Forum >> Szerelőműhely
WarbiRunner (Gyuri)11-12-2016 19:46:43 // 52322
Koszi! A teljes cserét nem kapkodnám el. Volt ugyanis szervo szivattyú csere a szerviz bejegyzések szerint, nem is túl rég, akkor nyilván kapott friss folyadékot. Tehát nem is régi, plusz látni akarom, hogy fogy e. Ha valamit javítani kell a rendszerben, ne cseréljek kétszer szervo olajat feleslegesen.
Csabo2211-12-2016 19:01:31 // 52321
Ciao
Keverhető, ha ugyanolyan specifikációjút töltesz rá, mint ami benne van. én kevertem a tutelát fuchs-szal. de csak azért mert volt maradék tutela és nem akartam kiönteni. nézd meg milyen állapotú ami most benne van, és szükség szerint cseréld le az egészet. biztos nem fog a szervo rendszer tiltakozni ellene :)
Keverhető, ha ugyanolyan specifikációjút töltesz rá, mint ami benne van. én kevertem a tutelát fuchs-szal. de csak azért mert volt maradék tutela és nem akartam kiönteni. nézd meg milyen állapotú ami most benne van, és szükség szerint cseréld le az egészet. biztos nem fog a szervo rendszer tiltakozni ellene :)
WarbiRunner (Gyuri)11-12-2016 18:47:25 // 52320
Sziasztok! A szervo folyadék keverhető? Nem tudom milyen van az autóban (Alfa 159), de kellene utántöltenem. Valószínűleg gyári van benne, de nem 100%. Persze Tutela GI/R -t vennék bele.
PistaFR06-12-2016 20:51:17 // 52319
Jókor írok, mi? :D
PistaFR06-12-2016 20:49:34 // 52318
Elég elöl levenned szerintem. 5 csavar a löki aljánál, abból 2 közvetlenül a kerékjáratoknál, ha még a gyáriak, akkor torx 20-as körüli, meg oldalanként 1-1 10-es fejű M6-os ami a dobbetéthez fogja a kerék mögött. Ezekhez könnyedén hozzá lehet férni. Ezeken kívül még két ugyanilyen M6-os van, ami egész hátul a bölcsőhöz rögzíti, de azok maradhatnak első körben, a löki alja mögül ki lehet feszíteni. Ha nagyon nem megy, akkor maximum jobban alábújsz, és kiveszed a maradék kettőt is. Nem nagy kaland, meglátod majd.
Lackó156TS06-12-2016 20:46:56 // 52317
A bárdiban kapható aftermarket cső sajnos egy jó 3 centivel rövidebb....későn találtam rá egy bejegyzésben így kénytelen vagyok beletoldani. http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?id_category=165 találltam is ilyen csö darabokat, de most hirtelen nem tudom mekkora a cső belső átmérője. Valaki tudja esetleg?
Balukac06-12-2016 18:44:37 // 52316
Igen a kezi valtoshoz megvan adva... de az automata nincs kiirva
Coyote06-12-2016 14:39:55 // 52315
Szia. Tutela ZC 75 Synt, 2 liter kell bele. Egyébként meg bal oldalon felül van olyan menü hogy Tipusok. Ott benne van minden.
Balukac06-12-2016 14:12:38 // 52314
Sziasztok.....szeretnek valtoolajat cserelni 99 es 166 3.0 v6 ban ami automata valtos...miyen es menni olaj kell bele...elore is koszi
Sityu06-12-2016 11:43:06 // 52313
Urak,
Tudja valaki mi a helyes menete egy virgin ecu élesztésének?
Tudja valaki mi a helyes menete egy virgin ecu élesztésének?
Lackó156TS05-12-2016 21:43:30 // 52312
van burkolat :( félek az lesz a nagyobb szívás
PistaFR05-12-2016 21:10:03 // 52311
Leveszed az alsó burkolatot (ha van), aláfekszel, aztán lecseréled. Nincs semmi komplikáció. Ja, új bilincsekkel azért készülj, ne kelljen még egyszer alámászni ;)
Lackó156TS05-12-2016 19:25:22 // 52309
Sziasztok
Valaki le tudná írni 1.9 jtd 16v alsó turbócső cseréjének a menetét?
