Forum >> Szerelőműhely
Liquid03-02-2007 00:14:39 // 14373
nekem ma másodszor is sikerült 63L felett tankolni. Igaz csak kicsivel. Asszem 63,4 volt...
Liquid03-02-2007 00:12:28 // 14372
köszi megkeresem mindkettőt!
Wickey02-02-2007 21:22:39 // 14371
Fura. Pedig a lidércfény általában jól mutat, és a szintjelző szokott megdögleni.
Seriff02-02-2007 21:16:55 // 14370
Help!
Azt hiszem elromlott az üzemanyagszint-jelzőm!
Amikor kivillan a sárga jelzés, tehát amikor tudatja velem a gép hogy már csak a tartalék benya van hátra, akkor elmegyek tankolni éééés csak 37-38litert tudok beletenni, holott a tank 51literes, a tartalékra 5-8litert ír a gyár.
Tehát nekem a sárga jelzés kivillanásakor még 13-14liter benya van a tankban- elvileg.
Ilyenkor mi a ludas? A benyaszintjelző nagyjából jól jelzi mennyi fogy, mennyi van még és a ~38literre most kijött a ~380km, tehát a téli, csak város, rövid utak- reális szintén.
Dzsozy02-02-2007 20:26:01 // 14369
Sajna tel.számot nem tok. A Prima Oil a Fehérvári út folytatásánál van, ott van egy bádogos szaküzlet is, jo nagy reklámfelirata van. A Selénia nagykert meg véletlenül fedeztem fel a Serfőző dülőn. Ott van egy csomó kisebb nagyobb cég,műhely,miegymás. Ott van a Selénia nagyker.
GTPeti02-02-2007 18:56:08 // 14368
Manapság már Dextron III-at illik bele tölteni (teljes cserekor). Ez olyan kb., mint fékfolyadékban DOT3 helyett DOT4.
GTPeti02-02-2007 18:53:10 // 14367
Ferke, el ne felejts alkudni. :)))
Zsebedics Tibor02-02-2007 18:52:06 // 14366
Szasztok!Most végeztem a kipufogórendszer cserével!igen jó lett!
admirális02-02-2007 17:48:49 // 14365
Én még mindig keresek valakit, aki tudja, miként van rögzítve a szélvédőt levegőztető szellőző nyílás, amelyik a műszerfal egyik végétől a másik végéig tart. Pls, ha valaki tudja, keressen meg!
Liquid01-02-2007 20:16:17 // 14364
azannya, mik derülnek ki...Igaz nem benszülött győri vagyok:)
A kert utcait ismerem, az közel van hozzánk, voltam már párszor ott még UNOs ügyben, de ott elég drága volt a Selénia oil. Viszont a másik 2 érdekelne, utánuknézek. Esetleg ha tudnál adni telszámot, az megkönnyítené a dolgom, köszi!
Dzsozy01-02-2007 20:10:39 // 14363
Prima Oil Győr, Mester u asszem, de a Kert utcában van egy Olasz auto alkatrész bolt, ahol olajat is forgalmaznak. (Alfa, Fiat)
Serfőző dülőn meg van egy SELÉNIA nagyker, ahol azér kiszolgálnak magán embereket is nagykeráron. (szabadhegyi vasút állomás)
Liquid01-02-2007 19:21:48 // 14362
Hű de gyors voltam :)
Liquid01-02-2007 19:21:25 // 14361
Prima Oil Kft. Tényő? Megkeresem őket...köszi a tippet!
Liquid01-02-2007 19:21:25 // 14360
Prima Oil Kft. Tényő? Megkeresem őket...köszi a tippet!
Bánk01-02-2007 19:14:40 // 14359
jó estét!
tud valaki egy jó központi zár szervízt vagy trükköt?
valamiért nem reteszelnek az ajtók.
köszönöm.
Dzsozy01-02-2007 18:19:23 // 14358
Hál istennek Győrben van egy nagy olaj nagyker PRIMA OIL, ahol mindent meg lehet oldani. Gépen, alváz szám szerint megnézték. Carlube ATF Q3 aminek a specifikációja dexron II.-III.
swan01-02-2007 09:51:29 // 14357
Hol lehet venni olcsóért csapágy lehúzóttttttt??mert az OBIban láttam 10eFt-t. Azt kicsit sokallom!!!
