Forum >> Szerelőműhely

Fisher14-12-2014 08:39:04 // 49621
Így van! A kuplung pedálhoz van kapcsolva a főmunkahenger. Nekem szépen lassan kinyomott pedálnál vissza engedte a tömítés az olajat a tartályba és elment a kuplung. Az olaj olyankor nem fogy, de azt cumi kicserélni! (Általában, a Tiéden nem tudom, hogy van betéve...)
Béci Ɨ|ѯ14-12-2014 03:52:28 // 49620
Drága olasz mérnökök... :-D
vm13-12-2014 21:13:08 // 49619
Jó nektek... Nekem a pedál felett van. A műszerfalba gyógyítva... ;-)
Bilux13-12-2014 20:35:25 // 49618
kuplungpedál alatti
attika13-12-2014 20:20:50 // 49617
Szia a 2 közül hol találom felsőt?
Fisher13-12-2014 20:03:30 // 49616
A felsővel lehet! Az vissza tud dolgozni a tartályba.
attika13-12-2014 19:38:07 // 49615
Hali van egy kis gondom alfa145 1.4ts néha csinál egy olyan dolgot benyomom a kuplungot és nem reagál semmit nem tudom sebességbe rakni azután egyet gondol abba hagyja és minden tökéletesen működik.a fékfolyadékszint rendben ebből azt következtetem a munka hengerel nem lehet gond.Akkor mi okozza ezt a jelenséget?
[k i z z o]13-12-2014 17:32:48 // 49614
Az oldal pont azt írja, hogy nem:

If you have an earlier version installed on your computer then you don't need to uninstall or deactivate it. Simply download the latest version and install it. It will upgrade your current installation and take the license data from it (in case your license has not expired)!
HátvédRomeo13-12-2014 00:21:38 // 49613
Én is ezt mondtam a Szerelőmnek a multkor. A Sudnál jártunk így.

Ha jól tévedek, van valami gumi bizbasz, ami elfárad ott és cserélhető.

Most végig lesz zongorázva, nyomásszabályzó stb.

Csőrinek innét is köszönöm a sok segítséget. :) Szerelő Ark angyal :)
.......................12-12-2014 21:15:28 // 49612
Csak a vásárláskori verziórajó a Licensz,bár soha nem jár le
Ha frissítesz venni kell újra sajna
Jim00712-12-2014 19:13:33 // 49611
Üdv cartársak egy kis segítség kellene....
Fl előtti 156-ba jó-e a Fl-es km óra?
és az óra az új vagy a régi jármű km óra állását fogja mutatni?
a segítséget előre is köszi :)
pe-Ti12-12-2014 19:05:52 // 49610
Ciao!
Elérhető új verzió (2,2) a Multiecuscan-hez használja már valaki, mi az újdonság benne? Nekem az 1.7 -es van és nem tudom le merjem-e frissíteni? A jelenlegi licenc-kulcsom a frissítés utáni verzióra is él?
vm11-12-2014 23:22:58 // 49609
Beeső kuplungpedálnál én elsőnek rögtön a főhengert birizgálnám.
Fisher11-12-2014 12:18:44 // 49608
Köszi!
HátvédRomeo11-12-2014 12:07:22 // 49607
Köszi a választ
HátvédRomeo11-12-2014 11:49:39 // 49606
Én is erre gondolok.
Martika8311-12-2014 11:42:08 // 49605
Hááhh, enyém is zöld. Metáződ. :-D
mex8611-12-2014 11:35:39 // 49604
ehh nekünk is Ibiza volt a mäsodautó az Alfák mellett :D

