Bekebeli csavarlazito nekem segitett az elsonel,de lehet meg ovatos melegitessel is probalkozni.
Azota meg erovel oldhato (kek) menetrogzitovel rakom ossze-az letomiti,nem hagyja osszerohadni,es vallalhato erovel meg lehet inditani.
A tekno alumknium,a csavar acel,igy nem csoda,hogy alapbol osszehegednek.
Forum >> Szerelőműhely
Levee156SW14-04-2017 22:18:47 // 52622
PistaFR14-04-2017 21:55:45 // 52621
Nem tudom így hirtelen megmondani, úgy tudom, van hozzá csak csillag is, nem feltétlenül kell az egész féltengelyt cserélni.
Mr. Z14-04-2017 16:30:50 // 52620
hát hegesztőm nincs....
Nem hiszem el, ha csőfogóval ráfogok darabok tőrének le a csavarból.... Egy pár olajcserét megcsináltam már de ilyet még nem láttam.
Nem hiszem el, ha csőfogóval ráfogok darabok tőrének le a csavarból.... Egy pár olajcserét megcsináltam már de ilyet még nem láttam.
atis_166jtd14-04-2017 15:45:01 // 52619
Igen. Hegeszteni szoktam rá ilyenkor egy másik anyát az szokott segíteni.
Mr. Z14-04-2017 15:23:12 // 52618
sziasztok. Járt valaki úgy hogy sehogy nem jön le a leeresztő csavar olajcserénél? a csillagkulcs már lesarkazta. Bitang nagy csőkulccsal a csavarból szedi le az anyagot, de a csavar meg se mozdul... :(
biroatt14-04-2017 14:55:54 // 52617
Üdv.
Remélem tudtok nekem segíteni :D
Vettem egy komplett bőrbelsőt eddig nincs gond, :) viszont nekem mechanikus volt a hátsó ablak az új kárpit meg elektromos. És ha már így alakult szeretnék 4 elektromos ablakot bele.
Miket kéne beszerezzek hozzá?
Kapcsolók, kábelköteg egyértelmű de ezen kívül kell még valami?
Esetleg egy kapcsolási rajzot tudna valaki 156 hoz?
Remélem tudtok nekem segíteni :D
Vettem egy komplett bőrbelsőt eddig nincs gond, :) viszont nekem mechanikus volt a hátsó ablak az új kárpit meg elektromos. És ha már így alakult szeretnék 4 elektromos ablakot bele.
Miket kéne beszerezzek hozzá?
Kapcsolók, kábelköteg egyértelmű de ezen kívül kell még valami?
Esetleg egy kapcsolási rajzot tudna valaki 156 hoz?
Jani721214-04-2017 12:23:32 // 52616
Sziasztok!
Ismeri vagy esetleg használ valaki ACL hajtókar csapágyakat? Vajon tényleg jobb? Megéri azzal összerakni az autót?
Ismeri vagy esetleg használ valaki ACL hajtókar csapágyakat? Vajon tényleg jobb? Megéri azzal összerakni az autót?
Lackó156TS13-04-2017 20:00:07 // 52615
Drága egy ilyen csere/felújítás
PistaFR13-04-2017 00:23:02 // 52614
A kopott jobb oldali belső féltengely csukló az egyik tipikus ok az ilyen rázásra.
Lackó156TS12-04-2017 20:36:21 // 52613
Sziasztok! Nagyon ráz az autó. balra kanyarodásnál jobban, nyomatékon egyenesben is érezni. tegyük fel, hogy a felnik, gumik rendben, 16" gyárin éppúgy mint 18"-on, téli-nyári gumival egyaránt. egy-két alsó felső lengőkar cserélve, illetve jobb kerékagycsapágy is új. egy ideig rendben volt, de ráz megint. fordulaton annyira nem vészes. néha erős dübörgő hang is jelentkezik jobb oldalról. jobb külső féltengely gumiharang ki van szakadva, lehet ott van már kinyíródva? (1.9jtd 16v rossebbtudja mennyi nm lehet benne.
