Forum >> Szerelőműhely

Zozo8528-10-2014 19:21:28 // 49421
Sziasztok

2004-es 156-ba ha nincsen tempomat hogy tudom kideríteni hogy utólagosan beszerelhető-e
Kristyon27-10-2014 22:56:40 // 49420
Na még akkor én is neki esek, ha lesz rá időm csiszolok még rajta ;)
sprint8327-10-2014 22:47:23 // 49419
Én géppel szoktam kezdeni 320, utána 800 vizes, 2000 majd ha kell 3000. De ha elviszed egy korrekt fényezőhöz szerintem nem túl nagy összegért megcsinálja neked. Az biztos, hogy olcsóbban jössz ki vele, meg kevesebb szívással mintha veszel másik lámpát és mondjuk át rakod a plexiket. A projektorokat is érdemes megnézni, lehet azok sincsenek már a helyzet magaslatán. Vannak egész jó a gyáritól is jobb minőségű projektorok elég jó árban. Érdemes ezeket is kicserélni ha igazán jó fényű lámpát szeretnél.
HaNGyA27-10-2014 22:43:43 // 49418
Köszi Rolee!

Megskubizom...
Rolee4627-10-2014 22:15:11 // 49417
En a Bardi webshopjan talaltam sokfelet igaz nem olyant kerestem de hatha lesz neked valo is.
HaNGyA27-10-2014 21:03:15 // 49416
Szia Mindenki!

Van valakinek valami jó udvari beszállítója kerékcsavar ügyben?
A gyárinál hosszabb, mozgókúpos készletre lenne szükségem.

Előre is köszönöm a tippeket! :-)
Rolee4627-10-2014 20:15:07 // 49415
Tudja valaki,hogy ha gyujtasra rakom az asr lampa vilagit es nem lehet kikapcsolni de sajnos a motor se indul be csak tobbszori gyujtasra forditas utan indul.Az asr letiltja az inditast?Koszi a segitseget!
Tomek 14727-10-2014 15:34:30 // 49414
és melyik a lépcső legalja? mondjuk 600as vízpapírtól 2000ig? nekem már nem is látszik a projektorom :D
sprint8327-10-2014 12:42:35 // 49413
Bármelyik lámpát meg lehet szépen csinálni. Nem kell cserélgetni ezért. Le kell csiszolni a gyári lakk réteget a búráról. Becsiszolni pár lépcsőben a végén 2000-es papírral és le lakkozni. Én a lakkot is is felpolíroztam a végén és kb. mintha gyári új lenne. Nem egy nagy trükkös dolog ez, és a polírral szemben időtálló.
Kristyon26-10-2014 23:48:04 // 49412
Ezeket a mély repedéseket már nem szokták kipolírozni, mert arra hivatkoznak, hogy nagyon elvékonyítaná a burát. Még régebben olvastam valahol, hogy hőkezeléssel el lehet ezeket is távolítani, azóta sem találom ezt a cikket.
Korábban már többször polírozva lett a lámpám, igaz így simán valóban kevésbé látszódnak, de ha világít akkor nagyon is jól láthatók a mélyebb repedések...
Abból kiindulva, hogy raktam be a projektorokat a lámpákba, akkor ami hőt kaptak, ezek a mély repedések ugyan el nem tűntek belőle...
Tomek 14726-10-2014 22:46:28 // 49411
millió repedés van rajt és mélyen, ha valaki tudna valamilyen technológiát :)
osee_selespeed26-10-2014 22:38:20 // 49410
Felcsiszolva kellőképpen, kell működjön a polírozás... Olyannal még nem találkoztam, ami nem rendbe hozható.
GTPeti26-10-2014 22:31:52 // 49409
Pontosan. Esetleg valahogy a búragravírozást kéne átgondolni. (Asszem a blogomban anno írtam a jelekről.)
Rolee4626-10-2014 22:27:51 // 49408
Hopp ahoz nem nyultam mert inditani akartam es nem indult el csak az onindito tekert.Ezert ijedtembe nem is figyeltem de most mar latom hogy az volt bekapcsolva.Igy marad az a kerdes miert nem indult el csak sokadik inditasra.Vagy uzemanyag vagy inditasgatlo.Koszi Gergo az infot!
Piritu - 1.000.00026-10-2014 22:19:15 // 49407
Búracserével óvatosan! A búrán vannak azok a jelek, amelyek alapján xenon mehet bele. Ha ezek a betűk nincsenek meg, vagy netán a hagyományos izzóé van benne, lehet sz@pni a pékekkel és a műszakin.
Kristyon26-10-2014 22:16:14 // 49406
Még mindig egyszerűbb a búrát átrakni, a melegítéssel viszont óvatosan, a közvetlen hőt nem szereti a búra... A face 156-nál (gyári lámpa) a ragasztó sem válik nyúlóssá a melegítéstől, a 147-nél viszont nincs tapasztalatom...
A cuccokat átpakolni is csak úgy tudod, ha leveszed a búrát...
Tomek 14726-10-2014 22:07:12 // 49405
sajnos nem, úgy néz ki egy tagtól veszek 2 lámpát de az nem xenonos. ha valaki tudna segíteni, hogy hogyan tudom átpakolni bele a cuccokat. vagy egyerübb lemelegíteni a búrát? a 2.ban nem nagyon bízok
Kristyon26-10-2014 21:28:43 // 49404
Hali! A polírozás már nem segít?
Abarai26-10-2014 21:08:30 // 49403
Nem nyomtad meg véletlenül az ASR Off gombot? :)

