Forum >> Szerelőműhely

kertecs17-10-2007 08:52:14 // 17873
Az tiszta, h gyakorlatban meg lehet oldani akár egy 1xű csődarabbal a kiváltást.

De miért jó, h megveszem az alkatrészt, berakom, levizsgázik és utána ki a polcra... aztán egy év múlva ugyanez. Csak ezt nem értettem... : )
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)17-10-2007 05:58:04 // 17872
ha nem tévedek 2 munkahengered van,meg kéne szakérteni a másikat is.
Epy16-10-2007 21:36:14 // 17871
nem, az olaj meg van! nem annyira laza, hogy bennt maradjon! a fő munkahenger új , a kinyomó csapágy meg 20000-km-e volt cserélve.
Epy16-10-2007 21:33:53 // 17870
És miben volt ez a gyűrű?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)16-10-2007 21:00:40 // 17869
csak lazán beesett?munkahenger lesz a bibis,valszin elfolyt az olajad is,nézd meg.
Szenyor16-10-2007 20:48:54 // 17868
Heló
Nekem uez volt a hiba. A tanknál van 1 relé és az krepált be. Viszont az enyém 1.6 ts.
ALFI15616-10-2007 20:43:20 // 17867
Igen 146-on.Egy párszáz forintos gumigyürü volt az oka.
Epy16-10-2007 20:42:00 // 17866
Hali ! vollt már veletek olyan, hogy beesett a kuplungotok?
Hasovitspici16-10-2007 18:28:43 // 17865
Heló mindenki!
Segítségre lenne szükségem! 145 1.4Boxim van.
A problémám hogy nem indul be tudom ez sokminden lehet de már aztis kiszűrtem hogy üzemanyagot nem kap. A benyapumpa jó és benyais van a tankba viszont a pumpa nem kap áramot. mik lehetnek az okok? Ha valami relé vagy biztigond lenne akkor kéne tudnom hogy melyik az mert van belőlük bőven. Előreis köszi mindenkinek.
Lujo16-10-2007 18:07:55 // 17864
Gomb csak a hátsó ülésnél van, az elsőt +fogos, s emeled, majd lenyomod... ennyi... semmi gomb nem kell az állításhoz.
[k i z z o]16-10-2007 17:29:11 // 17863
ha mar nagyon ki akarja valaki venni akkor ugy szokas megcsinalni, hogy zk-ra meg muszakira vissz lehessen tenni. Az utangyartott ne mtudom meddig megy el, sztem mint a gyari. Ha van 1 rossz gyertyad akkor 1000km, ha minden Ok akkor akar 200k.

Mivel a mostani kat nem jo ezert mindenkepen kell 1et venni. Az, hogy berakja vagy nem meg a kolegan mulik.
admirális16-10-2007 17:16:38 // 17862
Közben kint voltam az autónál, és tényleg úgy működik a csatlakozó, ahogy mondtad. Köszi a segítséget!
Vili16-10-2007 16:52:45 // 17861
Nagy kiráy lennél:))
Ferke16-10-2007 16:10:29 // 17860
Ejha. Kicsit sem olcsó.:( Mennyire sürgős? Lehet, hogy fogok tudni 1-2 héten belül komplett novitec szettet igencsak olcsóér.
admirális16-10-2007 15:46:37 // 17859
Aha, lehet benne valami. Majd ki fogom próbálni.
Vili16-10-2007 13:22:31 // 17858
Haj de fincsi verdám van!!!!!!!!!!
Megadta magát a hátsó lengéscsillapitó(szintszabos)160ezer/db és párba illik cserélni úgy hogy ez felejtés.
Beteszek sima mezeit csak hát a rugók is mások.Lenne valaki aki megtudná mondani hogy hány kör magas az sw hátsó rugója?!
someday16-10-2007 10:30:53 // 17857
gondolom egy valami "kifejezés", amolyan tudd, hogy értsd... :)
Ákimáki16-10-2007 10:11:30 // 17855
Ha minden igaz, akkor a hidrotőke ad ki ilyen hangokat, de nekem azt mondták hogy ez normális.
A teljesítményt nem befolyásolja.
Pár másodperc alatt úgyis elmúlik.
De persze én is egy nem szerelő vagyok! :-D
someday16-10-2007 10:07:28 // 17854
halihó!

HA hidegen indításkor kerepel elől valami akkor az a vez.mod.? (a szerelőm már mondta régebbe hogy lóg picit) és ha az az akkor az létezik, hogy az a motorteljesítményre is érezhetően kihat?

másik: hol mennyiért a legkedvezőbben?

