Forum >> Szerelőműhely
indi6914-10-2014 19:50:52 // 49371
Üdv. Az autóm 156 1.6 ts. Ha meleg az idő ( + 17c-tól sacper ) az első indítás után alig akar felpörögni az alapjárat. Ha gázt adok vissza durrog. Pár 10 másodperc múlva jól működik és a nap folyamán már nem jön elő. Már minden hőmérőt és gyertyát, lambdát cseréltem, hibakód nincs. A vezérlésmódosító viszont már lóg. valami ötlet? Egyébként a kocsi jól működik. Mi a bánat baja lehet?
3Szék-ej14-10-2014 19:08:33 // 49370
Hali
156-osom van, JTS motorral. Ma megcsinálta hogy melegen csak valahogy harmadikra negyedikre indult. Haza , rá gépre, a hiba: Fordulatszám érzékelő.
Ez másik nevén a Főtengely jeladó?
Ha el kezdett b@..akodni akkor érdemes cserélni amíg menet közben is leáll ?
156-osom van, JTS motorral. Ma megcsinálta hogy melegen csak valahogy harmadikra negyedikre indult. Haza , rá gépre, a hiba: Fordulatszám érzékelő.
Ez másik nevén a Főtengely jeladó?
Ha el kezdett b@..akodni akkor érdemes cserélni amíg menet közben is leáll ?
Mulder14-10-2014 18:39:49 // 49369
Ne mérgelődjetek......Bostonban több mint 100 éve ég az izó a tűzoltóságon. Manapság tervszerűen gyártanak minden egy max időtartamra. Kocsikat is...... :D
István00214-10-2014 15:29:38 // 49368
Helló!
Voltam olyan szerencsétlen, hogy elhagytam a riasztó távirányítóját. :(
Tud valaki egy jó riasztóst ajánlani aki esetleg tudja pótolni, vagy új riasztót beépíteni?
Voltam olyan szerencsétlen, hogy elhagytam a riasztó távirányítóját. :(
Tud valaki egy jó riasztóst ajánlani aki esetleg tudja pótolni, vagy új riasztót beépíteni?
Martin14-10-2014 13:39:02 // 49367
Hali.
Ha elemcsere után elveszti a kapcsolatot a kulcs és a kocsi akkor mi lehet a megoldás?
Egyik gomb se működik jelenleg.
Ha elemcsere után elveszti a kapcsolatot a kulcs és a kocsi akkor mi lehet a megoldás?
Egyik gomb se működik jelenleg.
Altair14-10-2014 09:21:57 // 49366
Pár hete panaszkodtam az olaj fogyasztás miatt, azóta volt egy olajcserém. A Racing helyett Liqui Moly Race Tech 10W-60-al töltöttük fel a nívó felső jelzése felé egy kicsivel.
Ma volt az 1000 km az új olajjal, így gondoltam ránézek, olaj fogyasztás nulla, vagyis nem észrevehető, a felső jel fölött most is!!! (a racingből kb két-három deci hiányzott már ilyenkor a felső jel alatt szokott már lenni, egy kicsivel)
A bemzin fogyasztás is csökkent, kb egy literrel, de gyertyákat is cseréltünk, lehet, hogy inkább amiatt.
Gondoltam megosztom, hátha segítek valakinek...
Ma volt az 1000 km az új olajjal, így gondoltam ránézek, olaj fogyasztás nulla, vagyis nem észrevehető, a felső jel fölött most is!!! (a racingből kb két-három deci hiányzott már ilyenkor a felső jel alatt szokott már lenni, egy kicsivel)
A bemzin fogyasztás is csökkent, kb egy literrel, de gyertyákat is cseréltünk, lehet, hogy inkább amiatt.
Gondoltam megosztom, hátha segítek valakinek...
Alfa GT-Csaba13-10-2014 20:34:47 // 49365
Nekem az osram fél évet sem birt ,pedig nappal nem használtam csak lakott területen kivűl,este meg ritkán mentem.
