Forum >> Szerelőműhely

Ferke19-11-2007 10:50:45 // 18379
Persze ellenőrzés alatt azt értettem, hogy ha kell, akkor próbáld légteleníteni is, az alsó munkahengeren van a légtelenítő szelep.
Ferke19-11-2007 10:47:36 // 18378
Olajszintet ellenőrizd, vagy az kevés, vagy haldoklik az egyik munkahenger. Ha a lábadnál nincs olaj, akkor a lenti munkahengerre tippelek. De tényleg lehet, hogy csak kevés a szint, bár azt meg a 03-as évj-nál már jeleznie kéne sztem.
macilaci19-11-2007 10:45:59 // 18377
Sziasztok! Van egy kis problémám a kuplungommal (156 1.6 SW 03') ha hétköznapi ember modjára használomaz alfát akkor semmi gáz, de ha elkezdem egy kicsit nyomni a gázt vagy 4 5 km az autó pályán 160 nal akkor csontra beesik a kuplung pedál.
Poló18-11-2007 14:54:53 // 18376
Nem tudom, valakinek az oldalán olvastam 2.0-ról 2,5V6-ra építésről. Ott olvastam, hogy teljesen más a futómű és a fék, de nem tudom, hogy ezt muszáj -e cserélni.
Gyozi15518-11-2007 14:49:25 // 18375
mert gondolom azért más mert erősebb
Gyozi15518-11-2007 14:44:48 // 18374
És az se nem számít hogy az enyimé alatt gyári sportfutómű van, ami most lett felújytva?
Poló18-11-2007 14:43:00 // 18373
Pl futómű.
Gyozi15518-11-2007 14:39:26 // 18372
de mi minden más pl.?
Poló18-11-2007 14:34:58 // 18371
A 155 V6 hengerenként csak 2 szeleppel rendelkezik és 165-170 lovas, míg a 156 V6 már 24V és 192 paci.
George állítása szerint a 146 ti-vel megfogta a 155 V6-okat. A 156 V6-ot még az mjettel sem fogja meg :))
Wickey18-11-2007 14:33:04 // 18370
Ja, és kezd az egészet azzal, hogy veszel egy 155 V6-ot, mert egy csomó minden más abban mint a TS-ben.
Gyozi15518-11-2007 14:32:16 // 18369
Hát ha ugyanaz akkor meg nem mind1? :D
Gondoltam a 156-é már jobb konstrukció vagy valami...
Wickey18-11-2007 14:28:34 // 18368
Minek neked a 156 V6 motorja?
Tedd bele a 155 V6-osát, szinte ugyanaz.
Ha meg állatkodni akarsz, akkor vegyél egy 3.0 vagy 3.2 24V (esetleg GTA) motort, és azt faragd bele.
Gyozi15518-11-2007 14:23:59 // 18367
Sziasztok! Kis segítség kellene!!

Autóváltáson töröm a fejem, igazából 156 2.5 V6-ot szeretnék, de igazából a 156 (az is nagyon gyönyörü, de már mondhatni "népautó" 156 van a legtöbb) nem tetszik annyira mint a szögletes csoda!
Vajon bemegy a 156 V6 a 155-be? Tudomásom szerint ugyanaz a V6 erőmű van mindkettőbe nem?
Másik hogy kell-e valamit faragni rajta??
A váltó és kuplung bírni fogja? Mondjuk váltót már cseréltem, egy GTV 2.0 van benne!
Ferke17-11-2007 21:58:22 // 18366
3k egy diagnosztika. Nagyon korrekt az ember. Igaz, nem alfa specialista, de ahhoz képest eléggé végja a dolgokat. Ráadásul kiolvasáshoz mondjuk nem is kell nagy mágusnak lenni.
Ferke17-11-2007 21:56:21 // 18365
Hegyalja mellett, a Hartmann.
Tentacle17-11-2007 21:54:25 // 18364
Budaorson hol? Es mennyiert ?
Ferke17-11-2007 20:39:48 // 18363
De mi a gond a motorral??
Ferke17-11-2007 20:39:20 // 18362
2 helyet tudok, akikben megbízok. Az egyik Budaörsön van, másik pedig Zoli barátja, pár utcára tőle. Melyik volna közelebb?:)
Alfás 156 "hupikék"17-11-2007 18:35:53 // 18361
Gyálon Novák alfa, elég jo mühelyük van, tölle vettem a mostani gépemet
Poló17-11-2007 17:03:08 // 18360
Kérdezd meg Ferke cartársat, szerintem ő tud egy helyet ajánlani ;)
Katucs17-11-2007 17:00:36 // 18359
Közsi, de az nekem messze van. Ha hozzáaadom a benzinpénzt, annyiért már pesten is megcsinálják:( De azért köszi.
Alfás 156 "hupikék"17-11-2007 15:48:10 // 18358
3000-ért Szarvason meg nézik
vgyurci (powered by boxer)17-11-2007 10:34:56 // 18357
Ennek sok összetevője lehet. Első lépésként pucerájozd meg a szívótorkot a pllangószelep elött-után. Ha ez nem használ, akkor ki kell nyitni a pénztárcát, mert rossz lehet a lambda-szonda, az alapjárati motor, vagy gyertákat kell cserélni. Ha még ezután sem jó, ki kell dobni az injektorokat. Röviden ennyi.
Katucs17-11-2007 10:18:51 // 18356
Sziasztok,
tud valaki olcsó helyet ajánlani, ahol motor diagnosztikát csinálnak?
Előre is köszi az infókat.
uaz146ti (kispali kisebbik fia)16-11-2007 20:25:40 // 18355
Üdv.
Kérdésem lenne!
kb. perce történt, hogy megálltam egy kúton, és hallottam a kipufogó eleje felől valami csörgő zajt. Azt gondoltam, hogy a kipufogó tartó konzoljában lévő csavar csinálja, gondoltam majd meghúzom...
Elindultam és kopogó hangot hallottam, mintha a féltengely lenne, de a kopogás gyakorisága a fordulatszámmal arányosan nő, nem csinálta végig, főleg induláskor.
Mintha a kormány is nehezebb lenne, de erre nem esküszöm! :)

