Forum >> Szerelőműhely
Zsót16-02-2007 13:05:49 // 14523
Meg kő pöckőni!;)
Gabriella16-02-2007 12:52:36 // 14522
Bandi, Ez sötétkék gyöngymetál, fekete bőrszerű űléses, most áprilisban kell vizsgáztatni, és a tulaj szerint nincs benne klíma,csak bekapcsolja és fújja be a levegőt, és executiv?!
András bácsi16-02-2007 12:29:58 // 14521
Alapjárati léptetőmotor-tisztítás első körben.
Gyusza16-02-2007 12:29:03 // 14520
Üdv mindenkinek !
Kis segitségre lenne szükségem !
156 2.0 TS Alfám van.Meleg motornál az autó alapjárata gázlevétel után variál,
200 -2000 fordulat között .Ezt egy ideje csinálja de az utobbi időben néha le
is áll a motor,ez pedig kezd egyre elviselhetetlenné válni. Mi a teendő ilyenkor?
András bácsi16-02-2007 12:21:38 // 14519
2001 januári gyártás, szürke momo bőr, progression, klímás, 110 lovas CF3-as motor.
Gabriella16-02-2007 12:15:26 // 14518
ZAR 9322400000164157
András bácsi16-02-2007 12:13:51 // 14517
Az alvázszám. Igazából a vége a lényeges, az utolsó nyolc számjegy. Az alapján lehet azonosítani az adott darabot.
A sima légbefúvós rendszert nem tudom értelmezni. Milyen van még?
Gabriella16-02-2007 12:03:33 // 14516
Újabb adat: ZAR 93224-el kezdődik a motorszám. A "klíma" sima légbefúvós módszerű. Erről mit gondolsz?
Gabriella16-02-2007 10:48:43 // 14515
Bocsi, azt nem kérdeztem meg! Dél körül tudom hívni a tulajt.
András bácsi16-02-2007 10:35:31 // 14514
Ez a motorszám. Az alvázszám ZAR -ral kezdődik.
GEORGE16-02-2007 10:28:13 // 14512
Szia.
Igen közben olvastam, hogy fény derült erre vagyis arra hogy klímás.
De sajna a klíma igényelte volna a törödést az az havi szinten egyszer egy 5 perces járatást, hogy a gázban lévő olajat megforgassa a rendszerben.
És a kocsit alaposan nézessétek át, mert nem tünik gondos gazdának az, aki azt sem tudja mi van az autójában.
Gabriella16-02-2007 10:25:42 // 14511
Szia! A tulajjal beszéltem, van benne, csak nem használta, csak a fűtést.
Gabriella16-02-2007 10:24:10 // 14510
Az alvszáma AR 371012359383. Mond ez Neked valamit
Johnson16-02-2007 09:45:39 // 14509
Köszi a segítséget.Csövezés volt cserélve.Egyik csonkról már le volt esve és falsot szívott.Azt hittem h valahol elfúj de csak a cső volt leesve.
GEORGE16-02-2007 09:30:07 // 14508
Ha beleszólhatok, akkor ne vegyetek klíma nélkülit.
meg fogjátok báni a nagy melegekben.
És mint ahogy Bandi is írta nehéz lesz eladni majd.
Sajna az elő szériásokban előfordul hébe hóba klíma nélküli.
András bácsi16-02-2007 09:28:36 // 14507
Az nekem nem jelent semmit. :)
Ha AR37101 a motorkód, akkor a 110 lovas, ha 932B a motorkód, akkor 115 lovas verzió. A 105 lovast ekor már nem gyártották, de azt nem is érdemes megvenni.
Gabriella16-02-2007 09:25:56 // 14506
Szia! Köszi! A férjem nézte meg a motort, "tele volt", igazából esett az eső, de abban maradtunk, hogy a döntésünk megerősítésekor egy ellenőrzést (állapot/ill.műszaki felmérést) szeretnénk. A tulaj természetesnek vette, szimpatikus ember. A képet nagyban lementettem, otthon elemezzük! A miénkben Euro 2-es volt, ez 3-as motor azt már tudjuk.
Ferke16-02-2007 09:23:08 // 14505
Vagy ha látsz a középkonzolon, a tekerentyűn egy hópihét, már az is elárulhatja, van-e. Ha azt bekapcsolod, és hallasz kattanni valamit a motortérben, akkor megy a klíma.
András bácsi16-02-2007 09:16:05 // 14504
András bácsi16-02-2007 09:13:34 // 14503
Ha klíma nélkülit veszel, akkor számíts arra, hogy eladni nehezebb lesz. Egyébként roppant kicsi a klíma nélküli 56-osok aránya. Egyszerűen benézel a motortérbe, és ha van elől egy kompreszor, akkor van klíma is.
