Forum >> Szerelőműhely
András bácsi25-10-2007 11:14:32 // 18076
A technika hasonló. :)
kertecs25-10-2007 11:11:57 // 18075
Nemtom, nálam is szanaszét folyt... kicsit : )
Én nem szoktam szarozni, leveszem a hűtő alsó csövét a motorról, aztán megy a létyó egy "tejesládába"
Én nem szoktam szarozni, leveszem a hűtő alsó csövét a motorról, aztán megy a létyó egy "tejesládába"
András bácsi25-10-2007 10:47:58 // 18074
Akkor hogyan, kedves Robespierre?
András bácsi25-10-2007 10:46:41 // 18073
Ennyit nem csalhat azért egy óra sem. Illetve ha szar akkor. Vagy csak nekem volt szerencsém eddig az összessel. Utoljára 33-ban láttam szar órát.
kertecs25-10-2007 10:45:01 // 18072
Nem úgy kéne csinálni, mint ahogy Goofy fürdik-pancsol a rajzfilmben ; )
kertecs25-10-2007 10:43:21 // 18071
Ehhez a motorkódhoz ebbe az autóba 83 fokost hoz, én is furcsáltam.
Ugyanez a kód 146-ban, 156-ban, GTV-ben már más termosztáttal is járhat. Volt 86 fokos is valamelyikhez, de a termosztátból kijövő csövek nem tuti ugyanazok. Balage 1.6 TS 146-jában pl kettővel kevesebb cső van! : OO Viszont jó a termosztátja, leteszteltem : )))
Ugyanez a kód 146-ban, 156-ban, GTV-ben már más termosztáttal is járhat. Volt 86 fokos is valamelyikhez, de a termosztátból kijövő csövek nem tuti ugyanazok. Balage 1.6 TS 146-jában pl kettővel kevesebb cső van! : OO Viszont jó a termosztátja, leteszteltem : )))
kertecs25-10-2007 10:38:26 // 18070
Az hogy csalnak az órák az rendben van. Azért kellett cserélni, mert a régivel nem melegedett 70 fölé, és már akkor nyitva volt. Hat óra folyamatos októberi autópálya után is 70 volt, gáz!
Nekem az a vonal 90 fok (függőleges), az előtti piros, az stimmel : )
Eredetileg 67106, de most már egy 32201: sportszív egy spiderből : )))
Nekem az a vonal 90 fok (függőleges), az előtti piros, az stimmel : )
Eredetileg 67106, de most már egy 32201: sportszív egy spiderből : )))
András bácsi25-10-2007 10:37:15 // 18069
Mert te sznob vagy. :))))
András bácsi25-10-2007 10:36:59 // 18068
Az jó. Én egyedül a víz szanaszét folyását utálom.
Poló25-10-2007 10:34:01 // 18067
Nekem a vadi új sima Behr Italiaval nem ment 70 fok fölé a hömérséklet.
kertecs25-10-2007 10:33:38 // 18066
20 perc alatt megvoltam vele : )
András bácsi25-10-2007 10:33:13 // 18065
Ehhez képest a 145-ben 165e km-t és 7 évet bírt.
kertecs25-10-2007 10:32:45 // 18064
Akkor négy éve még régit gyártottak : )
András bácsi25-10-2007 10:31:54 // 18063
De legalább nő a rutinod. :)))
A Behr meg majdnem gyári, csak nincs rajta a lándzsa, meg a cikkszám. Nem hiszem, hogy külön sor lenne erre, meg arra.
A Behr meg majdnem gyári, csak nincs rajta a lándzsa, meg a cikkszám. Nem hiszem, hogy külön sor lenne erre, meg arra.
kertecs25-10-2007 10:31:43 // 18062
Az egyik csávó a Unix-nálmegadta a kegyelemdöfést:
Ja termosztát? Én is most cseréltem a Hondában... 400E után : ))
Ja termosztát? Én is most cseréltem a Hondában... 400E után : ))
kertecs25-10-2007 10:29:54 // 18061
Na a termosztát ügyről:
Tegnap visszamentem a Unix-hoz, elmondtam a problémát, semmi szívózás, számla ellenében visszaveszik. Pont volt raktáron egy Behr-Italia (továbbra sem gyári, tudom : )
Otthon kicseréltem, most gyorsabban melegszik és természetesen a termosztátról a hűtő felé menő vastag cső hideg, amíg nem kezd nyitni. Rövidtávon, városban dugó nélkül, műszer szerint 80 körülre áll a víz. Ami egy 83-as termosztát mellett szerintem nem is lehet több. Nemtom...
A új Facet-en simán át lehetett fújni, alapból nem zárt... A srác ma a Unixnál azt mondta sok facet termot eladnak és nem szokták visszahozni.