Van valami komoly szakmai véleménye???:)
Hari16-11-2007 18:32:28 // 18354
......ha valakinek bevállík, szoljon! (Biztos csak Én vagyok ilyen szerencsétlen.)
(Nekem tavaj megcsinálták. Röpke 3 honapot se bírt ki. Elöször nem is gondoltam, hogy ott a baj, .... - biztos valami más! Biztosíték: - jó.; Relé : - jó!; Hátul az üvegnél fesz. mérés: - minden OK. ....vaze, akkor csak az érintkező marad. Az bizony.)
Na elegem let az egészböl - meg, hogy smmit nem látok hátra - üveget kivágtam - nyugodjon békében - beleragasztottam egy JÓt, és azota is (.......élnek ha megnem....)
kunbajai QURVA JÓÓÓÓ!!!!
:-)))))
GT Ɨ|ѯ16-11-2007 11:58:56 // 18353
Bosszantó,de csak 5 perces munka:-)))
Trafikos15-11-2007 16:20:45 // 18351
hátsó üveg fűtőszálra ezt találtam:
http://www.autouveges.hu/profilok.htm
van biztos máshol is. Régen hasonló okból kerestem én is és ki is néztem valahol a Váci úton egy szervízt akiknek ez volt a profiljuk de most nem találtam őket.
Babi / Kisvirág15-11-2007 12:47:34 // 18350
Szia, megnézetem a pollenszűrőt, a belső keringetés ki- és bekapcsolója müködik, legalább is a jelzőfény szerint...
Köszi az ötletet! :))
nagyferi8114-11-2007 22:29:36 // 18349
Sziasztok!

Valaki tudja, hogy miért ugrálhat az alapjáratom? Valamikor beáll és semmi gond, valamikor meg eszméletlenül ingadozik! Főleg üzemmelegen. Alapjárati motor lenne a gond? Hol lehet a bibi?
Poló14-11-2007 20:27:56 // 18348
Mondjuk Erhardnál tudsz venni.
Janesz14-11-2007 20:18:42 // 18347
Sziasztok!

Segítséget kérnék tőletek! Gyertya kellene lassan a 145-be! Kínél, hol, merre tudom ez a gondot orvosolni?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Janesz
Wickey14-11-2007 19:58:38 // 18346
Te, és miért nem viszed ki kuplung nélkül éjfélkor az autót Halásztelekre, amikor senki nincs az utakon? Tolsz egy ötöst, és végigcsörtetsz a városon.
Roli14-11-2007 19:32:03 // 18345
Megválaszolom magamnak a hibát és a megoldását :) Mind a két trafonál rossz a 3-as henger gyujtása. Valószinüleg nem egy időben romlottak el, csak most romlott el a második és igy a kettő gyertyából már egy sem ment. Most ideiglenesen úgy tudtam megoldani a problémát hogy a 2-es henger egyik gyertyáját "megszüntettem". Vagyis átkötöttem az egyik rossz 3-as henger gyertyakábelét, átdugtam a 2-es helyére.
Most jár mind a 4 henger, de a 2-es 3-as hengerbe csak 1-1 gyertya funkcionál.
Átok79146TD14-11-2007 18:16:57 // 18344
ziasztok:)

