Vazze, 10 éve itt vagy az oldalon és ilyen kérdéssel jössz? :-DD
(Adok-veszek első hirdetése évek óta, vagy direktbe a Erhard.)
Forum >> Szerelőműhely
Piritu - 1.000.00004-11-2015 19:16:47 // 51072
Youri04-11-2015 18:22:34 // 51071
Hali.Valaki cserélte már 164 Td-n azt az olajgombát ami hátul van az önindító felett? Érdekelne hogy mit célszerű lebontani a hozzáféréshez....Önindító esetleg kipuff?
Tommaso 15903-11-2015 19:30:34 // 51070
Alfás Theo03-11-2015 13:27:28 // 51069
Leveszed a nyerget, kiveszed a betéteket. Visszatekered a dugattyút, fékjavító klt-vel, vagy esetleg flex kulccsal.
A kézifékkötelet persze teljesen lazítód vagy leoldod róla.
Összerakás és kézifék visszakötése majd beállítás.
A kézifékkötelet persze teljesen lazítód vagy leoldod róla.
Összerakás és kézifék visszakötése majd beállítás.
Pisti130003-11-2015 12:49:55 // 51068
Sziasztok!
156 hatso fekbeteteit hogy kell cserelni? Hogy lehet konnyen osszenyomni a dugattyut?
Es ha a kezi kotel rovidnek bizonyul?
156 hatso fekbeteteit hogy kell cserelni? Hogy lehet konnyen osszenyomni a dugattyut?
Es ha a kezi kotel rovidnek bizonyul?
.......................03-11-2015 08:16:53 // 51067
Egr megszorult
kékalfa 15602-11-2015 21:53:00 // 51066
Üdv Mindenkinek!
166 2,4 JTD 10V A problémám a következö:NINCS ERÖ!!!!
Haladtunk békésen aztán egyik pillanatról a másikra hiába nyomtam a gázt,nem történt semmi,csak lassult az autó.Aztán miután lenyomva tartottam a pedált egyszercsak megindult,és gond nélkül ment tovább.Másnap ugyanezt játszotta,párom elment dolgozni vele,nem volt semmi gond,hazafelé ,megint elfogyott az erö.Valami végleg megadhatta magát,mert ez az állapot azóta is tart.Azt vettem észre,hogy ha lassan adom a gázt és eléri a 2000-es fordulatot,utána elindul,mint akit seggberugtak,és ha 2000 fölött tartom a fordulatot,lehet vele közlekedni,bár a huzósabb emelkedö igy is kihivást jelent.Olyan érzésem van ,mintha a turbó szelepe állandóan nyitva lenne,vagy tul sok üzemanyagot engedne be,vagy tul kevés levegöt,nem tudom,szóval ugy érzem 2000-ig mintha fojtaná valami.Ja, és nincs hibakód.Igy látatlanba valakinek valami ötlet?Nagyon megköszönném!Üdv!
166 2,4 JTD 10V A problémám a következö:NINCS ERÖ!!!!
Haladtunk békésen aztán egyik pillanatról a másikra hiába nyomtam a gázt,nem történt semmi,csak lassult az autó.Aztán miután lenyomva tartottam a pedált egyszercsak megindult,és gond nélkül ment tovább.Másnap ugyanezt játszotta,párom elment dolgozni vele,nem volt semmi gond,hazafelé ,megint elfogyott az erö.Valami végleg megadhatta magát,mert ez az állapot azóta is tart.Azt vettem észre,hogy ha lassan adom a gázt és eléri a 2000-es fordulatot,utána elindul,mint akit seggberugtak,és ha 2000 fölött tartom a fordulatot,lehet vele közlekedni,bár a huzósabb emelkedö igy is kihivást jelent.Olyan érzésem van ,mintha a turbó szelepe állandóan nyitva lenne,vagy tul sok üzemanyagot engedne be,vagy tul kevés levegöt,nem tudom,szóval ugy érzem 2000-ig mintha fojtaná valami.Ja, és nincs hibakód.Igy látatlanba valakinek valami ötlet?Nagyon megköszönném!Üdv!