az előző hozzászóláshoz én is írnék, alacsony fordulaton finom gázra, pl 5.ben 70ről egyenletesen gyorsulva nekem is betilt. fordulaton nem, húz, mint az ökör, de ha finoman akarok gyorsítani sajnos letilt, motort újraindítom, megy minden rendben.
az előző hozzászóláshoz én is írnék, alacsony fordulaton finom gázra, pl 5.ben 70ről egyenletesen gyorsulva nekem is betilt. fordulaton nem, húz, mint az ökör, de ha finoman akarok gyorsítani sajnos letilt, motort újraindítom, megy minden rendben.
pettinke07-04-2017 11:57:35 // 52612
Hát akármi is lehet ... ez csak annyit jelent, hogy a számítógép szerint baj van a töltőnyomás szabályzással.
de hogy mitől ... turbo geometria, rossz szenzor, rossz szolenoid, sérült vezetékek, lyukas vákuumcső ... azt ki kell deríteni. (mondjuk ezért van a szerviz.)
de hogy mitől ... turbo geometria, rossz szenzor, rossz szolenoid, sérült vezetékek, lyukas vákuumcső ... azt ki kell deríteni. (mondjuk ezért van a szerviz.)
GÁBOR14607-04-2017 10:47:10 // 52611
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni Alfa Romeo156 1.9 JTD 2005-s P0046-os hiba kódot írja ki tudtam törölni de gondolom majd vissza jön.
Esetleg lehet a turbó feltöltő szabályzó mágnesszelep vagy map szenzor?
Cseréljek valamit?
Előre is köszi!
Valaki tudna segíteni Alfa Romeo156 1.9 JTD 2005-s P0046-os hiba kódot írja ki tudtam törölni de gondolom majd vissza jön.
Esetleg lehet a turbó feltöltő szabályzó mágnesszelep vagy map szenzor?
Cseréljek valamit?
Előre is köszi!
pettinke07-04-2017 09:22:34 // 52610
ahogy Kazes mondja ...
a "gyújtás kimaradás" félrevezető üzenet, igazából azt kéne írni "égés kimaradás". a kompjuter csak annyit érez, hogy valamiért a kettes hengerben nem robbant fel az üzemanyag. valószínű nálad is, hogy gyújtás (szikra) van, csak éppen vagy üzemanyag, vagy kompresszió nincs ahhoz, hogy rendes égés történjen a munkavégző ütemben.
a "gyújtás kimaradás" félrevezető üzenet, igazából azt kéne írni "égés kimaradás". a kompjuter csak annyit érez, hogy valamiért a kettes hengerben nem robbant fel az üzemanyag. valószínű nálad is, hogy gyújtás (szikra) van, csak éppen vagy üzemanyag, vagy kompresszió nincs ahhoz, hogy rendes égés történjen a munkavégző ütemben.
Kazes☻07-04-2017 09:10:50 // 52609
Igen, hasonlóan kettes henger, igaz 1.6 Ts-emben... kompresszió mérés konkrétan nulla értéket mutatott... szerelő szerint a kipufogószelep(ek)... most készülök a hengerfej levételére.
admirális07-04-2017 08:59:54 // 52608
Sziasztok! A barátom 2004-es 2.0 JTS 156-osa a sárga motor hibalámpát villogtatja, a motor járása darabos, hangja rossz, elégtelen égésre utaló hangokat lehet hallani a kipufogóból. A hiba tárolójában általános gyújtás kimaradás és gyújtás kimaradás a 2. hengerben hiba üzenet van eltárolva. Van két bontott, de jó trafóm. Próbáltam mindenféle kombinációban elhelyezni a meglévő trafókat, de a hiba ugyanez mindig. Egyenként lehuzogattam a trafókról a csatlakozóikat és a kettes henger esetében nem érezhető változás, a többi hengernél viszont lehúzott csatlakozóval megváltozik a motor járása. Segítségeteket kérném, találkozott már valaki ilyennel? Köszi.
