Forum >> Szerelőműhely
Liquid08-02-2007 15:39:36 // 14423
háát, megoldható spec. csavarokkal, de sztem egyszerűbb ha keresel inkább 4*98-ast
FRC08-02-2007 15:28:35 // 14422
4x98 helyett 4x100 at fellehet szerelni ???? vagy inkább hanyagoljam az ötletet?
Morphin08-02-2007 15:13:13 // 14421
Éppen én is ezt szerettem volna megkérdezni. :-)))
GTPeti08-02-2007 14:59:32 // 14420
imi, két kérdésem van: az egyik, hogy hol lehet beszerezni a szüks. cuccokat? A másik, hogy a szerelő barátod vállalja-e másnak is a műveletet? (Asszem lennének jelentkezők...)
Liquid08-02-2007 14:57:19 // 14419
:DD
Na megoldottam, kv-zás közben leugrottam a parkolóba...
Az az okosság, hogy ha valaki húzza kart miközben csukod be, vagy izomból csukod be, akkor nem kattan be a kis lyukba a zár nyelve, hanem kicsit beljebb csukódik az ajtó és megakad a zár. Húztam a madzagot és közben a kiskanál nyelével óvatosan kimozdítottam. Asszem ragasztok belülre egy pár mm-es műanyagdarabot, hogy le lehessen a kelleténél jobban becsukni.
FRC08-02-2007 14:46:28 // 14418
Lementél a térképröl???? eddig kint álltam a kapuban :-)
Liquid08-02-2007 14:01:35 // 14417
Oké elugrok hozzád, 10 perc és ottvagyok :))
FRC08-02-2007 13:49:58 // 14416
Sikerül biztos, de ha mégsem gyere el és kinyitom neked... konzervnyitóval- ha másképp nem akar :-)))
Liquid08-02-2007 13:37:22 // 14415
multiszerszám? kalapács? :)
Liquid08-02-2007 13:36:17 // 14414
oké, köszi! én is valami ilyen megoldásra gondoltam...amint hazaértem megpróbálom
András bácsi08-02-2007 13:33:44 // 14413
Ha ez sem segít, jöhet a multiszerszám orosz módra :)
FRC08-02-2007 13:24:47 // 14412
te húzd a madzagot, valaki meg egy csavarhúzóval pöckölje ki a sapkát..... de rakj alá azért egy rongy darabot, márcsak a festék megvédése céljábol
Liquid08-02-2007 13:12:31 // 14411
Legalább már tudom mire való az a madzag :)) De sajna nem oldotta meg a problémát, ugyanúgy kattan, mint amikor karral nyitom, de továbbra sem mozdul :(
FRC08-02-2007 13:00:47 // 14410
akkor kézenfekvő a megoldás! :D Shok serencsét....
csocsi08-02-2007 12:59:45 // 14409
Most hogy írod a 156-ban is van ilyen.
FRC08-02-2007 12:58:02 // 14408
164 ben van egy madzsag amivel a csomagtartóbol is ki lehet nyitni, nézd meg, lehet a kárpit mögött van
Liquid08-02-2007 12:40:39 // 14407
SOS segítségre lenne szükségem. Ma vettem észre hogy kiakadt a tanksapka-nyitó. Ahogy huzigálom a kart kattan a fedél mögött, de nem nyílik, és kicsit be van esve a fedél. Találkozott már valaki ilyen problémával? Merre induljak? Köszi előre is!
Marek07-02-2007 23:11:43 // 14406
Naja a szenya!
Hallom sportosítottad a verdád üléseit! :)))))))))))))))))))
Tommaso 15907-02-2007 16:51:26 // 14405
Köszi!
Így elég elrettentően hangzik:-(((((
HGa valaki bevállalná ezt,akkor viszon tnyilván én is ezzel a módszerrel orvosoltatnám a problémát:-)
imi15607-02-2007 16:45:31 // 14404
A lengőkarral tényleg több a macera,mert abból csak hidraulikus préssel sikerült kinyomatni a szilenteket(azzal viszont nagyon könnyen ment)!
A stab rúdhoz viszont nem kell ilyesmi.Ott inkább a kiszerelés a szívás.