benczemark01-11-2015 17:01:59 // 51065
Sziasztok! Olyan problémám van hogy menet közben egyszer csak kigyullad a motor visszajelző elkezd villogni és a fedélzeti kiirja a motor control system failure szöveget villog csipog majd abbahagyja és kialszik a control visszajelző is! A kocsi megy, ilyenkor kicsit erőtlen lesz de aztán megint semmi baja! Mivel selespeed ezt àltalában akkor csinálja mikor rálépek a gázra 5.be ilyenkor ugye visszavált akár 3.ba is! Ekkor lesz erőtken és kiirja a hibát! A kòd viszont nem marad benne! Ilyen jelenség után probáltam rádugni gépet és kiolvasni h mi lehet ez de nem volt benne egy hibakòd sem! Van olyan hogy ezt hetekig nem csinálja devsn olyan hogy 30km-en 2x is! Valaki esetkeg nem tud valamit hogy merre kéne indulni? Én valami trafò gyertyakábel vagy valami hasonlò gyújtási problémára tippelek! A gyertyák újak! 2.0Jts selespeed...
Most probálgattam a kocsit! 4000 felett tilt le! Kicsit megtorpan aztán megy tovább! Nem értem mi lehet vele de kicsit parázok😔!
Most probálgattam a kocsit! 4000 felett tilt le! Kicsit megtorpan aztán megy tovább! Nem értem mi lehet vele de kicsit parázok😔!
alfa kutya30-10-2015 15:53:47 // 51064
Sziasztok
Miért szünik meg a hideginditási problémaám ha lehuzom az ac relét egy órára?
utánna nem durog puffog.
KÖSZI !!
Miért szünik meg a hideginditási problémaám ha lehuzom az ac relét egy órára?
utánna nem durog puffog.
KÖSZI !!
MiszöszFőnök28-10-2015 20:55:06 // 51063
Jim00727-10-2015 13:56:22 // 51062
Sziasztok!
Kuplung, futómű csere vár a 156-osomra....
Tapasztalaitok szerint melyik márka a tartós?
Kuplungnál Valeo-t javasolt a szerelőm, futóműbe Lemforder-t, de rám bízta.
Unixnál van egy kis kedvességem, úgyhogy ott veszem meg hozzá a cuccokat valószínűleg. Mi a véleményetek az A.Z, meister futóműről és az unixos kuplungról? ezek jóval olcsóbbak mint a szerelő által javasoltak de ha tapasztalataitok szerint ezek gagyik akkor hallgatok a szerelőmre.... vagy esetleg ha van valakinek valami bevált márkája ne tartsa magába :)
Kuplung, futómű csere vár a 156-osomra....
Tapasztalaitok szerint melyik márka a tartós?
Kuplungnál Valeo-t javasolt a szerelőm, futóműbe Lemforder-t, de rám bízta.
Unixnál van egy kis kedvességem, úgyhogy ott veszem meg hozzá a cuccokat valószínűleg. Mi a véleményetek az A.Z, meister futóműről és az unixos kuplungról? ezek jóval olcsóbbak mint a szerelő által javasoltak de ha tapasztalataitok szerint ezek gagyik akkor hallgatok a szerelőmre.... vagy esetleg ha van valakinek valami bevált márkája ne tartsa magába :)
Totti 14624-10-2015 22:57:18 // 51061
Ciao!
TS-en hol lehet olajnyomást mérni?
Olajgombánál érdemes?
TS-en hol lehet olajnyomást mérni?
Olajgombánál érdemes?
alfa kutya24-10-2015 15:57:17 // 51060
A kompresszió veszteség nagy munkával járhat ?
Ferke24-10-2015 14:28:46 // 51059
A 145 boxeren nincs légtömegmérő:) Át kéne nézni az egészet, mérni kompressziót/vesztességet. Ezt így online tovább bogozni nem sok értelme van...
NT Kundi24-10-2015 10:08:50 // 51058
sziasztok,
hogyan tudnék a 145 boxi hasmagasságán emelni? dízel rugók alá megoldás lenne-e??
köszi a válaszokat!
hogyan tudnék a 145 boxi hasmagasságán emelni? dízel rugók alá megoldás lenne-e??
köszi a válaszokat!
Szabeee23-10-2015 23:02:23 // 51057
nem tudom, még nem volt alkalmam diagnosztikát kötni rá, de hibát a műszerfalon nem jelez... érdekes, hogy csak 1 keréknél csinálja
.......................23-10-2015 17:18:04 // 51056
Meghülyült az ABS kocka?
