GTPeti21-09-2015 16:46:35 //
1258
Piritunak, aki türelmetlen. :)
(Nem, nem tévesztettem el a topicot. :P)
Gyakorlatilag a Brerát leköpik.meg sár nehéz
Mikor a V6 Q4 Brera ugyanannyi kg mint a Audi A3 V6 quattro
Az bezzeg isten autó
Kazes☻21-09-2015 16:14:16 //
1256
Merthogy,
"dolgozni csak pontosan, szépen,
ahogy a csillag megy az égen,
úgy érdemes"
:)
Liquid21-09-2015 15:41:48 //
1255
szerintem az is, mármint hogy ők is amolyan "üljünk össze oszt dumáljunk" típusúnak tekintik, csak a nevük és hallgatottságuk miatt azért nagyobb a súlya
Ez inkább tűnik egy sörözői, mint "szakújságírók” beszélgetésének.
msd21-09-2015 14:59:19 //
1253
Egyértelműen tudatos gúnyolódás, amikor egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány karaktert kell leütni a böngészőben ennek az információnak az előhozatalához.
Nekem egy kicsit szándékosnak is érződött ez a "milyen motor is volt ami tetszett, valami benzines...bla bla bla.." Ott ül a laptop előtt, szerintem a hallgató totál semmibe nézése az, hogy nem néz utána mielőtt megszólal. Könyörgöm, ez a munkája. Ha már ekkora hepi melója van, legalább csinálja normálisan...
Abarai21-09-2015 14:40:28 //
1251
130-cal pályázni nem kell az 500 ló fele se. Jó, ha 50-et használsz.
GTPeti21-09-2015 14:34:07 //
1250
Hengerlekapcsolás... Olyankor nem 500 lovas, hanem még a fele sem.
Na persze kamion mögött haladva, benyugtatózva. :)
Kazes☻21-09-2015 13:38:02 //
1249
Na, jaaa... pedig, ha nem is autós újságíró lenne az emberfia, akkor is csak pár katt... :)
Liquid21-09-2015 13:32:58 //
1248
naja, néha igen furán "tudatlanok" tudnak lenni
Azon a részen jót mosolyogtam, amikor azon témáztak, hogy mi a jelenlegi modellkínálat és a 159 gyártásban van-e még.
Kazes☻21-09-2015 13:27:02 //
1246
gügyék... pff...
Sajnos
itt már nem annyira elismerően beszélnek a Giuliáról, illetve az Alfáról.
Liquid21-09-2015 07:54:43 //
1244
izééé, NEDC :)
Liquid21-09-2015 07:54:05 //
1243
EDEC szerint simán
Lehet attól kapott sokkot, hogy míg ők BMW Zafirával vagánykodnak, addig a lenézett olaszok elég rendesen odatettek a Giuliával. :-))
A következő kettőt is inkább sportkocsinak tevezték, mint családi limuzinnak. :-))
Megeszem a kalapom ha egy 510lovas benzines gép 8,5 litert eszik
pityke20-09-2015 22:57:45 //
1239
ez a gyöngyház szürke eszméletlenül szép szerintem :)
GTPeti19-09-2015 23:05:13 //
1238
Mindenki sajnálja, nem kívánunk neki rosszat. Csak élcelődik a társaság, mert a szomorú esemény ellenére is jól jött ki.
Ez nem vicces,
A Krüger úr rosszul lett ,
És sajnálom
Szerintem egy dupla kuplungos lesz!
Tedi18-09-2015 18:24:17 //
1234
Lesz ;)
GTPeti18-09-2015 11:00:09 //
1233
A két kérdés nincs egymással kapcsolatban. :P
Amerikában MUSZÁJ ilyen autót automatával árulni. Vagyis kijelenthetjük, hogy lesz. :)
dyRo18-09-2015 09:04:39 //
1232
Nekem ezek a műszerfal tetejére rápakolt lcd kijelzők a halálom. Nem is tudtam, hogy ez van az M3-ban is. Mercikben, Mazdákban láttam eddig. Az Alfáé egyértelműen szebb.
