Forum >> Szerelőműhely
Vendel25-01-2007 16:47:50 // 14223
Lehet tudom rosszul, de amúgy is gondolom egy órát tettek pl. az összes 145-be, gondolom az van a tiédbe is mint a QV-be.
admirális25-01-2007 16:42:57 // 14222
Közben láttam, hogy neked 145-öd van:). Azt hittem 156.
Minden esetre a váltótól tényleg lehet ilyen eltérés.
admirális25-01-2007 16:38:37 // 14221
156 1,6 TS gyári végsebessége 200 kmph. Az óra az ennél többet mutat, legalábbis nálam 220-at is, ami 200-nál elvárható:). De sztem a 200-at simán megfutja.
A te adataid honnan származnak? (GPS? Óra?)
maxx25-01-2007 16:36:40 // 14220
Szerintem ne használj "Motoröblítőt", többet árthat, mint használ. Elég az olcsóolajos(ásványi) mosás, garantáltan mindent kipucol (felveszi a lerakódásokat, adalékokat stb.)
maxx25-01-2007 16:30:29 // 14219
Hallottál már olyanról, hogy a hajtáslánc áttételezése?... nnna attól lehet.
Vendel25-01-2007 16:20:45 // 14218
én tudok olyan 146-ost, amelyiknek 220 :)
Thomacski25-01-2007 13:29:37 // 14217
Hali!Tudja valaki hogy ugyanazon motor 1.6ts 120 paci az enyemben meg mondjuk egy 147-ben miert kulonbozik.peldaul az enyem vegsebessege kb olyan 190 mig a 147-es e kb 210.mitol van ez a kulonbseg 2 ugyanazon a tipusu es teljesitmenyu motornal?
Cs.Alfa25-01-2007 09:18:34 // 14216
Sajna nem az...úgyhogy szerintem a vízpumpánál ereszt...
:-(((
Zsót24-01-2007 18:46:03 // 14215
:))))Ez jó:DDDD
Max 3bar:)))
Dzsozy24-01-2007 17:39:33 // 14214
Hát sokan esküsznek a gyárira, de bizti, hogy gubancos az LMM? Meleg motornál alapjáraton kapd le a csatlakozóját, ha köhög a vas, akkor lehet, hogy jó az LMM. Ha meg csak úgy veszel? Pl. én a helyi fiatkereskedésben vettem utángyártottat és és hibátlanul műkszik.
Amúgy tudja valaki, hogy kb. mekkora nyomás alatt lehet a kormány szervó vezetéke, mert egy helyen eldurrant a gumicső, és elég hülyén van megoldva, és id. megoldottam, míg végleges megoldást keresek. Szerelő 300 bar-t mondott, amit én sokallok. ?
chrisz0724-01-2007 15:07:18 // 14213
Sziasztok!
Kérdésem lenne légmennyiségmérővel kapcsoltban.Azt hiszem az ezüstnyilam megérett egy lmm cserére.Nézegettem milyenek vannak, gondoltam azért megkérdezem nektek mi a tapasztalatotok.
Melyiket ajánlanátok jó az utángyártott gagyibb, vagy szigorúan csak Bosch?Csak azért mert nem kevés árban a külömbség.
Választ előre is köszi!
András bácsi24-01-2007 10:28:23 // 14212
Vezérműtengely-szimmering.
Tomy15624-01-2007 10:21:31 // 14211
OK! Köszi! Motoröblítőt kell használni (STP...)?
Ferke24-01-2007 10:13:54 // 14210
Helló Tomi! Én mindíg átmosom. Teszkó, ósan, vagy bármelyik ilyesmiben vegyél egy kanna 2000 ft-os olajat, és azzal járasd 1perc-negyed órát.
Van motormosó olaj, de egyrészt nem lehet mindenhol kapni, és tök felesleges is, ugyanaz a hatása a gagyi olajnak is.
Tomy15624-01-2007 09:52:19 // 14209
Sziasztok! Kérdésem lenne: oljacsere előtt álló autó motorját szeretném jól "átmosni" (nem tudom milyen olaj volt benne korábban) van erre vmi jó módszer (motoröblítő...stb)? Előre is köszi!
Tomy24-01-2007 03:53:10 // 14208
HY!
A 146nak H1 szerintem a tiédnek is.
Thomacski24-01-2007 00:47:04 // 14207
Sziasztok!Megtudnatok mondani hogy a 1998-as AR 145 1.6ts-nek milyen az ego foglalata?Xenont szeretnek bele tenni de tudnom kellene milyen?H1,....???Valaki tudja?