Le kell engedni az egész motortartó bölcsőtés csak utána lehet hozzáférni a rúdhoz.Viszont ha már kint van egyszerű a dolog:le lehet fúrni róla a fém kengyeleket(vagy minek hívjam:))) és ki is jön a szilent.
Az újakat a helyükre és már mehet is össze!Ez a művelet három órát vett összesen igénybe,de elég jól felszerelt műhelyben csináltuk(légkulcs,akna stb.,na meg az ügyes szerelő barátom:))
Igaz egyszerűbb volna komplett lengőkarokat,stabrudat cserélni,de azok tényleg horror áron vannak.A rúd hatvan ezer körül lett volna,a lengőkarok pedig szintén:(!
Ezért választottam inkább ezt a megoldást.Így kb.tizenöt ezerbe fájt a mutatvány:)!Azért nem mindegy:D!
Seriff07-02-2007 16:10:34 // 14403
Majd Áki örömködhet vele;)
imi15607-02-2007 15:35:15 // 14402
Sajna konkrét árakkal nem tudok szolgálni,mert egy autósboltos barátomnak köszönhetően mindenhez erősen"akciós"áron jutottam hozzá,sőt a csere is az ő műhelyében történt,úgyhogy munkadíj sem volt!
Egyébként ezek a szilentek ilyen párezer forintos holmik,úgyhogy nem egy nagy érvágás:)!
Ráadásul sok rémhírrel ellentétben lehet külön is cserélni őket,nem csak rúddal,vagy lengőkarral együtt!Úgy már durvábbak lettek volna az árak:(!
Marek06-02-2007 23:01:05 // 14401
Képzeljéte Robi ma este rakta össze a volt Temprám 1.9TDI (vezműszíj szakadt volt plussz a HF kuka lett), és a próbakörön nem hittem az érzékszerveimnek! Mintha egy kétszer akkor turbót tett volna föl rá , ha nem tudnám,hogy nem így van azt gondolnám 2.4-es mocijáról áldozta be a KKk-t, pedig NEM!
Naszoval verda jobb mint újkorába, kár , hogy eladtam... :(
Azért Robi még1xköszi nagy voltál! :)
Buksi06-02-2007 21:10:56 // 14400
Meg engem is! :-)))
Wickey06-02-2007 21:00:04 // 14399
jajóvan, megvan. Köcce.
GTPeti06-02-2007 13:30:54 // 14398
Ezek közül mindegyik átlagos, vagyis Bárdi, Unix helyeken kapható alkatrész, vagy pl. a szilenteket macerás beszerezni? Megtennéd, hogy írsz árakat?
GTPeti06-02-2007 13:29:43 // 14397
Wickey, "A LED-es izzóhoz való index"reléket" hol lehet beszerezni?" Tessék csak kicsit visszaolvasni!! ;)
Seriff06-02-2007 11:31:20 // 14396
Help:)
Hogy kell kiszerelni a 145 első üléseit?
Dziękuję bardzo!
Tommaso 15906-02-2007 10:47:21 // 14395
Ez engem is érdekel!
Poló05-02-2007 21:06:58 // 14394
És mennyibe fájt ez a csendes futómű?
imi15605-02-2007 20:46:44 // 14393
Végre nem zörög a futóművem:)!
Lengőkar-szilentek,stabrúd szilentek,stabbekötők kicserélve,de most legalább csend van:)!
Nem is gondoltam volna,hogy ilyen csendes tud lenni az Alfa futómű:D!
Tommaso 15905-02-2007 13:14:53 // 14392
A stab,és lengőkar szilenteket szerintetetk ki lehet cserélni bronz szilentekre???
Wickey04-02-2007 20:04:57 // 14391
Stimmel. Csak azt nem értem mire jó ez az egész.
Én arra használnám mondjuk a gtv6nál, hogy az öreg, viseletes kábelezésen ne döngessenek amperek, menjen csak nyugdíjba a kiszolgált drót, 0.5-1A-t röhögve elvisel komolyabb feszültségesés nélkül. Viszont így pont nem működik pl. az index. A LED-es izzóhoz való index"reléket" hol lehet beszerezni?
