Sziasztok,
Az alábbi üzenetet dobda a 156sw JTS: P0430. Megnéztem mit jelent, de számomra az nem mondd semmit, ötlet Cartársak?
Forum >> Szerelőműhely
AlfaRemény18-02-2017 11:46:37 // 52472
Császár14718-02-2017 09:51:09 // 52471
Császár14718-02-2017 09:49:37 // 52470
Melyik az üzemanyag szivattyú relé,ha tudná valaki?
Császár14718-02-2017 09:47:56 // 52469
Üdv mindenkinek!
147-es Alfa (1.6 ts 120 le)
Hiba jelensége az,hogy melegen nem indul be hiába önindítózok,de viszont tolásra melegen is könnyen beindul.Eltelik 15-20 perc és utána önindítózva is rögtön indul.Ha valaki tudna ötletet adni megköszönném!!Én az üzemeanyag szivattyú reléjére gondolok,hogy felmelegszik és azért szórakozik.A szivattyú biztos,hogy jó mert menet közben sosem áll meg az autó és ha rossz lenne hidegen sem indulna.
147-es Alfa (1.6 ts 120 le)
Hiba jelensége az,hogy melegen nem indul be hiába önindítózok,de viszont tolásra melegen is könnyen beindul.Eltelik 15-20 perc és utána önindítózva is rögtön indul.Ha valaki tudna ötletet adni megköszönném!!Én az üzemeanyag szivattyú reléjére gondolok,hogy felmelegszik és azért szórakozik.A szivattyú biztos,hogy jó mert menet közben sosem áll meg az autó és ha rossz lenne hidegen sem indulna.
atis_166jtd15-02-2017 06:32:52 // 52468
Valószínű hogy a szívócsőben lévő csappantyú lesz a baja. Nem állandó hiba. Töröld ki és figyelni kell visszajön e.
csoki15914-02-2017 21:09:14 // 52467
Zsoltikj ૐ13-02-2017 23:35:52 // 52466
Nekem a 155ön az alapjárat ingadozást, (rendszeres shell-en történö tankolás után) mindenféle prémium sallangtól mentes 98-as tankolása oldotta meg, amiota ott tankolok 98-ast, (7 kuttal rendelkezö kis cég) azota megszünt az alapjárat ingadozásom
CSI13-02-2017 22:32:44 // 52465
Köszi a tippet! Végül is...:) Próba cseresznye! :) Ha bejön a tipped, akkor vendégem vagy egy bambira! :D
Levee156SW13-02-2017 22:27:25 // 52464
Hat a Shell mondjuk tobbek egybehangzoja(+sajat tapasztalat) szerint is masszivan marketingbenzin - de ha meg el is fogadnank premiumnak (ami egy OMV Maxxmotion 100-ra,vagy egy MOL Evoneora(!) sokkal inkabb all-de ezeket is kb. a masodik tank vegere erezni),egy injektortisztitos kura akkor is olyat tud dobni a helyzeten,mintha egy masik auto lenne (igaz,nekem ellustult, -de mar ebredezo :)- korai JTS van).
1400-1900 ft nem penz erte,es artani biztos nem fog.
1400-1900 ft nem penz erte,es artani biztos nem fog.
Levee156SW13-02-2017 22:12:12 // 52463
Csak szornyubbnel szornyubb dolgok jutnak eszembe,ugyhogy inkabb nem. :) Majd jon,akivel mar volt pont ez,es leirja a tutit. :)
(Hogy akkor egyaltalan minek szolok hozza? Mert nekem is JTS van...)
(Hogy akkor egyaltalan minek szolok hozza? Mert nekem is JTS van...)
CSI13-02-2017 21:59:04 // 52462
Köszönöm! Üzemanyagszűrő nincs benne! :P Minden más cserélve lett, ahogy írtad is. Megvétel után Shell V-Power Racing 100-at tankoltam bele, és kikormoltuk 140-170 km/h-val. :) Elvileg nem kontakthibásak, de futtában néztük át. Egyébként teljesen jól működik az autó. Selespeed system failure hibát akkor kaptam, amikor fékezés közben váltottam vissza...legalábbis, azt hiszem! :) 3-szor jelentkezett a probléma eddig, mindig kanyarban. Gondolom, ahogy csökkent a fordulatszám, visszaváltott az elektronika, amire ráváltottam. Sípolt egyet, bedobtam 2-esbe, aztán mentem tovább. Miután erre figyelek, nem történt hasonló.