Egy Nem Szerelő :)
Ferke16-10-2007 09:16:26 // 17853
Szerintem is kell bele a kat. A környezet miatt is és a motor miatt is. Nem annyira tesz jót neki a kat nélküli rendszer.
kertecs16-10-2007 08:47:23 // 17852
Ne haragudj meg, de leírom a véleményemet, kiváncsi vagyok a Tiédre:

Ha már végeredményben arra jutsz, h vegye meg az utángyártottat (amúgy szerintem is), akkor miért vegye ki, aztán vizsgára, ZK-ra be? Miért jó ez, amikor szerinted sem megy tőle jobban, viszont szerintem a károsanyag azért csak több lesz kat nélkül?

Mennyi az utángyártott életartama? Az enyémben a gyári már 180E-nél jár és működik.

(Mondjuk én környezetmérnök vagyok, így aztán pláne nem értem meg ezt a "katalizátor kiszedem dolgot")
Bazsa7216-10-2007 01:48:50 // 17851
De lehet ez hülyeség, így a képről azt sem tudom, mi is ez:)
Bazsa7216-10-2007 01:47:21 // 17850
Ha jól látom, a képen felül van három lik, ott a fülek alá kell nyúlni egy lapos csavarhúzóval, megemelve a füleket, kicsit betolva ezzel az egészet, majd ha a fülek belül lesznek, már ki lehet húzni. Már ha jól látom:)
admirális16-10-2007 00:09:15 // 17849
Segítsetek legyetek szívesek! Hogy lehet leválasztani egy ilyen csatlakozót?



Gondoltam húzni kell egymástól ellenkező irányba a 2 végét, de nekem egyelőre így nem sikerül...
[k i z z o]15-10-2007 23:04:51 // 17848
Szerintem ne vedd ki, vagy ha ki is veszed csinald meg 2 bilincsesre és egy utangyartottat mindig tegyel be zoldkartyara v. muszakira, muyg meg egy csövet helyette.

Amugy az osztrak KPM itt felenk eleg jol megvag ha a zolded rossz, azaz ha ausztiaban v. nemeto. sokat mozogsz akkor legyen katalizatorod. Elegge eszrevenni hianyat emisszio - méréskor.

Amugy powerben csak virtuáls:) nem ettől fog szárnyrakapni. utángyártott, BOSAL.

Ha EURO 4 alatt van a motor akkor a diag nem veszi észre hianyat, mert 1 szondás.
Don Vittorio15-10-2007 22:22:50 // 17847
Egy kicsit sok "vele" volt az előző mondatomban :)))
FRC15-10-2007 22:22:21 // 17846
Csavard el a pálcákat 90° ban
Don Vittorio15-10-2007 22:18:49 // 17845
Ha nem zörög és nem vacakolnak vele a zöldkártyán vagy a műszakin vele, akkor ne foglalkozz vele, legalább jobban megy a verda:) Az enyémben nincs benne.
Ferke15-10-2007 22:14:16 // 17844
Csak a hátsókat lehet így levenni sajna:(
Vili15-10-2007 22:10:31 // 17843
Mik vannak mi?!
Lementem megnéztem én is,vazze télleg nincs semmi látható megoldás!!!!!
Viszont nem a fejtámla csúszik a támlába mint ált.ban hanem a 2 tartó fix és azon csúszkál a fejpárna!!!!!!!!
kru15-10-2007 21:58:48 // 17842
Ne hülyüljetek! Vagy csak a hátsó fejtámlákat lehet levenni? Meg kell nyomni a kis gombot mindkét oldalon, amivel a magasságot is állítod. Vagy rosszul gondolom? Azzal csak egy szintig lehet kihúzni? Hát menten lemegyek megnézni :-)
Lujo15-10-2007 20:09:18 // 17841
Köszi mindenkinek a tippeket, hétvégén majdcsak felaplikálom valahogy ha már 1x megvettem :)
Erhard 242 (Pure Energy)15-10-2007 20:00:14 // 17840
Utángyártottat érdemes venni a 3om utas 16900Ft...
Vincus15-10-2007 19:47:44 // 17839
Illetve valakinek van valami véleménye a kivételéről?
Vincus15-10-2007 19:45:04 // 17838
Kb az milyen összeg lehet?
Ferke15-10-2007 19:43:32 // 17837
Vannak jó utángyártottak is, pl a bosal állítólag elég jót csinál.
Vincus15-10-2007 19:40:32 // 17836
Sziasztok!
Segítség kellene! Szét ment a kicsikémen a katalizátor:( Van e valami ötlet, hogy lehet ezt orvosolni? A gyárit megkérdeztem, kicsit több mint 350 ezer forint...
Előre is köszi!
Hari15-10-2007 19:23:21 // 17835
Szeva Lujo!
A multkor ugy oldottam meg ezt a problémát, hogy az üléshuzat felső részére varattam egy tépözárat .......és ennyi! Már is fel lehetett rakni annélkül, hogy szét kellene szedni az egésszet.
Poló15-10-2007 19:11:46 // 17834
Blacky mást ír a 156 topicban. Pedig én úgy tudtam, hogy nem lehet szétszedni, többünknek nem sikerült.
Lujo15-10-2007 19:02:48 // 17833
Köszi a gyors választ, valami hasonlót sejtettem... :( lehet "vagdosás lesz a vége"
"szétszedés h zajlik" amúgy?
Poló15-10-2007 18:56:15 // 17832
Szét kell hozzá bontani az ülést. Szóval oda inkább ne tegyél üléshuzatot, nem éri meg.
Lujo15-10-2007 18:54:37 // 17831
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy milyen módszerrel lehet leszedni a 156os első fejtámláit? Vettem ugyanis üléshuzatot, viszont csak fejtámla nélkül húzható fel az első ülésekre, azok + ragaszkodnak a helyükhöz... :(
Plz... HELP:)

