cartársak, EGR-rel kapcsolatban lenne kérdésem.
Az autóm, 2.4 JTD 10V 140LE , Euro3, tegnapi napon kapott új EGR szelepet (Meat&Doria). Kb. 100 km után kis gázpedálállás mellett, kis gyorsításkor rángat. Az EGR nyit-zár folyamatosan, az elektromos része nagyon fölmelegszik. Padlógáznál bezár, ott nincs gond, van erő. A rángatás annyira fölbosszantott, hogy ledugóztam az új EGR-t, a hiba megszűnt.
Hibakódok kiütve, nem jön vissza egy sem. Merre induljak el a hibakeresésben?
Gázolaj szűrő mellett a tűzfalon,egy fekete műanyag doboz.
Sziasztok
Meg tudná valaki mondani,hogy 115 lovas faceliftes jtd-ben merre bujkál az izzító relé?
Sziasztok,
Bnőm 156 sedánján elkezdett világítani a kiégett izzó lámpa a műszerfalon.
Kis keresgélés után megállapítottam ,hogy jobb oldali hátsó ködlámpa nem megy.
végignéztem a biztosítékokat és az egyik ki volt égve. Kicserétem.
Jelenség a következő: gyujtáson és járó motornál is világít az kiégett izzó jelzés a műszerfalon. De kinyitom a csomagtartót vagy benyomom a fék pedált akkor elalszik.
Jobbos hátsó ködlámpa továbbra sem világít, ha bekapcsolom, de az izzó jó.
Régebben kellet javítanom neki a csomagtartónál a kábel köteget.
Találkozott már valaki ilyennel? hol keressem a hibát?
rain91x04-11-2015 19:26:58 //
149530
Oks, majd figyelek, lehet gyorsan ráindítóztam, mert csak az izzító visszajelzőt figyelem.
Párásodás: ez ilyen széria hiba, hogy párásodnak az ablakok ezerrel, mint a trabantok? Több 156-ost látva a parkolókba, mindegyik full párás volt belülről. Persze, klíma leviszi, de akkor is. Vagy valahol beázik?
Ezt a 147 nél én is észreveszem, igaz nekem van 1 fólia is rajta. Szerintem hidegben megkeméynedik, ridegül a vízzáró gumi, és gondolom én ez terheli meg. Nekem a 147-en van, hogy 5 próbálkozásra tudom teljesen felhúzni, akkor is egy picit rásegítve, elég gáz.
Az amúgy mitől van, hogy eléggé nehezen akar mostanában le-fel menni az ablak....mintha szorulna. (nem akksi...) melegben nem volt gond... ja meg esőben sem, gondolom a víz "megolajozta" kicsit :)
Fölső turbó cső ,a coolert köti össze a fojtó szeleppel
Üdv!
A képen jelölt csőnek érdekelne a pontos megnevezése, esetleg gyári száma.
Alfa Romeo 156 1,9 jtdm 16V 150 le 2005 évjárat.
Sajnos kilyukadt, van e valami bevált beszerzési forrás/ gyártó, esetleg más alternatíva (fém cső stb)
S.O.S. érdekelne a válasz, köszönöm!
Amig nem alszik el a cod lámpa addig nem is fog indulni ,mert az imo letilt ,. Minden
diesel forgat párat mire indul ,az adagolósok indultak pöcre
rain91x02-11-2015 18:50:40 //
149523
Sziasztok
Ma csinálta másodszorra az autó, hogy nem akart indulni, csak tekert, CODE világít, "electronic key" bejegyzés a hibakód. Második próbára meg mintha mi sem történt volna, indul, és múltkor is ugyan ezt csinálta (persze akkor lemerült az akksi, utána azért nem indultunk). Nem találtam blogban hasonlót, esetleg találkozott valaki ilyennel, kontakthiba?
(Ja és pluszba még egy kérdés, 2.4 JTD, és pöccre nem indul, mindig 1,5-2 másodperc az indítás. Dízellel nincs tapasztalatom, ez az első)
Köszönöm.
Hupssz lehet visszatérek. Holnapután kiderül.
Köszi, közben megtaláltam, van az enyémben is!:)
Nem tudom, hogy mindegyikben benne van-e, de enyémben benne van.