Csabi13-10-2014 12:31:57 // 49364
bakker most vettem osramot tartaléknak , mert akciós volt....a kínai supervision D1S xenonok már lassan a 4.évet ikszelik be(naponta kapcsolgatva) és semmi bajuk ...
Erhard 242 (Pure Energy)13-10-2014 07:23:38 // 49363
majdnem jó a sztorid, a lámpák mellé kínai ds2-őt kaptál akkor csak az volt, mondtam ha elviszed elviszed, ha nem, nem... kb 6-7 éve volt ez azóta fejlődött a kenyai tecnika is ...
Poló13-10-2014 00:38:35 // 49362
Anno a gyári xenonlámpákat amikor megvettem a 156-ba, gagyi kínai izzókkal kaptam meg (D2S xenon izzók). Egyik kicsit kékebb a másiknál és valójában mindkettő kékebb, mint a papír szerinti 6000 K. Bírtak 3 évet, amiből az autó kb 1 évet nem is volt használva (1 év 2-3 ezer km) és az egyik bekékült. Tavaly kerültek bele Osram 4300 K xenon izzók, ég és föld a különbség a gagyi kínaihoz képest. Sajnos előszörre sem akartam bele kínait és 6000 Kelvinest, de ezt kaptam, hogy nincs más.
.......................12-10-2014 22:50:41 // 49361
Van H1 hid fej kínai ami jó?
Erhard 242 (Pure Energy)12-10-2014 22:22:53 // 49360
az osram xenon tényleg gyatra nekem kb 1 év 1 hónapot bírt...bezzeg a kínai filléres ...vicc azért :(
.......................12-10-2014 22:18:59 // 49359
Annyit hogy a gyári xenon a Brerábanszarabbul világít mint a kínai Siemens HD a mitoban
Pedig extra fényerejű Osram HID fejet ot vettem bele ,
Egy nagy fos az Osram a phillips ,
Anno a Tungsram tudott izzót csinálni,20 éve megvan egy csillárban 3 Superbalux ,
Erre varjál gombot
Pedig extra fényerejű Osram HID fejet ot vettem bele ,
Egy nagy fos az Osram a phillips ,
Anno a Tungsram tudott izzót csinálni,20 éve megvan egy csillárban 3 Superbalux ,
Erre varjál gombot
.......................12-10-2014 22:15:56 // 49358
De a Siemens Hd fasza ám,
Mindegy hogy mi van rá írva ,
8 éve van olyan xenon szettem,semmi baja nem volt
Mindegy hogy mi van rá írva ,
8 éve van olyan xenon szettem,semmi baja nem volt
[k i z z o]12-10-2014 22:14:06 // 49356
Na meg a Siemens HID :) A Siemens nem gyárt ilyet.
Erhard 242 (Pure Energy)12-10-2014 22:04:52 // 49355
nekem mindegyik ugyan annyit bír mind1 hogy hella, tungsram, osram, philips... még az sct is bírja addig ...volt valami gagyi kínai xenon gázzal töltött izzó na az még annyit sem világított mint az előzőek ellenben 1 hét alatt megdöglött :)
Erhard 242 (Pure Energy)12-10-2014 22:01:01 // 49354
ezt hagyjuk inkább ok? :) nem a kínai piacról veszem a cuccot...
GTPeti12-10-2014 21:58:48 // 49353
Egyébként én már belefutottam hamisított NightBreakerbe is. Gyakorlatilag egy sima izzót feliratoztak. (A xenonoknál pedig méggyakoribb.)
GTPeti12-10-2014 21:57:38 // 49352
A GTV-ben ég és föld. Pedig az előzőek is márkás izzók voltak. Az Osramok most másfél évesek nálam, OK, nem sok bennük a km, csak olyan 6-10e. Ha most kiégnének, ugyanilyet vennék.
Erhard 242 (Pure Energy)12-10-2014 20:58:03 // 49351
érzékeltél különbséget? én semmit viszont 2 hónapot bírt...