Surcy06-04-2017 14:16:27 // 52607
Üdv.Kérdés 147 Lengéscsillapító kompatibilis 156 éval?
gyml04-04-2017 11:06:39 // 52606
Kazes☻02-04-2017 21:03:40 // 52605
Isten ments...! :D
De az is érdekes, hogy fél időt megy el egy vízpumpa... már ha az a bibis. Mondjuk, ha így ugrál a hőfok, szvsz inkább az lehet... elsőre... :)
De az is érdekes, hogy fél időt megy el egy vízpumpa... már ha az a bibis. Mondjuk, ha így ugrál a hőfok, szvsz inkább az lehet... elsőre... :)
Kau02-04-2017 20:51:25 // 52604
Ne emlegesd, nehogy legyen alatta valami reggelre :))
Kazes☻02-04-2017 20:44:56 // 52603
Tyűűű... ez ilyen fullos verda...?! És, tojik rendesen?! ;)
Gyapi Ɨ|ѯ02-04-2017 20:36:21 // 52602
Köszi Levee!
Az olaj és szűrő gyári, Elaforg szervízszett, pont azért, hogy az tuti jó legyen.
Akkor megyek végig, STP, olajsár ellenőrzés, szívó oldal tisztítás, jeladó csere, közben MES-sel diag, hátha feltűnik valami. Remélem valahol előbukkan a felelős.
Bona sera!
Az olaj és szűrő gyári, Elaforg szervízszett, pont azért, hogy az tuti jó legyen.
Akkor megyek végig, STP, olajsár ellenőrzés, szívó oldal tisztítás, jeladó csere, közben MES-sel diag, hátha feltűnik valami. Remélem valahol előbukkan a felelős.
Bona sera!
Kau02-04-2017 20:27:46 // 52601
Úgy néz ki a termosztát jó volt... Miért nem örülök most ennek? :)
Jöhet a vízpumpa, hűtő, anyám tyúkja...
Jöhet a vízpumpa, hűtő, anyám tyúkja...
Robi7502-04-2017 14:54:21 // 52600
Sziasztok,
Szeretnék segítséget kérni: hogy tudom alfa 147 esetében kiszedni a kilincset? Marha szűk a hely és neten sem találtam rá semmi segítséget. Ha valaki tud kérem segítsen. Köszi. Illetve holtponti jeladó...nekem nagyon úgy néz ki hogy a vezeték nélküli változat van, de még mindíg nem tudom hol kell keresni...
Köszi
Robi
Szeretnék segítséget kérni: hogy tudom alfa 147 esetében kiszedni a kilincset? Marha szűk a hely és neten sem találtam rá semmi segítséget. Ha valaki tud kérem segítsen. Köszi. Illetve holtponti jeladó...nekem nagyon úgy néz ki hogy a vezeték nélküli változat van, de még mindíg nem tudom hol kell keresni...
Köszi
Robi
Zsotika16602-04-2017 09:23:53 // 52599
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy 2.0 twin spark motorrol van szó 2 hónapja megtörtént az olaj csere benne szürővel eggyütt természetesen Selenia 20k plajat kapott és ki lett cserélve a szelepfedél is a kocsin, viszont most meg már alig van benne olaj se folyást nemnlátni sehol se csöpögést alatta. A kipufogóból nem jön a kékfüst ezért szerintem nem hengerfej. Valakinek valami tipp vagy ötlet?
Levee156SW01-04-2017 09:24:15 // 52598
Alfam meg csak kb. masfel eve van, de ha komolyabb olajsarasodas all fenn,az a motor aljan es a tetejen is megjelenik-es ilyenkor a jaratokban se lehet sok jora szamitani. Ami motort szedtem mar szet emiatt (off auto),az fenn volt rosszabb(bontatlan motornal ez a jellemzo)-ezt siman az olajbetolton benezve is lehet ellenorizni.
A JTS-rol kov olajcserenel terveztem levenni a kartert,de csak erdeklodo jelleggel,ill.pont hogy lassam,hogy ha fenn szep,akkor lenn is-e.
Ami viszont meg beugrott,mikozben ezeket irtam: erdemes lehet ranezni, hogy az olajszuro gyari,vagy annak megfelelo minosegu-e,es tuti a megfelelo cikkszam-e.
Ez utobbi lesz nehezebb, a hazai alkatreszkereskedesek adatbazisaiban eleg sulyos kavarasok vannak-en is ket olajcserere ketfelet kaptam. Ami miatt irom: egy ilyen erzekeny, mindket oldalt valtozoan vezerelt rendszernel meg extra szamithat,hogy a megkerulo ag nyitasanak nevleges (es tenyleges...) nyomaserteke mekkora a szuroben.