Gabriella16-02-2007 09:04:09 // 14502
Üdv mindenkinek! Szervusztok! A 156-os fórumon már kértem a többiek segítségét, de Tőletek is jól jönne: Az oldalamon rólam több van, már egy éve keresem az előző autóm utódját, talán megtaláltam, de van kérdésem: A tulaj szerint nincs klíma, de most hívtam fel, azt mondja a fűtést használta csak , nemigazán tudja van-e benne. Napfénytetős 2001-es 156 1,9 jtd. Amúgy nagyon szép szereti a gazdája, az ember is szimpatikus. Mi a véleményetek?
Liquid16-02-2007 07:59:18 // 14501
Jogos, a márkaszervízben általában kontárok dolgoznak, drágán és maximum alkatrész cseréhez értenek. A szakszervíz meg baromi tág kifejezés, az én olvasatomban egy hozzáértő szervíz.
bb1816-02-2007 06:44:59 // 14500
bocsi hogy közbeszolok, igaz már nem elöször.
ne keverjük a szakszerviz és márkaszerviz kifejezéseket.
sokszor egy jo szakszerviz felér több márkaszervizzel is, de azoknak a tipus specifikus fekészültségük jobb. bár tudok olyat hogy még nekik is lehetett ujat mutatni.
persze minden márkaszerviz egyben szakszerviz is, de egy szakszervizben mivel több tipuson is dolgoznak, álltalában jobb a probléma megoldo képesség és arány.
sajna mostanság ( tisztelet a kivételnek ) a márkaszervizekben csak alkatrészcserélö szakmunkások dolgoznak...
sty15-02-2007 17:43:54 // 14499
nekem volt hasonló problémám,csak nekem eggyik kulcsot sem fogadta el,it sajnos nincs szakszerviz ugyhogy biztam az olasz szervizben irány a fiat de a kompjuter nem talált hibát de mégsem indult
,csak akkor ha betapostam a kódot végül is nekem bontott kompjuter, kódoboz,zárgarnitura és gyujtáskulcs lett cserélve igy viszonylag olcsón megusztam
csocsi15-02-2007 17:10:06 // 14498
Nem, én már így vettem, az előző tulajnál lett kikötve. De megmondom őszintén nem is bánom.
Solid15-02-2007 16:32:32 // 14497
Csocsi, hogy csináltad??
Neked is csinált ilyeneket??
csocsi15-02-2007 13:22:27 // 14496
Nekem ki van kötve így nem okoz problémát :)
Solid15-02-2007 13:20:52 // 14495
Hello Mindenki!
Volt már vkinek olyan gondja, hogy az immobiliser egyik kulcsot sem ismerte fel szivesen?
A nem szivesen azt jelenti, hogy sokadik alkalommal fogadja el a kódot, amit küld a kulcs.(néha 10-20 alkalom)
Szakszervízben voltam és olyan árajánlatot kaptam, hogy inkább veszek egy bérletet. Nah amióta a verda meghallotta a "bérletes megoldást", azóta összeszedte magát és mindig elsőre indul.
Kérdés hogy mekkora lehet a baj??Esetleg valami lehetséges megoldás??
köszike előre is!!
Ferke15-02-2007 13:14:54 // 14494
Pedig marhára rádom 2-3 litert a fogyasztásra.:((
Fairlane15-02-2007 13:00:30 // 14493
én ugyan nem vagyok szagértő, de szerintem nem...
Ferke15-02-2007 12:48:51 // 14492
jójó, de ha szar, akkor miért fogyaszt annyit???
Tom1215-02-2007 10:47:13 // 14491
teljasítményen = teljesítményen:-)
Tom1215-02-2007 10:46:18 // 14490
Míg nem mérik a károsanyag kibocsátást, nem lehet nagyobb gond, sőt dob valamit a teljasítményen.:-)
Ferke15-02-2007 10:43:58 // 14489
De vajon egy xar katalizátor miért dobja meg így a fogyit ???
Fairlane15-02-2007 10:25:41 // 14488
elég sokan csinálják ezt, ugyhogy attol roszabb nem lehet szerintem ;)
Ferke15-02-2007 10:07:06 // 14487
Hali Alfistik! Ha xar a katalizátorom (mert már csak az maradt hibalehetőségnek,megugrott a fogyasztás) akkor mi van, ha kiszedem úgy ahogy van, és helyettesítem egy sima kipuff csővel?
Cika14-02-2007 17:04:04 // 14486
bocsi, elfelejtettem írni hogy 1998-as 1.6 TS
na így komplett a kérdés:)
Cika14-02-2007 16:55:18 // 14485
Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem!
Autóvásárlás előtt állok, Alfa persze (145), és leginkább az érdekelne, hogy a vétel utáni szokásos és szükséges szervízköltségeknél kb. mennyire számíthatok? (Vez. műszíj szett, olaj, szűrők(benzinszűrő is), gyertyák)
Kit tudtok ajánlani aki becsületesen dolgozik, de azért korrekt áron?