[k i z z o]12-10-2014 20:50:59 // 49350
A Nightbreaker hamarabb fog meghibásodni, de jobb fénye van, szerintem megéri váltani rá. (Nekem már régóta van.)
Zsombor12-10-2014 20:41:05 // 49349
Köszi :) Xenon kiépítéséhez még dolgozom egy 200 évet, szóval marad a hagyományos. Valami tipp? Most ez van benne:
https://www.vilagitas.eu/OSRAM_64210_H7_FENYSZORO_IZZO_DOBOZOS
https://www.vilagitas.eu/OSRAM_64210_H7_FENYSZORO_IZZO_DOBOZOS
Liquid12-10-2014 20:32:55 // 49348
a felvett teljesítmény a lényeg, ergo bármilyet beletehetsz ami nem nagyobb mint 55W, biztosan nem fog ártani. Az más kérdés hogy finoman szólva megoszlanak a vélemények a csodaizzók valódi tudását illetően.
Az én személyes véleményem szerint, vagy sima egyszerű izzót tegyél bele vagy ha tényleg nagyobb fényerőt akarsz akkor xenont. A csodaizzók egyrészt nagyságrendekkel drágábbak, másrészt nagyságrendekkel hamarabb kimúlnak, vagyis összesítve qurva drágák :) És emellett szinte semmivel nem tudnak többet mint a mezei minőségi halogén.
Az én személyes véleményem szerint, vagy sima egyszerű izzót tegyél bele vagy ha tényleg nagyobb fényerőt akarsz akkor xenont. A csodaizzók egyrészt nagyságrendekkel drágábbak, másrészt nagyságrendekkel hamarabb kimúlnak, vagyis összesítve qurva drágák :) És emellett szinte semmivel nem tudnak többet mint a mezei minőségi halogén.
Zsombor12-10-2014 20:25:00 // 49347
Na kioperáltak. Tènyleg felért egy bézik kenetvétellel :))) Általános kérdés: szerintetek kicserélhetem erősebbre az izzót? Jelenleg H7-es van benne, 12V 55W. Van az OSRAM-nak egy Night Breaker nevű izzója, ami 3600 kelvin hőt nyom a jelenlegi 3200-as helyett. Vajh elbírja a rendszer?
Zsombor12-10-2014 18:58:31 // 49346
Köszi! Nőgyógyász... ezen besírtam :)
.......................12-10-2014 18:11:39 // 49344
bajonettzaras a kupak,
eltekered kicsit hatrahuzod ,
aztán nögyogyászkéz
eltekered kicsit hatrahuzod ,
aztán nögyogyászkéz
'''''12-10-2014 17:49:40 // 49343
Írd be a 159 topikba és estére megkapod a választ.Droberto és Pityukoma biztos tudja egyből a választ de lehet,hogy blogjuk is van róla.
Zsombor12-10-2014 17:33:21 // 49342
Szissztok! Rém banális kérdés, de Brerában (az eleje ugye lényegében 159) hogy a rossebbe cserélek tompított izzót? :) Letekerném annak a csőnek a végét, de mögötte van egy burkolt kàbel, ami miatt nem, hogy hozzáférni nem lehet, de nem is nagyon engedni kijjebb tekerni :) Köszönöm a segítséget előre is.
DieselManiaco(NagyVad)12-10-2014 16:35:47 // 49341
Valaki nem tudja véletlen hogy 145-ben mi vezérli a szakaszos ablaktörlést? a hiba az hogy néha konkrétan nem csinál semmit ha szakaszosra teszem,aztán van hogy megy aztán bekapcsolja a harmadik fokozatot,és alig akar megállni.Ötlet?
NT Kundi12-10-2014 16:35:47 // 49340
valaki foglalkozik embléma felújítással vagy tud-e aki ezzel foglalkozik?!
Lali7512-10-2014 14:53:43 // 49339
Elvileg rajt van a trafón...
barkoczi tesók12-10-2014 10:46:46 // 49338
Kösz át nézem hogy találok e valami hozzá kapcsolódót.