A JTS-rol kov olajcserenel terveztem levenni a kartert,de csak erdeklodo jelleggel,ill.pont hogy lassam,hogy ha fenn szep,akkor lenn is-e.
Ami viszont meg beugrott,mikozben ezeket irtam: erdemes lehet ranezni, hogy az olajszuro gyari,vagy annak megfelelo minosegu-e,es tuti a megfelelo cikkszam-e.
Ez utobbi lesz nehezebb, a hazai alkatreszkereskedesek adatbazisaiban eleg sulyos kavarasok vannak-en is ket olajcserere ketfelet kaptam. Ami miatt irom: egy ilyen erzekeny, mindket oldalt valtozoan vezerelt rendszernel meg extra szamithat,hogy a megkerulo ag nyitasanak nevleges (es tenyleges...) nyomaserteke mekkora a szuroben.
Piritu - 1.000.00031-03-2017 20:07:34 // 52597
Nekem az nem eltömődött, hanem - mivel elporladt a lemeze - egyszerűen nem adta le a hőt.
Kazes☻31-03-2017 19:42:48 // 52596
... a hűtő is... :)
Piritu - 1.000.00031-03-2017 17:31:03 // 52595
Szerintem nem hallani, ha kiveszed egyértelmű lesz. Egyszerűen a műanyag lapát elpörög a fémtengelyen. Gondolom, hogy a körülötte lévő víz jól csillapítja a hangot.
Nekem Csöri visszatette a szíjat a vezmód cserekor, abban vagy 20e lehetett.
Termosztátnál el tudom képzelni, hogy nem nyit ki teljesen így nem megy át rajta elég víz.
Nekem Csöri visszatette a szíjat a vezmód cserekor, abban vagy 20e lehetett.
Termosztátnál el tudom képzelni, hogy nem nyit ki teljesen így nem megy át rajta elég víz.
Kau31-03-2017 16:58:28 // 52594
Köszi mindenkinek a tippet.
Ha a vízpumpa a ludas, nem kéne valami hangot hallatnia?
Ha cseréltetem, muszáj a vezérlést is cserélni? 35 ezer km van a vezérlésben.
Új termosztát már megjött, első körben én is arra gondoltam. Bár eddig mindig olyan baja volt, hogy nem melegedett fel üzemi hőfokra.
Ha a vízpumpa a ludas, nem kéne valami hangot hallatnia?
Ha cseréltetem, muszáj a vezérlést is cserélni? 35 ezer km van a vezérlésben.
Új termosztát már megjött, első körben én is arra gondoltam. Bár eddig mindig olyan baja volt, hogy nem melegedett fel üzemi hőfokra.
Piritu - 1.000.00031-03-2017 16:42:12 // 52593
hopp, a vízpumpa tipp volt már...
Piritu - 1.000.00031-03-2017 16:41:08 // 52592
Még két dologgal kiegészíteném: porlad a hűtőd és nem jó a hőközlése, esetleg elforog a vízpumpa tengelyén a lapát és nem kavarja rendesen a vizet a rendszerben.
Gyapi Ɨ|ѯ31-03-2017 15:41:28 // 52591
Köszi a választ,
STP-t teszek bele, hátha az is segít.
Gyertya, benzinszűrő, olaj, stb minden 5000km ezelőtt volt cserélve, Selenia van benne. Vezérléshez nem lett nyúlva.
"Olajnyomasos vezerles eseten a tul korai nyitas azt jelenti,hogy egy magasabb fordulatszamhoz (es olajnyomashoz) szant allasba van fokolva a tengely-ezert a kerdes a lerakodasokrol."
Ez ráillik a jelenségre. Meleg motornál, ha kisebb gázzal indulok álló helyzetből, akkor szokott bejelezni.
Olajlerakodást hol tudom ellenőrizni a legegyszerűbben?
STP-t teszek bele, hátha az is segít.
Gyertya, benzinszűrő, olaj, stb minden 5000km ezelőtt volt cserélve, Selenia van benne. Vezérléshez nem lett nyúlva.
