Forum >> Szerelőműhely
süsnye29-10-2007 07:55:39 // 18127
ja, és 155 TS 1.8 8V :)
süsnye29-10-2007 07:55:18 // 18126
Én is hasonló problémával küzdök már tavasz óra. A hűtőrendszerben szinte minden ki lett cserélve (pumpa, thermo, fűtőrad, venti kapcs) ill. tisztítva lett, de óra szerint még mindig nem az igazi hűtésem; nekem óra szerint melegszik.
Én is próbáltam potis megoldással ill. álló helyzetben járó motornál mértem a thermo és a hűtőrad külső hőmérsékletét, de nem volt semmi extra. Az óra szerint a venti kapcsoló első fokozata 90 és a köv vonás közt félútón kapcsol be, holott a kapcsoló új, a venti rendesen dolgozik... én most egy próba műszerfalra gyúrok, mert elég gyanús (az enyémbe vmikor számlapot cseréltek, és nem lennék meglepődve, h elkúrálták volna az órát)
Én is próbáltam potis megoldással ill. álló helyzetben járó motornál mértem a thermo és a hűtőrad külső hőmérsékletét, de nem volt semmi extra. Az óra szerint a venti kapcsoló első fokozata 90 és a köv vonás közt félútón kapcsol be, holott a kapcsoló új, a venti rendesen dolgozik... én most egy próba műszerfalra gyúrok, mert elég gyanús (az enyémbe vmikor számlapot cseréltek, és nem lennék meglepődve, h elkúrálták volna az órát)
kertecs28-10-2007 14:03:25 // 18125
Szemét ügy : (
Az az dühítő, az embernek azért kell küzdenie, h legyen egy olyan állapotú (igazából csak hasonló, mert ugye javított...) autója, amilyet bevitt a szervízbe és elb@szták... és ha megcsinálják végül és nem kell fizetned, akkor még örülhetsz is , de a mérhetetlen bosszúság, utánajárás, telefonok, idő amíg nincs autód... ezek mind nem számítanak.
Az az dühítő, az embernek azért kell küzdenie, h legyen egy olyan állapotú (igazából csak hasonló, mert ugye javított...) autója, amilyet bevitt a szervízbe és elb@szták... és ha megcsinálják végül és nem kell fizetned, akkor még örülhetsz is , de a mérhetetlen bosszúság, utánajárás, telefonok, idő amíg nincs autód... ezek mind nem számítanak.
tzsolti28-10-2007 11:35:42 // 18124
Üdv mindenkinek !
A problémám a következő:
Alfa 33 TD 1950-2500 fordulatszám tartományban erősen remeg. (de mint állat) Az első kettő olajos csillapítású és a váltó alatti motortartó bakok cseréje (eredetire) megtörtént de a hibajelenség nem szünt meg.Kérem,hogy aki tapasztalt ilyet és tudja a megoldást segítsen.
tzsolti11@t-online.hu
Köszönöm
A problémám a következő:
Alfa 33 TD 1950-2500 fordulatszám tartományban erősen remeg. (de mint állat) Az első kettő olajos csillapítású és a váltó alatti motortartó bakok cseréje (eredetire) megtörtént de a hibajelenség nem szünt meg.Kérem,hogy aki tapasztalt ilyet és tudja a megoldást segítsen.
tzsolti11@t-online.hu
Köszönöm
Scott27-10-2007 21:32:06 // 18123
Gondolom, ha vége lesz az ügynek messziről elkerülöd a márkaszervízeket..
Átok79146TD27-10-2007 19:05:53 // 18122
üdv mindenkinek.
volna egy kis problem az autómmal-146os 1,9es td....
néha érzek egy kis megtorpanást 3000=min környékén, ált 3.ban és 4,ben..mi lehet ez??
köszi a válaszokat.
volna egy kis problem az autómmal-146os 1,9es td....
néha érzek egy kis megtorpanást 3000=min környékén, ált 3.ban és 4,ben..mi lehet ez??
köszi a válaszokat.