Valaki le tudná írni 1.9 jtd 16v alsó turbócső cseréjének a menetét?
prooF_7504-12-2016 21:33:07 // 52308
Üdv. Urak!
Ki tudna segíteni valaki hasznos tapasztalattal vízpumpa márkákból?
Egy 3.0 V6 12V-re kellene, és a Bárdiban van pl Marelli, gyanúsan olcsón (15e listaár), erről mit tudtok?
És a kicsit drágább (22e környéke) Dolz, Metelli párossal mik a tapasztalatok?
Köszönöm előre is!
Ki tudna segíteni valaki hasznos tapasztalattal vízpumpa márkákból?
Egy 3.0 V6 12V-re kellene, és a Bárdiban van pl Marelli, gyanúsan olcsón (15e listaár), erről mit tudtok?
És a kicsit drágább (22e környéke) Dolz, Metelli párossal mik a tapasztalatok?
Köszönöm előre is!
Piritu - 1.000.00004-12-2016 20:26:59 // 52307
Teljesen elbizonytalanítasz, a végén még kimegyek megnézni :-)
Liquid04-12-2016 19:46:09 // 52306
nem TurboSpark? :D
Piritu - 1.000.00004-12-2016 18:45:01 // 52305
TS-en nincs turbó...
medcare04-12-2016 18:20:17 // 52304
Nincs fütyülö hangja, nem lukadt ki a turbócsö? Nálam a másik kocsinál ez volt a baj. Amennyiben letilt, a motorhibát jelzö ikonnak világítania kell.
Piritu - 1.000.00003-12-2016 14:53:56 // 52303
Millió oka lehet. (lambda, LLM, gyújtótrafó, gyújtókábel, TRA/FRA kiakadás, meg pár jeladó) Ki kellene olvasni a comp-ot, ha nincs is vészüzem, akkor is kell ott lenni valami hibakódnak.
Satika03-12-2016 11:15:58 // 52301
Sziasztok !
Tud esetleg vki ötletet hogy miért nem forog 4200 -nál többet a motor? 147 2.0ts
olyan érzés mint amikor letilt a motor dadog és nem forog tovább addig viszont semmi baj szépen húz.
köszi
Tud esetleg vki ötletet hogy miért nem forog 4200 -nál többet a motor? 147 2.0ts
olyan érzés mint amikor letilt a motor dadog és nem forog tovább addig viszont semmi baj szépen húz.
köszi
medcare30-11-2016 18:34:40 // 52300
Ja és raktam beléjük egy DIP kapcsolósort, hogy váltani lehessen a lábak közt.
medcare30-11-2016 18:33:50 // 52299
Nekem az ELM csak a motorba lát bele, a VAG-com ABS-t látta. Most egy Delphi klónnal sikerült kapcsolódjak. Ez mindent lát, amit lehetséges.
Csabo2230-11-2016 17:39:10 // 52298
Ja. az én KL és ELM interfészem is "kohendált", azaz egy kulturáltabb, de olcsó hongkongi lett megbütykölve. mind2 tökéletesen működik, de előfurdul, h a KL az ABS-hez nem tud csatlakozni. én ezt a latency hibára vezetem vissza (persze lehet, h tévesen). kulcs tanitáson kivül már szinte minden funkciót üzemeltettem velük, de az ABS-nél előfordulnak gondok. az ELM-em pedig eddig csak 1 proxy alignment-et tagadott meg :)
Csabo2230-11-2016 17:34:21 // 52297
Oté
Most nem bogarászom végig a 156-ban milyen tipusú motorvezérlők vannak, de a cartárs azt javasolta, h a Tied lehetséges, h olyan, amit csak teljes verziós MESsel lehet olvasni. + KL és/vagy ELM interfésszel. ELM-nél ugye nem kell portot beállitani, de KL-nál igen. mikor MES-ben kiválasztod az interfész tipusát és a com portot, akkor le lehet futtatni egy tesztet. KL-nél ha vmi nem jól van beállitva, akkor a latency tűrésbe nem biztos, h belefér a teszt, emiatt csatlakozási probléma lehet.
Esetleg kiment egy bizti, amire az OBDII port (is) be van kötve.
Én legalábbis igy állnék a kérdés elé. de aztán lehet olyan gond is, amit mi nem tudunk kibogarászni, marad az examiner.