"Olajnyomasos vezerles eseten a tul korai nyitas azt jelenti,hogy egy magasabb fordulatszamhoz (es olajnyomashoz) szant allasba van fokolva a tengely-ezert a kerdes a lerakodasokrol."
Ez ráillik a jelenségre. Meleg motornál, ha kisebb gázzal indulok álló helyzetből, akkor szokott bejelezni.
Olajlerakodást hol tudom ellenőrizni a legegyszerűbben?
Kazes☻31-03-2017 11:05:33 // 52590
Alfaboooy cartárs is hasonlóval küzd, csak neki már fel is fortyan... és ugyanezeket válaszoltam neki, mint pettinke cartárs, azzal a különbséggel, hogy Ő már cserélt termosztátot. :-)
pettinke31-03-2017 10:36:14 // 52589
hát ... a triviális dolgok lehetnek, azaz: vagy a termosztát szar, vagy a hűtőd van eltömődve, vagy a vízpumpa szar, vagy valahol nem nyomástartó a rendszer.
Kau31-03-2017 09:47:19 // 52588
Kérnék én is egy kis segítséget.
Utóbbi időben szinte állandó jelenség, hogy dugóban haladva felmegy a vízhőfok 95-98 fokra. Ugyanez a helyzet hegymenetnél és nagy fordulatnál is. Korábban 89 fokon állt mindig, minden körülmények között. 98-nál feljebb nem megy, nem forralja a vizet, de rossz, hogy mindig izgulva kell figyelni. Normális haladási tempónál visszaáll 89 fokra. A tartályból a víz nem fogy. A ventilátor bekapcsol.
TS motorról van szó.
Utóbbi időben szinte állandó jelenség, hogy dugóban haladva felmegy a vízhőfok 95-98 fokra. Ugyanez a helyzet hegymenetnél és nagy fordulatnál is. Korábban 89 fokon állt mindig, minden körülmények között. 98-nál feljebb nem megy, nem forralja a vizet, de rossz, hogy mindig izgulva kell figyelni. Normális haladási tempónál visszaáll 89 fokra. A tartályból a víz nem fogy. A ventilátor bekapcsol.
TS motorról van szó.
Kau31-03-2017 09:37:53 // 52587
Én a Tyc-ről csak rosszat hallottam eddig. Szinte alig látnak vele. A másikat nem ismerem :)
Levee156SW31-03-2017 01:53:52 // 52586
Udv,
altalanossagokat tudok csak irni,hogy mi lehet hasznos,ha az ember maga megy bele.
-felhasznalokent is szinte kotelezo a rendszeres injektortisztito hasznalat(nalam:STP 5000-enkent)-kozvetlen befecskendezest nem olyan egyszeru "kikormolni", mint egy hagyomanyosabb rendszert.
-gyertyak milyen allapotuak? Hol jarnak az elmeleti elettartamukban?
-benzinszuro mikor volt cserelve?
-olajrendszer tuti lerakodasmentes-e?
(-vezerlesben minden a helyen?)
Sajat reszre nemigen eri meg a megfelelo hardver,de egy profi diagnosztikai muhely segithet eloadat-figyelessel elcsipni,mi tortenik a gyujtaskimaradasoknal.
A veztengelynel lehet egy "egyszeru" jelado-problema is,bar itt megintcsak nem tudom,honnan veszi a szivooldal nyitasidejet (nekem os-JTS-em van 2002-bol,aminek a vezerlesmodositasa meg csak szivooldali,tok mechanikusan,es siman legtomegmero adatok alapjan megy utana a motorvezerlo, mint a twin sparknal).
Olajnyomasos vezerles eseten a tul korai nyitas azt jelenti,hogy egy magasabb fordulatszamhoz (es olajnyomashoz) szant allasba van fokolva a tengely-ezert a kerdes a lerakodasokrol.
altalanossagokat tudok csak irni,hogy mi lehet hasznos,ha az ember maga megy bele.
-felhasznalokent is szinte kotelezo a rendszeres injektortisztito hasznalat(nalam:STP 5000-enkent)-kozvetlen befecskendezest nem olyan egyszeru "kikormolni", mint egy hagyomanyosabb rendszert.