azt szeretném kérdezni hogy a hagyományos adagolós td-knél hogyan oldották meg a hidegindításkor a dúsítást??vagy az előtöltés állítást??nem tudom ezen mit állít..
arra gondolok ami az 1,9es 405ös peukon a "dúsító patron"köszi a válaszokat:))
Peti 14614-11-2007 14:30:49 // 18343
na. nekem ez a műanyag bigyó. csak oda be volt lökve fordítva. meg a gumitömítés is trehány módon volt majdnem a helyén. az előbb szétszedtem és összeraktam (remélem) jól és így nagyon bízok benne, hogy nem jut be oly könnyen a víz.
Roli14-11-2007 13:53:57 // 18342
Megnézem hogy mi a rossz, aztán ha kell valami akkor jelzek!
Előre is köszi!
süsnye14-11-2007 12:52:18 // 18341
cseréld meg a két trafót és kiderül, h modul vagy a trafó hibás
András bácsi14-11-2007 12:52:06 // 18340
Mindkettő lehet rossz, de valószínűbb az elektronika alatta.

Ha kell, van mindkettő. ;)
GT Ɨ|ѯ14-11-2007 12:50:29 // 18339
Én elvinném szerelőhöz,mondjuk azonnal:-))))
Cgo14-11-2007 12:35:25 // 18338
Ferke blogjaban is van mar szo
Cgo14-11-2007 12:34:11 // 18337
bocs, most nezem, h meg nem irtam meg :)

az anyos uleshez be kell fekudni es felnyulni hatra, 3 csavar 5,5-os


Cgo14-11-2007 12:30:58 // 18336
nezd at a blogjaim
Roli14-11-2007 09:55:25 // 18335
Sziasztok

Van egy komplex problémám! Gyújtás probléma van, okos szakik ötleteit várom.
A jelenség az még nyár közepén kezdödött amikor is egyik pillanatról a másikra 4 hengerből csak 3-om járt. Haza csapattam vele SzFvárról, nézegettem mi lehet a gond de beseteledett. Reggelre a hiba megszünt. Azóta mentem vele 6 ezer km-ert minden probléma nélkűl. tegnap vissza tért a probléma, és ma reggelre az öngyógyulás nem valósúlt meg.
Trafokból elkezdtem kihuzkodni a gyujtó kábeleket, ja a kocsi egy 155 1,8 ts 8v.
A kocsi elelyéhez közelebbi trafoval kezdtem és azt vettem észre hogy ahogy az egyik kábelt kihúzom és vissza dugom nem húz át semmi szikra. Az összes többi áthúz mind amikor lehúzom mind amikor vissza dugom. A hátsó trafonál csak két kábelt huztam le de azok is áthuztak. A "rossz" tarfo kivezetéshez bármely gyujtókábelt tettem nem szikrázott. Illetve a "rossz" tarfokivezetésről lehúzott kábel más kivezetésnél sem szikrázott. Na most a kérdés a szakikhoz, hogy a trafó lehet rossz, vagy az ami a trafókat vezérli. Valakinek volt már ilyen jellegű gondja? Az érdekesség az az hogy néha beröffenik aza henger ami "rossz" illetve van amikor elkapja a fonalat és egy kis ideig normálisan üzemel. Aki tud érdemleges információval szolgálni kérem tegye meg.
Köszönöm Előre is a segítséget!

üdv. Roland
kertecs14-11-2007 09:20:42 // 18334
A '97-es 155-em ugyanilyen volt: nem volt benne a keret, no szűrő. Kell venni, az ára újban sem veszélyes.
kertecs14-11-2007 09:18:27 // 18333
Először szerintem meg kell nézetni a pollenszűrőt. Lehet, h már annyira szar állapotban van, h az okozza. Vagy valamiért nem kapcsol át belső keringtetésről?
macilaci14-11-2007 09:06:43 // 18332
Csaó!Nemtalálom a helyét a 2003 as 156SW -m ben a pollenszüröknek.2 zónás klima van benne.Már régota megvan a pollenszürő csak a helye nincs :-(
Liquid13-11-2007 22:24:14 // 18331
ez zsír! :)
Ferke13-11-2007 22:11:16 // 18330
Én a délutáni csúcsdugóban vontattatam el magam egy haverommal, még az offos uno-t. Kb a város egyik végéből a másikba. Igazán akkor lett ideges a barátom, mikor rájöttem, hogy az az alkatrész, ami bexart (gyújt.elosztón egy elektronika), végig ott volt a csomiban és kb 5 perc lett volna a helyszínen kicserélni.:)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.