legaläbb ez is mediterrän kicsit :D
vologya[kendács mester]11-12-2014 11:34:38 // 49603
Ha felidegesít, vagy éppen szét van kapva, akkor én is a zöld Seat Ibizát veszem elő :-)
Liquid11-12-2014 11:30:53 // 49602
nem is akartam tanácsot adni...
Martika8311-12-2014 11:28:23 // 49601
Félre ne értsetek, Én nem kértem most tanácsot. |:-p
Tocsa11-12-2014 11:21:24 // 49600
Fagyálló téligumi jó akkumulátor és rendes üzemanyag na és odafigyelés ezek nem kávédarálók meg fűnyírók . :D A seat attól nem jobb auto hogy az beindul . :P Csak még nem jött ki a baja mert kicsi hozzá a teljesítménye .:D:D:D
Liquid11-12-2014 11:19:39 // 49599
biztos negatív a kisugárzásod, a szeját meg tök érzéketlen... :D
Tocsa11-12-2014 11:17:38 // 49598
Nézd meg a gyertyákat minden hengernél látszik azonnal melyik henger beteg. A turbó szerintem kifele fújja az olajat a kipufogóba. :)
Tocsa11-12-2014 11:14:12 // 49597
Kuplung főhengert is kellene cserélni rajta valószinűleg az is rossz ! Árulkodó jel ha folyik a tengelynél falsot is tud szívni én cumiztam már vele. :(
Public Enemy11-12-2014 11:06:28 // 49596
Mesélj Nekünk Alfásoknak légyszíves erről, hátha tudunk segíteni Neked!? :-))
Martika8311-12-2014 10:52:05 // 49595
A két Alfám közül egyik sem működik amióta bejött a hideg, de Én már nem akadok fent ilyeneken, csak beindítom a Seat-ot.
Fisher11-12-2014 08:56:48 // 49594
Esetleg a turbó dolgozhat vissza annyi olajat? Mert ugye az is meghalt, azóta dől belőle a kék füst! (de akkor minden hengernél így kellene kinéznie, nem? Vagy ennek a csonknak szar a tömítése? Mert hátul a kipufogón is jön az olaj...)
HátvédRomeo11-12-2014 00:43:09 // 49593
Sziasztok!

Segítsetek mert Agyf@szt kapok.

166 2.0 TS. Beesett a kuplungja. Stimm alsó munkahenger csere. Konzolba az előző barom szerelő úgy beleverte ékelte ragasztotta hegesztette, nem tudjuk mit csinált de zéger gyűrű nem volt rajta, csak valami takony amivel beleragasztotta, kivenni nem lehetett. Nagy nehézségek árán TAKIP cartársnak köszönhetem, lett új konzol. Na meg a magyar alkatrész ellátásnak végre 1 hét alatt megküldték a hozzá való zéger gyűrűt. Vadi új munkahenger lett véve bele.

Össze lett rakva. De nem bírják lelégteleníteni, mert bárrit csinálnak vákumolnak, szívják tolják, jön az olaj stb. De csak nem működik a pedál.

A kérdésem, mert már szarrá fagytam, és megbetegedett a derekam csúnyán a gyaloglás, fázás (tudom ruha; van)

Szóval. A kérdésem, miért nem tudják lelégteleníteni??? Hol lehet a baj, a lég buborék stb???

Segítsetek, legyetek szívesek, mert felgyújtom azt a kurva autót!
Csőrivel már hetek óta tanakodunk online mi lehet a baj.

Bocsánat a hangvételért, de igen pipa vagyok 6 hete nincs autóm!

Köszönöm szépen!
.......................10-12-2014 22:11:32 // 49591
A gépkönyv is írja ,a város fokozott igénybevétel,tehát minden szervizelendőt hamarabb kell cserélni
Ja az intervallumok GYÁRI AR eredeti alkatrészre vonatkoznak
Az utángyártottak kevesebbet biztonsággal
.......................10-12-2014 22:06:55 // 49590
Agyári előírás 120 ekm a jtdm nél,
én nem futtatnám 100ekm vagy 4évnél tovább

A benyás alfák a fele intervallumnál biztosan nem szaggatják a szíjat
Zozo8510-12-2014 21:56:30 // 49589
2,4 dízelnél is aktuális ez az 5 év gondolom!!! ???
.......................10-12-2014 21:48:50 // 49588
Igen 5 évente le kell cserélni
Olcsóbb mint a szelepek,hf stb
Zozo8510-12-2014 21:08:54 // 49587
2 hete vettem a kocsit es ige az előző tulaj sokat varosozott.
Én Gyömrőn lakom így napi 30 km h be menjek a városba. (M0-s és gyorsforgalmi vagy m3 bevezető)
Mit javasolsz hogy "égessem" ki??
Esetleg álljak be egy 110es tempóra olyan sebesség fokozazban ahol folyamatos 2500at pörög a motor? (vagy többet???)
Tocsa10-12-2014 21:00:58 // 49586
Az nagy cumika pajtás úgy mint generátort cserélni ! :( A szervó meg ha folyik a tömbszelencénél akkor ki kel szedni de csak szétszedés után derül ki a baja. van mikor képes beállni mint a gerej.
Tocsa10-12-2014 20:55:33 // 49585
Bocs most nézem hogy benzines ! :D
Akkor Motorolaj lesz az ! Gyűrű ,Szelepszár szimering , Hengerfelytömítés. Választhatsz. :(
Tocsa10-12-2014 20:51:26 // 49584
Szelepszár szimering?
Nem valami bizalomgerjesztő ! Motorolaj vagy gázolaj ? Nem mindegy ám mert ha gázolaj akkor egyáltalán nem megy a henger csak kalimpál benne és folyik bele a gázolaj. Ez befecskendező szelep hiba is lehet én megnézetném valakivel szervízben diagnosztika megmondja a befecskendezési időket mennyiséget és a korrekciót abból látszik azzal van e gond. Ha motorolaj csöpög akkor az nagyobb baj.
mex8610-12-2014 19:46:04 // 49583
ha jól gondolom szokásos turbó geometria leragadás szűkben, és túlzottan felszökő nyomás emiatt.