Az a kipörgésgátló visszajelzője. Villog, amikor működik, világít, ha ki van kapcsolva.
Rolee4626-10-2014 20:05:52 // 49402
Sziasztok.Tudna valaki segiteni,hogy milyen hiba a sarga haromszogbe felkialtojel es korulotte visszafordito jel!?
Tomek 14726-10-2014 19:16:28 // 49401
sziasztok! a 147em első gyári xenonos lámpáim bepókhálósodtak. valaki tudna segíteni a búra cserében?
Adaam26-10-2014 14:57:43 // 49400
Köszi! Biztosításhoz kéne :/ érdekes, hogy a németeket nem érdekli a motorszám, csak a magyar papírokhoz kell.. a leolvasásához tükör vagy endoszkóp kell :D
Ferke26-10-2014 09:54:59 // 49399
Turbó folott kb 5 centivel, szemből nézve kicsit jobbra, a motor -váltó találkozásánál...de kinek kell ma mar motorszám??;)
Pisti130026-10-2014 06:54:34 // 49398
Sziasztok!
JTS 156-osban a vizelvezeto csatornaban a jobb oldali ablaktorlo tovenel mi az a kb 8x8x3cm-es kis fekete doboz?
Ha jol gondolom mellette van a kulso legnyomas erzekelo.

Masik kerdesem hogy ugyanennel a kocsinal hol van a szennyezett levego szenzor?
A klimas szerint valahol a pollenszuro utan, es mas autokban ugy nez ki mint egy izzo uvegbura nelkul.
Valaki talalkozott mar vele?
Adaam25-10-2014 18:42:55 // 49397
Sziasztok! 1.9 jtd-n (937A5000) hol találom a motorszámot? Már leszedtem a műanyag burkolatot, de nem találom sehol.
GTPeti25-10-2014 14:53:57 // 49396
A Wix-et nem hozza a Wix katalógus.
A FRAM-ot igen.

(Legközelebb te is megnézheted a gyártók katalógusában. Pl. itt és itt.)
Andrewxy25-10-2014 12:50:16 // 49395
Sziasztok, kérlek segítsetek, mert nem vagyok biztos benne, h jó olajszűrőt kaptam:
Ezek közül melyik jó Alfa 147 2002 1,9jtd 116le hoz?
Wix wl7091 vagy Fram ph5752

Illetve az lehet h masfajta kell a Fiat stilo 2003 1.9jtd 116le-hoz?


Koszi...
roli15623-10-2014 13:29:47 // 49394
Sziasztok Cartársak !
Érdeklődöm, hogy a 156 váltógombját hogy lehet leszerelni a karról ?
Ah valaki tudja légyszi írja meg !
Köszi .
Tocsa23-10-2014 09:20:34 // 49393
Én vennék egy másik motort amit nem kell fúrni és lecserélném a csapágyakat /gyűrűket benne . Zsebbe nyúlós történet. A fúrt motor meg szerintem nem az igazi .PL1 pl2

Ez kb 1 perc gugli után. :)
Tocsa23-10-2014 09:15:39 // 49392
Rosszabb esetben elpusztult benne a mikrovezérlő és nem ad jelet ezt oszcilloszkóppal lehet megnézni csak, jobb esetben pedig csak újrakel tanítani ez egy ügyes villamosságis megoldja gyorsan. Nekem volt olyan is hogy az elemtartó érintkezője volt kitörve a forrasztási ponton.
Tocsa23-10-2014 09:12:04 // 49391
Ha gondolod itt leellenőrizheted milyen kel bele. klikk eperonline
Béci Ɨ|ѯ23-10-2014 04:38:32 // 49390
mestert pl.
Viktor8523-10-2014 01:09:16 // 49389
Sziasztok!

Egy 2.0 TS 16v felújításához (fúrás, új dugattyúk, stb.) kit, vagy melyik műhelyt ajánlanátok Budapesten, vagy környékén?
Alfa GT-Csaba22-10-2014 20:28:48 // 49388
sajnos bármitől amiben szilent van!Hossztartó kereszt tartók
gyuros522-10-2014 19:19:03 // 49387
sziasztok.mitől kopoghat a 156 osom bal hátulja?
Csekesz22-10-2014 07:56:48 // 49386
Sziasztok!

