Forum >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)08-12-2021 14:24:17 // 23437
de mert csak tönkre ment a kapcsoló ... nyugtass meg minket :DDDD
Halesz08-12-2021 14:08:05 // 23436
Én ismerek valakit, aki mindig A-ban használja, csak itt alig szól hozzá :)))))
RomeoOne08-12-2021 10:42:42 // 23434
Én is, mert ott még biztonságos :D
WarbiRunner (Gyuri)07-12-2021 14:51:05 // 23432
Én már csak D-ben használom, ott jó :-)
quash07-12-2021 14:35:42 // 23431
Na, ezt jól elírtam! N-re gondoltam!
D-ben még nem nagyon volt, délután kapja meg a téli gumikat.
RomeoOne07-12-2021 14:21:34 // 23430
Csak elütötte az ékezetet, úgy értette, hogy pápás, azaz Isten után a 2. legnagyobb. Mert az Isten a váltófül. :DDD
WarbiRunner (Gyuri)07-12-2021 14:04:16 // 23429
D-ben papás? :-) Ferrarid volt előtte, vagy Porschéd XD
Erhard 242 (Pure Energy)07-12-2021 14:00:46 // 23428
D-ben papás? Én csak N-ben tolom de ott sem papás :DDD
quash07-12-2021 13:56:54 // 23427
Majd kiderül mennyit fogom érdemben használni, egyenlőre szokom még az automata működését, D-ben nagyon papás.

De kellenek bele a fülek, ez teszi kerek egésszé, az enyém hiába Super, kívül belül megkapott minden Veloce extrát, csak ezt nem.
Már van aki kitalálta hogy QV, ezzel is lehet egy fokkal növelni a fantáziájukat! :D
quash07-12-2021 13:53:52 // 23426
Köszi srácok!
Majd kiegészítem SGW-vel, és MES-el.
Illetve ma tapasztaltam hogy a burkolat visszarakás és trükkös! :D
Erhard 242 (Pure Energy)07-12-2021 13:44:02 // 23425
ügyes vagy! én már annyit sem használom a váltófület, mint előtte :))) mivel a jobb kezem a könyöklőn pihen és előzés után, hogy ne pörögjön csak a váltókart elpöccintem balra, majd jobbra... messze van az a váltófül :))))))
Lev07-12-2021 12:23:12 // 23424
Köszönöm,hogy megírtad ezt a blogot, nekem különösen hasznos
Lev07-12-2021 12:18:59 // 23423
Ne viccelj, jogos. Én vagyok az a szerencsés,aki beikszelte, de még sincs neki,vagyis még nincs neki :) tényleg nagy segítség ez az útmutató!
WarbiRunner (Gyuri)07-12-2021 12:10:22 // 23422
Nem ám, hanem fél kilométerrel arrébb XD Nem éri át a c-tek. Úgyhogy be kell majd kábeleznem.
RomeoOne07-12-2021 11:28:32 // 23421
Jaa, hogy a 2.0 motornál nem itt vannak a kivezetések, mint az enyémen?
WarbiRunner (Gyuri)07-12-2021 11:14:43 // 23420
A motortérben nincs ilyen probléma, csak hátul kell figyelni, hogy a jelzett csavarra kerüljön a negatív. Nekem elöl a pozitívra nem ment rá sehogy a csipesz, hülye helyen van, a levéfogó műanyag alatt, a motor mögött. Sehogy nem fér oda úgy a csipesz, hogy le tudjam hajtani a géptetőt.
RomeoOne07-12-2021 10:57:09 // 23419
Na, elolvastam én is a blogod, de nem értem, hogy milyen problémád adódott a kivezetési pontokkal. Teljesen jól rámegy a C-tek csipesze a pólusokra. Itt a blogomban az utolsó kép. Azóta rájöttem, hogy a feketét el tudom fektetni és így gond nélkül lecsukható kattanásig a gépháztető (olyan állapotba, mnit mikor felpattintod, tehát a rögzítőt elöl oldanod kell ahhoz, hogy fel tudd emelni)
RomeoOne07-12-2021 10:51:16 // 23418
Én a motortérben csatlakoztatom a C-TEK-et. Gondolom ez a probléma nem merül fel ebben az esetben(?)
WarbiRunner (Gyuri)07-12-2021 10:40:38 // 23417
Az akksi töltésnél figyeljetek rá, hogy az autó IBS szenzoros! Gyml cartárs a blogom olvasása után írt rám tegnap, hogy ne töltsem direktben az akkumulátort. És igaza van, a manual a 212. oldalon írja is, hogy pontosan hova kell a negatív csipeszt csíptetni.
RomeoOne07-12-2021 10:14:35 // 23416
Nagyon tuti. Igazad van, azok a váltófülek KELLENEK, mert gyönyörűek. Akkor is, ha soha nem piszkálod (mondjuk én folyton cibálom, meg is kaptam már, hogy minek nekem automata kocsi, ha mindig én váltogatok :D ). Nem is értem, hogy ha valaki beikszelt szinte minden extrát, miért pont ezt hagyta ki...
(bocsi, Lev, ha forgatom a tőrt a szívedben, de legalább most már van egy részletes útmutatód, hogy mit kell majd csinálnod ;) )
zgi52107-12-2021 07:29:01 // 23415
ügyes, és bátor! taps :)
Piritu - 1.000.00006-12-2021 21:32:32 // 23414
Gratula a bloghoz! Jó! :-)
WarbiRunner (Gyuri)06-12-2021 21:05:13 // 23413
Ez komoly blog lett, gratula! Szinte mint a régi szép időben :-)
quash06-12-2021 20:25:51 // 23412
Alapvetően egy elég jól felszerelt Giulia-t sikerült vennem, tényleg minden benne van, de Jürgen egyetlen dolgot nem X-elt be, a váltófüleket!
Ez viszont nekem kell! Lehet hogy soha nem fogom használni, de kell! :D