A 4-5 üléses dolgot viszont nem értem. GT-ben is volt ilyen és olyan verzió is. Nem tudom van-e értelme. Nyilván szükségülés a középső akármelyik autóban, de azért jó ha van.
A nagy árszórás viszont szerintem tök normális. Egy C-osztály AMG alapára 23MFt, ami simán fel tud menni 36MFt-ra is. Ugyanaz a motor, teljesítmény.
Tommi17-09-2015 23:25:49 //
1231
Nehezen tudom elképzelni, hogy ne lenne automata, tuti beleapplikálják a TCT-t valami megerősített formában.
GT Ɨ|ѯ17-09-2015 20:00:25 //
1229
thx:-)
Abarai17-09-2015 19:27:14 //
1228
Ez jó lett, gratula! Külön örültem, hogy megnéztétek az M3-ast is. A hajszálnyi elfogultság meg egyáltalán nem hiba ezen a site-on. :)
Halesz17-09-2015 15:43:40 //
1226
Köszi :)
Igyekszünk, igyekszünk, a következő ilyen projektünkre még jobban készülünk majd.
Profi munka ez a kisfilm,gratulálok
Akár csinálhatnátok egy Alfa Amore TV t is:)
Lesz QV Gulia automatával is?
volt kiállítva?
Kazes☻17-09-2015 14:26:28 //
1222
pöpec! :)
Ez tényleg korrekt írás,reméljük a folytatatás is ilyen lesz.Forza Alfa.
A tömegtermelésű motorok mindíg megbizhatóbbak mint a kisszériások
Tommi16-09-2015 23:09:28 //
1218
OFf
Ne gondold... :)
Jópár éve Édesapámmal jártunk a Lambo gyári múzeumában, illetve a néhány faluval odébb lévő privát, családi gyűjteményt is megnéztük (ahova nem lehet csak úgy az utcáról beesni, Ferruccio unokaöccse kezeli a családi hagyatékot). Beszélgettünk néhány gyári dolgozóval, a melóstól az öltönyös menedzserig. Az Öregem jól beszél olaszul, látták, hogy Alfával érkeztünk, másképp álltak hozzánk :) És mindegyikük azt mondta, hogy elsőre nagy volt az ijedelem, amikor a VW-Audi betette a lábát a Lambohoz, de gyakorlatilag alig változott valami azonkívül, hogy a cég tulajdonosát máshogy hívják. Meghagyták a szabadságukat, rengeteg pénzt toltak a fejlesztésbe és úgy általában nagy tisztelettel és alázattal kezelik a márkát. Fabio, aki a családi gyűjteményt kezeli, ugyanezt mondta, szerinte a legjobb dolog volt az Audi, ami a Lamboval történhetett. Stabil háttér, tőke, növekvő eladások, több profit. A gyár jobb formában van, mint valaha. És hogy győri Audi motor van a bébi-bikákban? A mai globalizált autóiparban ezt kb pont leszarják :)
ON
Elég komoly elképzeléseitek vannak...
A "konkurencia" belépő motorja 136LE benzin, ill. 116LE diesel :-DD
GTPeti16-09-2015 20:33:10 //
1216
Egy 2.2-es, nem szénnéhúzott dízel 200+ lóval? Szerintem pont elég lesz. B)
Kazes☻16-09-2015 20:32:20 //
1215
5***! :)
GT Ɨ|ѯ16-09-2015 20:15:56 //
1214
Végre 1 korrekt ( TC )
cikk...-)
GT Ɨ|ѯ16-09-2015 19:30:20 //
1213
6*:-)
Tipp:
Az alap, 1.4 turbó, de szerintem 190 lóval.
Aztán 1.8 TBi 270-280 lóval.
Tedi16-09-2015 18:23:47 //
1210
Ami eddig tuti, hogy ez a V6-os alublokkos és alu hengerfejes is. A többi meg csak pletyka eddig :)
Azt írják,hogy minden motor alu blokkos
Még a diesel is!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.