Forum >> Szerelőműhely
Wickey29-10-2006 07:52:01 // 13173
Kinn a régi kettes mellett az SPQR-el nagyjából szemben van egy gumis. Ők elég korrektek.
Más tippem Vácon nincs.
Ferke29-10-2006 06:05:47 // 13172
"még most is jól néz ki neki... "
Gondolom 10 méterről! Mert közelről ilyet nem lehet szépre csinálni, az tutter!:)
Ferke29-10-2006 06:04:27 // 13171
Látod?Nem csak én mondom ezt!:))) Ez kicsit olyan meló lenne, mint amikor a ladákat oldalraborítják és lekenik gyorsan alvázvédővel...legtöbbször az ajtó közepéig! Az is szép, csak nem mindenkinek!:)))
Xixo29-10-2006 00:17:27 // 13170
Na majd ha leszedem a kereket meglátom...
Paco28-10-2006 23:03:12 // 13169
Mondom, egyedül a nehéz hozzáférés a gond, meg hogy mást ne fújj le mellette elég rendesen le kell takarni papírral.
Xixo28-10-2006 23:00:16 // 13168
Mert egyik kollégám csinálta úgy, hogy csak ledrótkefézte és aztán már fújta is hőálló ezüstel. Ez több mint fél éve volt és még most is jól néz ki neki...
Paco28-10-2006 22:47:33 // 13167
Nem kötelező, de javasolt. Egyébként nehéz hozzáférni a szerszámokkal.
Paco28-10-2006 22:15:42 // 13166
Hát..... Nem látom rajta sehol a Dextron II minősítést. De biztos megfelel neki.
Én magára a szervokormányra tippelek. SZétszedése/javítása csak szakértő és felszerelt műhelyben. Vagy csere.
Xixo28-10-2006 18:21:28 // 13165
Megkérdezem itt is:
Hogyan lehet lefújni a féknyergeket?? Mindenképp le kell szedni???
misi28-10-2006 18:10:31 // 13164
szia!
Hát ha nincs messze még neked, akkor a Pesten a szentmihályi úton az éjjelnappali gumist tudom ajánlani, én is ott állítattam az enyémet 6e volt kb
GEORGE28-10-2006 07:51:06 // 13162
Szevasztok!
A következő a gondom :-(
Panaszkodtam, már korábban is, hogy szlalomkor elmegy a szervom rásegítése.....
1500 alatt ill alapjáraton bekeményszik darabossá válik....
Tegnap kicseréltük az olajat erre ..
..
A jelenség nem változott, továbbra is akadozik a rásegités alapjáraton...
2000-en tartva jó.
Tippek uraim?
A nyomás szabályzója esetleg?? vagy?....
A következő a gondom :-(
Panaszkodtam, már korábban is, hogy szlalomkor elmegy a szervom rásegítése.....
1500 alatt ill alapjáraton bekeményszik darabossá válik....
Tegnap kicseréltük az olajat erre ..


A jelenség nem változott, továbbra is akadozik a rásegités alapjáraton...
2000-en tartva jó.
Tippek uraim?
A nyomás szabályzója esetleg?? vagy?....
Fighter27-10-2006 16:44:42 // 13161
Sziasztok! Tudja valaki, hogy Vácon vagy környékén hová lehetne vinni a gépet futóműállításra, ahol értenek hozzá és korrektül megcsinálják? Köszi.
pb_26-10-2006 23:50:00 // 13160
A kb 15k-ban a bendix, a szénkefék, ill a kilincsmű 1es részeinek cseréje volt benne. Az önindítót mi szereltük ki, és vissza is.
Bazsa7226-10-2006 23:40:01 // 13159
Szép estét mindenkinek!
Segítsetek! Mondjatok itt pesten egy szerelőt v bárkit, aki gyorsban lecserélné fagyállósra a hűtővizemet, mert nincsen időm leadni a gépet én meg nem biztos, hogy szakszerűen csinálnám:)
Előre is köszi!
uaz146ti (kispali kisebbik fia)26-10-2006 23:19:11 // 13158
Jól gondolod!