Cgo27-10-2007 18:56:48 // 18121
megirtam a 146 blogjat vegre, meg mindig nincs vege..........
Youri27-10-2007 18:31:51 // 18120
TSá!Nem akarlak elkeseríteni.Én úgyanígy jártam,nekem volt code kártyám csak b@@hattam.100e lett a javítás vége.(immo behalt,motorvezérlőt kódolni kellett).Remélem a Te autóddal nem jársz így!!
GEORGE27-10-2007 18:10:56 // 18119
Hát ez nem egyszerű dolog......A chippes nem Qrt el valamit????? ( csak kérdem?)
GT Ɨ|ѯ27-10-2007 18:09:54 // 18118
szakszervíz:-)))pl
Goodboy27-10-2007 09:09:34 // 18117
Emberek,segitsetek!!! Nem látja a computerem a töltönyomásomat,mit kell hogyan kimérni???Köszi fiuk,lányok!!
Wickey27-10-2007 09:06:38 // 18116
Dehogynincs ilyen.
Irány a kövi alfa szalon (gyalog), ahol alvázszám alapján utánrendelik a kódkártyákat jópénzé'.
Amúgy hogyhogynincs? Izgasd meg az ánuszát az eladónak... a tied egy fiatal autó, miazhogy nincs neki? Még ha egy negyedik tulajos tíz éves 156-nak nincs meg akkor aszondom hogy so-so...
Irány a kövi alfa szalon (gyalog), ahol alvázszám alapján utánrendelik a kódkártyákat jópénzé'.
Amúgy hogyhogynincs? Izgasd meg az ánuszát az eladónak... a tied egy fiatal autó, miazhogy nincs neki? Még ha egy negyedik tulajos tíz éves 156-nak nincs meg akkor aszondom hogy so-so...
TIbor27-10-2007 08:36:36 // 18115
Sajan ellenállás mérés mindenhol volt (jeladón, kábelezés végén)
Vettem egy potit, bekötöttem az Óra jeladó helyére, ezzel odatekertem a mutatót ahová akartam, csaképp nem a megadott ellenállás értékeknél mutatta az üzemi hőfokot!
Amelyik ts-nél a termóban lévő jeladónak három lába van, abban az az egyetlen jeladó, és ezeknél a mot.vez vezérli az órát, nem pedig egy külön jeladó! Asszem!
Vettem egy potit, bekötöttem az Óra jeladó helyére, ezzel odatekertem a mutatót ahová akartam, csaképp nem a megadott ellenállás értékeknél mutatta az üzemi hőfokot!
Amelyik ts-nél a termóban lévő jeladónak három lába van, abban az az egyetlen jeladó, és ezeknél a mot.vez vezérli az órát, nem pedig egy külön jeladó! Asszem!
András bácsi27-10-2007 07:57:18 // 18114
Hagyományos módon. De igen sokat kell nyomkodni a pedált, mire jönni fog a lé.
Cgo27-10-2007 07:51:49 // 18113
sziasztok, segitsen valaki, mert megut a guta: csak ugy magatol elkezdett vilagitani az alfa code es nem tudok startolni. alfa code kartyam persze nincs. a masik kulccsal sem megy, aramtalanitassal azt ertem el, hogy most mar a radio is kodot akar, az sincs. ilyen nincs :((((
Nándi26-10-2007 17:24:05 // 18112
Sziasztok! Légyszi segitsetek! Hogyan kell le légteleniteni a 156-os kuplungját??? A segitségeteket elöre is köszönöm!
Scott26-10-2007 16:54:07 // 18111
A régi TS motorokon ( 164,155 ) Motronic rendszer volt, külön jeladóval. Az újabbaknál nem tudom ( 145/146 ), de feltételezem ugyanaz. max újabb verzió.
Scott26-10-2007 16:45:02 // 18110
A válaszhoz tudni kellene milyen típusú motor vezérlőrendszer van a motoron. Általában mindegyik ( a régebbiek biztosan ) külön jeladóról veszi a vezérlőegységnek szükséges jelet ( hőfok ) és külön jeladóról a műszernek.