Ennyi. A két szét-összerakást, pöcsölést benyeltem
Tegnap visszamentem a Unix-hoz, elmondtam a problémát, semmi szívózás, számla ellenében visszaveszik. Pont volt raktáron egy Behr-Italia (továbbra sem gyári, tudom : )
Otthon kicseréltem, most gyorsabban melegszik és természetesen a termosztátról a hűtő felé menő vastag cső hideg, amíg nem kezd nyitni. Rövidtávon, városban dugó nélkül, műszer szerint 80 körülre áll a víz. Ami egy 83-as termosztát mellett szerintem nem is lehet több. Nemtom...
A új Facet-en simán át lehetett fújni, alapból nem zárt... A srác ma a Unixnál azt mondta sok facet termot eladnak és nem szokták visszahozni.
Ennyi. A két szét-összerakást, pöcsölést benyeltem
süsnye25-10-2007 07:44:09 // 18060
a 83C-s az elvileg dieselhez való (meg talán V6), a TSnél sztem 87C
Poló25-10-2007 00:47:43 // 18059
Nekem nem egy pecsét rajta a Fiat-Alfa-Lancia jel, hanem úgy van öntve.
TIbor24-10-2007 17:54:33 // 18058
Bocsi elnéztem a 98.04 hó leőtti Ts-ekben volt ez, pl az enyében is !
TIbor24-10-2007 17:45:12 // 18057
Mester!
Ellenőrizd a valós vízhőmérsékleted, mert csalnak az órák ! Én is vettem Facetet, aztán BEHR-t, szintén UNixnál, valamivel jobb, de üzemin, nekem is kb a 80 fok alatti piros vonalon áll a mutató!:-)))
Amúgy milyen motorkódod van a 155-ben ? A 98.04 utáni ts-ekbe került az a termo, amit befényképeztél!
Nem ?
Ellenőrizd a valós vízhőmérsékleted, mert csalnak az órák ! Én is vettem Facetet, aztán BEHR-t, szintén UNixnál, valamivel jobb, de üzemin, nekem is kb a 80 fok alatti piros vonalon áll a mutató!:-)))
Amúgy milyen motorkódod van a 155-ben ? A 98.04 utáni ts-ekbe került az a termo, amit befényképeztél!
Nem ?
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2007 15:54:11 // 18056
javítok
a képen a régi gyári termo van, az új gyári termo belseje sárga színű...
a képen a régi gyári termo van, az új gyári termo belseje sárga színű...
Scott24-10-2007 15:50:05 // 18055
Nekem a legutóbbi termosztát 10ezret sem ment el...
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2007 15:48:27 // 18054
pedig a gyári termosztát kb 4 évet bír persze az sem mind1 milyen hűtőfolyadékot használsz....a képen a gyári termo van valóban!
Tommaso 15924-10-2007 15:29:53 // 18053
Ki van zárva!
Inkább a 365 napból álljon 3 at szervizben, de a többi 362 napon teli vigyorral megyek az utakon!:-)
Inkább a 365 napból álljon 3 at szervizben, de a többi 362 napon teli vigyorral megyek az utakon!:-)
Tommaso 15924-10-2007 15:28:07 // 18052
Ott nem ezzel voltam:-.)))))))
András bácsi24-10-2007 14:40:13 // 18051
Igazad van.
Balage24-10-2007 14:30:13 // 18050
Autó?! :-O
Szar olaszrozsdaboglybontószökevény!!! :-P
:D:D
Szar olaszrozsdaboglybontószökevény!!! :-P
:D:D
kertecs24-10-2007 14:09:04 // 18049
Lehet... de egyelőre maradok az AUTÓKnál : ))
Ferke24-10-2007 14:04:34 // 18048
Akkor lehet, hogy japó vasat kell venni?! :))
kertecs24-10-2007 14:02:50 // 18047
Hát akkor elég gáz, ha ennyit bír egy ilyen alkatrész.... pedig ugye Bandi is ezt mondja nekem.
(Ilyenkor mindig eszembe jut mi mindent kellett cserélni Mutter személygépjárművén az elmúlt 6-7 évben: semmit? (most 15 éves japó és nem szuza : ) )
(Ilyenkor mindig eszembe jut mi mindent kellett cserélni Mutter személygépjárművén az elmúlt 6-7 évben: semmit? (most 15 éves japó és nem szuza : ) )
kertecs24-10-2007 13:58:52 // 18046
András bácsi24-10-2007 13:36:11 // 18045
Nincs mit. Különben meg a szlalomversenytől megy tönkre. :))))
Tommaso 15924-10-2007 13:28:16 // 18044
Kössz a gyors infókat!!!
Tommaso 15924-10-2007 13:22:49 // 18042
Nekem is hiányzott, majd most, h szedik le ateknőmet, azzal indítottak, és ahogy acsavarokat kicsavarták, szétesett az egész:-)
Liquid24-10-2007 13:17:49 // 18041
ez nálam is kellően megviselt, eccer valamelyik előző tulaj fennakadt vele. Hiányzik belőle egy jó nagy darab.