-gyertyak milyen allapotuak? Hol jarnak az elmeleti elettartamukban?
-benzinszuro mikor volt cserelve?
-olajrendszer tuti lerakodasmentes-e?
(-vezerlesben minden a helyen?)
Sajat reszre nemigen eri meg a megfelelo hardver,de egy profi diagnosztikai muhely segithet eloadat-figyelessel elcsipni,mi tortenik a gyujtaskimaradasoknal.
A veztengelynel lehet egy "egyszeru" jelado-problema is,bar itt megintcsak nem tudom,honnan veszi a szivooldal nyitasidejet (nekem os-JTS-em van 2002-bol,aminek a vezerlesmodositasa meg csak szivooldali,tok mechanikusan,es siman legtomegmero adatok alapjan megy utana a motorvezerlo, mint a twin sparknal).
Olajnyomasos vezerles eseten a tul korai nyitas azt jelenti,hogy egy magasabb fordulatszamhoz (es olajnyomashoz) szant allasba van fokolva a tengely-ezert a kerdes a lerakodasokrol.
Piritu - 1.000.00030-03-2017 21:10:12 // 52585
Kár, bár az utolsó részek egyre inkább felújításról szóltak.
Megvan az összes.
Megvan az összes.
Kazes☻30-03-2017 20:15:52 // 52584
Most olvastam... Edd China otthagyja az Autókereskedők sorozatot Kár.
elementsaqua30-03-2017 20:05:41 // 52583
Ok, én is így sejtettem. Köszönöm azért
Coyote30-03-2017 20:02:06 // 52582
Nálam anno a turbó leragadt geoja okozott ilyet. Lehet nálad is ez van vagy más..... Kitudja :-)
pettinke30-03-2017 19:18:30 // 52581
Egészen biztosan sok mindenkinek volt hasonló, valamilyen komoly meghibásodás észlelése miatt a motorvezérlő vészüzemmódba kapcsolt. Ennyiből nem lehet tudni, hogy mi a baj, azért van a szerviz, hogy a hibatárolót kiolvassa, és kitalálja, melyik alkatrész a ludas (turbo geometria, DPF, EGR, jeladók, 1000 féle hibát jelent a "have engine checked").
elementsaqua30-03-2017 19:06:50 // 52580
Sziasztok,
Segítsetek kérlek, holnap persze viszem szervizbe. De jó lenne tudni mi a baj.
Pályán 140-150 körül haladtunk, majd hirtelen elment az erő. Sebesség visszaesik 100 körülire. Sárga motor jel ég, turbó sem megy 0,8 körül éppen, hogy mozog. Előtte tankoltam, bár ez nem igazán okozhatta. Have engine check jelent meg.
Valakinek volt már hasonló
1,9 JTDM
Segítsetek kérlek, holnap persze viszem szervizbe. De jó lenne tudni mi a baj.
Pályán 140-150 körül haladtunk, majd hirtelen elment az erő. Sebesség visszaesik 100 körülire. Sárga motor jel ég, turbó sem megy 0,8 körül éppen, hogy mozog. Előtte tankoltam, bár ez nem igazán okozhatta. Have engine check jelent meg.
Valakinek volt már hasonló
1,9 JTDM
Skodra30-03-2017 18:13:52 // 52579
Sziasztok! Szeretném kérdezni hogy utángyártott első lámpából melyiket érdemesebb venni DEPO-t vagy TYC-et??Köszönöm!
Gyapi Ɨ|ѯ29-03-2017 19:23:18 // 52578
Üdv, köszi a választ.
Teljesítménycsökkenés nincs, húz rendesen, mint eddig.
Alapjárat is rendben, néha egy-egy kihagyás, de erre még a fordulatszám mutató sem reagál, áll 750-en. Ez szerintem csak a városi dugó piszka, ki kell füsölni rendessen.
Mit, hogyan teszteljek, hogy megtaláljak, vagy kizárjak dolgokat?
Teljesítménycsökkenés nincs, húz rendesen, mint eddig.
Alapjárat is rendben, néha egy-egy kihagyás, de erre még a fordulatszám mutató sem reagál, áll 750-en. Ez szerintem csak a városi dugó piszka, ki kell füsölni rendessen.