Most nem bogarászom végig a 156-ban milyen tipusú motorvezérlők vannak, de a cartárs azt javasolta, h a Tied lehetséges, h olyan, amit csak teljes verziós MESsel lehet olvasni. + KL és/vagy ELM interfésszel. ELM-nél ugye nem kell portot beállitani, de KL-nál igen. mikor MES-ben kiválasztod az interfész tipusát és a com portot, akkor le lehet futtatni egy tesztet. KL-nél ha vmi nem jól van beállitva, akkor a latency tűrésbe nem biztos, h belefér a teszt, emiatt csatlakozási probléma lehet.
Esetleg kiment egy bizti, amire az OBDII port (is) be van kötve.
Én legalábbis igy állnék a kérdés elé. de aztán lehet olyan gond is, amit mi nem tudunk kibogarászni, marad az examiner.
Bati29-11-2016 21:59:16 // 52296
ezt magyarul kéne ilyen nyelven nem beszélek :)
Csabo2229-11-2016 18:57:09 // 52295
Igazából mielőtt nekilát az ember és olyan autót akar olvasni amit azelőtt még nem, akkor a supported vehicles táblázatot érdemes átbogarászni és hamar kiderül mit/hogy kell használni.
Trombozis29-11-2016 18:15:23 // 52294
Szerintem a dejzelben nincs olyan. Kábel lehet a gond. Nekem a kapcsolós, ha jól emlékszem nem is jó. De már olyan rég volt, hogy lehet igaz sem volt. :-) Reggel meglesem, hogy melyik kábel van bekészítve a kesztyűtartóban.
Csabo2229-11-2016 15:17:45 // 52293
Szerintem a 52286 számú HSZ-be a cartársnak lehet némi igaza és a lényegre tapintott.
Ha mégsem az a vezérlő van benne amit ir, akkor végig kéne bogarászni a biztositékokat. (amennyiben a latency /interfész - com port/ jelentősen eltér az elfogadottól, akkor az is lehet, h amiatt nem csatlakozik)
Ha mégsem az a vezérlő van benne amit ir, akkor végig kéne bogarászni a biztositékokat. (amennyiben a latency /interfész - com port/ jelentősen eltér az elfogadottól, akkor az is lehet, h amiatt nem csatlakozik)
Bati29-11-2016 13:15:53 // 52292
mindenkinek köszi a válaszokat
próbálkozom egy másik kábellel ha nem megy feladom marad a drága kiolvastatás
próbálkozom egy másik kábellel ha nem megy feladom marad a drága kiolvastatás
swan29-11-2016 08:10:51 // 52291
Köszi. Már beszélem velük
Bandie29-11-2016 07:51:52 // 52290
Szia, próbáld meg a Kulcskirályt. Bajcsy-Zs út közel a Nyugatihoz.
swan28-11-2016 23:10:02 // 52289
Sziasztok
Tud valaki segíteni kulcs újraprogramozásban Bp-n? Kód kártya meg van. Egy kulcs működik a másik elem csere óta nem. Vagyis LED villog de nem nyit/zár és nem riaszt ki.
Tud valaki segíteni kulcs újraprogramozásban Bp-n? Kód kártya meg van. Egy kulcs működik a másik elem csere óta nem. Vagyis LED villog de nem nyit/zár és nem riaszt ki.
Csabo2228-11-2016 18:18:22 // 52288
Szia
"ki lehet nullázni" vagy resetelni, tehát nem feltétlenül kell cserélni, csak keresni egy szakit aki ezt meg tudja oldani. 2-t tudok, 1ik BP-en az M3 mellett, a másik Érd - Bp között dolgozik. Elég szokott lenni ha kézben elviszed neki a vezérlőt. de ha régebbi kocsid van, akkor jobban jársz ha bontóban veszel nem törött kocsiból 1 ugyanolyan cikkszámút, ugyanis nem annyira kelendő alkatrész, olcsónak kéne lennie.