Bízom benne, hogy semmi komoly.
Bízom benne, hogy semmi komoly.
Tomi14513-02-2017 21:07:23 // 52461
Sziasztok!
Adott egy 156 2.0 Jts alany
A gond az lenne vele hogy 2300-2800as fordulat között erős kerepelő hang jön a motorból. Alapjáraton illetve magasabb fordulaton nem hallható.
Tudnátok ötletet adni hogy mi lehet ez?
Adott egy 156 2.0 Jts alany
A gond az lenne vele hogy 2300-2800as fordulat között erős kerepelő hang jön a motorból. Alapjáraton illetve magasabb fordulaton nem hallható.
Tudnátok ötletet adni hogy mi lehet ez?
Levee156SW13-02-2017 20:04:53 // 52460
Hello,
mindenkepp egy injektortisztitos tankolassal (favoritom:STP)+benzinszurocserevel kezdenek,ha ennyit allt+ ha mar ott jarok,csontra kiszaritanam a tankot az esetleges viztol(bar a benzinben levo etanol fel kell vegye aprankent).
Ha azt mondod, a pillangoszelep (es az o jeladoja) nem huncutkodik,es a gyertyak/lambda szonda (ideertve a csatlakozo esetleges kkntakthibajat!) is tuti allapotuak, meg a Selespeed egyseg jut eszembe lehetosegkent-ahhoz nem ertek,ahogy sokan masok sem,de bizzunk benne kozosen,hogy nem amiatt lett leteve evekre. :)
(Felteszem,az egyeb szurok es folyadekok lettek cserelve megvetelkor azonmod.)
mindenkepp egy injektortisztitos tankolassal (favoritom:STP)+benzinszurocserevel kezdenek,ha ennyit allt+ ha mar ott jarok,csontra kiszaritanam a tankot az esetleges viztol(bar a benzinben levo etanol fel kell vegye aprankent).
Ha azt mondod, a pillangoszelep (es az o jeladoja) nem huncutkodik,es a gyertyak/lambda szonda (ideertve a csatlakozo esetleges kkntakthibajat!) is tuti allapotuak, meg a Selespeed egyseg jut eszembe lehetosegkent-ahhoz nem ertek,ahogy sokan masok sem,de bizzunk benne kozosen,hogy nem amiatt lett leteve evekre. :)
(Felteszem,az egyeb szurok es folyadekok lettek cserelve megvetelkor azonmod.)
CSI13-02-2017 19:14:38 // 52459
Ciao! :)
1 hónapja vagyok boldog tulajdonosa egy Alfa 147 Selespeednek! A boldogságomat némileg beárnyékolja, hogy a nagyon megkímélt állapotú kocsi (55ezer km, állítólag 2 évig garázsban állt a német tulajdonosánál) hidegen 1-es és 2-es fokozatban alacsony fordulaton úgy rángat, hogy majd' kiesek a kocsiból. Emellett az alapjárat picit ingadozik, dadog a motor. Ha megyek vele, majd rövid időre megállok, utána nem rángat, simán indul az autó, ha finoman adok gázt, és nem úgy viselkedik, mint aki most tanul vezetni. Még nem vittem el diagnosztikára. Légtömegmérő rendben volt, alapjárati motor rendben. Mi lehet a hiba? A két dolog összefügg? Lambda-szonda? Gyertya? Nem akarok mindent kicserélni, mire a hiba okára bukkanunk, ha nem muszáj! Köszi a segítséget!