Liquid31-01-2007 21:19:38 // 14356
Köszi, amjd megsasolom, egyébként milyen olajat töltöttél bele? azt látom az autodata-ban, hogy dexron II, és 1,3L
Brad 15631-01-2007 21:16:29 // 14355
ezt értem de nem nehezebb lett a kormányzás hanem egyáltalán nem tudtam vele fordulni...csak amikor ujraindítottam a gépet akkor lett jobb hírtelen, félek nehogy valami a kormányműben legyen...
Otto31-01-2007 20:38:29 // 14354
Elnéztem! norbee oldalát sasoltam meg.
De a lényegen szerintem nem változtat, 1.6TS 2000-ben is szíjas hajtás volt.:)
Dzsozy31-01-2007 20:20:05 // 14353
Én csak egy lehetséges hibalehetőséget írtam le. Egyébként Bradnek 156 van, ill. írtam, hogy "a mai modern". Ezzel nem a múltat "szidom", hisz örök szerelmem a 155, amitől könnyes szemmel váltam meg. Lásd. az oldalam.
Otto31-01-2007 19:56:49 // 14352
A 155 még nem tartott 94-ben ott,hogy elektromos szervoja legyen.Szíj hajtja!
Dzsozy31-01-2007 19:37:16 // 14351
A mai autók elektronikája úgy van megoldva, hogy ha valami gubanc történik az elektronikával, generátorral akkor a kormány szervó motorja leáll, mert elég nagy "energia felhasználó", és elvileg ill.gyakorlatilag is lehet közlekedni szervó nélkül, max elég nehéz, izomból kell tekerni, mert nem egy 1200-hez hasonló az áttételezése. Csak azért mondom mert Sopronban így jártam, meggajdult a generátor, szervó motor leált, generátor javítás után minden ok volt.
Dzsozy31-01-2007 19:29:38 // 14350
Most cseréltem a szervóban olajat, meg nagy nyomású gumitömlőt is cseréltem, mert megrepedt. A vezető oldalán (ball) a lökhárító mögött van a szervó vezetéke, ami a szervó hűtőből jön ki. (szervónak is van hűtője) Ott hollenderos megoldással van csatlakoztatva, ill. a gumitömlő bilincsel. Ott lehet megbontani a vezetéket, és leereszteni az olajat. 30.000km-t cserélni kellene a gyártó szerint. Magát légteleníti, járó motornál tekergetni kell a kormányt maxig.
norbee31-01-2007 17:58:09 // 14349
Ezt majd az okosabbak megmondják, elvben nem lehet ilyen.
Brad 15631-01-2007 17:49:19 // 14348
igen ez igaz de ez nem is forgott és nem olyan volt mint a kormányzár mert azt megismerem...amúgy menet közben bekattanhat a zár????
norbee31-01-2007 17:46:58 // 14347
Ha elmegy a szervód, akkor is lehet izomból forgatni. Ha bekattan a kormányzár, akkor nagyon-nagyon erősnek kell lenned...
Brad 15631-01-2007 17:44:30 // 14346
menet közben??? :))))))))) most félek nehogy ez a városba vagy valami veszélyes helyen történnyen meg...
norbee31-01-2007 17:39:18 // 14345
öööö... gomba. Kormányzár? ;)
Brad 15631-01-2007 17:38:19 // 14344
Sziasztok
Ma beállt a kormányom és nem akart megmozdulni nem tudtam mi van szerencse hogy a tesco parkolóban történt...mi lehet a baj??? Leállítottam a motort és kiszáltam megnézni azthittem defekt, utána beindítottam és jó volt, szervó lehet a hiba oka?
Poló31-01-2007 11:20:19 // 14343
Valahol alul kell széthúzni a csöveket, ott fog kifolyni az olaj. Szerintem inkább vidd el szerelőhöz, légmentesnek kell majd lennie.
Liquid31-01-2007 11:17:28 // 14342
a szervóban olajcsere...
volt már szó róla de asszem nem volt igazán megoldás...
ha kiszívom fecskendővel, akkor csak a tartályból jön ki a cucc, szal nem igazi olajcsere, nem lehet leengedni valahogy?
Minimumon van az olajszintem és asszem inkább kicserélném, mint rátöltögetni.