Piritu - 1.000.00011-10-2014 20:18:41 // 49337
Gondolom Docky Cartárs oldaláról már letöltöttétek a manualt :-)
Igaz, ezt nem a GTV-nél találtam, de talán segít

Igaz, ezt nem a GTV-nél találtam, de talán segít

barkoczi tesók11-10-2014 19:47:10 // 49336
Hello!
Valaki meg tudná mondani a GTV V6 turbónál a gyetyakébelek csatlakozásának a helyes sorrendjét a trafón?
Valaki meg tudná mondani a GTV V6 turbónál a gyetyakébelek csatlakozásának a helyes sorrendjét a trafón?
csokagm11-10-2014 19:10:25 // 49335
Kikönyökölt hátul valamelyik szilent a 166-on. Nyöszörög.
Hová érdemes vinni ahol préselik? Illetve érdemes ilyen powerflex-es poliuretánt venni ?:)
Hová érdemes vinni ahol préselik? Illetve érdemes ilyen powerflex-es poliuretánt venni ?:)
Lali7511-10-2014 18:07:30 // 49334
Gumit felpumpálni! Ez nagyon tetszik! Ötletes....😁
Tozo11-10-2014 17:44:23 // 49333
Nekem is szükség volt erre, egy fadarabbal lett megfeszítve és egy felpumpálható gumi lett begyűrve majd felpumpálva :-) Kb 2 perc volt, minimális sérüléssel.
Sok sikert!
Sok sikert!
Világcsavargó11-10-2014 17:11:30 // 49332
Köszi. Ha visszaérünk megpróbáljuk. Remélem sikerülni fog... :(
Tozo11-10-2014 16:56:31 // 49331
Üdv,
vmelyik első ajtó sarkát óvatosan kifeszíted majd egy hosszú, megfelelően meghajlított dróttal vagy pálcával kinyitod a zárat.
vmelyik első ajtó sarkát óvatosan kifeszíted majd egy hosszú, megfelelően meghajlított dróttal vagy pálcával kinyitod a zárat.
Világcsavargó11-10-2014 16:47:34 // 49330
Sziasztok! Segítségre volna szükségünk! Szekszárdra jöttem osztálytalálkozóra és a panzió előtt szépen bezártam a 159 csomagratrójába a kulcsomat!! Tud valaki okos megoldást, van-e valaki a környéken aki tud ebben segíteni? Pótkulcs Pesten... :(
fisch10-10-2014 19:29:33 // 49329
Sziasztok,
az aläbbi hibäval kapcsolatban szeretném kikérni a tanácsotokat, hátha valaki már találkozott ilyennel:
Ha felkapcsolom a világítást, akkor kb. 10 percig semmi gondom, majd hirtelen bejelez a comp, hogy a bal oldali helyzetjelző kiégett, de a hiba egyből el is tűnik. Ezután egyre rövidebb időközönként előjön a jelzés, mígnem folyamatosan, kb. 3 másodpercenként sípol a comp és újra jelzi a hibát. Ez valami iszonyat idegesítő. A másik probléma az, hogy mindeközben elkezd szabályos időközönként villogni a bal hátsó lámpám, mintha index lenne. Az izzót már kicseréltem és a kontaktokat is ellenőriztem a kábellel egyetemben, de azokkal nincs baj szerintem. Normális hétköznapi izzókat használok, semmiféle tescotunying nincs a világításomban.
A furcsa az, hogy tök szabályosan ugyanannyi idő után kezdődik a probléma minden alkalommal és a sípolások közötti időtartam is egyenletesen rövidül, mígnem szinte már szünet nélkül vinnyog az izzó miatt.
Az egyik német fórumon találtam pár bejegyzést, ott valami VNQ810-es típusú IC meghibásodását írták ketten is, akiknek hasonló problémájuk volt.