Mit, hogyan teszteljek, hogy megtaláljak, vagy kizárjak dolgokat?
Levee156SW29-03-2017 16:54:43 // 52577
Udv,nem tapasztalat,ezert a "csak csevegek",de vezerlesmodosito kornyekere gyanakodnek (nem tudom,itt meg a sima olajnyomasos van,vagy mar valami huncutabb,elektronikus). Es szerintem siman osszefugghet a lassu melegedessel is,bar kozvetlen befecskendezessel nem automatikusan, de nyilvan beszukulnek a motorvezerlo benzinadagolasi lehetosegei,ha levego oldalon mechanikusan el van tolodva valami.
Teljesitmenycsokkenest nem venni eszre?
Teljesitmenycsokkenest nem venni eszre?
alfabocsi29-03-2017 16:01:03 // 52576
Sziasztok!
Olyan gondom akadt GTV 2.0 JTS néha nem fogadja el a kulcsot, és nem akar be indulni!
Aztán kulcs be- ki 3-5 alkalom után indul aztán pár indításig ok,aztán megint jön a jelenség
Főleg melegben vagy párás időben csinálja!
Köszi előre is ha van ötletetek!.
Olyan gondom akadt GTV 2.0 JTS néha nem fogadja el a kulcsot, és nem akar be indulni!
Aztán kulcs be- ki 3-5 alkalom után indul aztán pár indításig ok,aztán megint jön a jelenség
Főleg melegben vagy párás időben csinálja!
Köszi előre is ha van ötletetek!.
Gyapi Ɨ|ѯ29-03-2017 15:52:44 // 52575
Üdv Cartársak!
Van valakinek tapasztalata P0011 hibakóddal kapcsolatban?
159 2.2 JTS
P0011 hibakódot ('A' (szívó) vezérműtengely helyzet - vezérlésidőzítés túl korai vagy rendszer teljesítmény) dob rendszeresen, amikor meleg motorral indulok, indulás után 5-10 másodperccel.
Ezzel vagy összefügg vagy nem, hogy az olajhőmérséklet óra mutatója csak fél óra alatt kúszik fel normál értékre.
Neten utánanéztem, de mindenhol mást írnak lehetséges hibaoknak.
és nálam vezérlés javítás nem volt, motor szétszedve nem volt, olaj 3e km ezelőtt volt cserélve Selenia.
Találkozott már valaki hasonlóval? Hol kezdjem keresni a hibát?
Van valakinek tapasztalata P0011 hibakóddal kapcsolatban?
159 2.2 JTS
P0011 hibakódot ('A' (szívó) vezérműtengely helyzet - vezérlésidőzítés túl korai vagy rendszer teljesítmény) dob rendszeresen, amikor meleg motorral indulok, indulás után 5-10 másodperccel.
Ezzel vagy összefügg vagy nem, hogy az olajhőmérséklet óra mutatója csak fél óra alatt kúszik fel normál értékre.
Neten utánanéztem, de mindenhol mást írnak lehetséges hibaoknak.
és nálam vezérlés javítás nem volt, motor szétszedve nem volt, olaj 3e km ezelőtt volt cserélve Selenia.
Találkozott már valaki hasonlóval? Hol kezdjem keresni a hibát?
Sheppa29-03-2017 15:29:45 // 52574
Próbáld forgatni, mozgatni kormányt gyújtás ráadáskor. Illetve magát a slusszkulcs zárat is finoman a kulcssal együtt. Nekem ezzel a technikával történik az indítás, hozzá nem értőknek felér egy indításgátlóval:D
Sheppa29-03-2017 15:25:45 // 52573
Sziasztok!
Időszerűvé vált a gyári fékbetét és tárcsa cseréje a 147-es Alfámon. Az lenne a kérdésem, hogy milyen márkát ajánlotok, ami megfelelő fékhatást biztosít a 150 pacihoz?
Időszerűvé vált a gyári fékbetét és tárcsa cseréje a 147-es Alfámon. Az lenne a kérdésem, hogy milyen márkát ajánlotok, ami megfelelő fékhatást biztosít a 150 pacihoz?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
473
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?