1 hónapja vagyok boldog tulajdonosa egy Alfa 147 Selespeednek! A boldogságomat némileg beárnyékolja, hogy a nagyon megkímélt állapotú kocsi (55ezer km, állítólag 2 évig garázsban állt a német tulajdonosánál) hidegen 1-es és 2-es fokozatban alacsony fordulaton úgy rángat, hogy majd' kiesek a kocsiból. Emellett az alapjárat picit ingadozik, dadog a motor. Ha megyek vele, majd rövid időre megállok, utána nem rángat, simán indul az autó, ha finoman adok gázt, és nem úgy viselkedik, mint aki most tanul vezetni. Még nem vittem el diagnosztikára. Légtömegmérő rendben volt, alapjárati motor rendben. Mi lehet a hiba? A két dolog összefügg? Lambda-szonda? Gyertya? Nem akarok mindent kicserélni, mire a hiba okára bukkanunk, ha nem muszáj! Köszi a segítséget!
gecsa13-02-2017 12:58:41 // 52458
nem a gyorshajtásra értettem, inkább a kanyarvadászat és a hirtelen terhelésváltásból adódó extra terhelésre.
atis_166jtd13-02-2017 08:45:05 // 52457
Gondolod mert diesel van nem hajtom? Muszály megjáratni a dugókat mert nem szereti hanagypapásan vezetek. Még a gyerek sem. Mindíg rám szól.
gecsa12-02-2017 23:05:04 // 52456
Én ki is használom az autó adottságait. 😉😁
Levee156SW12-02-2017 15:41:37 // 52455
Na,csak most latom,hogy arak nincsenek is benne az eredetj posztban- gecsa valasza zavart meg. :)
Akkor roviden: igen -motorterben szoktam vignettazni,mindig a kovetkezo csere idopkntjaval/km allasaval.
Akkor roviden: igen -motorterben szoktam vignettazni,mindig a kovetkezo csere idopkntjaval/km allasaval.
Levee156SW12-02-2017 15:38:47 // 52454
Szvsz. luxusfogyaszrasrol minek?
Ha mar azt kell nezegetni, mennyibe kerul, regen rossz.
Termeszetesen az ido/km. szerinti csereperiodusokat szamon tartom. (Epp jon egy olajcsere,ahogy kitavaszodik. :))
Ha mar azt kell nezegetni, mennyibe kerul, regen rossz.
Termeszetesen az ido/km. szerinti csereperiodusokat szamon tartom. (Epp jon egy olajcsere,ahogy kitavaszodik. :))
atis_166jtd11-02-2017 22:34:44 // 52453
Felső lengőkar? Frap tipusú 130 ezer van benne ja részt a 4-es úton. Csak szilentezni kellett 2-szer, a gömbfej hibátlan. Azt modják mire a szilent elszáll addigra a gömbfej is. Na de hányadik szilent?
gecsa11-02-2017 15:20:57 // 52452
Azt nem lehet megmondani. Erősen hasznalatfüggő. Nekem pl a felső lengőkarok rendre 40-50k körül mennek tönkre, pedig a legolcsóbb van benne. Mindenki más ilyen ötezrekről hadobál.
deejayy^147TS11-02-2017 14:56:07 // 52451
Az alap, csak az nem jelzi, mennyi idő van hátra a következőig :)
gecsa11-02-2017 12:36:00 // 52450
Köszi! Következő indításra megerkezett a lambda fűtés hibakód is.
gecsa11-02-2017 12:34:36 // 52449
Nekem a számlák vannak lefűzve.
deejayy^147TS11-02-2017 12:00:46 // 52447
gecsa11-02-2017 07:57:06 // 52446
Találóskérdés: alapjáratingadozást, fogyasztásnövekedést és teljesítményveszteséget okoz, mindezt hibakód nélkül, meleg motornál hatványozottan,mi az?
szv7808-02-2017 20:33:30 // 52445
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy 159-es gyári navigáció nem talál gps koordinátákat, ezért nem megy a navigáció. a navigáció szerviz menüjében a gps antenna ok-t jelez!
Valakinek valami megoldása?
Köszönöm
Viktor
Olyan problémám lenne, hogy 159-es gyári navigáció nem talál gps koordinátákat, ezért nem megy a navigáció. a navigáció szerviz menüjében a gps antenna ok-t jelez!
Valakinek valami megoldása?