Sziasztok,
Nem tudja esetleg valaki, hogy 156 SW faceliftnél van-e lehetőség az isofix csatlakozó rögzítésére?
köszi
JulesTS02-11-2015 12:40:16 //
149518
Lehet csúnyán és szépen is rárakni. Blogomban van pár kép is:
http://alfaamore.hu/tagok/9536/autok/11285/blog/27009
Bomi02-11-2015 10:27:12 //
149517
Szia,
Krisz.v cserélt már ilyen emblémát , nem passzol FL előttire kicsit "reszelgetni" kell.
http://www.alfaamore.hu/tagok/7260/autok/8564/blog/26717
Illetve a párom 147-esén ilyenre cseréltem hátul, arra passzol teljesen, de az tudni kell hogy ezek nem túl tartós emblémák már most kopik(bemattult)...jobban jársz egy eredetivel szerintem, a V6-ra már azt vettem én is előre.
Sziasztok! 156 hoz volna valakinek vonóhorogja megfizethető áron?
Valoszinuleg igen.
Nem mintha nem lenne jo a xenon de kezdem unni hogy eddig tobb baj volt vele mint az egesz kocsival osszesen.
A kocsi elején lévő alfa emblémát cserélte már valaki a 74 mm-s ragasztott ebay / FB-on árultra? Milyen, lehet cserélni?
Mivel ebay-esek kiemelik, hogy FL előtti 156-ra nem jó, de az FB-osok ezt nem említik.
Mellesleg a gyári 3000 párszáz forint.
Poló02-11-2015 08:31:11 //
149513
Átalakítod halogénre?
Vagy trafo vagy gyertya.
Szerintetek gyari 156 kulso fl elotti xenont mennyiert tudnek eladni? Tokeletesen mukodik, szepseghibaja hogy szet lett szedve es az egyik oldali elektronika halott, de masik trafoval es parhuzamositott billentomotor kotessel mukodik?
Sziasztok,
Generátorom "elfüstölt", tud valaki jó helyet Pesten ahol jó pízé újítanak fel? Semmi kedvem újat venni...
VV601-11-2015 19:49:27 //
149510
Van egy kis problémám. Eddig is megvolt, de nem tudtam, hogy megvan...
A fordulatszámmérő és a sebességmérő órák között középen van a kis check-panel. Nálam ez egyáltalán nem világít, soha.
Meg tudnátok mondani, ilyenkor mi szokott lenni a baj? Minden ikonnak külön kis izzója lenne?
Most probálgattam hogy mikor jön elő a hibakòd! 4000felett tilt le kicsit megtorpan de utána megy ugyanùgy! Nem értem!
Sziasztok! Olyan problémám van hogy menet közben egyszer csak kigyullad a motor visszajelző elkezd villogni és a fedélzeti kiirja a motor control system failure szöveget villog csipog majd abbahagyja és kialszik a control visszajelző is! A kocsi megy, ilyenkor kicsit erőtlen lesz de aztán megint semmi baja! Mivel selespeed ezt àltalában akkor csinálja mikor rálépek a gázra 5.be ilyenkor ugye visszavált akár 3.ba is! Ekkor lesz erőtken és kiirja a hibát! A kòd viszont nem marad benne! Ilyen jelenség után probáltam rádugni gépet és kiolvasni h mi lehet ez de nem volt benne egy hibakòd sem! Van olyan hogy ezt hetekig nem csinálja devsn olyan hogy 30km-en 2x is! Valaki esetkeg nem tud valamit hogy merre kéne indulni? Én valami trafò gyertyakábel vagy valami hasonlò gyújtási problémára tippelek! A gyertyák újak! 2.0Jts selespeed...

Sziasztok.
Valami jó ötlet? Levált az ajtó kárpitomról a szövet,és állandóan potyogott mögülle az elöregedett szivacs. Leszedtem az szövetet róla és megtakarítottam. Lakkozta már valaki azt a préselt fát,vagy pác,ilyesmi. ?????
Látom eladó a 156om... :-o azért elég szép árat kér érte az új tulaj. Ahogy mondani szokták: Diiiiiiiikkkkkk! :D
Abarai31-10-2015 18:53:36 //
149505
Virágokat az öltözőmbe, a számlaszámom pedig...
:D
Szabeee31-10-2015 18:49:34 //
149504
egymillió köszönet, mióta megvan a kocsi kerestem ezt! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.