"ki lehet nullázni" vagy resetelni, tehát nem feltétlenül kell cserélni, csak keresni egy szakit aki ezt meg tudja oldani. 2-t tudok, 1ik BP-en az M3 mellett, a másik Érd - Bp között dolgozik. Elég szokott lenni ha kézben elviszed neki a vezérlőt. de ha régebbi kocsid van, akkor jobban jársz ha bontóban veszel nem törött kocsiból 1 ugyanolyan cikkszámút, ugyanis nem annyira kelendő alkatrész, olcsónak kéne lennie.
swan28-11-2016 11:34:55 // 52287
Sziasztok!
156-ban ha lemerült a kulcs és új elemet tettem bele. Utána be kell tanítani? Mert hogy most nem nyitja és nem riaszt ki. Gyári riasztó van benne.
Ha be kell tanítani itthon meg tudom csinálni vagy nem? Mert 147-vel jártam hasonlóan és ott én nem tudtam. Ja FL előtti a 156.
156-ban ha lemerült a kulcs és új elemet tettem bele. Utána be kell tanítani? Mert hogy most nem nyitja és nem riaszt ki. Gyári riasztó van benne.
Ha be kell tanítani itthon meg tudom csinálni vagy nem? Mert 147-vel jártam hasonlóan és ott én nem tudtam. Ja FL előtti a 156.
Trombozis28-11-2016 10:03:34 // 52286
Szerintem M2.10.4 ECU-ja van a 98as 156ban, ami azt jelenti, hogy a demoval nem lehet hozzá csatlakozni...küldtem infót mélben.
Liquid27-11-2016 23:19:34 // 52285
Nincsit! A demo MES is tökéletes, a motorhoz tudnia kell csatlakozni.
Ha nincs ismerősöd márkaszervízben, akkor nem ér annyit, az tény :) Esetleg egy Alfás szerelő a közeledben?
Ha nincs ismerősöd márkaszervízben, akkor nem ér annyit, az tény :) Esetleg egy Alfás szerelő a közeledben?
Atoska27-11-2016 21:05:28 // 52284
A MES eredeti csak meg demo.....majd megveszem.
Hiba lámpak nem világítanak, csak a kívancsiság hajt egyenlőre(valós km, tarolt hibakódok, tesztek).
Markaszervizes kiolvasás meg tudjuk, hogy nem aprópénz.
Abból megveszem a progit legalább kétszer. 😅
Minden esetre egy AlfaDiag jól jönne próbának.
Köszi Liquid azért!
Hiba lámpak nem világítanak, csak a kívancsiság hajt egyenlőre(valós km, tarolt hibakódok, tesztek).
Markaszervizes kiolvasás meg tudjuk, hogy nem aprópénz.
Abból megveszem a progit legalább kétszer. 😅
Minden esetre egy AlfaDiag jól jönne próbának.
Köszi Liquid azért!
Alfás Fecó27-11-2016 20:54:34 // 52283
Sziasztok .
Tud nekem valaki abban segíteni hogy a légzsákvezérlőt kell e cserélni egy ütközés után ? Amiben a függönylékzsák és az ülésben lévő légzsák nyilt ki .
Tud nekem valaki abban segíteni hogy a légzsákvezérlőt kell e cserélni egy ütközés után ? Amiben a függönylékzsák és az ülésben lévő légzsák nyilt ki .
Liquid27-11-2016 20:52:03 // 52282
Ha a MES nem tud kapcsolódni (rendes legális változat, mert a tört amúgy is tud problémás lenni) akkor más se nagyon fog. Természetesen ott van a pakliban a kábel is, de ha más részegységhez tudott csatlakozni, akkor az valszeg rendben van.
Valami rendes cuccal kellene megpróbálni, gyári márkaszervizessel, vagy hasonlóval.
Valami rendes cuccal kellene megpróbálni, gyári márkaszervizessel, vagy hasonlóval.
Atoska27-11-2016 20:07:20 // 52281
Nekem meg annyit sikerült eletni a demo MultiEcuScan-nal, hogy kiírta a motor vezerlő tipust.....de semmi többet. 😟
PistaFR27-11-2016 19:56:47 // 52280
bluetoothossal Torque, usb-ssel fiat/multi ecuscan, de nem használtam sokat, csak kipróbáltam. szerencsére nem volt még motorhibám
Atoska27-11-2016 19:51:06 // 52279
Hmmm...
Ok.
Melyik programmal?
Tud nekem valaki segíteni AlfaDiag progival?
Ok.