Köszönöm
Viktor
JulesTS08-02-2017 20:26:36 // 52444
Én emiatt cseréltem övfeszítőt (övvel együtt), mert a csatlakozó szét-össze, meg a kontakt spray csak egy-egy hónapig volt elég. Így meg fél év múlva jött újra elő. Aztán a vezérlőnél húztam le a nagy csatlakozót és annak adtam kontakt spray-vel, azóta jó az övfeszítővel nem volt gond.
Még az utaslégzsák jött elő egyszer, de annak a csatlakozóját is megkontaktspray-ztem...
Még az utaslégzsák jött elő egyszer, de annak a csatlakozóját is megkontaktspray-ztem...
[k i z z o]08-02-2017 19:00:46 // 52443
Vezető oldali övfeszítő, körellenállás magas (3.42ohm a felső limit itt). Csatlakozó átmeneti ellenállása nőtt meg valószínű, nem tudom a GTVben hol van, ülés alatt szokott lenni, azt kell kicserélni, átsaruzni, vagy kivágni és direktbe forrasztani kevésbé elegánsan az előbbiek hiányában.
TDI7508-02-2017 18:02:42 // 52442
Sziasztok!
Beírom ide is hátha...
Nincs valakinek fölösbe egy jól működő olajpumpája boxerhez?
Beírom ide is hátha...
Nincs valakinek fölösbe egy jól működő olajpumpája boxerhez?
boreat06-02-2017 19:29:54 // 52441
Sziasztok! Hátha találkozott ezzel valaki! 159 1,9 (150Le). Mai napon többszö előfordult, hogy a műszerfel közepén, chek engine oil felirat jelent meg. Nem sípolt. Utána semmi. Olaj maxon, hangja jó. Tipp??
Rolee4605-02-2017 21:11:22 // 52440
Laca6204-02-2017 18:45:27 // 52439
Szia !
Szerintem igen. 500 - 600 km után regenerál. Leginkább pályán megyek és így tűnt fel a változás.
Szerintem igen. 500 - 600 km után regenerál. Leginkább pályán megyek és így tűnt fel a változás.
FRC04-02-2017 17:27:37 // 52438
Kipufogód átereszt rendesen?
Laca6204-02-2017 15:01:05 // 52437
OK! De mitől nagyobb a turbó nyomás mint eddig ? Autópálya 140,régebben turbónyomás 0,5 0,6 között most pedig ugyanott 0,9 és 1 bar között mozog.
Jani5504-02-2017 14:53:07 // 52436
A +1 liter talán belefér, de nem több.
Laca6204-02-2017 13:29:21 // 52435
Sziasztok !
Másik topicban már kérdeztem,de sajnos nem kaptam választ.
Azt látom,hogy manapság nagyobb a turbó nyomás ugyanolyan körülmények között mint eddig,egyenletes haladásnál.A fogyasztás is emelkedett legalább 1 literrel. A téli gumik nagyobbak mint a nyári.Okozhatja ez az eltérést ?
Köszi előre is
Másik topicban már kérdeztem,de sajnos nem kaptam választ.
Azt látom,hogy manapság nagyobb a turbó nyomás ugyanolyan körülmények között mint eddig,egyenletes haladásnál.A fogyasztás is emelkedett legalább 1 literrel. A téli gumik nagyobbak mint a nyári.Okozhatja ez az eltérést ?
Köszi előre is
Uomo7704-02-2017 00:40:25 // 52434
Üdv!
a 156 2.0 ts alfámmal lenne olyan problémám hogy a kilométeróra hol működik hol nem, amikor éppen nem működik akkor világit abs illetve a kézifék vissza jelző is. ha működik az óra nem jelez ez a két piktogram se hibát. Ha hosszabb ideig ált hidegben az autó akkor többnyire működik egészen addig amíg be nem melegszik, akkor szinte mindig előjön a hiba és úgy tűnik ilyenkor az abs sem működik...
Erre van valakinek valamilyen ötlete, vagy szerviz? Szívesen veszek akkor 18 kerhez közeli szerelöt. :D
a 156 2.0 ts alfámmal lenne olyan problémám hogy a kilométeróra hol működik hol nem, amikor éppen nem működik akkor világit abs illetve a kézifék vissza jelző is. ha működik az óra nem jelez ez a két piktogram se hibát. Ha hosszabb ideig ált hidegben az autó akkor többnyire működik egészen addig amíg be nem melegszik, akkor szinte mindig előjön a hiba és úgy tűnik ilyenkor az abs sem működik...