Szabeee23-10-2015 11:03:54 // 51055
Sziasztok!
Kíváncsi lennék, hátha tapasztalt hasonlót valaki, mint amit én. Menet közben egyszerűen beragad az egyik első féknyergem, majd ha leveszem a gyújtást, várok 5 percet, akkor ismét "kienged" és megyek zavartalanul tovább. Az a baj, hogy amikor nem tapad, akkor hiába nyomom a fékpedált, nincs fékhatás. Szerintetek hol érdemes elkezdenem keresni a problémát? Főfékhenger?
Kíváncsi lennék, hátha tapasztalt hasonlót valaki, mint amit én. Menet közben egyszerűen beragad az egyik első féknyergem, majd ha leveszem a gyújtást, várok 5 percet, akkor ismét "kienged" és megyek zavartalanul tovább. Az a baj, hogy amikor nem tapad, akkor hiába nyomom a fékpedált, nincs fékhatás. Szerintetek hol érdemes elkezdenem keresni a problémát? Főfékhenger?
alfa kutya22-10-2015 08:01:56 // 51054
145-ÖS BOXER mi lehet a probléma hideg motornal fulladozik puffog gyertyák kábelek hőfok jeladók cserélve lettek? Esetleg a légtömegmérőt hogy tudnám ellenőrizni hogy jól
e működik ?
e működik ?
Szunyi21-10-2015 14:35:30 // 51053
Megmakkant az aksim. 12V 61Ah 540A volt benne.
Mekkorát érdemes venni, mert lövésem sincs? Jó ez a kaliber?
Melyik típusra esküdtök?
Gt 2.0Jts-be lenne!
Mekkorát érdemes venni, mert lövésem sincs? Jó ez a kaliber?
Melyik típusra esküdtök?
Gt 2.0Jts-be lenne!
tofe21-10-2015 12:27:07 // 51052
Sziasztok. Alfa 147-nél, hogy kell leszedni az első fejtámlát? :) nem jövök rá
Dany19-10-2015 11:34:58 // 51051
Köszönöm a tanácsot!Valóban a testkábel volt!Beraktunk pluszba egyet, azóta pöcre indul!!Vezérlőn csináltunk egy resetet, minden szuper!
Bento17-10-2015 20:57:47 // 51050
Kínai vacak. TRW-t, vagy hasonló árkategóriásat érdemes venni.
Csabo2217-10-2015 16:50:31 // 51049
Szia
Igényesen és lelkiismeretesen megcsinálám neked, de gyanitom emiatt nem fox feljönni pestre ;)
Szóval ha volt stabrúd szilent cserélve elöl, akkor az ha rendesen megcsinálták nem adhat kopogó hangot. Vmelyik gömbfej lesz a kopogás okozója.
A nyöszörgést azt vszeg a felső lengőkar konzoljában és a lengőkarban átmenő csavar és/vagy a lengéscsillapitó villán - alsó lengőkaron átmenő csavar szárazsága okozza.
TRW lengőkarokat kell szekszerűen beépiteni, és akkor egy időre megszűnnek a hangok.
Nekem a stabrúdon már stronglex szilentek vannak, de a nyáron kerültek be, szóval az élettartamukról nem tudok még nyilatkozni. Azzal a szándékkal raktuk be őket a gumik helyett, h jópár évig ne kelljen hozzányúlni, illetve árban is jobb volt a guminál. lásd a blogomat.
A többi első futómű alkatrészre sztem nincs értelme pu szilentet tenni, mivel a gömbfejek úgyis elfáradnak, egy pu szilent több gömbfejet is túlél.
Igényesen és lelkiismeretesen megcsinálám neked, de gyanitom emiatt nem fox feljönni pestre ;)
Szóval ha volt stabrúd szilent cserélve elöl, akkor az ha rendesen megcsinálták nem adhat kopogó hangot. Vmelyik gömbfej lesz a kopogás okozója.
A nyöszörgést azt vszeg a felső lengőkar konzoljában és a lengőkarban átmenő csavar és/vagy a lengéscsillapitó villán - alsó lengőkaron átmenő csavar szárazsága okozza.
TRW lengőkarokat kell szekszerűen beépiteni, és akkor egy időre megszűnnek a hangok.