előre is thx...
Tompi15-10-2007 13:08:00 // 17830
Sziasztok, nekem is hasonló turbó-gondom van. 2003-as 156-os Alfa, magasabb fordulatnál, ha elindul a turbó iszonyú hangos fütyülő hangot ad a gép, a fél utcát fel tudom ébreszteni vele :) Voltam kb. 8 szakinál, mindegyik mást mondott, Zsámbékon azt mondták valószínűleg a turbó csapágyas, cserélni kellene. Nincs valakinek Szombathely környékén olyan szerelő ismerőse, aki esetleg "szakszerűen" ki tudná deríteni, mi a gond?

Esetleg szaktanács? Az egyik szaki a csöveket véginézte + intercoolert is cserélt, én személy szerint a turbót érzem gyanúsnak...

Köszi előre is
Marklar15515-10-2007 11:20:42 // 17829
Itt is megemlítem:
Biztos van olyan, aki szerel míndent... :)
Van még némi maradék új gyári cuccom.
Csak ezek:

Szelep tányér 8db (60507193) Q4! (4000ft/8db)
Vezérmű szíjfeszítő 60513853 V6 hoz (4000ft)
1db kuplung szerkezet (húzó tipus, 33TD elvíleg) 10 000ft
1db 164-es jobb külső kilincs 3000ft
6db 164-es zárhenger 3000ft/6db
4db fém izé (60515713) (33/75 csapágy-alátét elvileg) 1000ft
1db kinyomó csapágy 3000ft
1db régebbi TS-hez gyújtáselosztó 2000ft
1db kerékagycsapágy 3000.-
1db tengelycsonk 3000.-
3db müanyag nemtom mi+2db fém izé
1db AR-90-es crom dísz a lökösre. 1000ft
1db elektronika, talán klímához? 1000ft
3db kapcsoló 1000ft/db



Egyben 14999ft ért elvihető.
süsnye15-10-2007 10:46:57 // 17828
mármint, hogy keverted össze?
kru15-10-2007 09:09:46 // 17827
Nekem is volt egy ilyen érzés az enyémnél, de nálam is tökéletesek a csövek.
Így én sem jutottam egyről kettőre. Pedig az időnkénti intenzívebb füstölést is ennek akartam betudni, hogy elmászik a levegő.

Az lenne jó, ha valakinek lenne valami mobil diag. műszere, amit menet közben is járatnál az EOBD csatiról és lehetne nézni, hogy a turbó nyomás mit mutat.

Mondjuk van olyan hely, ahol mérnek teljesítménypadon és a turbónyomást is mérik neked közben.

Turbódnak nincs fütyülő hangja, főleg hidegen? Csak kérdezem, mert az enyémnek hidegen van...
SzJ14-10-2007 13:16:33 // 17826
Sziasztok,

egy ismerősöm kérdezi, hogy:

"GTV 3.0 V6-hoz nincs véletlen valakinek workshop manual-ja (angol)?"
Ferke14-10-2007 08:16:02 // 17825
Ha kifúj a turbonál, akkor annak keéne, hogy lásd a nyomát. Korom, olaj, valami...nincs semmi ilyesmi lent?
ALFI15613-10-2007 21:02:38 // 17824
Ezen már túl vagyunk.Tökéletes mind a kettő.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.