Erre van valakinek valamilyen ötlete, vagy szerviz? Szívesen veszek akkor 18 kerhez közeli szerelöt. :D
gecsa03-02-2017 17:26:56 // 52433
Nekem is ez volt anno..
FRC01-02-2017 22:01:38 // 52432
Holnap kipróbálom a forrasztást.
Köszi a tippet! ;-)
Köszi a tippet! ;-)
pettinke01-02-2017 21:58:45 // 52431
kontakhibás a gázpedál csatlakozód. bújj be a lábtérbe, vágd ki a csatlakozót és forraszd helyette egyenesbe a drótokat.
(ha éppen nem érsz rá, nyomd be a sport mód kapcsolót, néha segít ideiglenesen.)
(ha éppen nem érsz rá, nyomd be a sport mód kapcsolót, néha segít ideiglenesen.)
FRC01-02-2017 20:41:40 // 52430
Sziasztok,
Segítségre lenne szükségem. Időnként nem érzékeli a gázpedált a 166 v6tb.
Alapjáraton dolgozik, olyan mintha fojtottabb lenne a hangja is, ha hozzáérek a pedálhoz megmozdul a fordulatszámmérő, de 1000rpm 'nél nem megy feljebb. Injektor pikto. hibát jelez. Hagyom állni, majd 20-30perc után beindul hibátlanul. Hibaolvasáskor nem dob hibát.
LMM' lehúztam, de semmi változás.
:-(
Segítségre lenne szükségem. Időnként nem érzékeli a gázpedált a 166 v6tb.
Alapjáraton dolgozik, olyan mintha fojtottabb lenne a hangja is, ha hozzáérek a pedálhoz megmozdul a fordulatszámmérő, de 1000rpm 'nél nem megy feljebb. Injektor pikto. hibát jelez. Hagyom állni, majd 20-30perc után beindul hibátlanul. Hibaolvasáskor nem dob hibát.
LMM' lehúztam, de semmi változás.
:-(
pettinke31-01-2017 14:10:04 // 52429
elvileg létezik főfékhenger javító készlet a 146-hoz a Unixnál, meg kellene nézned, van-e benne ilyen gumma.
aztán az is lehet, hogy a műanyag csonk repedt meg...
aztán az is lehet, hogy a műanyag csonk repedt meg...
marci9131-01-2017 13:50:31 // 52428
pettinke30-01-2017 09:57:46 // 52427
amikor én vettem (reklám helye: a vateráról), akkor voltak eleve színre fújt szernzoros verziók! így pl. nekem az ezüst autóban ezüst szenzor van, havernak a kék autójába is lett kék (egy picit ütött csak el az árnyalat).
van harmadik megoldás, a rendszámtáblába épített tolató kamera, csak az azért drágább.
van harmadik megoldás, a rendszámtáblába épített tolató kamera, csak az azért drágább.
hg6idn30-01-2017 08:21:12 // 52426
Szia!
Én a Gtv-mbe raktam fúrás nélkülit, teszi a dolgát, de óvatosabb vagyok vele mint az UH radarral;)
Én a Gtv-mbe raktam fúrás nélkülit, teszi a dolgát, de óvatosabb vagyok vele mint az UH radarral;)
Attis30-01-2017 08:19:42 // 52425
Igen, pontosan. 8ezerrel vettem. Nálam semmi esemény nem volt a vassal.
Piritu - 1.000.00030-01-2017 08:02:39 // 52424
Köszi az infókat!
A fúrós egyszerű beszerelése a festésen csúszik el. Sajna nincs itthon festőműhelyem, de úgy néz ki nem lesz más megoldás...
A fúrós egyszerű beszerelése a festésen csúszik el. Sajna nincs itthon festőműhelyem, de úgy néz ki nem lesz más megoldás...
PistaFR29-01-2017 22:31:33 // 52423
A 156 gyáriját is bezavarja a lecsorgó víz esőben.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
961
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?