Alkatrészt tudok hozni ha kell, szal anyag + munkaköltség külön is jó...
Lécci írjatok a mail címemre, mert lehet most nem tudok majd fórumközelbe kerülni:((
Előre is köszönöm!!!
Naudee14-02-2007 12:01:34 // 14484
Hali All!
Szeretnek segitseget kerni egy 155 2.5 v6 benzines väsärläsähoz!
Mikre figyeljek oda? es hogy ennek a tipusnak mik a hibäi?
Allitolag egy ismerösöm mondta nem szereti a 17" felniket! ez igaz?
es hogy a 155 2.5 td nek a turbojät rälehet rakni a benzinesre?
hogy müködjön is!
Köszi elöre is! ja es az autonak kuplung kiemelö villa, hibäja van!
es 280 ezer FT de adnak melle egy ugyanilyet is kompletten amit alkatresznek hoztak be! ERDEMES MEGVENNI?
Kerem segitsegeteket!
Köszönöm!
Have A Nice Day!
Dzsozy13-02-2007 19:44:06 // 14483
Hali. a 14319-14320 üzenetnél megtalálod az alapjárati motor fényképét. Az sem árt, ha pillangó szelepet megtisztítod, mivel zárt helyzetben is minimális "hézagnak" kell lennie. (ha a fény felé fordítod, körben át kell látni rajta) Egyébként az is megsasolhatod, hogy az LMM után, a tömlők nincsenek e kiöregedve, nem kap e falsot, mert akkor a légtömegmérőd már hiába dolgozik.
Bazsa7213-02-2007 18:00:13 // 14482
(Ide is beírom, hát ha...)
Segítséget kérnék cartársak!
Mi lehet a problem, ha a riasztó aktiválása után, igaz kicsit ritkább intenzitással, de tovább villog az elakadásjelző????
Plíííz, mert így csak kulcsal zárom (félek elkezd süvíteni a riasztó), és nem a legbiztonságosabb itt a Margit krt.:)
Előre is köszöntem
Johnson12-02-2007 23:20:41 // 14481
Köszönöm a pontos leírást!Utánna fogok járni a dolgoknak.Az előző csövet látván sztem is meg kéne nézni a többit is.De 1 éve volt megcsinálva a motor.Nagy baj nem lehet.Remélem!
Fairlane12-02-2007 23:13:38 // 14480
Üdv!
Esetleg érdemes megnézni a többi gumicsövet, illetve azt, hogy az ezeket szorító bilincsek is meg vannak-e huzva kellően.
Ezután érdemes esetleg kitakarítani az alapjárati motort.(kis hengeres izé a szívócsonkon, a motortér belső oldalán, ha szembe állsz a géppel ;)
Ennek a mikéntje le van irva a 155 topikban, kis kereséssel meglelhető.
Ha eztán is csinálja, kapsz további ötleteket ;)
Wikicica12-02-2007 22:43:38 // 14479
Sziasztok!
Kárpitnál a masszánál döntöttem.
Részletek a Boxer topicban ;-)
Johnson12-02-2007 22:37:54 // 14478
Hello!Olyan kérdésem lenne hozzátok h miért lehet az h nincsen rendes alapjáratom?155-ösöm van 1.8-as és ingadozik.Cseréltek rajta egy gumi csövet ami teljesen szét volt rohadva és már le is volt jőve a csonkról és falsot szívott.De ugyan úgy csinálja de nem mindig.
Dzsozy12-02-2007 19:39:18 // 14477
Van egy csatlakozó, ami a müanyag burkolat alatt van, legalább is nekem ott van. A vez.ékszíj oldalán. Az szabályozza a vezérlés modosítót, ill. rásegít neki. Lehet,hogy csak a csatit kell megpucolni, mert ha lekapod és elmegy az alapjárat, ill.egyenetlen lesz a járása, akkor elvileg jó a vez.módosító, csak lehet, hogy elforgott, és csak be kellene állítani.Ha a csati levétele után nem változik semmi, akkor lehet, hogy csereszabatos a vez.módosító.
Bazsa7212-02-2007 11:14:50 // 14476
Nagyon köszönöm:-) itt is:-))))
Zsül12-02-2007 11:11:27 // 14475
Bazsa7212-02-2007 00:21:43 // 14474
Segítséget kérnék cartársak!
Mi lehet a problem, ha a riasztó aktiválása után, igaz kicsit ritkább intenzitással, de tovább villog az elakadásjelző????
Plíííz, mert így csak kulcsal zárom (félek elkezd süvíteni a riasztó), és nem a leg biztonságosabb itt a Margit krt.:)
Előre is köszöntem
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
514
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?