oka: sok városozás, kormosabban járó motor, túl szüttyögős vezetési stílus és ezek kombinációi.

orvoslás: turbó leszed kipucol vagy kevesebb városozás vagy időnként meg kell küldeni neki jobban hosszabb távon is, az "tisztán" tartja mivel mozgatod többet a geometriát meg ki is tud égni valamennyire belőle a koksz korom ami blokkolja a geolapátokat.

ha most megpróbálod hogy magasabb fokozatban tolsz egy padlót mondjuk 1600-2000köözötti foldulatról 2-3mp-en keresztül, sanszos hogy ismét megkapod az üzenetet.
Fisher10-12-2014 19:27:14 // 49582
Sziasztok!

Valami ötlet, vélemény?

Szemből a jobb szélső henger kipufogó csonkja... Egyre szarabbul néz ki, és csöpög is a turbóra az olaj(?). Egy hengerem nem megy, valószínű ez az? Vagy "nagyobb" lehet a baj?
Zozo8510-12-2014 18:46:50 // 49581
Ez volt a hibaüzenet(szokásos):
Semmi nem volt érezhető a kocsin mikor megjelent az üzenet....


Ezt olvasták ki:
Kiütötték a hibát most hazafele autópályán(40km) semmi nem jelentkezett és nem is jött ki újból az üzenet, de csodálkoznék ha ez így is maradna :(

Valakinek valami ötlet???
mex8610-12-2014 10:29:10 // 49580
meg kb még ezer oka lehet...
olvastasd ki ne talälgass
Zozo8510-12-2014 09:20:14 // 49579
Sziasztok

Ma pályán közepes intenzitású gyorsításnál ki írta hogy MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE, GO TO DEALER.
Azt olvasgattam hogy lehet EGR szelepet kell tisztítani ????
dev16608-12-2014 23:33:57 // 49578
én úgy tudom, a veztengely kopása típushiba a 2.0 JTS-nél, mert átálltak a TS után valami gyenge ötvözetre egy időre. Annak utánanéztél, hogy más TS/JTS motor veztengelye nem jó-e hozzá?
GTPeti08-12-2014 23:05:32 // 49577
Srácok, mennyire életbevágó a JTS-nél 5 év után lecserélni a vezérműszíjat? Mert az enyém most ennyi idős, de csak 30ekm van még benne.
3Szék-ej06-12-2014 11:30:21 // 49576
Segítség!

Hol találok 156 JTS-hez vezérműtengelyeket?
Ahágy Alfás bontót találtam a neten mind felhívtam ,de nincs.
Az eredeti új kurva drága, utángyártottat csak kipuff. oldalit találok.
Az ebay-on se nagyon van
Ferke05-12-2014 13:23:41 // 49575
Stab, lengéscsillapító alja, bumeráng...ebben a sorrendben érdemes kezdeni, elég jó bohóckodás:))
Bati05-12-2014 12:47:21 // 49574
Sziasztok
a vén csataló (2.4 10v 156) elkezdett alapjáraton remegni a fordulat emelkedésével elmúlik
ill. magas fordulaton erőtlenné kezd válni bár már régóta nem kínzom 2500 fölé
lehet ez az injektorok hibájából ? 240ezer van benne, gyári még
felújítást hol érdemes csináltatni ?
NetBarna04-12-2014 18:54:32 // 49573
Szia mindenki. Azt szeretném kérdezni, hogy a hátsó emblémát hogyan tudom sérülés mentesen leszerelni?
Milánóban egy bontóban kezembe nyomtak egy komplett Myto hátsó emlémát, hogy a réz lemezből készült és 3 kis füllel rögzített logót tegyem rá a 147 - re.
Csak nem tudom, hogyan szereljem le. Köszi előre is.
vologya[kendács mester]04-12-2014 13:37:41 // 49572
Szevasztok.

166 3.0 V6 hátsó futómű leválasztás menetével tisztában van valaki? Az tudom (sejtem), hogy 3 csavarral kapcsolódik az alsó lengőkar a vázhoz (2x) + 4 csavarral a az egész a vázhoz + lengéscsillapító. (+ ABS jeladók,+kézifékbovden,+fékcsövek).

Esetleg valami más? Helyes sorrend mi lenne?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.