Nincsen még rendszám az autón (elvileg holnap már lesz), de ezt fixálni kellett.
Még normálisan ki sem volt takarítva az autó, de akkor is! :P
A múlt héten megjöttek a szükséges dolgok, ma be is szereltem:


Bekötve még nincsenek, mivel 2019-es az autó kell SGW bypass, az még nem jött meg.
De bekötni már csak egy csati összekötése.

Írtam róla egy blogot, ha valaki másnak is megjön hozzá a kedve:
BLOG
Ha megjön SGW, bővítem majd.

Nem igazán user-friendly ez az amore-s blog felület!
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2021 22:03:25 // 23411
Mindenre is, azt hittem csúszik mindenfelé de nem... holnap lekerül 🤣🤣🤣
Kócosw05-12-2021 20:22:44 // 23410
kérdés mire 🤣🤣
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2021 18:18:57 // 23409
A nyári is egész jó a latyakos úton 🤣🤣🤣
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2021 17:35:33 // 23408
Az 500xen is az volt gyárilag ...2016os az elsők majdnem jelzőn de azok is jók voltak...de max 4 év szerintem
RomeoOne05-12-2021 14:25:05 // 23407
Lehet, hogy ki fogja, én sokat használom autópályán 130-140 körül is. Az valószínűleg az átlagosnál jobban nyűvi.
WarbiRunner (Gyuri)05-12-2021 14:10:15 // 23406
Szerintem kihúzza, én még fent hagytam volna egy szezont, ha az autót el nem adom..
Kazes☻05-12-2021 14:03:22 // 23405
Én is olyat vettem november végén WarbiGyuri ajánlására és egyelőre tecc... kíváncsi vagyok nálunk meddig lesz jó, de bízom benne, hogy azért inkább a négy évet kihúzza. 😃
G-MANN🍀05-12-2021 13:59:22 // 23404
👍 legyen így, én meg A-ba soha nem tettem 😉
WarbiRunner (Gyuri)05-12-2021 13:58:52 // 23403
Így van, 3 év után fogod érezni, hogy főleg vizes aszfalton már nem olyan magabiztos. Könnyebben kipörög, hosszabb a fékút. Három szezonig (nalunk ez 20e km volt) szerintem teljesen jó.
DrB05-12-2021 13:57:55 // 23402
Kösz a válaszod! A központosító gyűrűt adják hozzá.
Competizione05-12-2021 13:41:00 // 23401
A konfiguráció nem megy sem a Szlovák sem a Cseh sem a Magyar oldalon,de például a Lengyelen vagy a Németen igen,,,,,,sőt a német oldalon már MY22-es árlista van.Ez szerintem a 3-as fogat,mármint Magyar,Szlovák,Cseh oldalak frissítése után működni fog,,,,remélem.
theBanyai05-12-2021 13:16:26 // 23400
Köszi mindenkinek a tippeket hétfőn átnyomogatom a klímát megint, ha nem javul akkor ránézek a szűrőre!
RomeoOne05-12-2021 13:02:14 // 23399
Kérdés, hogy meddig... Nekem a Fiat-on van tavaly ilyenkor felrakott Vredestein Quatrac. Teljesen jó eddig, bár, mint ha már minimálisan érezhető lenne, hogy nem olyan jó, mint frissen, pedig egy éves, ugye. De 2-3 évet fog bírni sztem. Mondjuk, ha azt vesszük, akkor az olyan, mint 4-6 év téli/nyári gumiból, amik csak fél évet futnak (jó, téli inkább kevesebbet, nyári inkább többet) szóval ez se rossz eredmény.