Ferke31-01-2007 09:14:48 // 14341
Olaj van benne elég? Mikor feltöltitek, járó motornál tekergetni kell koppanásig mindkét irányba, felváltva. Így elnyel még egy csomó olajat. Nem ez a gond?
Ferke31-01-2007 09:13:38 // 14340
Ááá, Peti, ezt nem fogod elhinni! Úgy néz ki, találtam egy komplett 1.1-es motort, elektronikával, mindennel együtt nagyon súlyos 7000.- Ft-ért!:)))
Ma megyek is érte.
Cs.Alfa31-01-2007 08:00:23 // 14339
Kicserélték a szervókormány szivattyút,de bazi kemény lett a kormány!
Mi a fenét kéne csinálni vele????
GTPeti30-01-2007 22:32:51 // 14338
Szívesen. Ha nagy leszel meghálálod. ;)
bb1830-01-2007 18:07:06 // 14337
http://www.autoszelvedo.hu/
bb1830-01-2007 18:05:05 // 14336
a legjobban akkor jársz, ha veszel bontoban és szépen felujitod. akkor legalább tudod mi van benne.
Morphin30-01-2007 17:54:04 // 14335
És valaki tud nekem kedvező árfekvésben mondani ehhez nyerget?
Laca30-01-2007 17:36:57 // 14334
Ma sikeresen elrepedt az első szélvédőm.Nem tudja valaki menyibe van egy új a 156-ba?
Ferke30-01-2007 10:52:43 // 14333
Na akkor 2001-tól is van már:)
Ferke30-01-2007 10:52:07 // 14332
2002-tól a 8v is hűtött tárcsás, mint az enyém. Na ilyen féknyergeket kéne venned, és mehet alá a hűtött tárcsa.
András bácsi30-01-2007 10:44:09 // 14331
Van ilyen is, olyan is. A mienk hűtött volt gyárilag, és 2001-es 115 lovas. Ne tudom pontosan mikor volt a váltás, de csak az első darabok voltak tömör tárcsával a dízelekből. A nyereg más a hűtött féknél, de a csonkállvány teljesen azonos. A tárcsaátmérő 284x22 a hűtöttnél.
bb1830-01-2007 10:36:22 // 14330
elöfordol, hogy a nyereg ugyanaz, csak a betétek vékonyabbak, de nem ez az általános. inkább a nyereg cserével játszik.
matesz2130-01-2007 09:54:54 // 14329
Srácok! Tud valaki ajánlani valakit futóműszilent ügyben? 156 - ba kéne. Sajna rotty az egész...
Ferke29-01-2007 21:34:14 // 14328
Köszönőőőőm!!!!:))))) Ez szuper, ezzel a számmal már meg tudom nézetni a bontóssal, hogy jó-e. Nem kell potyára odarohangásznom személyesen! Köccce!!!:)
Morphin29-01-2007 20:48:19 // 14327
Köszi bb18!
A saját gépem szeretném kicsit jobb fékkel meglepni, mert tavasszal betét csere lesz+ a tárcsa is beérett már rá. 1,9JTD 8V. Azok gyárilag nem hűtöttek.
Ja az elsőről beszélek. Akkor a régi nyereg nem lesz jó rá, ha jól értettem.
GTPeti29-01-2007 17:07:09 // 14326
Úgy tudom két féle szívócső létezett. Ez kívülről jól látszik. Ha látszólag megegyeznek, akkor sztem más paraméterekben is. Pl. az injektor típusában.
És igen, remekül következtetsz, az elektronika belül van. Küszöb előtti függőleges "műanyagléc" leszed, kárpit félre, bevilágít, meglát.
Ferke29-01-2007 17:03:57 // 14324
Köszi, köszi! A tűzfalon a kesztyűtartónál, ezek szerint belül...erre magamtól jöttem ám rá, de azért erősíts meg!:)))
Ok, az elektronika más. De az injektor egységen maga a potméter és az alapjárati léptető az gondolom ugyanaz az 1.0 és az 1.1-ben is.(?!?)
És vajon a pillangószelep átmérője? Tehát a torok? Vajon ugyanaz? Mert Annyira olcsó már az egész így komplett, hogy valszeg 6-8 ezerért tudok venni kpl injektor egységet, mindenestül, elektonikástul.
Csak a bontós srác nem tudja megmondani, hogy az most 1.0 vagy 1.1. Szerintem ez ugyanaz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
741
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?