Van adott egy 2.4JTD 150LE-s, még a 60 fokot se éri el a motor hömérséklet. ha egyhelybe járatom csak hül. Most hogy jönnek a hidegek, ildomos lenne egy termosztát csere. Kérdésem az lenne, Gyári bontott, eredeti, utángyártott, mit érdemes, persze pénztárcakímélöen.
Anti6418-10-2014 21:15:00 // 49385
Az Alfa 166 2,5v6 138KW autómhoz való generátorról szeretnék infót, mivel elszállt a töltésem egy felhőszakadás után, amikor lökhárító tetejéig ért a víz az úton . Egy bontottat vagy újat szeretnék a szerelés előtt szerezni, mert csak így vállalják el javítani, hogy ne foglalja sokáig a műhelyben a helyet. Aki már látott ilyeneket, tudna segíteni? A gyári cikkszáma ha igaz, a következő: 60672342. Egy rakás autóboltos oldalról az derül ki, hogy különböző gyártók több számon futtatnak generátort, de német oldalakon úgy látom, hogy igazából minden 2.5v6 és 3.0v6-ra elvileg ugyanazt a generátort fel lehet rakni.
pl: http://www.teilehaber.de/generator-alfa-romeo-id61103145.html
Bár eredetileg típusonként más számot írnak, de egy generátorhoz több gyártói számot adnak meg, amiből az látszik , hogy mégis jó több motorhoz. Tényleg passzolnak vagy van valami eltérés, ami miatt nem csereszabatosak?
Megköszönném, ha valaki felvilágosítana. köszi
Rolee4618-10-2014 20:37:59 // 49384
Koszi szepen!Vegul sikerult kipattintani.Leugrott a rugorol az alatet sajna de mar sikerult visszarakni(nem kis szenvedes aran).
Ch3ster18-10-2014 18:16:30 // 49383
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene nekem.
Az autóm (147) egyik napról a másikra "elfelejtette" a bicskakulcson lévő össze gombot.
Gondoltam lemerült az elem, egyből kicseréltem újra, de a problémám nem oldódott meg:(
(később kimértem a régi elemet és kiderült az sem volt lemerülve)
Mi lehet a probléma?
(próbálkoztam már hogy az indítóba bedugtam a kulcsot, gyújtás és záró vagy a nyitó gombot folyamatosan nyomtam pár másodpercig,de persze nem történt semmi)

Kérem akinek van valami hasznos ötlete vagy tapasztalata ossza meg velem.:)
Köszi
Ricoe15618-10-2014 12:10:37 // 49382
Köszönöm. Már a doktor úrnál pihen,diagnózis később...
Kristyon18-10-2014 11:53:23 // 49381
Hali!
A beragadó kormányzás nem feltétlenül a szervó hibája, ez lehet valamelyik lengőkar gömbfeje is...
A szervó olaj szerintem bármelyik megfelel márkára, csak a minősítései legyenek azonosak vagy jobbak a gyárinál...
Üdv.
szasza(SW)18-10-2014 10:58:43 // 49380
Körmös lapra van ragasztva.Blog itt láthatod.
Ricoe15618-10-2014 10:16:21 // 49379
Sziasztok.
156-om kormánya hülyéskedik. Pontosabban megszorul,mintha nem lenne szervo. Nehéz kormányozni. Menetközben ha irányt váloztatok úgy marad a kormány,beragad.Az olaj sötét,(sztem fekete),ez cserélni kell az biztos. Nyekergő,néha fémes hangja van a kormány mozdulatoknak. A szervo szivattyúnak nincs hangja alapjáraton. Kormánymű halt be vajon?
Valakinél volt ilyen esetleg? Mi lehet a gond? Szervo olajnak ez megfelel vagy van valami más ami különösen ajánlott?
Köszönöm.
Poló18-10-2014 00:31:18 // 49378
Én nem pont így emlékszek, de most már mindegy :)
Rolee4617-10-2014 22:27:34 // 49377
Sziasztok!Meg tudna valaki mondani,hogy a 156nak a kulso tukorlapja ragasztva van vagymilyen modon lehet kivenni!?Koszi elore is!
DJ15-10-2014 14:41:37 // 49376
Üdv Urak!

159-be tempomat és multikormány mennyire bonyolult manőver?
Csak bajuszkapcsolóm kormány és átvezetőgyűrű kell, összedug, és kész vagy azért nem ilyen gyors a dolog?!
dev16615-10-2014 14:36:21 // 49375
hidegen sokkal több dolga van az alapjárati motornak, mert a hideg motor, gyengébb, így érzékenyebb a terhelésváltozásokra (klíma bekapcs, szervó, elektromos fogyasztók, stb.) és a beszívott levegő hőmérsékletére, így az alapjárati motornak finoman kell szabályoznia a pótlevegőszeleppel, hogy mennyi levegőt kapjon a motor, ahhoz, hogy tartsa az alapjárati fordulatszámot.

persze ez csak tipp, egy felkészült szerelő le tudja ellenőrizni ezt a lehetséges hibaokot.
indi6915-10-2014 14:24:14 // 49374
Üdv. Az érzékeny a hideg-meleg váltózásra és nem ad hibakódot ? Fogalmam sincs
dev16615-10-2014 14:16:29 // 49373
alapjárati motor?
lacika1015-10-2014 13:30:50 // 49372
Üdv. Abban kérnék segítséget hogy 156 SW-n az első lámpa cseréjéhez le kell venni a lökhárítót? illetve kiégett a vízhőfok műszerem világítása. nem tudom hol kezdjem bontani a cseréhez... köszönöm!!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.