Tommaso 15924-10-2007 13:08:11 // 18040
Tommaso 15924-10-2007 13:04:37 // 18039
:-O
Ok, köszi!
Odaszóltam, h ebben a tudatban mozgassák át a kipufogót, h nem lóg e, lötyöhg e esetleg!
Ok, köszi!
Odaszóltam, h ebben a tudatban mozgassák át a kipufogót, h nem lóg e, lötyöhg e esetleg!
András bácsi24-10-2007 13:02:23 // 18038
Az-az. Tök felesleges.
Tommaso 15924-10-2007 12:58:55 // 18037
Komolyan???
2 csavar tutira a teknőben van., és kb 15 sc szer 7 cm lehet ez az alu "tartó".
4 csavar fogja fel a 4 sarkában, és középen is van 2 kisebb csavar ami nem tudom már hova csatlakozik.
2 csavar tutira a teknőben van., és kb 15 sc szer 7 cm lehet ez az alu "tartó".
4 csavar fogja fel a 4 sarkában, és középen is van 2 kisebb csavar ami nem tudom már hova csatlakozik.
András bácsi24-10-2007 12:55:38 // 18036
Ha egyről beszélünk, az csak egy védő, nem tart semmit. Ha rám hallgatsz, nem rakod vissza: tök jól be tud akadni, és a teknőt letépi.
Bazsa7224-10-2007 12:55:06 // 18035
Szép napot minden cartársnak.
Technikai tanácsra szorulok!
A kis Bendegúz (145 1,4TS, 98-as), mikor hidegen beindítom,a hangja teljesen okésnak hallatszik, de ha elindulok vele, rángat és durrog, csak nagy gázzal és finom kuplunk felengedéssel tudok rendesen elindulni. Azután, ha bemelegedett, már megy rendesen?!
Bár itt jegyzem meg, hogy valószínűleg a termosztátnak is van vmi baja, mert normál menetnél 50-60C° körül van, csak dugóban állva megy a vízhőfok 90C° köré. Van ötlete valakinek, hogy mi lehet a problem, vagy volt már valakinek hasonló tapasztalata?
Technikai tanácsra szorulok!
A kis Bendegúz (145 1,4TS, 98-as), mikor hidegen beindítom,a hangja teljesen okésnak hallatszik, de ha elindulok vele, rángat és durrog, csak nagy gázzal és finom kuplunk felengedéssel tudok rendesen elindulni. Azután, ha bemelegedett, már megy rendesen?!
Bár itt jegyzem meg, hogy valószínűleg a termosztátnak is van vmi baja, mert normál menetnél 50-60C° körül van, csak dugóban állva megy a vízhőfok 90C° köré. Van ötlete valakinek, hogy mi lehet a problem, vagy volt már valakinek hasonló tapasztalata?
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2007 12:48:22 // 18034
valahogy nem igazán :)
Tommaso 15924-10-2007 12:44:51 // 18033
Leszedték az olajteknőmet, de a teknőnél lévő alu kipufogó tartó teljesen szét van törve, és darabokban hullott le a csavarok kiszedése után, jól oda lett csapva...
Most ilyet nyomozok, egy nyíregyi fiat-alfa bontóban találtam is, de kéne egy ePER féle rajz, h a fickónak átküldjem, h tutti egyről beszélünk e, mert olasz a fickó, és nehéz volt szótérteni vele!
Itt vannak motor féle eltérések?
Csak az 1.6 TS 105 le, é jó, vagy a 120-é esetleg dízelé és 2.0-é is ilyen?
Ez S.O.S. kéne:-S
Köszi
Bocsi a floodért, de sürgős.
Most ilyet nyomozok, egy nyíregyi fiat-alfa bontóban találtam is, de kéne egy ePER féle rajz, h a fickónak átküldjem, h tutti egyről beszélünk e, mert olasz a fickó, és nehéz volt szótérteni vele!
Itt vannak motor féle eltérések?
Csak az 1.6 TS 105 le, é jó, vagy a 120-é esetleg dízelé és 2.0-é is ilyen?
Ez S.O.S. kéne:-S
Köszi
Bocsi a floodért, de sürgős.
András bácsi24-10-2007 11:31:10 // 18032
Hát a polcon nem szoktak elromlani. :)))
Cs.Alfa24-10-2007 11:24:39 // 18031
Nekem 90 és 100 között van.
Ez a normális?
Ez a normális?
Peti 14624-10-2007 11:19:49 // 18030
volt bizony...
meg melegedett is rendesen
meg melegedett is rendesen
Ferke24-10-2007 11:18:18 // 18029
4 év az teljesen jó. A gyári cuccokka is pórul lehet járni. A punto gyári Valeo kuplungja 20ezer alatt lehalta magát.:( Ez pech, de sajna benne van a pakliban.
Ferke24-10-2007 11:14:12 // 18028
Ejha. Ennek gondolom volt hangja rendesen.:))
Peti 14624-10-2007 11:12:00 // 18027
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
379
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?