Cs.Alfa23-01-2007 20:27:47 // 14206
Nem,ott tuti nem....
dfg (Tanárúr)23-01-2007 19:32:47 // 14205
Nem lehet, hogy a szelepfedéltömítésnél szivárog?
sztane23-01-2007 18:51:39 // 14204
külsőleg, felfogatásilag megegyezhet, de belsőre, illetve attól függően, hogy a jobb oldali féltengely vezető csapágya hozzá van-é rögzítve az olajteknőhöz eltérhet.
ugyanis én is úgy jártam, hogy ki akartam cserélni a 20 ts 16v olajteknőnem az 18 ts 16v olajteknőjére, de a belseje az olajteknőnek nem volt egyforma, ugyanis a 20 ts 16v esetében a szívókosarat két öntvény ív veszi körül.
Cs.Alfa23-01-2007 18:07:21 // 14203
Ezt nekem is csinálta a 146 1.4 Ts-em....
Nem akarlak elkeseríteni,de nálam a hydrotőkéket kellett cserélni...
Némelyik kutas dieselt akart nyomni bele......
:-)))
Cs.Alfa23-01-2007 18:03:04 // 14202
156 2.0 Ts-em van....
Valahol felűről folydogál az oil a vez.módosító tájékán,oldalt...azt hittem,a vezérlésmódosítónál lévő szilent,de nem az...
Mi a franc lehet???? Csupa olaj abordás szíj is,csúszik,és iszonyú hangot ad....
:-((((
Bánk23-01-2007 17:49:16 // 14201
sziasztok
3. kerületi szél utcai szervízről vannak tapasztalatok?
Tian22-01-2007 21:26:16 // 14200
sziasztok.nem tudjátok véletlenül,hogy 80w90 es olaj jó-e a váltóba?
uaz146ti (kispali kisebbik fia)22-01-2007 21:22:28 // 14199
Jah tudom hogy heggeszthető, de valszínű, hogy nem egy helyen repedt el mert nem is nagyon látni, igaz még fenn van a vason és ott szomorkodik.
Azt tudjuk, hogy melyik részen és nem biztos, hogy a benzines megoldás megmutatná az összes repedést...
Ezért gondoltam ragasztásra
Wickey22-01-2007 15:16:09 // 14198
Vannak kétkomponensű fémragasztók aluminiumhoz is, 2-3 ezer forintból megúszható a dolog. Ugyanennyiért meg is tudja egy lelkiismeretes szaki hegeszteni aki képes aluminiumot hegeszteni. Szóval a hajszálrepedés javítható.
freesas22-01-2007 15:13:53 // 14197
Akkor nagyon úgy néz ki megszivtam :(
Otto22-01-2007 14:46:22 // 14196
Nekem csak melegen szól vezérlésmódosító indítás után!Hidegen nem!
lencsea15522-01-2007 14:40:42 // 14195
Ugyanaz a problémám...
+ kérdés: a 2.0TS 16V olajteknője megegyezik pl a 1.6TS 16V olajteknőjével?
uaz146ti (kispali kisebbik fia)22-01-2007 13:22:20 // 14194
Hi urak!
Nem tudja véletlenül valaki, hogy hajszálrepedést lehet-e valamilyen úton-módon ragasztani olajteknőn!?
Csak azért kérdem mert van faternak egy láncfűrésze és annak az olajteknője is ragasztva lett kb 15 éve és még mindíg jó!
Biztos költségtakarékosabb megoldás..
Előre is köszi: Uaz
Csöri22-01-2007 12:09:54 // 14193
Ez nem minden esetbe igaz.
freesas22-01-2007 11:41:23 // 14192
Elvileg az jó, mert akkor dízelnek kéne lennie mindig :)
Csöri22-01-2007 11:22:21 // 14191
Vezérlésmódosító?
freesas22-01-2007 11:08:52 // 14190
Sziasztok. Lehet vmi komoly baja van az én kis gyönyörűségemnek. :(
A hibajelenség:
Dízeles hangot ad, miután eléri az üzemi hőfokot. Néha megszünik, de kis idő múlva megint előjön. Reggeli indításkor nincs ilyen, csak mindig üzemi hőfoknál. Az olaj benne 7e km-es Selenia 20K.
Ötlet?
Jata22-01-2007 10:27:13 // 14189
Igazábol nemigen akarok bontottat.Elhiszem neked hogy jo meg nem bug de azért bennem lenne a dolog hogy vajon mennyit bir ki.Azt nemtod mennyi km van a tiedbe?
FRC22-01-2007 09:51:22 // 14188
Nekem van bontott...
Jata22-01-2007 09:33:11 // 14187
Halo Cartársak! Egyenlöre mégcsak érdeklödési szinten érdekelne hogy a vasamhoz nem-e tud-e valamelyikötök-e bal hátsó kerékcsapágyat??? 23 körül nézegettem,érdeklödtem ha vki tud esetleg ocsóbbat megoldhatjuk februárba. Na!? (164 97es 2.0TS ABS-es 4csavaros)
Xixo21-01-2007 23:05:48 // 14186
Háj!