Szvsz, ha a műszer jeladójának ellenállás értékei megfelelőek adott hőmérsékleteken, akkor vagy a műszer nem jó, vagy a kábelezés. Utóbbi esetben hiába megfelelő az ellenállás közvetlenül a jeladónál, ha a műszer "lábainál" már más az érték. Ki kellene mérni ugyanezt közvetlenül a műszernél.
Szvsz, ha a műszer jeladójának ellenállás értékei megfelelőek adott hőmérsékleteken, akkor vagy a műszer nem jó, vagy a kábelezés. Utóbbi esetben hiába megfelelő az ellenállás közvetlenül a jeladónál, ha a műszer "lábainál" már más az érték. Ki kellene mérni ugyanezt közvetlenül a műszernél.
kertecs26-10-2007 16:26:43 // 18109
Az elektromossághoz semmenyit sem konyítok... szóval még annyit sem, mint az autószereléshez : )
Szerintem, ahogy mondod is, meggyőződtél róla, h a berakott termosztát nyit meg zár, akkor gond tulajdonképpen nincs.
Az hogy fél év méricskélés után sem mutat helyesen a hőfokmérő? Hát az nem jó! : ( Óracseréről is volt már szó, úgy emlékszem. Részemről passz.
Szerintem, ahogy mondod is, meggyőződtél róla, h a berakott termosztát nyit meg zár, akkor gond tulajdonképpen nincs.
Az hogy fél év méricskélés után sem mutat helyesen a hőfokmérő? Hát az nem jó! : ( Óracseréről is volt már szó, úgy emlékszem. Részemről passz.
Liquid26-10-2007 14:40:43 // 18108
Kellően OFF de...
Tud valaki bármilyen letölthető, online, hivatalos vagy crackelt citroen vagy PSA szervíz programot/CD-t?
Alapvetően elektronikus beállítási adatok, értékek kellenének.
Egy autóreszelő barátomnak kellene.
Köszönet!
(Az autodata2006 és a birner autofit2006 sajna nem segített.)
Tud valaki bármilyen letölthető, online, hivatalos vagy crackelt citroen vagy PSA szervíz programot/CD-t?
Alapvetően elektronikus beállítási adatok, értékek kellenének.
Egy autóreszelő barátomnak kellene.
Köszönet!
(Az autodata2006 és a birner autofit2006 sajna nem segített.)
147Smz25-10-2007 18:30:14 // 18107
Szia!
Szerintem ők tudnak neked segíteni, korrekt az ember.
http://www.lakkcipo.hu/
Szerintem ők tudnak neked segíteni, korrekt az ember.
http://www.lakkcipo.hu/
Marek25-10-2007 18:13:17 // 18106
Jó, és korrekt lakatos krestetik Budapest területén sos!
Segítség előre is köszi!
Segítség előre is köszi!
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)25-10-2007 18:12:21 // 18105
aszonta a doktor bácsi hogy kb 1 hét,szelepek,tegelyhatalmak cserélye,tömitések,és ujra nyomni fogja a mutyukikat.-))
TIbor25-10-2007 18:02:52 // 18104
Hát akkor reméljük hamarosan meggyógyul a vas !
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)25-10-2007 18:01:05 // 18103
ja ja világos,én sajna nem tudlak tudlak tapasztalatokkal gazdagitani,mert a fütésem elvben tök jo,az autom éppen nem,de ez átmeneti.
TIbor25-10-2007 17:52:52 // 18102
Az a helyzet, hogy nem izgulok miatta, mivel számomra egyértelmű, hogy az órám csal az meg a "nabumm " kategória , csupán a cartársak észrevételeire reagáltam azok alapján a dolgok alapján amit végigjártam !
Ennyi !
Ezért próbáltam itt a már meglévő tapasztalatokra rákérdezni!
A pár fok különbség nyilván mindegy de mondjuk a 15-20 fok az már nem (nálam ennyi az eltérés)!