Nekem a stabrúdon már stronglex szilentek vannak, de a nyáron kerültek be, szóval az élettartamukról nem tudok még nyilatkozni. Azzal a szándékkal raktuk be őket a gumik helyett, h jópár évig ne kelljen hozzányúlni, illetve árban is jobb volt a guminál. lásd a blogomat.
A többi első futómű alkatrészre sztem nincs értelme pu szilentet tenni, mivel a gömbfejek úgyis elfáradnak, egy pu szilent több gömbfejet is túlél.
Patrik1.7517-10-2015 12:07:50 // 51048
Sziasztok!
Vas megyébe ismer valaki olyan szerelőt aki az automatába lecseréli a váltóolajat?
Esetleg környező megyék is érdekelnének. Előre is köszi a segítséget!
Vas megyébe ismer valaki olyan szerelőt aki az automatába lecseréli a váltóolajat?
Esetleg környező megyék is érdekelnének. Előre is köszi a segítséget!
kisspeti2317-10-2015 10:18:40 // 51047
Sziasztok!
147-esem van, még FL előtti, és egyszerűen képtelen vagyok hosszú távra megoldani, hogy csöndes maradjon az első futómű. Most épp nagyon halk kopogás jön középről, és irdatlan nyöszörgés, nyikorgás, nyökögés elől két oldalról.. :(( kb egy hónapja lett új felső lengőkar cserélve jobbon és balon is, plusz egy fél éve kb stab szilentek. Max egy hónapig volt csönd. :(
Az az egy ötletem van, hogy powerflex szilenteket tetessek be előre mindenhova, ahol csak gumi van, de nem találok senkit aki ezt igényesen és lelkiismeretesen be tudná építeni. Van esetleg erre ötletetek, javaslatotok? Pécsi vagyok, de vidékre is elmennék ezért.
Ha esetleg a powerflex témánál van jobb ötlet esetleg, azt is mindenképp megköszönném!
Üdv,
Peti
147-esem van, még FL előtti, és egyszerűen képtelen vagyok hosszú távra megoldani, hogy csöndes maradjon az első futómű. Most épp nagyon halk kopogás jön középről, és irdatlan nyöszörgés, nyikorgás, nyökögés elől két oldalról.. :(( kb egy hónapja lett új felső lengőkar cserélve jobbon és balon is, plusz egy fél éve kb stab szilentek. Max egy hónapig volt csönd. :(
Az az egy ötletem van, hogy powerflex szilenteket tetessek be előre mindenhova, ahol csak gumi van, de nem találok senkit aki ezt igényesen és lelkiismeretesen be tudná építeni. Van esetleg erre ötletetek, javaslatotok? Pécsi vagyok, de vidékre is elmennék ezért.
Ha esetleg a powerflex témánál van jobb ötlet esetleg, azt is mindenképp megköszönném!
Üdv,
Peti
hansgeee8816-10-2015 18:16:27 // 51046
Szia!
Ahogy előttem is írták,testprobléma...
Én is így jártam majdnem, de adtam neki egy plusz testelést a karosszériára és az egyből az akksi negatívjára lett kötve (kb:40cm-es rohadt vastag kábelen) ,azóta minden hibaüzenet megoldódott...
Ahogy előttem is írták,testprobléma...
Én is így jártam majdnem, de adtam neki egy plusz testelést a karosszériára és az egyből az akksi negatívjára lett kötve (kb:40cm-es rohadt vastag kábelen) ,azóta minden hibaüzenet megoldódott...
igi16616-10-2015 15:34:20 // 51045
Vag-com interfész. Usb-s. Cserélhető átalakítókkal a k vonalhoz. Az interfész elvileg jó, mert komunikál a másik két kompjuterrel. És a motort is látta a másik laptopról. Nem értem..
Lali7516-10-2015 12:26:05 // 51044
Testkábel ellenőrzése!
Liquid16-10-2015 11:44:35 // 51043
Ha az egyik vezérlőt eléri, akkor szerintem kizárható, hogy a laptopváltás miatt van.
Milyen kábeled van? Szerintem ott van valami kaki.