Valaki szereltette már ki a fényszórómosót? Mert én tavasszal mindenképp meg akarom csináltatni, csak nem tom, hogy paszibül-e? (147)
És szkúzi a másolásért...
Dzsozy21-01-2007 21:28:51 // 14185
Hát valahogy le lehet kapni. Elég s.ar helyen van a szivattyú,meg azt nem mondanám,hogy hollanderral van csatlakoztatva. Elég érdekes, de ezt leírni nem lehet. Egyenlőre kicserélem a toldalékot (a műanyag csövet) rézre, vagy alura, de ha minden kötél szakad, akkor szétkapom a drágát, és irány egy hidraulika bót. De most irány vez.módosító javítás. Ja meg kéne egy vezető oldali ködlámpa 166-hoz, ha valiki tud elfogadható áron,esetleg után vétel is, akko "kéne."
dfg (Tanárúr)21-01-2007 21:19:38 // 14184
De valahol csak le lehet bontani! Ha máshol nem , a szervoszivattyúnál van hollander rajta.
Dzsozy21-01-2007 20:14:34 // 14183
Gyártatnék én egyet, csak nem jön le. Az egyik felén bilincs van, az nem gond, de a másik fele, ahol rá van préselve az a vacak, az nem, alucsőben folytatódik, ami már közvetlen a szervó pumpába végződik.
Dzsozy21-01-2007 20:10:22 // 14182
Há hőre lágyuló vagy sem, nem tom. Régen lehetett kapni (talán most is ) kisgyerekeknek pici házat, aminek a váz szerkezete mű. csöből van. Na abbol kaptam le egy 10 cm-t :)
dfg (Tanárúr)21-01-2007 19:33:36 // 14181
A vezmódsító úgy kerepel, mintha dízel lenne.
dfg (Tanárúr)21-01-2007 19:32:45 // 14180
Bemész egy hidraulika szakületbe, és gyártatsz egyet. Nem nagy összeg, csak vinned kell az eredetit.
Wickey21-01-2007 19:24:21 // 14179
Vezmódosító, de aki látott már ilyen autót az hangra úgyis megmondja.
A kormányszervó meg 100 fokosnál nemigen lesz melegebb, és valszeg nem hőre lágyuló csövet tettél bele.
Poló21-01-2007 19:18:37 // 14178
Szerintem a kormányszervóban nem melegszik fel az olaj.
Dzsozy21-01-2007 19:16:54 // 14177
Szép estét mkinek. Kibujtam a kocsi alol. :) Elszált a hidraulika, a kormány szervó. Gyári nagynyomású gumicső megadta magát. Kérdés: hogy a rákba leket aztatat cserélni? Első lökhárító lekapva,ott a hibás szerkezet, ami szervó hűtőjéből jön ki.A probléma az, hogy a tömlő egyik fele olyan, hogy rá van "sajtolva, vagy nyomva" alu csatlakozo, ami aztán az alu csövel folytatódik. Megbuhertam, mert a hibás részt kivágtam és egy műanyag csövet behelyeztem, aba bilincsel megszorítottm, csak nem tom, hogy hány fokos lehet benne a szervó olaj.(a műanyag cső miatt.) Ja meg észrevette, 2.0 TS, hogy kerepel a motor, gázadásra gyorsabbá válik a kerepelés. Vezérlés módosító? Javító szett elég?
dfg (Tanárúr)21-01-2007 17:35:47 // 14176
Ha ennyire belemegynk, akkor általában 3 helyen szakít meg: az AC pumpa áramkörét, a gyujtás áramkörét, és a motorelektronikából valamit.
Otto21-01-2007 09:22:56 // 14175
Az immo úgy van bekötve,hogy a gyári kábelek vannak elvágva és bele van kötve sorba!
Meg kell keresni,hogy merre található a vezérlőegység,majd onnan kiindulva,hogy a kábelek hova mennek.
A gyújtáskapcsoló biztos rá van kötve,de még lehet,hogy a motorvez is.De arra kicsi az esély!
Szóval a vezetékeket követve eljutsz a csatlakozási pontokra,ahol el vannak vágva a gyáriak.Na most innentől nincs nehéz dolgod,(annyira) csak párosítani kell az eredeti vezetékeket.Azokat meg tényleg nem nehéz,hiszen azonos színűek!Szóval,ha így végignézed és összekötsz mindent,menni kéne a kocsinak.Magyarul kidobhatod belőle a kacatot!:)
dfg (Tanárúr)21-01-2007 05:34:16 // 14174
Nekem az Offos verdámból 2 óra alatt bányászta ki egy szerelő. De ha azt akarod, hogy a műszerfalad mögött ne maradjanak dögkábelek, akkor készülj egy jóval hosszabb műtétre. egyébbként, ha felajánlod, hogy otthagyod nálla a kiszerelt kütyüt, akkor megúszod 1-2 ezer forintból.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
469
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?