Csak annyit akartam, hogy nézzük meg a valós vízhőfokot, mielőtt termosztát cserélgetésbe fogunk, mert én is megszívtam !
Ennyi !
Ezért próbáltam itt a már meglévő tapasztalatokra rákérdezni!
A pár fok különbség nyilván mindegy de mondjuk a 15-20 fok az már nem (nálam ennyi az eltérés)!
Csak annyit akartam, hogy nézzük meg a valós vízhőfokot, mielőtt termosztát cserélgetésbe fogunk, mert én is megszívtam !
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)25-10-2007 17:35:30 // 18101
figyu nem akarlak megbántani,véletlen sem,de szerintem,nem mindegy az a pár fok különbség?alfa,makacs,nem egy német tökéletesség,de igy szeretjük.Amugy az nem baj hogy ennyire piszkálja a csörödet,csak az én véleményem,hogy feleslegesen izgulsz emiatt.
TIbor25-10-2007 17:09:17 // 18100
Nade akkor áruljátok már el, hogy mi egyéb probléma lehet , ha az óra jeladóján mért ellenállás , 80-90foknak felel meg, a diagnosztika azt mutatja, hogy 84 fokos a víz, az órám meg a 80 fok alatti első piros vonalon áll, mutat kb 60 fokot :-(((
Csak az óra csal nem ?
A 88 fokos termóval működő ts-ek meg általába jó értéket mutatnak, de ott más a rendszer, mivel ott az órát már a vezérlőelektronika "mozgatja" míg a 83 fokosnál külön jeladó van, bár ez sem egészen igaz!
Én a fél nyaramat azzal töltöttem, hogy méregettem vízhőfokot ellenállásokat , voltokat stb de nem lettem bentebb! Azt kellene kiderítenünk itt közösen, hogy a 83 fokosak rosszak, vagy a 88 - asok is, bár szerintem az esetek nagyobb részében nem, a termo a hibás, hanem egyszerűen az órák vagy a jeladók vagy valami más!
pl. ki tudja mit jelent az , hogy a jeladók műszerek kapnak a központi elektronikától egyx 5 V-os referenciafeszültséget ?
Nem túl rég volt itt egyí kép valamelyi tagunktól,hogy hogy ment a vas , valami 160 körül mutatott az órája , a vízhőfok meg egy jó erős 70 fok lehetett !
Nyisunk erről a témáról "vitát" de úgy hogy tegyük hozzá ki milyen ótóról beszél éppen !
Csak az óra csal nem ?
A 88 fokos termóval működő ts-ek meg általába jó értéket mutatnak, de ott más a rendszer, mivel ott az órát már a vezérlőelektronika "mozgatja" míg a 83 fokosnál külön jeladó van, bár ez sem egészen igaz!
Én a fél nyaramat azzal töltöttem, hogy méregettem vízhőfokot ellenállásokat , voltokat stb de nem lettem bentebb! Azt kellene kiderítenünk itt közösen, hogy a 83 fokosak rosszak, vagy a 88 - asok is, bár szerintem az esetek nagyobb részében nem, a termo a hibás, hanem egyszerűen az órák vagy a jeladók vagy valami más!
pl. ki tudja mit jelent az , hogy a jeladók műszerek kapnak a központi elektronikától egyx 5 V-os referenciafeszültséget ?
Nem túl rég volt itt egyí kép valamelyi tagunktól,hogy hogy ment a vas , valami 160 körül mutatott az órája , a vízhőfok meg egy jó erős 70 fok lehetett !
Nyisunk erről a témáról "vitát" de úgy hogy tegyük hozzá ki milyen ótóról beszél éppen !
Tentacle25-10-2007 16:41:09 // 18099
jaja, - kedvezmeny, es ugy mindjart csak 10 :)
Erhard 242 (Pure Energy)25-10-2007 14:47:52 // 18098
még jó, hogy lehet náluk kapni :)
kertecs25-10-2007 14:31:13 // 18097
Ha ugyanaz kell a 2.0 16V-be (a dobozon, mintha azt láttam volna), akkor a unix-nál 13.800 a Behr-Italia
Erhard 242 (Pure Energy)25-10-2007 14:11:54 // 18096
egyébként én is az utángyártottat adom el többségében..