Milyen kábeled van? Szerintem ott van valami kaki.
igi16616-10-2015 08:13:14 // 51042
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata motor ecu, multiecuscannel való olvasásában? Korábban egy másik laptopot használram, működött. Most másik laptopom van, de csak az abs-el, és a légzsákkal komunikál. A motorvezérlőt nem látja, nem találja. Már minden beállítást próbáltam. Lehet az ecu-nak a hibája? Köszönöm a tanácsokat, válaszokat!
Buksi15-10-2015 11:19:53 // 51041
Nincs mit. Remélem tudtam segíteni. :-)
Dany15-10-2015 08:05:24 // 51040
Sziasztok!Van egy 1471.6TS-em és a következő hiba kényszerítette térdre.Minden ott kezdődött, hogy elvittem főtengely szimering cserére, egyúttal a kuplung is ki lett cserélve és még néhány apróság.Az autó elkészült érte mentem első utam a mosóba vitt és kb. eddig tartott a boldogságom, mert onnan már nem tudtam kiállni.Immobiliser hiba, melé ABS,ASR hiba.Gyorsan levettem az akku sarut vártam 10 percet, semmi eredménnyel.Hívtam autóvill.szerelőt,amit tudtunk megnéztünk, de semmi erédmény.A legérdekesebb az volt, h amikor megpróbáltam indítózni a motor visszajelző a műszerfalon felvillant, kicsit vibrált, majd kialudt, de volt, h egyáltalán nem is világított.Most ott tart a dolog, h szétszedtük kábelezés át lett nézve, ecu kap áramot akku-t nem mérettem be,mert kb. 2 hónapos Bosch S5 akku.Az autó továbbra is áll, egyenlőte csak találgatunk és bízok benne, h nem a motorvezérlő halt meg.A hibajelenség annyit változott, h ha rádom.a gyújtást, akkor úgy tűnik minden jó, de ahogy indítózok abban a pillanatban kialszik a motorvisszajelző kialszik és jönnek a hibák, immo,ABS, ASR. Levettük az önindítót, szétszedtük látni nem láttunk rajta semmit, csak a behúzótekercs nézett ki elég szarul, ha már leszedtük felújítattam ki is lett próbálva, ma visszarakjuk az autóra, de nem vagyok benne biztos, h ezzel vége.Ha valakinek van ötlete várom a tanácsokat! :-)
Vinnie15-10-2015 01:57:44 // 51039
Ok. Köszi. Akkor szétkapom.
Buksi15-10-2015 00:09:41 // 51038
Vinnie14-10-2015 18:05:32 // 51037
Sajnos ehhez a részhez nem értek az autónál. Merre keressem?
Buksi14-10-2015 10:20:34 // 51036
Nem lehet, hogy a ventillátor előtét ellenállása adta meg magát?
Piritu - 1.000.00014-10-2015 06:49:53 // 51035
Ott valami probléma van. A jó szűrő nem engedhet át kormot.
Vinnie14-10-2015 05:24:38 // 51034
Sziasztok!
Ide is beírom, hátha itt többen vannak, akiknek van valami ötlete.
Lenne egy problémám a fűtéssel. Alfa 156 1.8TS-ről van szó. Ma feltűnt, hogy nem melegszik a beltér. Tegnap még jó volt a fűtés, de ma valamiért nem megy a ventilátor, így meleg sem jön be. Megnéztem a biztosítékot a motortérben, elvileg jó. A fűtéstekerő közül ez a középső amivel gond lehet, vagy a ventilátor romolhatott el? A másik tekerők elvileg működnek, mert hallom, hogy a lábtér, ablak, utastér-állító zár rendesen...
Járt már valaki hasonlóan?
Előre is köszönöm.
Ide is beírom, hátha itt többen vannak, akiknek van valami ötlete.
Lenne egy problémám a fűtéssel. Alfa 156 1.8TS-ről van szó. Ma feltűnt, hogy nem melegszik a beltér. Tegnap még jó volt a fűtés, de ma valamiért nem megy a ventilátor, így meleg sem jön be. Megnéztem a biztosítékot a motortérben, elvileg jó. A fűtéstekerő közül ez a középső amivel gond lehet, vagy a ventilátor romolhatott el? A másik tekerők elvileg működnek, mert hallom, hogy a lábtér, ablak, utastér-állító zár rendesen...
Járt már valaki hasonlóan?
Előre is köszönöm.
atis_166jtd13-10-2015 23:41:05 // 51033
Csak egy kérdés és nem cseszegetni akarlak. Van dpf és kormos is a kipuf vége akkor mi ahelyzet?