Melyik programmal?
Tud nekem valaki segíteni AlfaDiag progival?
PistaFR27-11-2016 19:05:46 // 52278
2003. decemberivel nekem működött az elm-327
Liquid27-11-2016 18:23:26 // 52277
Előfordul sajna. Egy barátom 156 JTD-jéhez semmivel se tudtunk kapcsolódni.
Meg kellene próbálni valami komolyabb cuccal. Examiner pl.
Meg kellene próbálni valami komolyabb cuccal. Examiner pl.
Atoska27-11-2016 17:27:51 // 52276
Bati!
Nekem nincs sajnos ilyen repertoárom, csak az utóbbi!
Nekem is hasonló a gondom.
"diag" kábelből a VAG-KKL kell a 156-hoz.
ELM-327-est a benzineseknél 2001. szeptemberétől, dieseleknél pedig 2004.szeptemberétől használhatóak. Ezeket az infókat már kifórumoztam.
MuliEcuScan-al az enyémet (156 1.6 TS , 1998) sem tudom olvasni.
Ha esetleg meg van neked az AlfaDiag...próbáld azzal.
Nekem nincs sajnos ilyen repertoárom, csak az utóbbi!
Nekem is hasonló a gondom.
"diag" kábelből a VAG-KKL kell a 156-hoz.
ELM-327-est a benzineseknél 2001. szeptemberétől, dieseleknél pedig 2004.szeptemberétől használhatóak. Ezeket az infókat már kifórumoztam.
MuliEcuScan-al az enyémet (156 1.6 TS , 1998) sem tudom olvasni.
Ha esetleg meg van neked az AlfaDiag...próbáld azzal.
Mogyi97327-11-2016 11:40:14 // 52275
Üdv! Van egy problémám ajtónyitáskor a hátsó beltéri lámpák nem világitanak,de ha állandóra kapcsolom akkor igen.Beltér világitásról vmi rajzot vagy linket tudnátok? Köszi
Bati27-11-2016 09:48:40 // 52274
sziasztok
a problémám a következő
van egy diag kábelem a kapcsolós három színű kiegészítővel + Multiecuscan
a 2002-es GTV-m hez kapcsolódik gond nélkül
a 2007-es GT-m hez kapcsolódik gond nélkül
a 2001-es 156-hoz ABS + Kilma + Airbag kapcsolódik de az ECU-hoz nem
mi van ilyenkor ??
a problémám a következő
van egy diag kábelem a kapcsolós három színű kiegészítővel + Multiecuscan
a 2002-es GTV-m hez kapcsolódik gond nélkül
a 2007-es GT-m hez kapcsolódik gond nélkül
a 2001-es 156-hoz ABS + Kilma + Airbag kapcsolódik de az ECU-hoz nem
mi van ilyenkor ??
kesa27-11-2016 09:37:39 // 52273
Köszönöm :)!
Kicsit elkapott a szerelhetnék, így végül nekiláttam kútfőből megoldani a dolgot.
Annyi hibát vétettem, hogy csak menet közben jöttem rá, az átöblítéshez nem készültem elég olajjal, így kompromisszumot kellett kötnöm, nem lett tökéletes az öblítés.
Mindegy, most 1-2 hétig járatom így (hátha feloldódnak lerakódások), aztán lecserélem még egyszer, több olajat használva.
Még egyszer köszönöm :)!
Egyébként próbáltam az amore-s keresővel ötleteket meríteni, de vagy nagyon bénán használom, vagy nem tudom mi van, de nekem értelmes találatot nem dobott ki :P.
Kicsit elkapott a szerelhetnék, így végül nekiláttam kútfőből megoldani a dolgot.
Annyi hibát vétettem, hogy csak menet közben jöttem rá, az átöblítéshez nem készültem elég olajjal, így kompromisszumot kellett kötnöm, nem lett tökéletes az öblítés.
Mindegy, most 1-2 hétig járatom így (hátha feloldódnak lerakódások), aztán lecserélem még egyszer, több olajat használva.
Még egyszer köszönöm :)!
Egyébként próbáltam az amore-s keresővel ötleteket meríteni, de vagy nagyon bénán használom, vagy nem tudom mi van, de nekem értelmes találatot nem dobott ki :P.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
636
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?