Elhoztam a szerelőtől és egy +mágneskapcsoló cserével 16000HUF
pb_26-10-2006 22:41:01 // 13157
Ezt, azért így nem mondanám, 1 komplett önindító felújítás, olyan 15k környékén van.
Ferke26-10-2006 16:31:51 // 13156
Ezt nem mondod?!?!?:))) 4k-ért vettem a keféket.
+ 3e-ért ki-beszereli+szénkeféket cserél a szerelő?Melyik az?Oda fogok járni!:)
FRC26-10-2006 15:43:26 // 13155
kb 3e lenne a különbség ha magad csinálod/szerelő....
uaz146ti (kispali kisebbik fia)26-10-2006 15:14:42 // 13154
Már szerelőnél van csak kiváncsi vagyok mennyi a reális meg mennyi lesz.
ergo a különbségre:)
köszi
Ferke26-10-2006 15:14:08 // 13153
Jaja, ez így reális simán.
Ferke26-10-2006 15:13:00 // 13152
Boxihoz vettem szénkeféket most, kb 3e ft volt (címet tudok, ha kell).
Kiszedni/visszarakni nem nehéz, bár ha nem Te akarod, akkor kb 3-4 ezret el lehet kérni érte.
Még legalább 4-5 ezer kicseréltetni a szénkefét benne.
Én a helyedben kiszerelném, és elvinném megcsináltatni. Úgy a legbiztosabb, és még olcsóbb is.
FRC26-10-2006 15:05:40 // 13151
csak tippelni tudok, szvsz 10-15e körül lehet, komplett
uaz146ti (kispali kisebbik fia)26-10-2006 14:54:33 // 13150
Ja és sürgős lenne a válasz!
:):):)
thx
uaz146ti (kispali kisebbik fia)26-10-2006 14:41:39 // 13149
Ciao Skacok!
Lenne egy kérdésem:
egy inditómoci szénkefe cserébe mennyibe fáj kiszereléssel együtt?
Valaki?
You?, You?
csocsi26-10-2006 09:04:45 // 13148
Ilyesmire már más is panaszkodott, valszeg a minőséggel lehet gond :(
csocsi26-10-2006 09:04:05 // 13147
Azt feltétlen, én annak idején a 33-on és a 155-ön is cseréltem
lausz26-10-2006 07:37:06 // 13146
a stab szilent,ha kikopik,kopog, most cseréltem.
lausz26-10-2006 07:33:00 // 13145
hali,új szilent(felső lengőkar) 2hónap és nyikkan,pedig bezsíroztam.
sztem gyári lengőkar kell szilentekkel.
Liquid25-10-2006 20:35:09 // 13144
Próba, de nem mindig jön be a tű. Pl. a stab. szilentnél nem elég.
ALFI15625-10-2006 15:46:23 // 13143
Cserélni kéne?Mert valaki aztmondja tű+fecskendő azt adj neki.
csocsi25-10-2006 15:32:15 // 13142
A toronycsapágy inkább pattog nem nyikorog. Valszeg a szilent lesz az
Liquid25-10-2006 15:30:46 // 13141
háát így nemnagyon, látni/hallani kellene...
ALFI15625-10-2006 15:26:20 // 13140
Nekem is valami nyikorog elől és egyre csunyább a hangja.Érdekes mert inkább csak melegbe csinálja,hidegbe nem.Azt mondják lengőkar szilent,de mondták már azt is,hogy toronycsapágy vagy trapéz.Szerintetek mi lehet?156-osról van szó.
csocsi25-10-2006 15:25:23 // 13139
Nálam is hasonló módon oldották meg a nyikorgást. Azóta pár k benne van és semmi gond vele :))
Liquid25-10-2006 15:20:47 // 13138
Nem kopogott, csak nyekegett, nem tudok rá jobb szót. A gumiágyban mozgó "tengely" nem volt zsírozva rendesen. Nem volt nagy gáz, inkább zavaró, viszont kikezdte a szilent a vasat. Azt mondja Csöri, hogy ez általános dolog, hogy gyárilag nem tesznek elég kenőanyagot bele.