MiszöszFőnök13-10-2015 22:59:04 // 51032
Mesélj ;-)
Kazes☻13-10-2015 22:55:51 // 51031
A fordulatszám mérő pont egy fontos műszer... bocs. :)
MiszöszFőnök13-10-2015 22:42:54 // 51030
Habár most a felújítás után még nem tudni, hogy eszi e az olajat a kis drága (elvileg nem), de a tulajnak minden hónapban küldök egy email, hogy: OLAJ!!! (Én csak a felújítást vezényeltem nem az enyém a 2.0 Ts) Az enyém 1.6 ts mióta a garázsban áll azóta nem csipegi az olajat :-)
De amúgy lófaszért nem fért el már a műszerfalon egy olajszint jelző, ahogy mondod. Kár, hogy nem én találtam fel a melegvizet, most kitalálnék egy utólag beépíthető olajszintjelzőt is. Elvégre az autó üzemanyaggal és motorolajjal megy. Például fordulatszám mérő minek, elváltja úgyis mindenki, érzésre, nem nézi ki magának a 2423 as fordulatszámot...
De amúgy lófaszért nem fért el már a műszerfalon egy olajszint jelző, ahogy mondod. Kár, hogy nem én találtam fel a melegvizet, most kitalálnék egy utólag beépíthető olajszintjelzőt is. Elvégre az autó üzemanyaggal és motorolajjal megy. Például fordulatszám mérő minek, elváltja úgyis mindenki, érzésre, nem nézi ki magának a 2423 as fordulatszámot...
Piritu - 1.000.00013-10-2015 22:15:51 // 51029
A TS-nél még fontosabb, mert az még hajlamos is csipegetni az olajat, így nem veszed észre ha kevés lesz. Nálam rituálé lett a nívópálca ellenőrzése, pedig az enyém azon ritkák közé tartozik, amelyik nem eszi. Viszont nem tudhatja az ember, hogy mikor kezdi el.
Pont ezért furcsa, hogy a dieseleknél van olajszint kijelzés a műszerfalon, a TS-nél nincs.
Pont ezért furcsa, hogy a dieseleknél van olajszint kijelzés a műszerfalon, a TS-nél nincs.
MiszöszFőnök13-10-2015 22:10:50 // 51028
Jaj de örülök, hogy írod az olaj max on tartását. Eszméletlenül fontos dolog.
Egy 2.0 Ts t hanyag olajszint kezeléssel (kevés olaj) autópályán nagy sebességgel sikerült csapágyassá gyalázni. Kicserélték a motorban az atyaúristent is mire jó lett, került pár százezer forintba.
Egy 2.0 Ts t hanyag olajszint kezeléssel (kevés olaj) autópályán nagy sebességgel sikerült csapágyassá gyalázni. Kicserélték a motorban az atyaúristent is mire jó lett, került pár százezer forintba.
berobbantam13-10-2015 21:52:41 // 51027
Köszönöm midkettőtök válaszát.A számláló nullázását már megtaláltam közben :)
Piritu - 1.000.00013-10-2015 21:46:42 // 51026
- Az olajszintet célszerű a maximumon tartani.
- A facelift utánihoz nincs könyv, nem fordították le. Külföldiül innen tudod letölteni.
- A facelift utánihoz nincs könyv, nem fordították le. Külföldiül innen tudod letölteni.
Piritu - 1.000.00013-10-2015 21:41:25 // 51025
156-ban nem volt sose dpf. Amúgy egyszerű, megnézed a kipufogó végét. Ha van - és jó a - dpf, akkor fémszínű. Ha nincs, akkor kormos.
A számlálót emlékeim szerint a +/- gomb együttes, sokáig tartó lenyomásával lehet nullázni.
A számlálót emlékeim szerint a +/- gomb együttes, sokáig tartó lenyomásával lehet nullázni.
berobbantam13-10-2015 21:06:23 // 51024
Köszi a részletes választ.Tudom láma kérdés,de honnan tudom meg,hogy az enyém DPF-es-e?
Golyoka13-10-2015 20:54:46 // 51023
Köszi a segítséget :-) Hnap megyek csak gondoltam itt is körbe érdeklődök :-D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
865
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?