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2021 12:49:34 // 23398
No jó a 4 évszakos a másodikon, hóban, latyakban, vízen is, semmi csúszás...Kleber
RomeoOne05-12-2021 11:14:52 // 23397
Tapasztalatom szerint nem lényeges különbség, nem fog változtatni semmit. Középfurat mérete stimmeljen, vagy ha nem, akkor az alá mindenképp rakj központosító gyűrűt.
RomeoOne05-12-2021 10:49:41 // 23396
Mármint az ideális az, amikor a kerékjárati ív sugarának középpontja a kerék középpontjánál van. Ehhez képest mondom, hogy magasabb vagy alacsonyabb
RomeoOne05-12-2021 10:48:29 // 23395
Sztem jól néz ki. Nekem sokkal jobban bántja a szemem, mikor alacsonyabban ül az autó, mint ha kicsit magasabb.
DrB05-12-2021 09:32:13 // 23394
Lenne egy felni kérdésem laikusként.

Találtam egy nekem tetsző felnit. A felni rendelő oldal szerint minden engedélye megvan a Stelvióhoz idekint Németországban, nem kell beíratni, nem kell TÜV.

A méretei megegyeznek az eddigi gyári felniével (8jx18), kivéve az ET száma, ami 34 helyett 30, azaz 4 mm-rel lenne kijjebb a kerék mindkét oldalon, 8 mm-rel lenne szélesebb a nyomtáv. Lényeges eltérés ez, ami a menettulajdonságokat, futómű esetleges eltérő terhelését jelenthetné? Illetve megváltoztat más tulajdonságot is?
zgi52105-12-2021 08:35:40 // 23393
kis lendulettel a A -ban hatsokerekes is, simaliba 😂
G-MANN🍀05-12-2021 07:44:37 // 23392
Cserébe fel egy a sípályán is, ha kell 😂
https://youtu.be/rHFDpXZJViw
berobbantam05-12-2021 05:54:39 // 23391
Ha belső keringetêsen van klíma nélkül akkor párásodik.Nekem az 56-on állandóan megy a klíma autómatán.Ha a hideg miatt lekapcsol rögtön teszem külső levegőre,mert egyedül is pillanatok alatt telelehelem.
zgi52105-12-2021 05:05:19 // 23390
uhh, tenyleg eleg idetlen a velocen,hogy egy vekni befer a kerekjarati ivben 🤪
Liquid04-12-2021 22:42:28 // 23389
Klíma? ventillátor, belső keringetés? :) A 159-nél 4 személlyel párás időben tapasztaltam olyat hogy elkezdett párásodni automata állásban (2-es ventin volt ilyenkor) ha rátoltam 3-asra vagy 4-esre akkor leszedte egyből.
Pollenszűrő is lehet ludas, de nem hiszem. A klímát sose kapcsoltam ki.
G-MANN🍀04-12-2021 21:12:29 // 23388
Sztm nyomd rá a klímát automatán és biztos megoldódik. De ahogy nézem, ha belenyúlsz (pl ventilátor fordulat) az automatába, utána egyből belső keringetésre vált át, azt vissza kell majd állítani.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.