Erhard 242 (Pure Energy)25-10-2007 14:10:55 // 18095
nm
Tentacle25-10-2007 14:01:20 // 18094
Ertem en. Viszont ha fele annyit bir az utangyarott, akkor is jobban megeri azt vennem, azt hiszem. Unixtol Behr-Italyt is feleert megkapom ...
Azert koszonom az infot.
Azert koszonom az infot.
Erhard 242 (Pure Energy)25-10-2007 13:54:04 // 18093
18400Ft a gyári beszállítói...ez meg a gyári nem csak a belseje...kompletta
Tentacle25-10-2007 13:51:50 // 18092
Ajve, ennyiert veszek 3 utangyartottat :o
Erhard 242 (Pure Energy)25-10-2007 13:50:12 // 18091
a gyári 20990ft
Erhard 242 (Pure Energy)25-10-2007 13:43:35 // 18090
nézem :))
Tentacle25-10-2007 13:33:37 // 18089
ZAR16700001050758
Naiv vagyok, de azt hittem az eleg jol behatarolja :) (legalabbis ahol en dolgozom, ott igen).
Naiv vagyok, de azt hittem az eleg jol behatarolja :) (legalabbis ahol en dolgozom, ott igen).
Erhard 242 (Pure Energy)25-10-2007 13:27:46 // 18088
motorszámodal mit kezdjek? :))
alvázszám kéne :)
alvázszám kéne :)
Tentacle25-10-2007 13:24:53 // 18087
Es mennyiert tudnal 67204-es motorhoz adni egy gyari termosztatot ? :)
kertecs25-10-2007 13:22:35 // 18086
Melegítem a katalizátort : )
Erhard 242 (Pure Energy)25-10-2007 13:16:08 // 18085
benzinesnél elég gáz a 70fok...még ha diesel lenne...
András bácsi25-10-2007 12:35:05 // 18084
És te addig pazarolod a drága benzint?
kertecs25-10-2007 12:32:24 // 18083
Nálunk elég bonyolult ez a garázsajtó téma : ) Két garázs, egyikből át a másikba... aztán még az udvari kapu : )))
András bácsi25-10-2007 12:08:48 // 18082
Mert 26 zár van a garázsajtón?
András bácsi25-10-2007 12:07:50 // 18081
70-et mutat az óra, de 83 a víz. 13 fokot elég jól lehet már érezni: 13-ban nem fázom még, de nullában igen. :)))
kertecs25-10-2007 11:48:59 // 18080
Nem igazán tudom. A többletfogyasztást télen lehet érezni, ebbe szerintem belejátszik a rossz termosztát. A kopás meg passz.
Én "csont hidegen" el sem indulok, amíg csukom a garázst pont lehet hallani, h már engedi lejjebb a fordulatot a comp.
Én "csont hidegen" el sem indulok, amíg csukom a garázst pont lehet hallani, h már engedi lejjebb a fordulatot a comp.
Ferke25-10-2007 11:25:15 // 18079
Nem tól nagy mértékben, de azért károsítja a mocit.
Tentacle25-10-2007 11:21:37 // 18078
Most, hogy temanal vagyunk, megkerdem, h mennyire karos az, hogy 70 fokig megy fel csak a viz ? Nyilvan kis tobbletfogyasztas van, mert dusabb kevereket kaphat a motor, de kopas szempontjabol menyire egeszsegtelen?
Most hogy hidegebb lett, nekem sem akar 75C-nel feljebb menni a mutato autopalyan (dolgozni meg hamar beerek, ott amugy sem melegedne fel jobban).
Most hogy hidegebb lett, nekem sem akar 75C-nel feljebb menni a mutato autopalyan (dolgozni meg hamar beerek, ott amugy sem melegedne fel jobban).
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
441
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?