GTPeti04-02-2007 19:25:21 // 14390
Az izzó ellenállása kb. 7-8 ohm (21 Watt/12 Volt). Ha két 15 ohmos ellenállást párhuzamosan kötök, akkor kb. ennyi lesz az eredő. (Azért 15 ohmos, mert az szabványos érték.)
Liquid04-02-2007 00:45:12 // 14389
nem sorosan inkább, a párhuzamos tovább csökkenti az ellenállást nem?
GTPeti03-02-2007 20:49:43 // 14387
Valóban ellenállást kell bekötni párhuzamosan. Oldalanként pl. két-két 15 ohmos 5, vagy méginkább 10 wattos ellenállást párhuzamosan.
Van amúgy egy sokkal szebb megoldás is: Ki kell cserélni a villogtatóelektronikát. Nem tudom a te autódban pontosan milyen van, de a Hella sokfélét gyárt és nagy az esély, hogy teljesen kompatibilis típust is találsz. Ennél csak annyi a különbség, hogy jóval kisebb terhelésnél kezd csak el gyorsan villogni. Vagy nincs is ilyen (figyelmeztető) funkciója.
A Hella Magyarországnál amúgy tudnak segíteni. (Én vettem a másik autómba ilyen villogtató relét, az ő infojuk alapján. Vmi BMW-ben használt típust. Az ára kb. 5eFt.)
mesa03-02-2007 19:32:10 // 14386
Valakinek van ötlete, hogy miért nem szól a hangkürtöm a hatvannégyben ? Eddig működött, most meg nem szól.:( Biztosítéktáblát elkezdtem átnézni, de olyan sok van, megijedtem! :))
Szóval, kürt ikont nem találok a panelon. Milyen ikonnal szokták jelezni azt a biztosítékot, ami a dudáért felelős ?
Melyiket nézzem a sok közül ? :)) köszi
NGAR14603-02-2007 18:33:40 // 14384
Hali!!!
Van itt valaki,aki ért egy kicsit az autóelektronikához?.vettem egy ledes indexet,és gyorsabban villog mint kéne.azt mondták,hogy valamit be kell forrasztani elé hogy meg legyen a terhelés vagy ellenállás.
Hari03-02-2007 17:28:11 // 14383
Mindenképpen nsárgán kell villognia, aztán ezt te hogy oldod meg az mind1.
Egyébként van un. crom izzó aminek nagyon szép sötét narancs szine van. (......javaslom ezt bele.)
Dzsozy03-02-2007 17:04:03 // 14382
Tudomásom szerint a Kresz narancssárga indexet ír elő, ezért kell cserélni az USA-ba készülő, készült verdák indexét, mivel azok pirosak.
GTPeti03-02-2007 15:29:36 // 14381
A narancstól eltérő színű oldalindexekhez általában sárga izzó kell. Pl. a feketéhez is...
Atesz198703-02-2007 13:36:15 // 14380
Laikusként, sztem fehér kell bele.
Bonnie & Clyde03-02-2007 13:33:00 // 14379
Villoghat az oldalindex fehér színben? Mert kicseréltük feketére a búrát, és az lenne a kérdésem fehér v sárga izzót tegyünk bele?
Atesz198703-02-2007 13:21:53 // 14378
Help wanted!
A gépnek kinéz egy feszítő görgő csere. Megmondaná nekem valaki, hogy mibe fáj egy minőségi, sokat bíró cucc? A gép részletei az adatlapon!
Bonnie & Clyde03-02-2007 12:38:25 // 14377
sziasztok.hogy kell 156-osnál oldalindexet cserélni?
Poló03-02-2007 01:01:21 // 14376
Állítólag elképzelhető, hogy a többi 4 liter a csőben volt.
Liquid03-02-2007 01:00:13 // 14375
az nagyon durva, még jó hogy 63L-es a tank :))
Poló03-02-2007 00:45:32 // 14374
Nekem egyszer belement 64 liter, előtte kannából 4 liter, amiből kb 1 liter fogyhatott el, míg a kútra értem. Az akkor úgy kb. 67 liter :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
713
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?