Egyelőre kivettem az izzót a foglalatból, így féklámpám sincs bal oldalon, de képtelenség ezzel a hibával autózni.
Ha valaki jártas a témában, kérem ossza meg velem a tapasztalatait.
Előre is köszönöm!
fisch
az aläbbi hibäval kapcsolatban szeretném kikérni a tanácsotokat, hátha valaki már találkozott ilyennel:
Ha felkapcsolom a világítást, akkor kb. 10 percig semmi gondom, majd hirtelen bejelez a comp, hogy a bal oldali helyzetjelző kiégett, de a hiba egyből el is tűnik. Ezután egyre rövidebb időközönként előjön a jelzés, mígnem folyamatosan, kb. 3 másodpercenként sípol a comp és újra jelzi a hibát. Ez valami iszonyat idegesítő. A másik probléma az, hogy mindeközben elkezd szabályos időközönként villogni a bal hátsó lámpám, mintha index lenne. Az izzót már kicseréltem és a kontaktokat is ellenőriztem a kábellel egyetemben, de azokkal nincs baj szerintem. Normális hétköznapi izzókat használok, semmiféle tescotunying nincs a világításomban.
A furcsa az, hogy tök szabályosan ugyanannyi idő után kezdődik a probléma minden alkalommal és a sípolások közötti időtartam is egyenletesen rövidül, mígnem szinte már szünet nélkül vinnyog az izzó miatt.
Az egyik német fórumon találtam pár bejegyzést, ott valami VNQ810-es típusú IC meghibásodását írták ketten is, akiknek hasonló problémájuk volt.
Egyelőre kivettem az izzót a foglalatból, így féklámpám sincs bal oldalon, de képtelenség ezzel a hibával autózni.
Ha valaki jártas a témában, kérem ossza meg velem a tapasztalatait.
Előre is köszönöm!
fisch
GTPeti10-10-2014 16:30:49 // 49328
Sajnos az összes közvetlen bef. motor érintett a szelepkoszolódásban. :(
Vezmód gondok? Annyi, hogy tönkremegy. :) Pont, mint a TS-eknél. Ez abszolút nem JTS-specifikus.
(Ezzel együtt nem védeni akarom.)
Vezmód gondok? Annyi, hogy tönkremegy. :) Pont, mint a TS-eknél. Ez abszolút nem JTS-specifikus.
(Ezzel együtt nem védeni akarom.)
.......................10-10-2014 16:25:27 // 49327
lerakódik a kosz a szívószelepen,a 2,0 jTS ben
hallottam már vezérműtengely kopásokról is
meg vezérlésmódosító gondokról
szóval nem egy igénytelen blokk,ha rossz kezekben van árt neki
hallottam már vezérműtengely kopásokról is
meg vezérlésmódosító gondokról
szóval nem egy igénytelen blokk,ha rossz kezekben van árt neki
Tomi14510-10-2014 15:14:00 // 49326
Legyen mondjuk az amelyik a Gt-ben is van :)
GTPeti10-10-2014 15:01:18 // 49325
Melyikről?
2.0 -> Alfa TS változtatásokkal (lásd blog)
1.8 -> GM blokk
2.2 -> GM blokk
2.0 -> Alfa TS változtatásokkal (lásd blog)
1.8 -> GM blokk
2.2 -> GM blokk
Tomi14510-10-2014 14:58:47 // 49324
Sziasztok!
Valaki tudna mondani pár szót a JTS benzinmotorról, hogy jó-e meg ilyenek? Köszönöm
Valaki tudna mondani pár szót a JTS benzinmotorról, hogy jó-e meg ilyenek? Köszönöm
Johnnyblo10-10-2014 14:14:20 // 49323
Sziasztok! Tudja valaki, hogy hol lehet beszerezni főtengelyt ? Gépem: 2000. évjáratú 156 1.6 TS. SW !
Bazsa7210-10-2014 10:36:44 // 49322
Köszi. Megnézem a vezetékelés és ha ott nincs gond akkor zárcsere. Köszi!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
581
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?