A megoldás az volt, hogy elmozdította a szilentet, lecsiszolta alatta a vasat, bekente valami kenőanyaggal és visszaszerelte. Esetleg kérdezd meg őt személyesen, biztos szívesen segít.
Nasty25-10-2006 12:12:50 // 13137
Szétszedtétek az egész elejét és nem cseréltetek szilentet? Ez a zsirozás mennyire hatásos? Ez nekem új. Nálam nagyon kopog is az tuti cserés.
Liquid25-10-2006 12:05:32 // 13136
Nemrég javított stabilizátort nekem Csöri. Igaz csak annyi volt a gond, hogy nyekegett, és be kellett zsírozni. De ehhez le kellett kötni a kipufot, plusz leengedni a teljes futóművet, utána lehetett kihúzni a stabilizátort. Komoly meló volt. (Alfa156)
Skodra25-10-2006 12:02:00 // 13135
Kösz a gyors választ,nekem az elsőket kell cserélnem.ha majd túl leszel rajta szivesen venném a tapasztalatokat! köszi!
Nasty25-10-2006 11:59:30 // 13134
Az első szilenteket az elaforgtól, a hátsók a unix vagy bárditól lettek rendelve, pontosan nem tudom.
Nasty25-10-2006 11:56:45 // 13133
Mág csak hátul cseréltem, az első az nem lesz egyszerű, azt majd szerelővel közösen. Hátul lecsavaroztam a rögzítőket és ki kötöttem a stab karokat, A stab karok imbusz része elég hitványúl van megoldva, teljesen berohad és nem lehet megfogni és kis helyen fekszik fel az imbusz kulcs. Csak a flex segített. A szilent tartóból kierőltettem darabokba a szilentet, majd egy 13-as fúróheggyel szétfúrtam az egyik oldalát és szétfeszítettem, egy kicsit megreszeltem, hogy passzosabb legyen, majd minden vissza. Ha nem kell karokat cserélni elméletileg szétkötés nélkül ott helyben is szét lehet fúrni és egyszerűbb, csak én még naivan azt hittem majd beletolom a szilentet egy satuval oldalról, de úgy nem megy.
Skodra25-10-2006 11:12:14 // 13132
Helló! Ez a stabilizátor szilent csere nekem is aktuális lenne,tudnál bővebb infót küldeni ?Érdekelne hol vetted a szilenteket ,mennyiért,ha szétfúrom a rögzítést hogy lehet ujra visszarakni,hogyan lehet kihúzni a stabrudat?Le kell engedni a bölcsőt,hogyan ilyet még nem csináltam?Sokat segítenél!Köszönöm előre is!Emil-ben is jöhet!
Nasty25-10-2006 10:43:32 // 13131
Ha jól tudom egyforma a futómű a 156-oséval. Csak a gumit cseréltem, szét fúrtam a szilent rögzítőket a patentolásnál. Hátul könnyebb, elől már le kell engedni a bölcsött...(az majd ezután). Viszont a stab karokat is cserélnem kellett az imbusz korrodálódása végett.
Hori25-10-2006 10:17:00 // 13130
Sziasztok!
147-esen stabilizátorgumi lóg. Komplett csere, vagy elég a gumit kicserélni?
A komplett cserét javasolták eddig, de 40000 FT. :((
Van valakinek jó ötlete?
Előre is köszönöm.
Barni14725-10-2006 08:37:00 // 13129
pff. én meg lehet akkor megyek Pestre.
granturismo25-10-2006 08:13:08 // 13128
>>>boxer fórum.:-)
granturismo25-10-2006 07:40:01 // 13127
Töröttek a belső kis bakok. Alfabu-val beszéljél.
granturismo25-10-2006 07:38:59 // 13126
Nov 10-én.
Barni14725-10-2006 06:40:43 // 13125
Alakul már az időpont mikor jársz felénk?
Ferke25-10-2006 01:03:10 // 13124
Pont ezt akartam irni.
Egyébként hogy állsz a motorral?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
558
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?